Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK6] Podniesienie mocy - gdzie ?
Autor Wiadomość
gregorek
[Usunięty]

Wysłany: 25 Lis 2009, 22:40   [MK6] Podniesienie mocy - gdzie ?

Witam,

Chcialbym podniesc troche moc mojej fiesciny.

Nie mam garazu, nie grzebie mechanicznie, wiec samemu grzebac nie bede, bo sie nie znam. Takze szukam jakiejs firmy, ktora zajmuje sie fordami, nie spapra roboty, ktos moze cos poleci ?

Nie chodzi o wyscigi, czy cos takiego. Po polskich drogach jezdzi jak sie jezdzi, takze przydaloby sie dodatkowe pare kucykow coby sie nia bezpieczniej jezdzilo.
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 25 Lis 2009, 22:49   

Zagadaj do użytkownika : Parzych . On ma taki sam ( ? ) motor i rozkminiał co nieco na temat tego co z nim zrobić , żeby było bardziej prętko .
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 26 Lis 2009, 03:57   

Cytat:
Podniesienie mocy - gdzie ?
W domu... Kup sportową wkładkę filtra powietrza firmy K&N (ok 100-150zł), mi na hamowni wypluło 82,4KM... :yes:
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
pP 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 38
Dołączył: 15 Mar 2008
Posty: 832
Skąd: Frampol
Wysłany: 26 Lis 2009, 09:36   

Parzych napisał/a:
Cytat:
Podniesienie mocy - gdzie ?
W domu... Kup sportową wkładkę filtra powietrza firmy K&N (ok 100-150zł), mi na hamowni wypluło 82,4KM... :yes:


no dobrze. a co jak miałeś przed filtrem 82,3KM? i mówię serio, nie wierzę w taki przyrost
_________________
Ex
BlackRS
BlackST
 
 
 
gregorek
[Usunięty]

Wysłany: 26 Lis 2009, 15:27   

Dzieki za dotychczasowe info.

Ale uscislajac, nie wiem czy to mozliwe w miare niewielkim kosztem (3-4k PLN) zrobic, ale zeby wycisnac z niej tak kolo 100KM i troche wiecej momentu, coby sie lepiej zbieralo przy wyprzedzaniu. W gre wchodza modyfikacje takie troche bardziej jak tlumiki, cale filtry nie tylko wkladki, nie wiem co tam jeszcze, ewentualne poprawki hamulcow czy zawieszenia zeby w razie czego dalo sie tym dalej bezpiecznie jezdzic.

Zbyt biegly w temacie nie jestem stad to pytanie.
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 26 Lis 2009, 16:05   

Jeśli 3-4k PLN to dla Ciebie niewielki koszt to za normalny koszt da się pewnie rakietę zrobić,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
pP 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 38
Dołączył: 15 Mar 2008
Posty: 832
Skąd: Frampol
Wysłany: 26 Lis 2009, 16:21   

+25KM w wolnossącym 1.25 za 3/4k? niemożliwe..
_________________
Ex
BlackRS
BlackST
 
 
 
rafal__lodz 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 36
Dołączył: 01 Lip 2007
Posty: 191
Skąd: Łódź
Wysłany: 26 Lis 2009, 16:53   

Możesz próbować zmienić przepływkę i przepustnice, dobry dolot do f. powietrza i jakiś bardziej przelotowy wydech + jechać na program ale bez ingerencji w silnik to wątpię żebyś do 100KM dobił. Realne jest 85-90 ale to czy sens pakować 3-4k za 10-15 kunia?
_________________
Black TDCI
moja MK4 <---
 
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3094
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 26 Lis 2009, 17:03   

rafal__lodz napisał/a:
Możesz próbować zmienić przepływkę i przepustnice

akurat tego nie wymieni, przepływki nie ma, a przepustnica jest elektroniczna

4-2-1+reszta wydechu, poprawienie dolotu i świnia i może będzie ok 90KM za te pieniądze.
_________________
Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 26 Lis 2009, 17:22   

pP napisał/a:
nie wierzę w taki przyrost
Ja też nie mówię że wierzę, przed wymianą nie byłem na hamowni... Zawsze powtarzałem, że to może być fabryczna nadwyżka mocy :yes:
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
DziDzia 
vel DziaDzia





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 37
Dołączyła: 27 Lip 2005
Posty: 4172
Skąd: :: DDG ::
Wysłany: 26 Lis 2009, 17:31   

Parzych napisał/a:
przed wymianą nie byłem na hamowni...

I to jest właśnie błąd :fox:



pozdro :!:
_________________

Model:MK1 '77 Silnik: 1,1S/35KM
Model:MK5 '00 Silnik: 1,3i/60KM
Romety PONY
Profil Facebook
 
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 26 Lis 2009, 18:03   

DziDzia napisał/a:
I to jest właśnie błąd :fox:
:patyk: glab :nagana: :polbie: :mod:
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
gregorek
[Usunięty]

Wysłany: 26 Lis 2009, 18:58   

O turbieniu nawet nie myslalem :P , ale wracajac do glownego watku - GDZIE ? :)

Bo jest kwestia taka, ze moze jakby wlozyc troche wiecej ale dostac za to odpowiednio duzo, to cos tam moze by sie zebralo jeszcze sianka. Ale caly czas pozostaje podstawowe pytanie gdzie to zrobic ? Jestem w stanie cos tam dorzucic kaski, moze wiecej niz cos tam, ale zeby bylo zrobione dobrze, przez kogos kto sie zna, a nie u Pana Wacka czy Czesia, a najlepiej nawet z jakas gwarancja na przerobke.
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3094
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 26 Lis 2009, 19:25   

nie wiem czy jest sens ładować kupe kasy w ten silnik, z którego nie osiągnie się nie wiadomo ile mocy (czytaj 100+), zawsze możesz pójść moją drogą i rzeźbić <8>
_________________
Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
pawel182 

Model: Ford Fiesta Mk6`05
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 27 Sty 2008
Posty: 440
Skąd: Łódź
Wysłany: 26 Lis 2009, 20:16   

hm...ciekawe skąd w nowej Fieście w silniku 1.25 bierze się te dodatkowe 7KM?
_________________
Nic nie zastąpi dużej pojemności, a od dużej pojemności lepsza jest tylko....jeszcze większa pojemność :)
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 26 Lis 2009, 20:20   

Kolego Gregorek, najprostrza metoda niz rzezba w malym silniku jest swap silnika i paru pitol od wiekszego brata jakim jest focus, silnik Duratec-a ostatnio jak pytalem to 06r 1.8 moglem dostac za 1300-1400zl, pewnie w podobnej kasie i 2.0 bym wyskrobal, lub zetec-a SE 1.8 gdzie to w serii mialo chyba 115KM, przy odrobinie szczescia oraz dobrych wiatrach mozna cos nawet ugrac wiecej z takiego silnika i juz masz na starcie wiecej mocy niz zakladasz z 1.25 ktory to bedzie wyzylowany a i tak nie bedzie latac tak samo jak wieszka jednostka. Glupi przyklad z mojego podpisu, escort ma 2.0 i 175Nm Fiesta 1.8 163Nm roznica 4KM i ponad 10Nm a to jest naprawde odczuwalne, zwlaszcza ze taka MK6 wazy pewnie tyle co escort z opisu jak nie wiecej...
_________________

 
 
 
rafal__lodz 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 36
Dołączył: 01 Lip 2007
Posty: 191
Skąd: Łódź
Wysłany: 26 Lis 2009, 22:28   

Cytat:
akurat tego nie wymieni, przepływki nie ma, a przepustnica jest elektroniczna

sorki z przyzwyczajenia do MK4 napisałem głupote
_________________
Black TDCI
moja MK4 <---
 
 
 
MARIUSZ.B 


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 45
Dołączył: 02 Lut 2005
Posty: 1961
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27 Lis 2009, 00:25   

3-4tyś to spokojnie można do swapa podchodzić.
_________________
PBXSERWIS centrale telefoniczne
 
 
 
ElGrey 

Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Sport
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Imię: Grześ
Wiek: 49
Dołączył: 13 Wrz 2004
Posty: 1152
Skąd: Łódź
Wysłany: 27 Lis 2009, 13:51   

i nic innego bo grzebanie w tym motorku by uzyskac 100 kucy to troche bezssensu :yes:
silnik 1,6 bedzie dosc latwo zdobtc <8> i trwalosc calosci bez porownania
_________________
Mk VI 2007 S 1.6 TDCI 115 KM, 280 Nm
Mk IV 1999 style 1.25
Mk IV 1996 focus 1.3 (RIP 08 2010)
 
 
jurek 

Model: Ford Fiesta Mk6`05
Wersja: Techno
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: jurek
Wiek: 83
Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 190
Skąd: Kraków
Wysłany: 27 Lis 2009, 23:25   

Parzych napisał/a:
pP napisał/a:
nie wierzę w taki przyrost
Ja też nie mówię że wierzę, przed wymianą nie byłem na hamowni... Zawsze powtarzałem, że to może być fabryczna nadwyżka mocy :yes:


Jaki masz silnik zetec czy duratec. Pytam z ciekawości, bo mam ten sam silnik jeżeli masz duratec i uważam, że podjazd pod stromą górkę(po wyjściu z ostrego zakrętu)jest może gorszy niż w poprzedniej mk2, czyli na dobrą sprawę ażeby go nie mulić, to muszę zaczynać podjazd nawet od I biegu i z dużymi obrotami powiedziałbym nawet bardzo i kończyć podjazd na II czy III biegu.
Zastanawiam się czy to instalacja gazowa(sekwencja montowana przez Włochów) powoduje spadek mocy, czy większy ciężar samochodu. 1111kg/75 km/ dwie osoby, powinno raczej wyjść na plus dla mk6. Na prostej na pewno tak, bo na autostradzie bez żyłowania spokojnie uzyskuję ponad 160 km/g i to w nie za długim czasie i nie przekraczając obrotów 4k. Czyli braku mocy i przyspieszenia na prostej nie odczuwam, a w krótkich stromych podjazdach tak. więc zastanawiam się? czy ten silnik tak ma :)
Sorry, ze nie do końca z tematem.
_________________
Mój pierwszy samochód, to 22 latek- zakup 1959R-BMW 326/6cylindrów/2 gaźniki, rok produkcji 1937
Moja mk2 -miała tyle latek w roku 2008
W 2009-mk6, czyli raczej ten ostatni:)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Widziałem, mijałem, wiem gdzie stoi mk1/mk2
podziel się informacją
van Mechanika ogólna 39 29 Lis 2014, 00:18
Wodnikczek
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK6] Fiesta MK6
Fordy Fiesta VI generacji (2002-2008)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:30
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Dołożenie IC w 1.4 TDCi
bas87 Silniki diesla 26 30 Wrz 2020, 12:32
rosomac
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Wygłuszenie drzwi - fotorelacja
Gość Car Audio i CB 15 22 Sie 2016, 15:24
slawomirro
Brak nowych postów Przyklejony: Ustawienia centralnego zamka w MK6 - FAQ
Parzych Porady eksploatacyjne 1 25 Kwi 2016, 23:19
slawomirro


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.