Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] swap zamiana z gaźnika na wtrysk?
Autor Wiadomość
matrix-1990 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Maciek
Wiek: 34
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 570
Skąd: Szczecin
Wysłany: 11 Sty 2010, 16:06   [MK3] swap zamiana z gaźnika na wtrysk?

Witam, szukałem czegoś podobnego, ale nie mogłem znaleźć. Pytanie jest takie - czy można z fofi 1.1 na gaźniku zrobić 1.1 na wtrysku, jeśli tak to czy ktoś to robił, co trzeba wymienić i jakie koszty i czy w ogóle się opłaca? :) to sprawa całego silnika czy tylko wtrysk i komputer?
 
 
 
odyniec 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 39
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 1610
Skąd: Merzdorf
Wysłany: 11 Sty 2010, 16:10   

nie opłaca się a to dlatego, że te wtryski są dużo bardziej awaryjne niż gaźnik.
_________________
Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 
 
 
Bit1 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Błażej
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sie 2005
Posty: 506
Skąd: Chorzów
Wysłany: 11 Sty 2010, 16:58   

Wybacz, że się podczępie pod temat, ale przy okazji zapytam jak najprościej i najszybciej patrząc pod maskę można się zorientować czy to 1,3 czy 1,3i?
_________________

Niebieska 1,3i 1992 27.08.2005-20.05.2012
Czerwona 1,3 LPG 1990 8.01.2010-8.11.2010
Srebrna RS1800 LPG 1995 od 21.02.2012
 
 
 
odyniec 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 39
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 1610
Skąd: Merzdorf
Wysłany: 11 Sty 2010, 18:10   

ma takie rurki nad kolektorem wydechowym, większość 1.3 to ma.
_________________
Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12080
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 11 Sty 2010, 19:30   

Trzeba zdjąć pokrywę filtra i zerknąć w dziurę, jak w dziurze po środku siedzi takię coś (wtryskiwacz) z 2 kabelkami i generalnie wygląda na brudne od oleju to jest to monowtrysk jak jest więcej jak jedna dziura lub pierwsze co jest w dziurze to taka klapka (na zimnym powinna być zasłonięta) to jest to gaźnik,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 39
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1676
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 11 Sty 2010, 19:40   

Można tez na słuch, wystarczy przekręcić stacyjkę i słuchać czy pompka paliwa brzęczy czy nie <8>
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 
 
 
Bit1 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Błażej
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sie 2005
Posty: 506
Skąd: Chorzów
Wysłany: 11 Sty 2010, 19:44   

JoeMix napisał/a:
Trzeba zdjąć pokrywę filtra i zerknąć w dziurę, jak w dziurze po środku siedzi takię coś (wtryskiwacz) z 2 kabelkami i generalnie wygląda na brudne od oleju to jest to monowtrysk jak jest więcej jak jedna dziura lub pierwsze co jest w dziurze to taka klapka (na zimnym powinna być zasłonięta) to jest to gaźnik,,,


No spoko to wiedziałem, tylko myślałem, że się da bez ściągania.
A Odyniec chyba miał na myśli recylkulator spalin.

A czy da się wywnioskować po tym czy od linki prędkościomierza podłączonej do skrzyni wychodzą jeszcze kable czy to nie ma nic wspólnego?
_________________

Niebieska 1,3i 1992 27.08.2005-20.05.2012
Czerwona 1,3 LPG 1990 8.01.2010-8.11.2010
Srebrna RS1800 LPG 1995 od 21.02.2012
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12080
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 11 Sty 2010, 19:54   

Da się,,, gaźnik nie ma czujnika prędkości jazdy (kabelki na lince) bo mi niepotrzebny, gaźnik ma MAPsensor w jednej obudowie ze sterownikiem zapłonu, mono ma MAPa osobno,,, mono ma w rurę pod kolektorem (czy gdzieś w wydech) wkręconą sondę - w gaźniku niepotrzebna i nie ma, poza tym gaźnik ma do bloku przykręconą mechaniczną pompkę paliwa, gdzie mono ma elektryczną w baku,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.