Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: trzeci
30 Paź 2009, 20:37
toyo r888 - opinie ?
Autor Wiadomość
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 31 Paź 2009, 12:26   

z rs-a ma 6 j
jak chcesz to moge ci opierdzielic moje markgumy 195/50/15

ps: jak sie ma markgum do R888 :>
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 3057
Skąd: Mystków
Wysłany: 31 Paź 2009, 12:28   

Jeśli chodzi ci o takie felgi jak ci sprzedałem, to mają one 6 cali szerokości.
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 31 Paź 2009, 14:20   

Peedro, ale ja te fele najpierw sprzedalem tobie ale nie chcialo mi sie isc do garazu i sprawdzic ;p
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
Krawiec 


Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: RST
Silnik: Inny
Wiek: 35
Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 352
Skąd: Kraków
Wysłany: 31 Paź 2009, 16:04   

Daras84 napisał/a:
jak sie ma markgum do R888

nie ma porównania. Markgum sie kładzie na boki zwłaszcza jak jest z przodu. Toyo jest sztywna i trzyma sie znacznie lepiej. Jak chcesz miec jakąkolwiek trakcje musisz wziasc najmiekszego markguma...
_________________
Nierdzewne układy wydechowe, diagnostyka, chiptuning:
www.inotec.com.pl
www.facebook.com/inotec
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 31 Paź 2009, 16:13   

mam najmiekszego markguma, glownie chodzi mi o trakcje na starcie/prostej
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 31 Paź 2009, 22:19   

Krawiec napisał/a:
Markgum sie kładzie na boki

wiec nie wiem po co markgumy zakladaja KJSowe ekipy do autek, pare aut widzialem m.in. na tyskich zawodach, w wodzislawiu na edycji puchar burmistrza miasta i innych okolicznych imprezach KJSowych

ja osobiscie chce miec fajna opone na 1/4 czyli jakis slik, a na codzien szosowke, widzac ceny nowych r888 tak jak napisalem wyzej w rozm 165/50/15 pomyslalem ze bedzie odpowiednia alternatywa na igraszki torowe na kolejnym wiosennym(jesli bedzie :) ) oraz na 1/4

po paru postach moja opinia na temat takiej rozmiarowki sie ustosunkowala do waszych opinii, teraz pytanie czy lepiej wyjde na markgumie :)

sam juz nie wiem-czas pokaze
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
tommirs 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 12 Sty 2008
Posty: 614
Skąd: Pyrlandia
Wysłany: 31 Paź 2009, 22:33   

markguma nie miałem, ale wiele znajomków na nim jezdziło zanim pojawiła się Rósemka.
Powiem tak:
1. trakcja na 1/4mili czyli krecha jak najbardziej OK.
2. Na kajtki też nie jest żle, kładzie się trochę ale tragedii nie ma. Lepiej niz T1R, która jest kiepściutka w zakrętach.
Jednak do Markguma mam mieszane odczucia, ze względu na to, że no nalewka...a jaka ona by nie była pozostanie zawsze nalewką.
Często zdaża się, żę wywali bulę na boku i kasa idzie od razu w błoto i lepiej juz wyjdzie od razu kupic R888.
Pommo zapewnień producenta, że bazą do niej jest dobra opona, a nawet słyszałem gdzieś , że nalewają ja tylko na Dunlopie...to jakoś średnio w to wierzę.

Ja wybrałem teraz GY Eagle F1 GSD3,(słyszałem że na KJSy druga po R888 i R1R) mam je w dobrej cenie i zobaczymy jak się sprawdzi i juz niedługo podziele się opinią.
_________________
...były XR2i i RS1800

__________________

"Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 31 Paź 2009, 23:06   

GY Eagle F1 GSD3 Ta opona przy rozmiarze 215/40 R16 juz przy 130KM i strzale ze sprzegla z 3k rpm pali sie az milo, trakcji nie mozna zlapac do konca 2 biegu jak jest ciepla opona, na zimnej wole nawet nie sprawdzac... T1R jezdze na takich i powiem ze sa naprawde dobre na suchy asfalt, R1R no to juz przeskok pietro wyzej i zupelnie inna sprawa, R888 bardzo dobra opona ale nie nadaje sie do jazdy na co dzien zwlaszcza na deszczu, z reszta jak wiekszosc Toyo. Pomijam fakt tego ze T1R mam naciagniete na 9"szeroka felge gumke 215/40R16 nadmuchana azotem.
Ogolnikowo, Adam kup T1R bedziesz zadowolony, ale wiedz tez o tym ze kazda opona straci trakcje jesli bedziesz palic glupa, sklad lub jak kto woli mieszanka gumy ma tylko za zadanie ulatwiac zlapanie trakcji, oraz ulatwic szybkie manewry.Nie ma czegos takiego jak opona do wszystkiego, bo jak cos jest do wszystkiego to jest do niczego...
Chcesz upalac kup zestaw stalowek 14" osadz tam slick, chesz jezdzin na streety osadz T1R... prostrzej metody nie znam...
Yoko Parada Spec II nie jest tylko opona tjuninkowa, jest to semi slick i naprawde bije na glowe T1R w kwesti zachowania trakcji na suchym jak i na mokrym...
Glupie porownanie T1R bierznik jej jest tak zbudowany ze odprowadzanie wody z kanalow bywa utrudnione a co za tym idzie zachowuje sie jak zachowuje, za to Uniroyal RainSport II budowa bierznika wrecz blizniacza z jedna zmiana ze dodatkowo sa odprowadzenia wody w bierzniku opony, co za tym idzie ja na tych Uni lecialem na autostradzie wcale nie malo podczas dosc intensywnego deszczu, czego bal bym sie zrobic na T1R bo wiem co sie dzieje z nimi w takich warunkach...
Ale sie rozpisalem :rotfl:
_________________

 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 1 Lis 2009, 08:44   

Adamus jesli chcesz te R888 jako drugi komplet kół do toru i rajdowania to jest to OK pomysł, no chyba że bedzie ulewa, ale w tedy żadna normalna opona trakcji nie poprawi. Natomiats chcesz jeździć tym na codzień to lipa. ja bym nie brał
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 1 Lis 2009, 11:07   

na 1/4 za duzo trace przy starcie :yes: ruszanie z 1500rpm to jedyne sensowne rozwiazanie z jakotaka trakcja, oczywiscie od razu na starcie przeciwnik mnie odskakuje ale na dystansie go dopadam (mowa oczywiscie o porownywalnych mocach)
testowalem juz DP spsport(kaszana) conti(kaszana) oczywisciemowa tu o oponach szosowych, dlatego moje rozmyslania zeby w nastepnym sezonie poprubowac troche ze slikami itp
pozatym chce zalozyc wieksze kolo 15" do tej pory 14" mialem. oczywiscie wiem ze wiekszosc z was albo i nawet wszyscy odradza mi ten pomysl bo wieksza srednica=wiekszy mół
odpowiedz jest prosta 14" w "sportowym rozmiarze" czyli 195/45/14 lub 185/50/14 sa strasznie chlernie i przesadnie drogie i za cene 2 nowych takich opon mozna kupic prawie caly komplecik 195/50/15...tym bardziej ze moja koza pali lacze jak szalona

wiec tak wymyslilem, poszukam 2 alu 15" najchetniej rs2000 bo na takich zamierzam teraz jezdzic, na codzien bede mial zalozone szosowe oponki na szosowym 4 x rs2000 a na racing bede mial szose na tyle + 2 x slick na przodzie i wtedy bede sobie mogl operowac gazem jak chce, jak i testowac odpowiednia opone do mojej jazdy

wielkie dzieki chlopaki za opinie i wskazowki, oczywiscie sledzac temat widac jak wiele jest opini na poszczegolne opony, stad tez widac ze kazdy ma inny styl jazdy, kazdy potrzebuje innej opony i kazdy wykozystuje plusy i munusy odpowiedniej mieszanki zeby dostosowac sie pod dana opone...bo jak to mowia trzeba sie wjezdzic w sprzet :) oponowywujac dana opone juz jej nie zmieniamy-mam racje ?? :yes: mam 22lata wiec lat praktyki jeszcze sporo przedemna :)
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 1 Lis 2009, 19:58   

Ty widziałeś moje oponu w lżejszym od twojego aucie, ze słabszą trakcą bo w ułęży jak sie mokro robiło to i na 4 traciłem trakcję...
ja miałem (bo pod koniec to kolano) bridgestone potenza w rozmiarze 175/50/13 na 7 calowej feldze i jak nie kozaczyłem to nie było mowy o jakimś większym paleniu gumy ze startu a robote sie robiło :) i od Ciebie nie wiele dostałem a wywaliłeś co mogłeś a ja seria Panie :)

Adaś kup coś hmm miękkiego, owszem szybko sie zużywa ale na suchym sie lata a na mokrym uważa :) przynajmniej ja moim pudełkiem nie przekraczam jakoś 70 w deszczu :devil:
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 1 Lis 2009, 21:04   

Laskosz napisał/a:
a wywaliłeś co mogłeś a ja seria Panie :)

lolego ale twoja seria jest lzejsza od wypatroszonej moje mk3 :)
czekamy na wiosenny tak?? :D
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 1 Lis 2009, 22:31   

Ad@mus napisał/a:
czekamy na wiosenny tak?? :D

na łysych tym razem Cię zleję :2xf:
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
tommirs 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 12 Sty 2008
Posty: 614
Skąd: Pyrlandia
Wysłany: 7 Lis 2009, 21:35   

Fordon napisał/a:
GY Eagle F1 GSD3 Ta opona przy rozmiarze 215/40 R16 juz przy 130KM i strzale ze sprzegla z 3k rpm pali sie az milo, trakcji nie mozna zlapac do konca 2 biegu jak jest ciepla opona, na zimnej wole nawet nie sprawdzac... T1R jezdze na takich i powiem ze sa naprawde dobre na suchy asfalt,


No po dzisiejszym rajdzie, nie zgodze się z Twoją opinią co do F1 GSD3.

Według moich odczuć, bezdyskusyjnie lepsza od T1R, może przyczepność na starcie podobna ale już trzymanie z zakrętach duzo lepsze, nie kładzie się tak jak Toyo, ma mocniejszy bark, autko nie pływało mi przodem tak jak na T1R.

Obydwie opony porównywałem nówki i w rozmiarze 195/50/15.
Warunki: mokry i suchy asfalt, szuter, beton.

-Do KJSów/rajdów lepsza GY F1
-do 1/4 mili - nie mi oceniać
- do codziennej jazdy - GY F1 (lepiej trzyma na mokrym)
_________________
...były XR2i i RS1800

__________________

"Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen
Ostatnio zmieniony przez tommirs 7 Lis 2009, 21:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 7 Lis 2009, 21:43   

tommirs, - w Toyo miałem spore problemy z "pływaniem" przy za dużym ciśnieniu w kołach - po prostu ta opona nie lubi zbyt wysokiego ciśnienia , może tutaj był problem ?
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
tommirs 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 12 Sty 2008
Posty: 614
Skąd: Pyrlandia
Wysłany: 7 Lis 2009, 21:57   

Zółwik- ratowałeś się dobrze, zwiekszając ciśnienie, to pomaga ale nie załatwia problemu. Kombinowałem z różnym ciśnieniem w Toyo, od 2 do 3 bar.
A GY F1 juz przy 2 barach super się trzymał.
Ale fakt , troche mi go dziś zeżarło (bieżnik).
Poza tym nawet oględziny wzrokowe mówia same za siebie:
- po jednym rajdzie Toyo nie posiadało znacznej częsci napisów a w GY sa nie ruszone :)
- moja T1R po 3 rajdach wygląda z boku jak slick:) i powędrowała na tylna oskę.
_________________
...były XR2i i RS1800

__________________

"Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen
 
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 7 Lis 2009, 22:43   

Co do Toyo to na mokrym jezdzilem na R888 z przodu i przy 2,0 bara bylo super.
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
Tommur 





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 51
Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 910
Skąd: Szczecin
Wysłany: 7 Lis 2009, 23:06   

Znalezione w necie na forum ak.szczecin :-P

http://img199.imageshack.us/img199/1648/t1rr1r.jpg

Na kopny śnieg nawet nieźle daje radę podobno Dębica Frigo (ale tylko na kopny)
_________________
Prędkość była dobra :-) , tylko zakręt był za ciasny :sad:
Czarnula Tommura :)
Sędzia KJS, PPAiK i inne :)
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski
 
 
 
KUI3A 


Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kuba
Wiek: 41
Dołączył: 31 Maj 2004
Posty: 290
Skąd: WaWa
Wysłany: 8 Lis 2009, 17:52   

888 ok, ale na czystą nawierzchnie, ta opona aż się klei, więc wjazd w jakikolwiek syf, piach itp od razu zmniejsza przyczepność, na mieszane warunki ponoć YOKO A539 nie ma sobie równych, tam za to nie będziesz miał rewelacji na 1/4, gdzie toyo, anawet markgum spiszą się świetnie.
O markgumach, maxsportach, fedimach i tym podobnych nalwekach opinie są raczej niepochlebne jeśli chodzi o ich trzymanie, tzn opona klei się do nawierzchni, ale słabe seryjne boki niweczą wszystko, do slicka opona musi mieć odpowiednio wzmocnioną konstrukcję
Co do innych toyo to tylko R1R, ale one chyba występują od 16 cali w górę, T1R to raczej kicha.
Na deszcz np są świetne opony Uniroyal Rainsport 1, które sam posiadam, ale na suchym już trochę płyną, szybko też się zużywają
Jak zwykle pojawia się problem wyboru i musisz sobie dokładnie odpowiedzieć na pytanie na czym Ci tak na prawdę najbardziej zależy i gdzie będziesz najwięcej korzystał, jeżeli myślisz tylko o jednym komplecie to chyba polecałbym A539 jako najbardziej uniwersalną, przy czym pamiętać należy, że nie będzie to opona wybitna.
_________________

RAJDOWE AUTO...które nie jest już moje
 
 
 
Skfarek 

Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Michał
Wiek: 44
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 836
Skąd: Gród Kraka
Wysłany: 10 Lis 2009, 09:27   

r1r w 15ce jest w 205/50 nie ma 195/50 z tego co wiem. A z ciekawości takie wynalazki jak Hankook Z212 albo Falkena Azenisa RT615 (oba niby semi slicki mniej harcorowe w bieżniku niż 888) ktoś testował albo używał? Na kilku forach (zagrabanicznych) wypowiadali isę o nich pozytywnie?
_________________
Była MK6 Ghia 1.6 16v "Zetec-S" (z awatara) :)
Był leichtwagen do upalania:
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34463
Był czeski dziadkowóz TDI na co dzień :)
Jest ST 150 i sushi czyli Civic FK2
Profil Facebook
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Sprzedam komplet opon TOYO PROXES T1R 195/50R15 82V RANT
Bulba Sprzedam 1 19 Lut 2019, 20:54
david5891
Brak nowych postów Opinie o radyjku
Gość Car Audio i CB 3 22 Lis 2010, 23:07
TSRules
Brak nowych postów Tarczobębny do MK3 opinie
Mały Mechanika ogólna 12 10 Sty 2016, 13:01
Mały
Brak nowych postów [MK6] ST - Wawa, opinie?
HMP Przed zakupem 5 17 Kwi 2016, 22:19
Jondi
Brak nowych postów [MK6] ST - proszę o opinie
anulaaaaa87 Przed zakupem 80 22 Kwi 2014, 10:49
TSRules


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.