Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: van
22 Cze 2014, 13:54
SILNIK Z MKIII DO MKII CZY DA RADE
Autor Wiadomość
amistad1
[Usunięty]

Wysłany: 23 Paź 2009, 17:26   SILNIK Z MKIII DO MKII CZY DA RADE

posiadam fieste mkII prawdopodobnie 1986 roku prawdopodobnie bo jest na papierach z mkI wiedz dokladnie niewiem ale do rzeczy padly mi pierscienie i teraz mam pytanie czy bedzie mi pasowal do niej silnik wraz ze skrzynia 5 z mkIII gdyz taki tez posiadam czyli elektryka i wogule
 
 
mechcom 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Łukasz
Wiek: 32
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 397
Skąd: Wolsztyn (PWL)
Wysłany: 23 Paź 2009, 17:32   

a jaki tam był/ jest w tej mk2 standardowo :fox: no i na jaki silnik z mk3??
skoro mówisz jak masz elektryke itd do tego silnika to da rade zrobic Dla chcacego nic trudnego gy
_________________
Kupiłem Forda i śmieje mi sie morda :D
Moja Fiestka Zapraszam :) http://www.fiestaklubpols...p=416613#416613 :devil:
 
 
 
amistad1
[Usunięty]

Wysłany: 23 Paź 2009, 17:39   

chyba standard niewiem w dowodzie mam 0.9 a zdaje mi nsie ze jest 1.1 a z mk3 jest 1.3

[ Dodano: Pią Paź 23, 2009 20:14 ]
czyli mam rozumieć ze nie sprawi mi to większego kłopotu,tamten wyjmuje a z mk3 wkładam i gra a skrzynia będzie jakiś problem
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 3057
Skąd: Mystków
Wysłany: 23 Paź 2009, 20:15   

1.3 to ta sama konstrukcja co ten 0.9/1.1 co masz obecnie. Jedyne co to to że przy tym .13 masz mono wtrysk, więc musisz jakoś wiązkę samochodu połączyć z wiązką silnika.
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
amistad1
[Usunięty]

Wysłany: 23 Paź 2009, 20:19   

a skrzynia bedzie pasowac

[ Dodano: Pią Paź 23, 2009 20:25 ]
czy czekają mnie durze przeróbki

[ Dodano: Pią Paź 23, 2009 20:32 ]
a co do tej wiaski to jak sie do tego zabrac bo nie zabardzo lapie o co chodzi
 
 
mechcom 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Łukasz
Wiek: 32
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 397
Skąd: Wolsztyn (PWL)
Wysłany: 23 Paź 2009, 21:28   

NO I JAK TAM MASZ NA GAZNIKU OBECNIE A TAM BEDZIE NA wtrysku to bak tez do wymiany :-)
p&p powinno Ci wszystko zagrac przynajmniej tak jest jak zmieniasz w mk3 z 1.1i na 1.3i
_________________
Kupiłem Forda i śmieje mi sie morda :D
Moja Fiestka Zapraszam :) http://www.fiestaklubpols...p=416613#416613 :devil:
 
 
 
amistad1
[Usunięty]

Wysłany: 23 Paź 2009, 21:57   

ten stary czyli ten 1.1 mam na gazniku jednokomorowym a tego 1.3 jeszcze niewidzialem bo dopiero w wtorek po niego pojade znaczy po cała fiestke mk3 wiedz wszystkie czesci beda tylko czy beda pasowały i co bede musiałprzerobic

[ Dodano: Pią Paź 23, 2009 22:09 ]
a jeszcze zeby sobie nikt nie pomyslal ze po co on chce przekladac skoro ma druga cala ona jest stuknieta wiedz na szrot a szkoda wiedz ja wziolem na czesci
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 23 Paź 2009, 23:34   

1,3 podejdzie Ci plug&play - w sensie sam silnik, do przeróbki układ chłodzenia (trochę inaczej sa wyprowadzenia) no i cała elektryka od silnika.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
amistad1
[Usunięty]

Wysłany: 25 Paź 2009, 07:21   

czyli rozumiem ze silnik i skżynią będą pasowały bez większego kłopotu tak ale, będę miał problemy z elektryką <???>
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 3057
Skąd: Mystków
Wysłany: 25 Paź 2009, 08:24   

amistad1 napisał/a:
czyli rozumiem ze silnik i skżynią będą pasowały bez większego kłopotu tak ale, będę miał problemy z elektryką <???>


Dobrze rozumiesz. Chyba że wrzucisz sobie silnik na gaźniku :P , wtedy masz totalne plug&play. A tak trzeba się bawić bo 1.3 na mono ma kompa, czujniki itp. W związku z czym trzeba połączyć wiązkę silnika z wiązka samochodu.
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
amistad1
[Usunięty]

Wysłany: 25 Paź 2009, 12:32   

a da rade wyjac cala wiazke wraz cala deska rozdzielcza z mk3 zeby nie ciac kabli i ja tez przelozyc czy nie zabardzo ;-(
 
 
mechcom 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Łukasz
Wiek: 32
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 397
Skąd: Wolsztyn (PWL)
Wysłany: 25 Paź 2009, 12:40   

z deska bedziesz musiał raczej kombinowac :-)
_________________
Kupiłem Forda i śmieje mi sie morda :D
Moja Fiestka Zapraszam :) http://www.fiestaklubpols...p=416613#416613 :devil:
 
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 25 Paź 2009, 15:23   

kombinujecie
szukaj silnika na gaźniku
brat będzie miał do sprzedania 1.4cvh jak tylko wyciągniemy go z jego mk3, wcześniej miałem go w mojej mk1 i jest to zdrowy silnik i na gaźniku
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
amistad1
[Usunięty]

Wysłany: 25 Paź 2009, 17:06   

Laskosz napisał/a:
kombinujecie
szukaj silnika na gaźniku
brat będzie miał do sprzedania 1.4cvh jak tylko wyciągniemy go z jego mk3, wcześniej miałem go w mojej mk1 i jest to zdrowy silnik i na gaźniku



może i bym był zainteresowany ale 1.4 to nie jest moc na skrzynie 4 biegową a taką mam obecnie i trochę daleko żeby go odebrać
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 25 Paź 2009, 17:26   

1,4,,,o tak maxi duża moc,,, 1,6 były na 4 biegówce i było dobrze,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
amistad1
[Usunięty]

Wysłany: 25 Paź 2009, 17:49   

dokładnie chodzi mi o to że ten silnik podczas jazdy przy predkości 100 bedzie wył a to denerwuje jak zamiast normalnej pracy słyszysz wycie
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 25 Paź 2009, 22:16   

1,1 też przy 100 będzie wył,,, wynika to z tego że przy prędkości 100 na godzinę przełożenia skrzynki sa takie że silnik musi mieć 3750 obrotów na minutę (wartość zupełnie przypadkowa) i czy to będzie 0,9 czy 1,1, czy 1,4 czy 2,0 to będzie się musiał tak samo wysoko kręcić by do tej prędkości auto dociągnąć. Im mocniejszy silnik tum rozkręci się szybciej, a i obroty maksymalne na ostatnim biegu będą większe i auto pojedzie szybciej.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
amistad1
[Usunięty]

Wysłany: 26 Paź 2009, 08:47   

czyli jak wstawie na gazniku to bedzie wszystko bez przerubek tego wyjmuje a drugiego wsawiam i ok a ta skrzynia z mk3 by pasowała bo wiem ze to jest 5 wiedz mniejsze spalanie i wogule
 
 
mechcom 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Łukasz
Wiek: 32
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 397
Skąd: Wolsztyn (PWL)
Wysłany: 26 Paź 2009, 08:48   

amistad1 napisał/a:
skrzynia z mk3 by pasowała bo wiem ze to jest 5 wiedz mniejsze spalanie i wogule

tak wejdzie :-)
_________________
Kupiłem Forda i śmieje mi sie morda :D
Moja Fiestka Zapraszam :) http://www.fiestaklubpols...p=416613#416613 :devil:
 
 
 
amistad1
[Usunięty]

Wysłany: 26 Paź 2009, 08:51   

i z gury wszystkim dziekuje za rady jak ktos jeszcze jakies ma to prosze pisac bo naprawde sa pomocne i jak sie wezme do zabiegu to napisze co i jak moze to komus pomorze choc watpie :-)

[ Dodano: Pią Lis 27, 2009 19:47 ]
czy ma ktoś taki silnik kupie jak bedzie nie drogo

[ Dodano: Nie Gru 13, 2009 16:17 ]
dobra wstawiłem i tera mam pytanko co z tą instalacją jak sie do tego zabrać bo to na monowtrysku i gaźnika nie załorze bo niema miejsca na pąpe paliwa więdz musi zostać monowtrysk ale jak to połączyć i czy do rade bez kąputera czyli odrazu pod starą
instalacje z tej mk2 przy silniku 1.3 mam wszystkie czujniki
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 21:17
Mizer 59
Brak nowych postów Przyklejony: Jak rozpoznać czy skrzynia ma LSD
stafcio Tuning mechaniczny 7 29 Sty 2016, 22:47
vegetagt
Brak nowych postów Przyklejony: Koło dwumasowe - jest czy nie ma? Wątek zbiorczy
Brak pewności co masz w swojej MK6? Pytaj tutaj.
medrek Mechanika ogólna 17 18 Lip 2021, 10:46
ttomek71
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przeszczep 1.1i z MKIII do MKII 1.1
Gość Tuning mechaniczny 8 14 Sty 2007, 08:48
Żółwik Tuptuś
Brak nowych postów MkII zmienia sie w MkIII :-p
xr2/xr2i Mechanika ogólna 6 28 Lis 2008, 22:32
diodalodz


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.