Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Mafios
19 Maj 2015, 20:24
[MK3] XR2i " PROJEKT CZARNA CURVA" by LOY
Autor Wiadomość
Rkalitka 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 37
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 1615
Skąd: Perkowo
Wysłany: 1 Gru 2012, 21:31   

Może to przez tą turbinę co wstawiliśmy latem wyszedł taki wynik??....
_________________
"Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."

 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 2 Gru 2012, 08:15   

zgadzam się z Darasem wydaje mi się że powinno być około 140KM i 170-180Nm nie więcej.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Mafios 
Junior Admin




Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41
Dołączył: 28 Cze 2004
Posty: 2809
Skąd: Łódź
Wysłany: 2 Gru 2012, 08:55   

Piter jesteśmy i tak z Ciebie dumni :P

hehe ...

Ośiagnałeś kosmos i ludzie w to nie chcą uwierzyć :P jak dla mnie to auto idzie lepiej niz 140 rumakow
_________________
RS TURBO
Profil Facebook
 
 
 
madek 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1755
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2 Gru 2012, 10:47   

Ciekawe rzeczy się tu dzieją :-) Piter przyznaj się, na kierownicy masz tajemniczy przycisk z napisem NOS i wcisnąłeś go podczas hamowania :fox:
_________________
była sobie RS`ka...
 
 
kenczorf 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 38
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 1874
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2 Gru 2012, 11:14   

Moze zle zapieli i sie kola slizgaly...chociaz wtedy to powinna chyba wyjsc zanizona moc.
Wiec zostala zla kalibracja maszyny
_________________
Cichociemna
Profil Facebook
 
 
 
FiFa 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kamil
Wiek: 35
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 1118
Skąd: Panki/Cze-wa
Wysłany: 2 Gru 2012, 12:22   

Piter nie przyznał sie ze zamontował dodatkowy naped na pedały i dopedałował ten wynik :-P :-) A co jesli faktycznie ma taka moc ten silnik? Moze pomiar byl własciwy nidowiarki :P Teraz nie do wiarki niech zrzuca sie na nastepna hamownie i im pokazesz Piter :D :-P
_________________
Tuning to choroba, szukam lekarza...
Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają...
 
 
 
Piter 
Ninja TEAM




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 3843
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2 Gru 2012, 15:49   

Sprawa jest o tyle dziwna że to było hamowanie grupowe z chłopakami z Wrocławia i każdemu wyszło dobrze ;-|

Hamownia była kalibrowana do każdego auta,
ale powinna być chyba skalibrowana w/g obrotów silnika , a nie z zegarów.

Bo jeśli była przy pomiarze kalibrowana z obrotomierza w aucie
( więc jeśli mi przekłamuje po swapie a pewnie tak )
to wynik będzie przekłamany.
..... tylko o ile?

Zostaje mi w takim razie wyciągnąć sygnał na zwen, obrotomierz i powtórzyć wynik.

PumaRST, jak przekłamania na obrotomierzu mają wpływ na pomiar ?
_________________
MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA :V:
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 2 Gru 2012, 18:47   

szczerze to nie wiem, wpływ mają na 100% i nie tyczy się to samego miejsca ale o ile i w którą stone to już nie wiem
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3094
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 2 Gru 2012, 19:24   

teoretycznie powinna wystarczyć informacja o przełożeniu skrzyni na biegu, na którym odbywa się hamowanie + średnica koła - tu wtedy jest kalibracja obroty vs prędkość. jeżeli na wykresie jest odcinka na poziomie 7,1k a w rzeczywistości jest niżej, to na pewno jest błąd przeliczenia, do których są potrzebne obroty.
_________________
Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
tommirs 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 12 Sty 2008
Posty: 614
Skąd: Pyrlandia
Wysłany: 2 Gru 2012, 19:51   

Nie wiem,ja sie nie znam, ale ja jeżdżę cały czas na tą samą hamownię, 3 autka hamowałem, Hondę i Fiestę 2 razy hamowałem po modyfikacjach.
Gośc nigdy się mnie o nic nie pytał, tylko siedział sobie w samochodzię z laptopkiem, cos wajchował na wszystkich biegach, coś tam sobie klikał a poźniej zrobił dwa rozbiegi do V biegu do odcinki i wyszły wykresy.
Życzę Ci tej mocy, tylko jak była niefachowo zrobiona to szkoda tylko kasy było.
Na pewno rozmiar koła przy stacjonarnej hamowni nie ma znaczenia.
Obrotomierz też nie jest ważny, bo zawsze i tak przekłamuje.
Istotna jest tylko informacja o punkcie odcięcia obrotów, żeby nanieść to na wykres.
_________________
...były XR2i i RS1800

__________________

"Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 2 Gru 2012, 22:30   

jedno ale, w skrzyniach 5 biegowych 4 bieg jest najbliższy 1,0:1 więc hamuje się na 4 a nie na 5 biegu.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
tommirs 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 12 Sty 2008
Posty: 614
Skąd: Pyrlandia
Wysłany: 2 Gru 2012, 23:30   

a może to była 4ka, chyba tak
_________________
...były XR2i i RS1800

__________________

"Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen
 
 
 
kenczorf 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 38
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 1874
Skąd: Tarnów
Wysłany: 3 Gru 2012, 13:15   

Moze wroc tam zeby przycieli wykres do odcinki na 6800 a nie 7100 i to juz zmieni wskazania. Oczywiscie o ile twoj pomiar maja jeszcze w kompie. Oni moga to modyfikowac dowolnie i jak rpzytnie obroty to wynik bedzie nieco inny
_________________
Cichociemna
Profil Facebook
 
 
 
Piter 
Ninja TEAM




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 3843
Skąd: Wrocław
Wysłany: 5 Gru 2012, 16:52   

Z tego co udało się ustalić, błąd pomiaru leży po stronie obrotomierza wg którego była ustawiona hamownia.
Po naniesieniu różnic wynikających ze wskazań na zegarach, można zrobić korektę bez wjazdu na rolki.

Pytanie tylko gdzie i jaki podłączyć obrotomierz aby wskazania były najbardziej realne.
Po swapie jest inny komp i inne cewki.
_________________
MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA :V:
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 
 
 
madek 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1755
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 5 Gru 2012, 17:01   

Piter, zegary od esioka rs2000? :fox:
_________________
była sobie RS`ka...
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 5 Gru 2012, 18:05   

No tak - elektronika :|

Piter - tak jak rozmawialiśmy - max moc da się wyliczyć z momentu obrotowego i jeżeli chcesz poznać jej wartość to to zrób. - bez wjazdu na rolki skorygują wykres? (pytam bo nie wiem)

ps: w samochodach sygnał z cewki zapłonowej jest podawany na obrotomierz. Później zaczęli grzebać kijkiem w gównie i elektronikę dokładać i są skutki.
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 5 Gru 2012, 18:06   

zależy od czego masz zegary. jak od 1.6 cvh to podepnij zielony kabel z obrotka do prawego lub lewego (obojętne) przewodu cewki. powinno być dobrze
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 5 Gru 2012, 18:09   

Stunt_Man, a nie podzieli mu sygnału na pół ? (dwie cewki)
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 5 Gru 2012, 18:21   

hehe, nie
bo właśnie cvh ma sygnał podzielony na pół. tak jakby, na nasz prosty chłopski rozum
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 5 Gru 2012, 18:26   

Kurde - ta teoria jest trochę naciągana - przekłamania na obrotku mogą być takie jak pisze Stunt_Man, - czyli że sygnał jest dzielony na pół, ale czy komp mógłby ażtak zafauszować sygnał, żeby pokazywał "prawie dobrze" a jedynie okłamał hamownie?
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Czarna lista nierzetelnych sprzedających / kupujących
trzeci Sprzedam 0 5 Maj 2010, 20:38
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Jak rozebrać fotele "Uszatki"
luk-90 Tuning stylistyczny 9 6 Wrz 2013, 01:02
fiestaRS
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - konserwacja filtra sportowego typu "mokrego"
dla niewiedzących :P
arecki Tuning mechaniczny 12 12 Wrz 2016, 22:23
olo_r
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: "Fiesta Miesiąca" - Regulamin
Czyli kalendarz na 2014 rok w 12 aktach ;)
Puff Kalendarz 2014 0 2 Gru 2012, 19:13
Puff
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: Czarna lista nierzetelnych sprzedających / kupujących
trzeci Kupię 0 5 Maj 2010, 20:40
trzeci


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.