Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Mafios
19 Maj 2015, 20:24
[MK3] XR2i " PROJEKT CZARNA CURVA" by LOY
Autor Wiadomość
LOY 
Członek Honorowy FKP


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 45
Dołączył: 16 Mar 2005
Posty: 1367
Skąd: Zamość/Łódź
Wysłany: 21 Paź 2009, 18:14   [MK3] XR2i " PROJEKT CZARNA CURVA" by LOY

Nadeszła odpowiednia chwila żeby w końcu oficjalnie pokazaś ukończony projekt o wdzięcznej nazwie „CZARNA CURVA”. Ale żeby nie było cierpko i skrótowo .Chcecie bajkę ?
Oto bajka :-P Skad pochodzimy

Niewtajemniczonym zdradze ze czarna k.. jest w moim posiadaniu ponad 2 lata .
Została ściagnieta z Niemiec i sprzedawca próbował ja sprzdac za chora kasę.
Wielokrotnie lądowała w „aukcjach” i wielokrotnie formowi teoretycy perrorowali nad jej stanem i ceną. Pół roku później dostałem cynk ze na Pomorzu stoi XRka .Dostałem tez kilka fotek na których widac było zaniedbany „wrośnięty w ziemie orginał ..
Długa rozmowa i pertraktacje cenowe przez telefon pozbawiły mnie wątpliwości .
To auto trzeba było ratować ..wyruszyłem w prawie 800 km trasę żeby zobaczyc i raczej kupic jakiegos grata .
Na miejscu Xr zaczeła pracowac na miano „czarnej curvy” najpierw nie chciała zapalic bo padł aku ,potem czarna zawiesiła się w rowie gdzie stała wyeksponowana do sprzedazy ,potem walka z zapieczonymi felgami –bo auto kupiłem bez cudownych Alu ..zeby zbic chorą cenę ,potem walka z zastałymi hamulcami ..ale kulminacją były 3 dziury w baku przez które ciurkiem lała się benzyna . W trasie ..tak tak ..ruszyłem nia radośnie w drogę powrotna ,rozleciał się kata;lizator i jadaca z tyłu moja honda została zbombardowana jego kawałkami (slady na masce i szybie mam do dzis ) tuz przed warszawa kropka nad „ i” było oderwanie się jednego z wieszaków ..co owocowało snopem iskier na nierównościach połaczonym z linijką uciekającej benzyny …Wówczas auto dostało imię „czarna curva”
Co ważne auto ma 162 tys km !!! naprawdę i silnik który jest w doskonałej kondycji i nie pali oleju !!!!.. jak ładnie sobie radzi curva mogli co niektórzy widziec w ułeżu gdzie obciazona 2 osobami i bez dociagania objechała na 400m mk5 sporta swiezo po swapie ..auto bez trudu osiaga tez licznikowe 2 paczki ..wiec zdaje test starej XRki
Projekt się rozpoczął.
Przez 2 lata auto zimowało w krzakach .w zasadzie brakowało mi czasu i pomysłu na czarna k ..przez chwile miała być dawca silnika dla puenty ..potem miała być rajdówką…auto dojrzewało cierpliwie .
Od czasu do czasu cos przy aucie robiłem podczas.tak zwanego rollin- resto ..nowy bak ..podłoga etc etc .
Bodzcem do skonczenia był zlot w Uleży gdzie obiecałem sobie ze będę fiestą ..bez względu jaka i w jakim stanie 

Projekt

„projekt czarna C…” to przykład zagospodarowania zbędnych gadzetów . Auto powstało błyskawicznie ..głównie z racji na to ze wszystkie elementy „tjuningu” walały się od dawna po kątach ..i po prostu postanowiłem je właściwie wykorzystac .
Sam samochód to przykład bardzo rzadkiej ,zdrowej i oryginalnej bazy .
Auto było zaniedbane ale lakier był oryginalny ..poza strzałem kiedys z przodu –zakonczonym wymiana pasa i wgniecionym błotnikiem XRka była seryjna i sztywna ..rdza zwyczajowo koło wlewu i dziwnie koło lusterka oraz na tylnej klapie ..
Plan był odtworzyc orginał ..z jak najwieksza ilością oryginalnego lakieru ..a potem dodac jej troche smaczków ..zeby upodobnic ja do skromnej pucharówki :)

Tak to się zaczęło ..

natura pokochała ta XRkę :) .mech i błoto w kazdej szczelinie


dziwna rdza pod lusterkiem ..

robote czas ..zaczać :)
zgnilec




tego błotnika nie opłacało sie naprawiac -za duzo byłoby szpachli



podłoga była piekna ..ta odrobina rdzy nie mogła szpecici tak ładnego spodu auta
wiec czyszczenie ..trawienie ..i malowanie epoksydem

[IMG]

hamulce i zawieszenie warto było odczyscic i pomalować


spawansko -wycinansko :-P






tak kazda Xrka to tylko kit i szpachla :)



piekny widok po zdjęciu błotnika :yes:

szwedzki zamiennik -moze byc
oczywiscie zapobiegawczo ..epoksyd na obie strony :)


a tak prezentowała sie "czarna curva" na zlocie w ułeżu ..jak zwykle LOY przyjechał fiestą under construction ..zapodkładowaną pod lakier :-P



i taki szalony pomysł ..orginalna czarna klapa od cywila w miejsce tej z dziura -zeby lakieru fabrycznego było jak najwiecej :-P


srutututu w lakierze ..listewki .ramiona wyciueraczek ..plasticzki czarne

silnik nie dupa ..myc nie trzeba

ale taki dupowaty warto :) ..ropa i troche pedzelkowania


GRATY
na pierwszy ogien nowy bak ..dodatkowo pomalowałem go w ładniejszy kolor niz farba transportowa

koła ..3 odsłona moich starych OZ route 6x14 ,,tak tak ..to sa drugie koła puenty ..po prostowaniu ..i z nowym kolorem .obecnie to szary epoksyd z warstwa klary na wierzchu ..opony uzywki 185/55/14


zawiecha wylane seryjne amory ustapiły miejsca odmalowanym :-P amorom SACHS advantage ..plus obligatoryjnie ładne EIBACH RS 35/35 ..


przy okazji wymieniony został jeden wachacz ..w drugim tulejka ..troche gum ..łaczniki łozyska ..manszety przegubów ..zrewidowane hamulce ..nowe przewody itd itd



silnik dostał nowy rozrzad ..pompę wody ..wszelkie płyny ..filtry swiece etc etc




nic tak nie poprawia wygladu jak swieze lampy ..ja poleciałem hurtem
przednie cuda ..wymieniłem na ori CARELLO z regulacją ..boczne to nowe czarne kwadraciki ..przednie pomaranczowe ustapiły miejsca slicznym białym ori motorcraftom
popekane (wszystkie !) lampki w zderzaku wymieniłem na okazyjnie kupione jak nowe



lampki a z tyłu to wow -efect :) ..poswieciłem stare białe MHW które i tak wymagały klejenia na eksperyment kolorystyczny ..i chyba fajnie wyszło ...napewno niepowtarzalnie :-)





ori wydech rozsypał sie zupełnie ...nic nie nadawało sie do odratowania
wiec ..w miejsce kata rura ..srodek to uzywany dedykowany BOSAL (mafios dzieki :-) )
a tył to dedykowany REMUS z eśka turbo !!...trzeba było tylko skrócic koncówkę

sztywnosc porawiły rozpórki górne ori WIECHERS i ori LOYCHERS ..obie czerwone :)


loychers on board i dalej krzeszemy iskry :-P



cos dla komfortu ..ori elektryczne szybki ..bo i model jest szybko-prentki znaczy :hihihi:
przyciski na stara modłę zeby pasowało do rocznka

ta fiesta ma znaczek ..bo postanowiłem ze zewnetrznie bedzie prawie 100%


i na koniec SESJA
w nowym lakierze ..polerce ..mruczac zdrowym serduchem ..znowu wraca na drogi ..nie przynoszac nam wstydu





podsumowanie
'PROJEKT CZARNA CURVA" jest obecnie na jakis czas moim epilogiem zabwy z fiestami ..nadzszedł czas zarabiania pieniedzy i poswieceniu sie pracy .Ale mam nadzieje ze postawie jeszcze kiedys jakas XRkę na koła i nie bedziecie musieli na to długo czekać
i na koniec NIESPODZIANKA !!!!!!
mimo ze doceniam stan autka od poczatku auto dawłami mi popalic i pokazywało ze w pełni zasługuje na pieszczotliwe imię..przez ta fieste oskalpowałem sobie przedramie i wyladowałem na chirurgii okulistycznej ..w trosce o własne zdrowie postanowiłem znalezc szalenca który adoptuje to niewdzieczne scierwo ...jak starzy forumowicze zauwazyli mamy czas powrotów ..w zacnym stylu .
Mogę oficjalnie ogłosic ze Curva tuz po skonczeniu znalazła nowego nabywcę.
Piter czas zebys i ty dostał od panienki w kość :-) ..i pamiętaj że ostrzegałem wielokrotnie !
poznajecie



dodam ze auto nie miało być sprzedawane ..ale ten uparty koleś tak długo truł ,groził ..i mamrotał coś o moim autorytecie który legnie w gruzach ..wjezdzał mi na ambicję ze uległem . Na koniec zeby podgonic robotę i przypilnowac czy napewno skoncze curvę ..przyjechał do zamoscia i smiało mogę powiedzieć ze piter ofiarnie napisał ostatni rozdział tej historii..cięzko harując przy składaniu wnetrza curvy ,przy okazji curva ugryzła go w palec :-) i zarobił po 200km jazdy mandat ...powodzenia Piter :fox: szybko zakumasz dlaczego curva to curva .
A powaznie ,mysle ze nie tylko ja sie ciesze wiedzac ze brakujące ogniwa wracaja na łono (specjalnie uzyłem tego słowa) FKP ..i cieszę się że ta podła ,blaszana ,cholera wylądowała u tego kolesia ...bedzie miała lepiej .moze nawet spokojny Piter utemperuje jej curevski charakterek :hihihi:
Myślę czesc dalszą projektu napisze Piter ,ja przez 2,5 roku autem zrobiłem ok 1200 km ..wiec tak naprawde niewiele wiem o tym aucie ..auto potrzebuje kilku detali ..uporania sie z chaosem instalacji elektrycznej ..nie zdazyłem kupic ori nakelki na klapę ..ale piter mnie w tym mysle wyreczy ..nienawidze drugiej antenki na dachu ..ale to tfu -twórczosc niemieckiego audiofila która trudno obecnie zamaskowac bez ingerencji w ori lakier .
na kieniec .to co lubia biszkopty ..tak ,to ironia .

KOSZTORYS ...niech wiedza ile to kosztuje ;/
Zbuduj sobie czarną curvę ..czyli przybliżone koszty zabawy

Silnik
Płyny ,świece ,paski ,rozrząd,pompa wody,filtry,uszczelki ,akumulator,
materiały ok. 370
Robota ok. 300
Zawiecha

Używki ;Amory 4x SACHS ADVANTAGE + EIBACH RS 35/35 ok. 600
Łączniki ,gumy ,łozyska ,manszety ,wachacz ,tuleje wachacza ,
4x przewody hamulcowe materiały ok. 500
Robocizna ok. 200

Koła Alu OZ 6x14 plus uzywane 185/55/14 ..prostowanie malowanie ok. 900
Dystanse 4x5mm 100
Rozpórki przód i tył WIECHERS i LOYCHERS + pomalowanie ok. 300

Wydech
Używki; srodek BOSAL ..usuniecie kata, koncowy REMUS dedykowany ok. 400
Robota ok. 120
Wnętrze
Kierownica MOMO35 +klakson MOMO+naba LUISI ok. 300
Zestaw szyb elektrycznych 150
srutututu :
Konsolka RS ze skórką,gałka ebonit ,dywaniki i inne 140

Oświetlenie (wszystko uzywki w swietnym stanie)
lampy tył MHW clary plus spray 240
przednie x2 CARELLO z regulacją 100
migacze przód białe ori FORD 80
boczne kwadraciki czarne 50
lampy w zderzak x4 120

Blacha i lakier
Nowy błotnik ,reperaturka ,uzywana ori klapa 200
Malowanie ,spawanie ,odczyszczanie podwozia ,zabezpieczanie antykoloryzje
Robota + materiały ok.1500

srutututu – braki
Gumowa wara pod zderzak ,nowy bak ,znaczki i rózne smieci ok.300

Razem 6970 +cena samochodu +koszty paliwa
_________________
dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie :)
Ostatnio zmieniony przez LOY 3 Lis 2009, 14:41, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
 
Freeman 
Zarząd / Administrator


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Wiek: 41
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 3513
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 21 Paź 2009, 18:29   

Podziwiam tę chęć do przemiany "starego rupka" w taki okaz. Ja bym nie miał siły i chęci do tego.
_________________
Znalazłeś odpowiedź na forum? Daj znać jak usunąłeś problem/usterkę.
Fiesta Klub Polska na YouTube
Planujesz zakup auta lub innej rzeczy? Szukasz porady? Zajrzyj do działu "Przed zakupem"
Pochwal się swoim autem
 
 
 
MARIUSZ.B 


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 44
Dołączył: 02 Lut 2005
Posty: 1961
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21 Paź 2009, 18:31   

Nie doliczyłeś kosztu gum do żucia do łatania baku w drodze powrotnej :hihihi:
Dobrze, że w klubie zostanie.
_________________
PBXSERWIS centrale telefoniczne
 
 
 
Freeman 
Zarząd / Administrator


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Wiek: 41
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 3513
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 21 Paź 2009, 18:34   

A Piter się nawet nie pochwalił, można się było tylko domyślać.
_________________
Znalazłeś odpowiedź na forum? Daj znać jak usunąłeś problem/usterkę.
Fiesta Klub Polska na YouTube
Planujesz zakup auta lub innej rzeczy? Szukasz porady? Zajrzyj do działu "Przed zakupem"
Pochwal się swoim autem
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 21 Paź 2009, 19:04   

kolejna piękność

gratuluje Loyowi budowy pięknego xr2i, a Piterowi nowego auta :yes: :yes:

Jedna uwaga, jak zawsze tył strasznie wysoko jest albo mi sie wydaje
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Rkalitka 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 37
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 1615
Skąd: Perkowo
Wysłany: 21 Paź 2009, 19:07   

Ja tylko powiem - Loy - Dobrze, że "klub fiestek" ma kogoś takiego jak Ty!!! :yes:
_________________
"Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."

 
 
 
LOY 
Członek Honorowy FKP


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 45
Dołączył: 16 Mar 2005
Posty: 1367
Skąd: Zamość/Łódź
Wysłany: 21 Paź 2009, 19:12   

PumaRST napisał/a:
kolejna piękność

gratuluje Loyowi budowy pięknego xr2i, a Piterowi nowego auta :yes: :yes:

Jedna uwaga, jak zawsze tył strasznie wysoko jest albo mi sie wydaje


dzieki ogólnie ..a do pumy ..nie zdaj sie Tobie ..jak zawsze eibach wkurza zadartym tyłem ..ale na razie auto ma potłuc sie zima w zrytym wrocławiu ..moze kiedys piter wymieni tylne springi na cos ..ładniejszego :-)
załozyłem eibachy ..bo tylo takie miałem \;)
_________________
dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie :)
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 21 Paź 2009, 19:18   

:brawo: :brawo: :brawo: Jak zwykle kawał dobrej roboty Loy.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 3057
Skąd: Mystków
Wysłany: 21 Paź 2009, 19:25   

:] to już wiem na co ode mnie kupował felgi alu 13" w rozstawie 4x108 ;) bo napewno nie do VW ;) już wiadomo do czego. Oby dobrze służyła :)
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
MONIA 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 45
Dołączyła: 27 Lis 2004
Posty: 364
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21 Paź 2009, 19:31   

Nareszcieee...cyt. "Możemy być oficjalni :hahaha: "
cóż mogę powiedzieć ...
Piter Kolejny nosiciel nieuleczalnej choroby

Głos Pitera w słuchawce telefonu w niedzielę...hmm coś w stylu łoooojeeejuuuuu wypowiedziane z bananem od ucha do ucha,jak mały chłopiec który odkrywa w magicznym pudełeczku piękny wymarzony samochodzik...i ..
iii...
Ostatnie podrygi szewskiej łaciny Loya nad listwą w zderzaku...
Bezceneee :rotfl:

Cieszę się że CURVA trafiła w Twoje łapki,że dojechaliście cało i zdrowo do Wrocka
Trzymaj krótko tę charakterną kobitkę :serduszka: tym bardziej że jest bliska Puencie.. :fajka:

Loy Nie powiem Ci nic :-P .......
........
no dobra znowu kawał zajebiaszczej roboty :V: :brawo:

a i P.S.



CURVA z PuenTuśką Jak dziewczyny z Playboy-a :rotfl:
_________________
Była RS 1800...
jest PUENTA RESURRECTION
"Przez 3000 lat człowiek usiłował wyjaśnić przyczynę złych nastrojów.Tymczasem Ford pokazał nam jak sobie z nimi radzić" J.Clarkson
Ostatnio zmieniony przez MONIA 21 Paź 2009, 20:02, w całości zmieniany 5 razy  
 
 
 
mikolaj_r 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Mikołaj
Wiek: 36
Dołączył: 25 Paź 2005
Posty: 397
Skąd: Tychy
Wysłany: 21 Paź 2009, 19:43   

Jak tylko zobaczyłem ten temat w nieprzeczytanych to musiałem od razu kliknąć. Skad Ty te wszystkie rarytasy bierzesz to nie wiem, ale podoba mi się to że za każdym razem wychodzi coś nowego, świeżego, mimo że to zawsze tylko stara fiesta :P

Aa, chyba pomyliłeś sie w podpisie zdjęcia z rozmiarem felg, 6x14 powinno byc chyba?
Ostatnio zmieniony przez mikolaj_r 21 Paź 2009, 20:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Piter 
Ninja TEAM




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 3843
Skąd: Wrocław
Wysłany: 21 Paź 2009, 19:49   

Tak, tak to ja :yes:
Jak już sporo z was wyczuło, wypytało lub wyciągnęło ode mnie po pijaku, ja stałem się nowym, tym lepszym, właścicielem czarnej curvy <8> :ok:
Czemu lepszym? Bo auto od początku znajomości z LOY-em nie lubiło tego typa.
Wbrew jej woli wyciągnął ją z krzaków gdzie miała stać tak długo dopóki silnik samoczynnie nie opuści budy dołem. A później z uporem maniaka stawiał ją na koła aby wróciła na drogi.
Wróciła! I to jak!
Wyrwałem ją z ramion LOY-a niemal siłą, pracując przy LOY-u długie godziny aby curva opuściła Zamość.
Mam nadzieję że curva mnie polubi i przestanie się stawiać.
Wróciła do Wrocławia 600km bez jakichkolwiek problemów, zbierając po drodze 6pkt i uszczuplając mnie o 200zł ;-| ;/
a przed Wrocławiem na obwodnicy Oleśnickiej pozwoliła się poprowadzić licznikowe 2paczki :devil:
Żebym nie zapomniał jaki ma charakterek, kolejnego dnia przywitała mnie zrywając pasek napędu alternatora :rotfl:
Jest prętka, śliczna twarda czarna i wredna, ale jest moja :2xf:
_________________
MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA :V:
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 
 
 
trzeci 
Prezes





Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Artur
Wiek: 54
Dołączył: 24 Maj 2004
Posty: 7108
Skąd: Szczecin
Wysłany: 21 Paź 2009, 19:52   

No cóż, tylko podziękować LOY-owi, że uratował kolejną XR-kę i dał jej drugie życie a Piotrowi pogratulować, że stał się jej właścicielem :)
Aż się serce cieszy :yes:
Pozdro ...
_________________
Verba volant, scripta manent
Profil Facebook
 
 
 
Tommur 





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 51
Dołączył: 07 Lip 2006
Posty: 910
Skąd: Szczecin
Wysłany: 21 Paź 2009, 19:57   

Konkretna robota i jak zwykle bez zbędnego pie..... :devil: . A Piter kawowóz się na ASJ znudził hehe. Gratulacja wykonawcy i nowemu właścicielowi.
_________________
Prędkość była dobra :-) , tylko zakręt był za ciasny :sad:
Czarnula Tommura :)
Sędzia KJS, PPAiK i inne :)
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski
 
 
 
molu 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: 1.8i16V/130KM
Dołączył: 24 Maj 2004
Posty: 693
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 21 Paź 2009, 20:17   

Gratki Piter i ch.. <8>
pzdr
 
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 21 Paź 2009, 20:21   

LOY, za te lampy tylne powinni Ci dać oskara - wyszły zajebiaszczo <zakochany>
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
elmek13 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.5 V6 170KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 44
Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 1995
Skąd: z Elemelkowa
Wysłany: 21 Paź 2009, 20:37   

Piter to to auto o którym mówiłeś w Poznaniu na po imprezie Torowej...powiedziałeś, że też masz fiestę...Nikt nie chciał ci uwierzyć..a tym czasem borem lasem...Piter ma dzięki pracy Loya zdrowe, fajnie odbudowane auto.

Gratki dla ciebie Loy-u (po raz kolejny) oraz tobie Piter za przygarnięcie czarnej curvy.

Tor Poznań cię woła...słyszysz.... :V: :V: :V:
_________________
Burbo Team
Profil Facebook
 
 
 
Piter 
Ninja TEAM




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 3843
Skąd: Wrocław
Wysłany: 21 Paź 2009, 20:43   

Słyszę :yes:
I ch.. :hahaha:
_________________
MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA :V:
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 01 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 21 Paź 2009, 20:55   

No lalunia, Gartulacje Piter zakupu takiej sztuki oraz Loy-owi za kawal jak zwykle konkretnej pracy i wlozonego serca :)
Jestem ciekaw jak wypadnie Puenta obok Curvy na najblizszym zlocie FKP :-P
_________________

 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 21 Paź 2009, 21:13   Re: XR2i " PROJEKT CZARNA CURVA" by LOY

Dobra dobra - ale pare uwag :
LOY napisał/a:

Piter czas zebys i ty dostał od panienki w kość :-) ..i pamiętaj że ostrzegałem wielokrotnie !
poznajecie

[url=http://img148.images....th.jpg]Obrazek[/URL]


Fota spoko , ale jak robisz foty autu to wyganiaj przypadkowych Żuli z kadru


LOY napisał/a:
na kieniec .to co lubia biszkopty ..czyli
KOSZTORYS ...


Chyba to czego NIE lubią Biszkopty :)

już widzę texty w stylu - łee - ja mam 300 zł i dobre chęci i tak zrobię i mi jeszcze zostanei żeby zatankować :)

PumaRST napisał/a:


Jedna uwaga, jak zawsze tył strasznie wysoko jest albo mi sie wydaje


Ekonomia i dynamika stary - Auto ma w takim przypdaku zawsze z górki - czyli mniej pali
i jest prętsze :yes:

Piter napisał/a:
(...)

po Tobie akurat nie będe jechał :yes:

Sam żeśsię unieszczęśliwił więc Ci wystarczy :)
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Czarna lista nierzetelnych sprzedających / kupujących
trzeci Sprzedam 0 5 Maj 2010, 20:38
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Jak rozebrać fotele "Uszatki"
luk-90 Tuning stylistyczny 9 6 Wrz 2013, 01:02
fiestaRS
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - konserwacja filtra sportowego typu "mokrego"
dla niewiedzących :P
arecki Tuning mechaniczny 12 12 Wrz 2016, 22:23
olo_r
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: "Fiesta Miesiąca" - Regulamin
Czyli kalendarz na 2014 rok w 12 aktach ;)
Puff Kalendarz 2014 0 2 Gru 2012, 19:13
Puff
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: Czarna lista nierzetelnych sprzedających / kupujących
trzeci Kupię 0 5 Maj 2010, 20:40
trzeci


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.