Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Freeman
21 Cze 2014, 20:12
[MK4] Nieprawidłowa praca silnika 1.25
Autor Wiadomość
bukolek 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Przemek
Wiek: 40
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 173
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 5 Lis 2009, 10:11   

sebas napisał/a:
jak nie będzie pracował to biorę się za jego rozbiórkę.

Z tego co tak czytam po forach to lepiej mimo wszystko go nie rozbierac. Jak bedzie spitolony to na poczatek lepiej moze sprobuj zrobic male otworki i wpsikac jakis srodek do czyszczenia potencjometrow. Jak nic nie pomoze to wtedy mozna probowac go otworzyc. U mnie wskazania byly wzorcowe to nie wiem jak wyglada zabawa z jego rozbebeszeniem. Moze ktos robil?? Roznie ludzie pisza. Ze czesto sie rozsypuje i jest do wyrzucenia i takie tam.
 
 
 
pablo90pf 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Paweł
Wiek: 33
Dołączył: 05 Lis 2009
Posty: 21
Skąd: Tomaszów Maz.
Wysłany: 5 Lis 2009, 20:40   

Witam wszystkich, jestem tu nowy więc wybaczcie moje pomyłki. Bacznie przyglądam się tematu na tym forum i dochodzę do wniosku, że mam podobny problem z moją fiestą. I tu moje pierwsze pytanie, podczas czyszczenia przepływomierza zauważyłem, że jeden drucik jest srebrny a drugi jakby nadpalony czy tak powinno być?
Na dodatek u mnie fiesta dużo pali jakieś 9l po mieście
 
 
Michał86 


Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Fun
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Michał
Wiek: 37
Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 10
Skąd: Warszawa
Wysłany: 5 Lis 2009, 21:59   

niestety nie potrafie odpowiedziec na twoje pierwsze pytanie ale moja tez pali prawie 9 po miescie i w ksiazce niby tez pisza ze 9l, wiec silnik chyba niezbyt oszczedny jak na ta pojemnosc. W zeszla zime jak bylo pare dni mrozów po 20 stopni spalila mi 14l. Az sie wlos na dupie jeży ;-|
_________________
http://polskajazda.pl/Samochody/Ford/Fiesta/18151
 
 
 
Przem1987 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Basic
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 36
Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 36
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 5 Lis 2009, 22:23   

ostatnio pojawily sie u mnie podobne objawy jak u was. samochod z rana przy niskich temp po odpaleniu w czasie jazdy zamulal, a jak wrzucalem na luz to gasl. rozebralem krokowiec, tj odgialem cala blaszke przy wtycku i wyczuscilem dokladnie kazdy element elektromagnesu. do srodka rowniez dostaje sie syf, a przede wszystkim wilgoc. gdy sa niskie temperatury skroplona woda zamarza i krokowiec zacina sie podczas wrzucania na luz (silnik gasnie), gdy jest juz rozgrzany wszystko gra. wiem ze to nie pomoze wszystkim z tego watku, bo czesc osob ma ,wydawaloby sie, ewidentnie problemy z cewka, ale mysle ze warto to zrobic
_________________
fiesta 1.3 mkIV 1997
 
 
olo 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Fun
Silnik: 1.4 16V/90KM
Imię: Olek
Wiek: 39
Dołączył: 16 Cze 2007
Posty: 136
Skąd: Słupsk
Wysłany: 5 Lis 2009, 22:44   

Co zrobilem
- odpinalem przepływke ( prawie nowa )
- odlaczylem wężyk od podcisnienia ( tu sie na chwile poprawilo )
- sprawdzilem kable i świece ( stare kable i stare swiece wsadzilem w miejsce nowych )
- krokowiec wykapany w myjce ultradzwiekowej 3 razy
- sprawdzony czujnik temperatury

dziwna sprawa po odlaczzeni siwecy z 4 garu nie widać róznicy w pracy
Wiec wydaje mi sie faktycznie ze jest to cewka jak ktos wczesniej napisal bede mial chwilke to kupie nowa i wymienie i powiem co i jak :)
_________________
Odśnieżarki
Kosiarki
 
 
 
pablo90pf 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Paweł
Wiek: 33
Dołączył: 05 Lis 2009
Posty: 21
Skąd: Tomaszów Maz.
Wysłany: 5 Lis 2009, 23:19   

Michał86 napisał/a:
niestety nie potrafie odpowiedziec na twoje pierwsze pytanie ale moja tez pali prawie 9 po miescie i w ksiazce niby tez pisza ze 9l, wiec silnik chyba niezbyt oszczedny jak na ta pojemnosc. W zeszla zime jak bylo pare dni mrozów po 20 stopni spalila mi 14l. Az sie wlos na dupie jeży ;-|

jednak wcześniej przy tej samej dynamice paliła 6.5l i się tak nie muliła
 
 
hubi_2006 


Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Techno
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Hubert
Wiek: 36
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 1479
Skąd: Kruszwica
Wysłany: 6 Lis 2009, 13:22   

A czym był już ktoś na diagnostyce komputerowej? Ale takiej z laptopem żeby podczas jazdy sprawdzał auto? Pytam bo niestety sam nie mogę (bezrobocie), a może coś by to wykazało :fox:

Jeśli ta sprawa się wyjaśni to temat koniecznie powinien zostać zachowany na przyszłość old
_________________
Powyższy post nie ma na celu obrazy czytelnika. Wszelka nadinterpretacja jego treści może wynikać z przypadku lub celowego doszukiwania się nieistniejących treści obraźliwych, jak i pogardliwych.
ebesz szkerebe debesz Ÿ(R)
Ostatnio zmieniony przez hubi_2006 6 Lis 2009, 17:39, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
bukolek 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Przemek
Wiek: 40
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 173
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 6 Lis 2009, 14:24   

Ja bylem, ale nawet nie ruszylem auta bo wychodzily bledy zbyt ubogiej i bogatej mieszank (mechanik nie chcial jechac bo twierdzil, ze dalsza diagnoza nie ma sensu). Diagnosci (2 niezaleznych) stwierdzili, ze do wymiany sonda lambda. Sprawdzilem ja i dawala sygnal wzorcowy 0,1 - 0,9V. Ale mimo tego wymienilem na nowa. I tak nic nie dalo. Bledy pozostaly.
 
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 6 Lis 2009, 14:31   

[OT]fantastyczni diagności, po ogólniaku i 1 semestrze zajęć z systemów sterowania silników spalinowych wiem że głupoty opowiadali :yyy: [/OT]
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
pablo90pf 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Paweł
Wiek: 33
Dołączył: 05 Lis 2009
Posty: 21
Skąd: Tomaszów Maz.
Wysłany: 6 Lis 2009, 14:38   

na diagnostyce jeszcze nie byłem, ale pierwsze co zrobię to wymienię przepływomierz a później się zobaczy
 
 
Pyra20 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Basic
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 29 Gru 2008
Posty: 83
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 6 Lis 2009, 23:26   

powdzenia panowie, ja sie pol roku z tym mecze odkad mi cewka padla, wymienilem swiece, 2x kable, sonde, filtry, 3x diagnostyka komputerowa gdzie pokazuje 0 bledow i nic.

Zeby bylo ciekawiej to mi jeszcze ostatnio doszedl termostat i pasuje wymienic czujnik temp. ktory nie wiem gdzie jest....
 
 
MARIUSZ.B 


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 45
Dołączył: 02 Lut 2005
Posty: 1961
Skąd: Warszawa
Wysłany: 7 Lis 2009, 00:52   

Pyra20 napisał/a:
czujnik temp. ktory nie wiem gdzie jest....

W głowicy, między świecami.
_________________
PBXSERWIS centrale telefoniczne
 
 
 
olo 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Fun
Silnik: 1.4 16V/90KM
Imię: Olek
Wiek: 39
Dołączył: 16 Cze 2007
Posty: 136
Skąd: Słupsk
Wysłany: 7 Lis 2009, 12:27   

no to widzie niezle kino sie tu dzieje :P najwyzej na zyletki pojdzie ;P
_________________
Odśnieżarki
Kosiarki
 
 
 
hubi_2006 


Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Techno
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Hubert
Wiek: 36
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 1479
Skąd: Kruszwica
Wysłany: 7 Lis 2009, 14:31   

forumowa zrzuta na cewki :rotfl: za zakup kilku sztuk może dadzą nam rabat :-P :hahaha:
_________________
Powyższy post nie ma na celu obrazy czytelnika. Wszelka nadinterpretacja jego treści może wynikać z przypadku lub celowego doszukiwania się nieistniejących treści obraźliwych, jak i pogardliwych.
ebesz szkerebe debesz Ÿ(R)
 
 
 
Pyra20 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Basic
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 29 Gru 2008
Posty: 83
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 7 Lis 2009, 17:13   

a co zrobic jak wszystko z cewka ok a problem jest dalej ? oto jest pytanie...
 
 
pablo90pf 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Paweł
Wiek: 33
Dołączył: 05 Lis 2009
Posty: 21
Skąd: Tomaszów Maz.
Wysłany: 7 Lis 2009, 18:19   

Pyra20 napisał/a:
a co zrobic jak wszystko z cewka ok a problem jest dalej ? oto jest pytanie...

sprawdź zaworek odpowietrzania skrzyni korbowej
 
 
Pyra20 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Basic
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 29 Gru 2008
Posty: 83
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 7 Lis 2009, 18:25   

popularny krokowiec został juz wymieniony ....
 
 
pablo90pf 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Paweł
Wiek: 33
Dołączył: 05 Lis 2009
Posty: 21
Skąd: Tomaszów Maz.
Wysłany: 7 Lis 2009, 18:42   

Pyra20 napisał/a:
popularny krokowiec został juz wymieniony ....

nie chodzi o krokowca ale o zaworek który znajduje się za kolektorem ssącym i do którego dochodzi wężyk rozgałęziający się i wchodzący do kolektora ssącego
 
 
Pyra20 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Basic
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 29 Gru 2008
Posty: 83
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 7 Lis 2009, 19:15   

mozesz opisac to dokladniej, o co z tym chodzi, dac jakies foto ? bylbym wdzieczny
 
 
MARIUSZ.B 


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 45
Dołączył: 02 Lut 2005
Posty: 1961
Skąd: Warszawa
Wysłany: 7 Lis 2009, 21:15   

pablo90pf napisał/a:
zaworek który znajduje się za kolektorem ssącym i do którego dochodzi wężyk rozgałęziający się i wchodzący do kolektora ssącego

Już chyba się dokładniej nie da opisać :-)



Najlepiej pokazać :-P
_________________
PBXSERWIS centrale telefoniczne
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK4] Fiesta MK4
Fordy Fiesta IV generacji (1996-1999)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:34
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - Wymiana maglownicy
peugeot40619tdi Mechanika ogólna 1 10 Maj 2019, 22:44
keiner
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - lampy MORETTE / WOLF - regeneracja
LOY Tuning stylistyczny 1 6 Cze 2011, 23:16
hubi_2006
Brak nowych postów Alternator po raz drugi, nieprawidłowa praca
Gość Elektryka 9 9 Cze 2007, 19:30
diodalodz
Brak nowych postów [MK4] Dziwna praca silnika po zapłonie
piterrulez Elektryka silnika 17 31 Sie 2013, 13:50
ravenpoz


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.