[Inny] Obroty zawieszone na 2-3tys [Galaxy 2.3] |
Autor |
Wiadomość |
Freeman
Zarząd / Administrator
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Wiek: 42 Dołączył: 06 Kwi 2007 Posty: 3513 Skąd: Ostrzeszów
|
Wysłany: 28 Lut 2011, 16:07 [Inny] Obroty zawieszone na 2-3tys [Galaxy 2.3]
|
|
|
Witam, znowu problem z Galaxy.
Zawieszają mi się obroty na poziomie 2-3000 (ale nie falują). Po odpaleniu silnika od razu idą do 2000, natomiast po dodaniu gazu wchodzą na 3-3500. Nie ważne czy silnik zimny czy ciepły. Tak samo bez różnicy na benzynie i na gazie. Po gwałtownym dodaniu gazu obroty spadają do 2000, ale natychmiast idą do ponad 3000 (i nawet wyżej). Tak samo przy wciśnięciu sprzęgła. Po odpięciu kabla od silniczka nie ma żadnej reakcji. Przy wykręconym silniczku obroty falowały, aż zgasł.
Awaria ta pojawiła się nagle. Pewnego dnia samochód mi nie odpalał i po próbach odpalenia (długie kręcenie) akumulator się rozładował. Okazało się, że winne były kable i świece. Po naprawie od razu pojawił się ten problem z obrotami. Zastanawiam się czemu tak naglę się to pojawiło? |
_________________ Znalazłeś odpowiedź na forum? Daj znać jak usunąłeś problem/usterkę.
Fiesta Klub Polska na YouTube
Planujesz zakup auta lub innej rzeczy? Szukasz porady? Zajrzyj do działu "Przed zakupem"
Pochwal się swoim autem |
Ostatnio zmieniony przez bidżej 1 Mar 2011, 08:30, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 28 Lut 2011, 16:48
|
|
|
Freeman, Jaki tam jest silniczek,, typowy korkowiec, strzelający zawór czy silniczek jak w 1,1/1,3, może jakieś foto silniczka i silnika,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
Freeman
Zarząd / Administrator
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Wiek: 42 Dołączył: 06 Kwi 2007 Posty: 3513 Skąd: Ostrzeszów
|
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 28 Lut 2011, 17:01
|
|
|
Robisz tak odkręcasz silniczek, jak zakręcisz silnikiem to jedną dziurą silnik będzie ciągną powietrze, zatykasz ręką, ale tak nie do końca - jak zaskoczy i regulując dziurę uda ci się utrzymać silnik na obrotach to albo poleciał silniczek albo jego sterownik,,, ile tam masz kabelków? 2? 4? |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
Freeman
Zarząd / Administrator
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Wiek: 42 Dołączył: 06 Kwi 2007 Posty: 3513 Skąd: Ostrzeszów
|
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 28 Lut 2011, 17:08
|
|
|
A weź miernikiem sprwdż każdy kabelek do masy a potem między sobą,,, (cholera wie czy tam jest cewka czy silniczek w tym zaworze) |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
Freeman
Zarząd / Administrator
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Wiek: 42 Dołączył: 06 Kwi 2007 Posty: 3513 Skąd: Ostrzeszów
|
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 28 Lut 2011, 17:23
|
|
|
Na 12V (20V) DC. |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
Freeman
Zarząd / Administrator
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Wiek: 42 Dołączył: 06 Kwi 2007 Posty: 3513 Skąd: Ostrzeszów
|
Wysłany: 28 Lut 2011, 17:49
|
|
|
Jednak prąd jest. Sprawdziłem inną kontrolką i świeci.
Będę jeszcze raz czyścił krokowca, przy okazji spróbuje przytkać tą dziurę. |
_________________ Znalazłeś odpowiedź na forum? Daj znać jak usunąłeś problem/usterkę.
Fiesta Klub Polska na YouTube
Planujesz zakup auta lub innej rzeczy? Szukasz porady? Zajrzyj do działu "Przed zakupem"
Pochwal się swoim autem |
|
|
|
|
Marek
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 493 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 28 Lut 2011, 21:07
|
|
|
Bocznikowy padl, zawiesza sie i tyle. Ew masz duza nieszczelnosc w dolocie. |
_________________
|
|
|
|
|
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3094 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 1 Mar 2011, 07:58
|
|
|
Marek napisał/a: | Bocznikowy padl, zawiesza sie i tyle |
najprawdopodobniej tak, można próbować wyczyścić, może jeszcze podziała |
_________________ Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
|
Freeman
Zarząd / Administrator
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Wiek: 42 Dołączył: 06 Kwi 2007 Posty: 3513 Skąd: Ostrzeszów
|
Wysłany: 1 Mar 2011, 21:25
|
|
|
Już go czyściłem, ale jutro z rana będę to robił jeszcze raz (mega porządnie). Czy jak juz go porządnie wyczyszczę to mogę go potraktować obficie WD40?
Dzisiaj jakby poprawa obroty wiszą poniżej 2000 ( tak pomiędzy 1500-1900) |
_________________ Znalazłeś odpowiedź na forum? Daj znać jak usunąłeś problem/usterkę.
Fiesta Klub Polska na YouTube
Planujesz zakup auta lub innej rzeczy? Szukasz porady? Zajrzyj do działu "Przed zakupem"
Pochwal się swoim autem |
|
|
|
|
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3094 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 2 Mar 2011, 08:13
|
|
|
Sławek, musisz go porządnie wypłukać (nawet wykąpać) ekstrakcyjną/wd40 i dodatkowo rozruszaj ten trzpień w środku, żeby bez oporów się poruszał i dobrze przylegał jak jest zamknięty. Jak to nie pomoże to niestety nowy. |
_________________ Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
|
Freeman
Zarząd / Administrator
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Wiek: 42 Dołączył: 06 Kwi 2007 Posty: 3513 Skąd: Ostrzeszów
|
Wysłany: 22 Mar 2011, 16:49
|
|
|
Marcin napisał/a: | Sławek, musisz go porządnie wypłukać (nawet wykąpać) ekstrakcyjną/wd40 i dodatkowo rozruszaj ten trzpień w środku, żeby bez oporów się poruszał i dobrze przylegał jak jest zamknięty. Jak to nie pomoże to niestety nowy. | Tak dla informacji pomogła właśnie kąpiel w benzynie ekstrakcyjnej (poszły dwie butelki 0,5L), potem porządnie zalane WD i zgodnie z sugestią rozruszanie trzpienia.
Obroty są jak dawniej. Dzięki za sugestie. |
_________________ Znalazłeś odpowiedź na forum? Daj znać jak usunąłeś problem/usterkę.
Fiesta Klub Polska na YouTube
Planujesz zakup auta lub innej rzeczy? Szukasz porady? Zajrzyj do działu "Przed zakupem"
Pochwal się swoim autem |
|
|
|
|
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3094 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 22 Mar 2011, 19:10
|
|
|
nie ma sprawy mam nadzieję, że Twój post przeczyta taki jeden mondzioł co się słuchać nie chce |
_________________ Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
|
|