| 
| 
   
      | 
 
            
               |  
 |  
 
 
 
	
		| Przesunięty przez: szynszyl 26 Cze 2014,  16:08
 | [MK4] Swap 1.3 endura na 1.3 duratec |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | ziele477   
 Model: Ford Fiesta Mk4`99
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączył: 18 Gru 2012
 Posty: 14
 Skąd: Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16 Mar 2013,  20:29   [MK4] Swap 1.3 endura na 1.3 duratec |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam, jak w temacie, nie chce mi się za bardzo grzebać w dowodzie więc wpadłem na pomysł, aby zmienić mój wysłużony silniczek endury na coś nowszego. Koncepcja padła na silniczek duratec montowany we Fieście MK6 i Ka po roku bodajże 2004. Czy ktoś macła ten silnik, czy mocowania są podobne, czy skrzynia podejdzie, jak duże są różnice w wiązce. Z góry dziękuje za każdą sugestię. |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Parzych   Prince of Biłgoraj 2012
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk6`06
 Wersja: Ambiente
 Silnik: 1.6Duratec 100KM
 Imię: Jacek
 Wiek: 52
 Dołączył: 26 Kwi 2007
 Posty: 8085
 Skąd: WawaTeam/Praga
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17 Mar 2013,  00:06 |   
 |  
               | 
 |  
               | Nie ma czegoś takiego jak Duratec 1,3, w MK6 jest ta sama stara konstrukcja co w MK4/5... A odnośnie wyglądu silnika i sposobów mocowania, na allegro możesz to wszystko sprawdzić porównując zdjęcia...   |  
				| _________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
 F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | ziele477   
 Model: Ford Fiesta Mk4`99
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączył: 18 Gru 2012
 Posty: 14
 Skąd: Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17 Mar 2013,  06:31 |   
 |  
               | 
 |  
               | Własnie że jest, co prawda jest to mocno zmodyfikowana stara jednostka ale jednak, wystarczy wpisać w google duratec 8v (znany jest jeszcze po nazwą Zetec-Rocam) . Jednostka ta ma pasek rozrządu (SOHC) a nie łańcuch (OHV), nawet ułożenie w komorze jest inne, kolektor ssący od strony chłodnicy. ba nawet pojemność skokowa jest inna (1299 cc vs 1297 cc). http://www.youtube.com/watch?v=QaPRAsOsrWU
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  
 
 
 
       
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.         
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści. |  |  |