Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

głowica z 1.8 do 2l
Autor Wiadomość
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 23 Sie 2009, 20:23   głowica z 1.8 do 2l

pytanie, jakie prawo bytu ma głowica z rqb w 2l mdo
dzisiaj miałem spotkanie bliskiego stopnia z taka hybryda i powiem szczerze ze ta jednostka dysponowala duzo wieksza moca niz mój parch

z tego co rozumie to 1.8 w porownaniu z 2l ma mniejsza komore sprezania co powoduje w 2l podwyzszenie sprezenia, czyli jednym slowem dopreza silnik, porownujac sprezanie z ksiazek forda 2l ma 12atm a rs1800 14
wiec stad moje gdybanie ze ford 2l fabrycznie dusil wydluzajac jego zywotnosc i ograniczajac spalanie i moc

co zatem proponujecie, zlizac mieso z glowicy w 2l czy szykac glowicy z rs1800 i dlubac

zawory raczej napewno sie ruznia w tych silnikach tzn 2l ma wieksza powierzchnie zaworowa,

czekam na opinie i plany...pozdro
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 23 Sie 2009, 22:40   

to skoro 2,0 ma wieksze zawory to splanowac ta 2,0 ;)

ps: boli porazka z Daniowozem :P a to, to jezdzi na kompie z S-ki ;)
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
Antek83
[Usunięty]

Wysłany: 26 Sie 2009, 08:41   

No poraacha straszna :-P i prawdopoodobnie glowica ze 1800/130KM ma tak samo duze zawory jak 2.0 tylko jeszcze przydal by mi sie komp Daras wiesz moze kto taki ma :)
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 26 Sie 2009, 14:36   

Jak byscie pany chcieli wiedziec to dzieku urzadzeniu Forda do diagnostyki itp, mozna podpinac ECU z ECC IV i ECC V przy czym mozna tez zmieniac dowolnie mape paliwa i mape zaplonu, tj. mamy np ECU z silnika 2.3 Scoprion a chcemy soft na nim z RS2k nic prostrzego stary soft jest usuwany nowy nagrywany...
Za jakis czas bede sprawdzac co to jest warte... :)
_________________

 
 
 
Grand 


Model: Inne auto
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 119
Skąd: Kraków
Wysłany: 26 Sie 2009, 18:32   

jak ktoś chce głowice z RQB to posiadam taką do sprzedania
 
 
 
krzysieks_mc 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Krzysiek
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 135
Skąd: Białystok
Wysłany: 26 Sie 2009, 20:48   

Ok. A przypadkiem głowice z silnków 1.8 105 KM i 130 KM nie są takie same??
 
 
 
Tommur 





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 51
Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 910
Skąd: Szczecin
Wysłany: 26 Sie 2009, 21:14   

nie nico
_________________
Prędkość była dobra :-) , tylko zakręt był za ciasny :sad:
Czarnula Tommura :)
Sędzia KJS, PPAiK i inne :)
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski
 
 
 
krzysieks_mc 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Krzysiek
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 135
Skąd: Białystok
Wysłany: 26 Sie 2009, 21:30   

Tommur napisał/a:
nie nico
. Opisz dokładnej czym sie rózni. Średnicą zworów?.
I czy jesteś tego pewien 100%
 
 
 
Bongo 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: C
Silnik: 1.1/55KM
Imię: Mateusz
Wiek: 37
Dołączył: 18 Maj 2005
Posty: 467
Skąd: Lubin
Wysłany: 26 Sie 2009, 21:42   

pany...ale jesli dół 2.o ziutek ...to komp i przeplywka tez takie czoo >? czy komp z 1.8 to ogarnie ?
_________________
Silnik 1.1 gaźnik 35kkm przebiegu - 200 pln
FULL CZESCI MK3
Jest: Fiesta mk3 1.1 CTX
Fiesta mk3 2.0 Zetec +
C-Max mk1 2.0 TDCI +
Profil Facebook
 
 
 
Tommur 





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 51
Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 910
Skąd: Szczecin
Wysłany: 26 Sie 2009, 21:50   

krzysieks_mc napisał/a:
Opisz dokładnej czym sie rózni. Średnicą zworów?.
I czy jesteś tego pewien 100%

Poczytaj w szukajce 105 na 130 i będziesz wiedział czym. Ni rób OT
_________________
Prędkość była dobra :-) , tylko zakręt był za ciasny :sad:
Czarnula Tommura :)
Sędzia KJS, PPAiK i inne :)
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski
 
 
 
Antek83
[Usunięty]

Wysłany: 1 Wrz 2009, 19:04   

To jest mowa o mojej fifi i dół jest z 2.0 a glowica z 1.8 rs ale komp jest z 1.8 s i daje rade przepustnica i przeplywka jest z 2.0 komprecha na karzdym baniaku jest 12.5
:)
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 1 Wrz 2009, 19:35   

Antek83, - z tego co piszą chłopaki piszą , to auto masz ciekawe :)

Zapraszam do opisania w dziale Nasze Auta . Fajnie będzie poznać kolejną prętką fiestę :yes:
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
xr2fun 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005
Posty: 625
Wysłany: 1 Wrz 2009, 20:12   

Ad@mus napisał/a:
co zatem proponujecie, zlizac mieso z glowicy w 2l

Możesz zlizać ale musisz obliczyć ile i nie przesadzić bo będą problemy. Jak nie zmieniasz wałków to taka operacja za bardzo nie ma sensu. Więcej uzyskasz przez porting kanałów. :)
 
 
Bongo 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: C
Silnik: 1.1/55KM
Imię: Mateusz
Wiek: 37
Dołączył: 18 Maj 2005
Posty: 467
Skąd: Lubin
Wysłany: 21 Wrz 2009, 09:52   

xr2fun ale adamus musial by zmienic walki na te od 1.8 ta ??
_________________
Silnik 1.1 gaźnik 35kkm przebiegu - 200 pln
FULL CZESCI MK3
Jest: Fiesta mk3 1.1 CTX
Fiesta mk3 2.0 Zetec +
C-Max mk1 2.0 TDCI +
Profil Facebook
 
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 21 Wrz 2009, 11:18   

mysle o hybrydzie takiej
kolektor plastikowy mdo
kolektor wydechowy focus-baran
glowica rs1800 po obrobce, czyli porting kanalow ss // wyd polerowanie zaworow docieranie gniazd, złożenie na uszczelce stalowej made by fordon grubosci 1mm, i rownanie glowicy o 0.3mm
walki rozrzadu z 2.0 bo podobno sa bardziej wytrzymałe, regolowane kola rozrzadu

na koniec ecu majter :)

ale narazie fundusze trza zebrac i zawias wyremontowac
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 21 Wrz 2009, 15:14   

Nic nie osiagniesz tym ze dasz glowice z RS-ki do tego uszczelke odemnie + 2 seryjne, po za odprezeniem...gdzie CR i tak spadnie ponizej obecnego stanu jaki masz na seryjnym 2.0...
Wez policz 2 uszczelki fabryczne do silvera to jest 1,7mm x2 + 1mm uszczelka z kwasiaka.
_________________

 
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 21 Wrz 2009, 17:40   

Co do kompresji to ja zapodalem glowice z blacktopa na blok silvertopa. Glowa splanowana 0,4mm, sprezanie ciutke ponad 15 barow na garnek, niestety trzeba dumac z rozrzadem.
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 21 Wrz 2009, 18:30   

Adas kombinujesz jak kon pod gore, masz opis w temacie Krzyska, co po co i dla czego...
Powiem ci ze albo rybki albo akwarium, bo podstawowa sprawa jest wybor albo to ma jezdzic dobrze albo byc oszczedne, a nie pamietam czy ty masz sekwencje czy jakis inny typ LPG...
Lub tez jak juz chcesz sie bawic po calosci to liznij glowice z 0,3mm osadz to na ITB zrob wydech od zera ale wtedy zapomnij o LPG...
_________________

 
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 21 Wrz 2009, 18:57   

Konrad ale ja nie pisałem ze chce uszczelke na kanapke robic,
focus 2l ma stalowa uszczelke i jest "nizsza" od tej co mam i myslke ze tez trwalsza, jesli chce dopręzyc silnik taka uszczelka pomoze
mierzylem kompreche rok temu i mialem 12barow na baniaku, zmierze w tym roku i pokombinuje zeby dosjc do 15

mam poronione pomysly to wiadomo, ale wiadomo tez ze nie na wszytskie odpowiedzi znajde odpowiedz wiec szukac musze sam, metoda prob i bledow

a LPG mam w sekwencji i zostanie, bo na gazie sportowo tez jezdzic mozna(kiedys na SSS jezdzila czerwona hanka 4gen tylko i wylacznie na gazie i bardzo dobrze sobie radziła)

[ Dodano: Pon Wrz 21, 2009 19:04 ]
aha, no i tlumik mam dlubany przeca, nie mierzony i nie liczony ale robiony wg rad z forum, srednica fi55 zewnetrzna, od kolektora -> dalej wypatroszony kat(opcja przejsciowa) i pusto az do konca gdzie jest przelotowy ulter z koncowa fi 100

spawane od podstaw ja mysle, wszystko na skosach wg lini seryjnego tumola

jak bajka sieskonczy na ostatniej stronie bedzie widnial wykres i maly napisa cdn...
chyba ze ja sprzedam i mam w dupie dłubanie silnika
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 21 Wrz 2009, 19:42   

No sama uszczelka pod glowice od foki to spoko ale nie ta moja co ma 1mm bo sama ona raczej watpie ze da rade utrzymac szczelnosc...
Konpresja a stopien sprezania to zupelnie co innego...
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów 1.1 + Głowica z 1.3
Gość Tuning mechaniczny 29 13 Cze 2007, 16:18
Darekmk3
Brak nowych postów Głowica 1,8 d
Jaras Mechanika 3 25 Mar 2008, 23:45
Gość
Brak nowych postów Głowica Fiesta
ic3ek Mechanika 1 7 Kwi 2008, 00:39
diodalodz
Brak nowych postów [MK4] Głowica
Z jakiego auta podpasuje?
ml3k0 Mechanika 2 31 Maj 2010, 17:54
Gość
Brak nowych postów [MK3] Głowica 1.1 a 1.3
Mara Mechanika 4 13 Gru 2011, 14:09
adamoq21


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.