Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: trzeci
17 Gru 2011, 17:55
[MK3] FIESTA z WLKP by luk-90
Autor Wiadomość
bobson 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 801
Skąd: Złotów
Wysłany: 25 Sie 2014, 20:01   

Hmm a u Ciebie w środku jest łożysko które można wyciągnąć? U nas tak, jest ogólno dostępne na rynku. Napisz jaki typ łożyska (będzie na nim napisane) siedzi u Ciebie.
_________________
Fiesta XR2i ITB
Rally Ford's - Warsztat Bobsona
www.ford-tech.pl
 
 
jarcyk 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.6i/104KM
Dołączył: 16 Sty 2012
Posty: 10
Skąd: Kraków
Wysłany: 25 Sie 2014, 21:34   

hmm teraz to nie ma opcji aby zobaczyć co to za łożysko, niby jest tam seger który zabezpiecza łożysko ale nie rozbierałem tego więc nie wiem, a tez nie zgłębiałem neta czy da się samo łożysko wymienić pewnie kiedyś się rozleci to wtedy będę kombinował z nim... Mam jednak nadzieje że długo jeszcze pożyje :hihihi:
Jak u Was jest ogólnie dostępne to bym się nie przejmował brakiem osłon na pewno trochę pożyją :-P A ile peso kosztują same łożyska ? jest sens myśleć o osłonach ? na emaila mogę Ci wysłać jakie osłonki sobie wystrugałem
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 25 Sie 2014, 21:47   

Ten patent z osłonami magla myśle jest bardzo dobry i pewnie z niego skorzystamy. Co do łozysk to markowe w ok 40zł szt
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 18 Gru 2014, 23:16   

no takie tematy się fajnie czyta, pamiętam jak walczyłem w mojej o wynik pobijajacy pod 150ps, nie udało się,
z kolektorem z foki mysle ze przeskoczysz przez 160ps i ok 220nm osiągnie, przy fuelimplant podlejesz afr pod 13.2 i będzie podawala jak zlo :)
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 18 Gru 2014, 23:41   

Fajnie, że ktoś się jeszcze interesuje tym tematem. Z nowinek auto na ten moment jeździ w trybie fuel implant z ustawieniem odcinki na 7100 narazie. Wstepnie je wystroiłem jak umiałem, jedzie względnie tylko są obroty w których trzeba dopracować, bo poszarpuje. Trzeba też powalczyć z korekcjami, ale powolutku będzie dobrze. Z gratów to przechodzę na układ hamulcowy mondeo 260mm, tarcze Ate Power Disc, klocki EBC YellowStuff ściągane z UK. Jesy już sprzęgło spiekowe 4 łopatki, koło zamachowe lekkie 5,5kg, kupiłem też śruby ARP, ale okazało się, że są to M9 do st170, a ja potrzebuje M8 do blacktopa, sąplany na bardzo fajną skrzynię bięgów, Będzie przełożenie główne 4,27( 4,25) z fiesty mk4, reszta biegów rs1800 albo w obudowie rs'ki, albo jezeli starczy funduszów obudowa z Eśka z rozruchem z przodu. Wtedy też będzie na sprzedaż skrzynia 1.3 z rozbieralną szperą Eśka RsTurbo S1. Na dniach auto wyjeżdża na montaż klatki bezpieczeństwa do PyraMotorsport. Przesunięcie grodzi i wpakowanie ssaka od st170:D Do wiosny fajnie by to było poskładać, plan jest na wałki, obróbkę głowicy i wystrojenie potwora z odcinką 7,5 tys obr/min, powinno dobić do 180km :D
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
Ostatnio zmieniony przez luk-90 12 Sty 2015, 19:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
modell1 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 47
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1866
Skąd: Wągrowiec
Wysłany: 20 Gru 2014, 22:34   

Czytamy czytam a jak tylko nie komentujemy :-P
_________________

 
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 29 Sty 2015, 19:49   

Autko zrobiło ok 2000km w trybie fuel implant ecumaster det3, tutaj takie tam zabawy procedurą startu, obroty odcięcia na 4 tysiaki
https://www.youtube.com/watch?v=CitoJnRaZBE

Graty też już w większości są, dla Mnie Mirco S2 wraz z mocowaniami, bardzo fajny fotel


Lekkie koło zamachowe 5,5kg, seryjne ma 8 z groszem


Spiekowa tarcza sprzęgła 4 ramienna


Cewka MSD Ignition wraz z kablami CFM, jednak te będę miał inne


Zaciski z RS2000 wylatują i w ich miejsce wlecą mondeo mkI, nowe wszystkie gumki, oczyszczone i psiknięte. Do tego tarcze AtePowerDisc i klocki EBC YellowStuff


Bobson podrzucił temat belki z fiesty mk5, obadalem i zakupiłem takową, konstrukcyjnie wydaje się znacznie mardziej masywna i wytrzymalsza niż mk3, dodatkowo w kilku miejscach ją obspawałem i pomalowałem antykorozją, trzeba zamówić nowe tuleje


Hamowaniem tylnej osi zajmą się zaciski 260mm z focusa mkI, nowe gumki, oczyszczone, psiknęte


Jest też dodatkowa głowica z blacktopa 2.0, która juz pewnie nie w tym roku, ale zostanie porządnie oskubana, wczoraj dotarły wałeczki Crane Cams 223-0012, czyli 9,7mm wzniosu dla ssącej strony i 9,5mm dla wydechowej


Mam ten tydzień wolny i auto rozebrałem do śrubki, skatalogowałem sobie wszystko i czeka to na dalsze kroki :D


jak widać wnętrze znikło, pod maską też rewolucje. Silnik, skrzynia, wiązka, linki, przewody chłodnicze, chłodnica, wiatrak OUT


Znalazłem też drobne ogniska korozji, które trzeba będzie potraktować szlifierką kątową,
podłużnica pod nogami pasażera, wewnętrzna część


Pod podstawą akumulatora


Dziś przyniosłem w końcu z domu element niezbędny i został wrzucony do kabiny


Szkoda, ze tylko zostal włożony, jutro ok południa na lawecie jedzie do firmy, która profesjonalnie zgodnie z załącznikiem J wykona stópki klatki i skręci ją do kupy, w między czasie będę walczył z innymi rzeczami peace

Za ok 2 tygodnie ciąg dalszy :luzik:
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
yoyo72 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Dziadek
Wiek: 51
Dołączył: 29 Kwi 2010
Posty: 1021
Skąd: Kraków
Wysłany: 29 Sty 2015, 20:15   

Piękny projekt. Powodzenia. :brawo: :brawo: :brawo:
_________________
Jest inne , ale tez Ford
Było MK3 1994r 1.1/2.0 136KM ;)
Było MK3 1995 r.1.6 16v 90 KM Futura swap 2.0 136KM
Było MK3 1993 r.1.3 NEWPORT z klimą ;) (ślimak)
Było MK3 1992 r.1.8 16v 130 KM (akwarium)

PRINCE OF RADOM 2016 ;) ;) ;)
 
 
 
blood_brother 
King of Tor Kielce 2013

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 848
Skąd: Otwock
Wysłany: 29 Sty 2015, 23:55   

Chcę taką kierownicę :D
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 30 Sty 2015, 08:42   

Kierownica w pełni profesjonalna do wyścigowych bolidów :devil:

Docelowo mam 3 ramienną kieratę Ford RS obszytą skórką


EDIT: I odjechała na lawecie :devil:
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
bobson 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 801
Skąd: Złotów
Wysłany: 30 Sty 2015, 17:00   

Bezpośrednio do huty :D
_________________
Fiesta XR2i ITB
Rally Ford's - Warsztat Bobsona
www.ford-tech.pl
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 30 Sty 2015, 17:33   

nareszcie na złom :D
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
blood_brother 
King of Tor Kielce 2013

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 848
Skąd: Otwock
Wysłany: 30 Sty 2015, 18:21   

Miałem zapytać i zapomniałem. Czym się różni taka kolorowa cewka od zwykłej?
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 30 Sty 2015, 19:02   

Bobson i Kuba, uszczypliwcy nie byliby sobą :rotfl:


daje wyższe napięcie, czyli jeżeli jeszcze wymieni się przewody to mamy mocniejszą iskrę. U mnie jak widać jest używka bo kupiłem ją za baaardzo dobre pieniążki z ebay.co.uk :twisted:
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
blood_brother 
King of Tor Kielce 2013

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 848
Skąd: Otwock
Wysłany: 31 Sty 2015, 00:22   

Nie znam się to się wypowiem, jak ma się taki zestaw (cewka + kable) do włożenia po prostu jakichś super mega turbo świec do LPG? Tzn. wiem, że są świece, tak zwane, sportowe i zastanawia mnie różnica :)
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 31 Sty 2015, 09:16   

świece to nie mój temat, ale według mnie w swiecach do gazu cala magia tkwi w przerwie między elektrodami. Ja kupuję do fiesty platynowe i ustawiam odpowiednio mniejszą przerwę, wtedy mając takie super hiper kable i cewkę, to dłużej kable wytrzymują, nie mają przebić i przez to nie mniej energii ucieka podczas przesyłu, co za tym idzie jest silniejsza iskra i poprawia się kultura pracy silnika i jego wydajność w całym zakresie pracy.

[ Dodano: Pią Lut 13, 2015 20:27 ]
Fiesta odebrana, klatka jest. Wczoraj na szybko to wszystko załatwione, bo akurat sąsiad z lawetą miał czas. Drugą stronę medalu pokażę jak wyjaśnię pewne niedociągnięcia.
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
Jaszczur 


Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 1087
Skąd: SD (Dąbrowa G)
Wysłany: 13 Lut 2015, 20:33   

Nie daj się patałachom ;)
_________________
wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć
 
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 14 Lut 2015, 12:28   

Część druga historii montażu klatki. Wszystko załatwiane w biegu ze względu na czas sąsiada. Obadałem potem całe auto i moje oczy zaczeły krwawić. Tak wyglądają progi po montażu klatki, w momecie oddawania auta były nietkniete lakierniczo, żadnej rysy.



Zadzwoniłem dziś i przedstawiłem sytuację, Zleceniobiorca zadeklarował się naprawić szkody, by wyjść z twarzą jak to nazwał, jednak czy skorzystam z tej oferty to nie wiem, gdyż auto mobilne będzie za może miesiąc lub dwa, a do tego czasu trzeba bedzie ubytki zabezpieczyć chociaż przed rdzą. ;-(
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
tommirs 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 12 Sty 2008
Posty: 614
Skąd: Pyrlandia
Wysłany: 18 Lut 2015, 01:22   

...jakos mnie nie dziwi ta sytuacja...
Zabezpiecz dobrze miejsca spawania stóp klatki od spodu, lakier i konserwcja sie wypala od spawania i w tych miejscach momentalnie atakuje rdza.
_________________
...były XR2i i RS1800

__________________

"Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen
 
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 18 Lut 2015, 06:58   

Tommi, już psiknięte wszystkie miejsca naruszone oraz od spodu stópki klatki podkładem na razie, niedługo zaczynam walke z obspawaniem budy i usuwaniem rudzielca i wtedy konserwacja porządnie tych miejsc

[ Dodano: Sob Lut 28, 2015 18:10 ]
Gardło mnie zmogło w tym tygodniu i musiałem w chacie siedzieć, ale dwa dni coś powalczyłem. Zacznijmy od tego, ze okazało się, że docisk i łozysko oporowe sprzęgła mają powoli dość po 41 tys km. Trzeba było coś znaleźć, po wnikliwym przeszukaniu allegro kupiłem kpl sprzęgła wzmacnianego sachs do 1.8D 88r. Po otworzeniu paczki pozytywnie się zaskoczyłem, rzeczywiście w paczce był Sachs Power Clutch w ładnym opakowaniu. I to za całe 150zł :666:


Ja potrzebuję docisk, który okazał się taki sam jak mój stary sachs dedykowany do rs1800, Poskładałem spieka z nowym dociskiem i lekkim kołem zamachowym.

Zabrałem się trochę do pracy i zerwałem opalarką wszystkie maty bitumiczne i oczyściłem część zgrzewów do obspawania


Żeby nie skłamać ok 3kg w siatce jest po zebraniu wszystkiego
Dziś z rana jechałem załatwić sprawę linki hamulca ręcznego z rs2000 4x4 z oczkami na końcach, się udało, zakupiłem też tuleje lemforder do belki fiesty mk5, potem zabrałem sie za spawanie


Zakupiłem też zestaw czujnika zegarowego ze statywem firmy Limit do pomiarów bicia oraz ustawiania wałków rozrządu. Pozostało oczyścić podłogę z kleju i pomalować spawy, potem guma na spawy, to samo czeka komora silnika oraz podłoga od spodu w miejscach spawanych, powolutku do przodu :666:
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
Ostatnio zmieniony przez luk-90 28 Lut 2015, 18:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Regulamin Forum Fiesta Klub Polska
Ważne-przeczytaj koniecznie!
Rasta Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 22 Lut 2006, 23:34
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Polityka cookies na stronie i forum Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 24 Mar 2013, 16:04
trzeci
Brak nowych postów Ogłoszenie: FKP w obiektywie WLKP :)
czyli powspominajmy razem
Żabcia Frakcja wielkopolska 4 22 Cze 2010, 20:32
Żabcia
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Statut Stowarzyszenia Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 15 Sty 2009, 12:44
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 13:13
szagrad


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.