Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: trzeci
17 Gru 2011, 17:55
[MK3] FIESTA z WLKP by luk-90
Autor Wiadomość
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 23 Lis 2009, 16:45   

cieszę się że mogłem pomóc, niech śmiga :D
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 29 Lis 2009, 20:52   

Ostatnio wracam wieczorem z kumplem ze sklepu i patrzę na drugą stronę ulicy i stoi maszyna miażdżąca swoim wyglądem

tak na niego patrząc przykro zrobiło Mi się, żę wszyscy wokół robią taki super extra TJUNING :rotfl: , a ja nie mam nawet elektrycznie otwieranego bagażnika, trzeba to było zmienić. Denerwujące było gaszenie silnika, odpinanie się z pasów, wychodzenie tylko po to, żeby otworzyć komuś zasrany bagażnik.
Więc na początek kupiłem Siłownik taki najzwyklejszy. Po zapoznaniem się z tutorialami na forum i na stronie ABLA.piwko.pl przystąpiłem do działa. Najpierw rozebranie wszystkiego co mogło przeszkadzać

Wiem, żę bajzel na kółkach dosłownie, ale inaczej się nie dało.
Siłownik zamontowałem o tak

cięgno wygięte w drugą stronę, aby łatwiej skręcić potem jarzmo.
Z racji, że moja fiesta jest w wersji C jak niC, to nie posiadam w klapie 4 bolców tylko 3, więc było przeciągania przewodu. Nie chciałem odklejać podsufitki, więc kabel poszedł lewą stroną za bokiem i pod progiem do takiego magicznego przycisku co niszczy świat :)

następnie do skrzynki bezpieczników, gdzie kolejny już raz dała o sobie znać wersja C jak niC, mianowicie nie posiadam żadnych styków pod bezpiecznikiem nr 3. Podpiąłem się pod nr 2 od podświetlania kabiny i działa jak ta lala. Mając już tak rozebrany samochód stwierdziłem, żę pojadę na zakupy do marketu. Po powrocie byłem szczuplejszy w portfelu o jakieś 30zł, a z kieszeni wystawało mi takie COŚ. Po podłączeniu wygląda o tak


Mam nadzieje, że nie zostanę zlinczowany za brak lepszego aparatu, ale tylko miałem k800i.
Co by nie zapeszać dobiłem targu z jednym forumowiczem i niedługo fieście będzie troszkę niżej, mianowicie może zagoszczą na amorkach krótsze sprężyny o jakieś 4cm
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
Freeman 
Zarząd / Administrator


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Wiek: 42
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 3513
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 29 Lis 2009, 21:22   

K800i robi zdjęcia całkiem niezłe jak na telefon, a otwieranie bagażnika z przycisku bądź pilota powinno być w standarcie.
_________________
Znalazłeś odpowiedź na forum? Daj znać jak usunąłeś problem/usterkę.
Fiesta Klub Polska na YouTube
Planujesz zakup auta lub innej rzeczy? Szukasz porady? Zajrzyj do działu "Przed zakupem"
Pochwal się swoim autem
 
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 29 Lis 2009, 21:29   

kurde balans zginął mój post czy jak?

luk-90, pokazałbyś w lepszym świetle mocowanie stopa do klapy?
Da radę wywalić to debilne okienko z napisem STOP?
Pytam bo sam się przymierzam do trzeciego stopa już jakiś czas...
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 29 Lis 2009, 21:40   

Wiesz co , ja podałem przykładowo ten stop. kupiłem stopa w markecie za 29 zł też z 32led'ami i daje to jak cholera, taki ładny bez żadnych napisów stop czy co.
Zdjęcia mocowania moge zrobić jutro, ale tam nie ma żadnej filozofii, przyklejasz pomiędzy zaślepki w klapie na samej górze, ale nie na szybę bo według Mnie wygląda wtedy bambersko, tylko wcześniej odtłuść miejsce przyklejania, to będzie trzymać jak na wkrety

Dokładnie identyczny mam jak TEN

jak coś to ja się wspierałem tym

[ Dodano: Pon Lis 30, 2009 20:24 ]
Dzisiaj poczta przywiozła mi paczuszkę a w paczuszce :hihihi:


Przód ma 30cm długości a tył 34,2cm
Teraz potrzebuję info na temat długości standardowych sprężyn w 1.3 oraz w xr2i/RS1800, ktokolwiek widział, ktokolwiek wie :-)

[ Dodano: Sob Gru 05, 2009 23:58 ]
Super, dziś zauważyłem wyciek z chłodnicy, czeka mnie wymiana, bo widze, żę cieknie z całej lewej strony :(

[ Dodano: Sro Sty 06, 2010 20:35 ]
Chodnica ogarnięta od sowy, już jakiś czas temu wymieniona.
Spręzyny miałem sprzedać, ze względu na sportowy kpl zawias, jednak sprzedawca nie daje znaku zycia ;-( tak więc sprężyny, pozostają i czekają na lepsze czasy( czytaj nowe amorki :-P ). póki co do wymiany płyn hamulcowy. Czekam na jakieś sugestie, komentarze :hihihi:

[ Dodano: Nie Sty 24, 2010 12:34 ]
Mały update, fiesta ostatnio dostała nowy płyn hamulcowy, nie obyło się bez komplikacji mianowicie tylne prawe koło odpowietrznik był zapieczony na amen, ale jakoś się udało. Hamulce są teraz jak brzytwa :fox: .
W weekend zrobiłem nią 500km(Poznań-Brodnica, Brodnica-Poznań) jadąc spokojnie 90-100km/h spalanie wyszło 5,6l/100 :jupi: co Mnie zupełnie zaskoczyło, bo spodziewałem się ok 6,5. W lato spalanie na trasie przy zepsutym termostacie wychodziło 6,2l/100km.
Zakupiłem też na allegro folię do przyciemniania lampi dzięki pomocy merytorycznej bidżeja tylne lampy się troszkę zmieniły :fox: .

Lampy na stanowisku roboczym przed i po zabiegu


Tutaj na swoim miejscu już


W razie jakichkolwiek problemów z mundurowymi, po prostu ją zerwę i tyle <8> .
Fotki nie tak magicznie wyglądające, bo auto brudne straszne :ups: , ale w taki ziąb na prawdę nie chce mi się go myć, przyjdzie cieplej będą ładniejsze zdjęcia, pozdro.
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 24 Sty 2010, 13:25   

no i bardzo ładnie wyszło - a tak się dygałeś ;-))
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
chianti_girl 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Mr & Mrs H :)
Wiek: 36
Dołączyła: 30 Cze 2007
Posty: 188
Skąd: Poznań
Wysłany: 25 Sty 2010, 01:49   

No super fiestka wygląda ! Dużo praktycznych rzeczy przy niej zrobiłeś, oby służyła jak najlepiej !
Zapraszamy na spoty !
_________________
Mr & Mrs H :)
[2008-2011]Honda Civic 1997r. 1,4is+
[2009-2010]Fiesta mk5 2001r. 1,3i
[2007-2009]Fiesta Chianti mk3,5 1994r. 1,3+ lpg
[2006-2008]Honda Civic 1994r. 1,3
[2004-2006]Fiesta mk3 1992r. 1,1i
 
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 25 Sty 2010, 10:57   

Dzięki bardzo, tylko dotychczas wychodzi zawsze kolizja między spotami a wcześniej ustalonymi wyjazdami, mam nadzieję, że na kolejny już zawitam!!

[ Dodano: Pią Sty 29, 2010 14:44 ]
Dzisiaj zrobiło się o wiele cieplej tak więc udałem się na myjnię zmyć już ponad miesięczną sól i inne brudy z auta. Zaraz potem cyknełem kilka fotek, póki czysty był :-P





po przejechaniu 2-3km była już brudna, ale co tam, przynajmniej sumienie mam czyste :rotfl:
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
chianti_girl 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Mr & Mrs H :)
Wiek: 36
Dołączyła: 30 Cze 2007
Posty: 188
Skąd: Poznań
Wysłany: 11 Mar 2010, 20:33   

Przy czystym autku czyste sumienie jest najważniejsze :ok:
_________________
Mr & Mrs H :)
[2008-2011]Honda Civic 1997r. 1,4is+
[2009-2010]Fiesta mk5 2001r. 1,3i
[2007-2009]Fiesta Chianti mk3,5 1994r. 1,3+ lpg
[2006-2008]Honda Civic 1994r. 1,3
[2004-2006]Fiesta mk3 1992r. 1,1i
 
 
 
hubi_2006 


Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Techno
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Hubert
Wiek: 36
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 1479
Skąd: Kruszwica
Wysłany: 12 Mar 2010, 21:08   

luk-90 napisał/a:
Lampy na stanowisku roboczym przed i po zabiegu
malowałeś lampy na dywanie :-P ???
_________________
Powyższy post nie ma na celu obrazy czytelnika. Wszelka nadinterpretacja jego treści może wynikać z przypadku lub celowego doszukiwania się nieistniejących treści obraźliwych, jak i pogardliwych.
ebesz szkerebe debesz Ÿ(R)
 
 
 
PUCIO 
Grzmiąca Ręka Sprawiedliwości





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 74
Dołączył: 24 Kwi 2005
Posty: 708
Skąd: Poznań
Wysłany: 13 Mar 2010, 12:40   

niezłe cacko

i tak trzymać niech Wielkopolska będzie górą :twisted:
 
 
 
Marcinowaty 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 44
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1447
Skąd: Trzcianka
Wysłany: 14 Mar 2010, 19:37   

Światło cofania też trochę przyciemnij. Ładniej się będzie prezentować.
_________________
Był:
Fiat 126p Elegant 1998 r.
Była:
Ford Fiesta 1,3i 1995 rok
http://www.fiestaklubpols...der=asc&start=0
Jest Renault Clio 1,9dTi 2000 rok
http://fiestaklubpolska.p...ghlight=#743167
 
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 31 Mar 2010, 22:50   

Więc minęło trochę czasu od ostatniego wpisu, ale nie myślcie, że przy aucie nic się nie działo, O NIE!! :-)

Pierwszą rzeczą było zakupienie rozpórki wachaczy :fox: od Darasa, która spisuje się bardzo dobrze.

Przez ten czas trochę zrobiłem, więc zostały wymienione uszczelniacze półosi, bo już ciekły niemiłosiernie, ;-(

a wraz z nimi nowiutki olej przekładniowy Castrol. :)

Wymieniony został także płyn hamulcowy, bo auto miało problemy z hamowaniem :yes:

Po zimie, bo oficjalnie można już powiedzieć, że się skończyła :jupi: jak to w samochodzie 18 letnim wylazła trochę rdza na pasie przednim i tylnym. oto fotka poglądowa jak to wyglądało: ;-|



Nadkola na szczęście "czyste", ale tych wżerów nie mogłem tak zostawić, więc zastosowałem się do podwieszonego tematu o walce z rdzą i zakupiłem potrzebne artykuły w pobliskim markecie budowlanym:

-kilka szczotek drucianych o różnych kształtach i wielkościach
-3 pędzelki do malowania
-benzyna ekstrakcyjna
-buteleczkę brunoxa
-podkład do metalu
-Farbę czarną ochronna do metalu

I trzeba było roboty zacząć. Z auta zjechały zderzaki dla wygody, co było dobrym ruchem, bo przy mocowaniach też wylazła trochę rdza. Wiertara w ruch i po oczyszczeniu do gołej blachy trzeba było umyc benzyna ekstrakcyjną.
Następnie brunox w ruch, po wyschnięciu na drugi dzień druga warstwa, trzeciego dnia( jak w bibli :hihihi: :rotfl: ) wleciał podkład, a po nim farba. Niestety dałem ciała i zapomniałem fotek porobić z poszczególnych etapów :głowąwmur: tak więc jest jedna ukazująca:



Przód tak samo zrobiony, wiec nie jest źle jak na przyszłego teleinformatyka, oczywiście jak znajdę chwile czasu i pogody to pomaluję jeszcze raz cały pas przedni i tylni pod zderzakami, co by nie było to w kilku odcieniach :ok:

Mam pytanie całkiem z innej beczki, aby zdjąć przedni zderzak trzeba było wykręcić taką skrzyneczkę z pod lewego reflektora(patrząc od przodu auta), dochodzi do niej wężyk i jest na niej jakaś gałka, kto mi zdradzi co to jest i do czego to słuzy?? Foto ponizej:


W następnej kolejności wleciały kapcie letnie przód Dębica Passio 2 165/65 r13 oraz tył Uniroyal RainExpert 155/70r13

A tu fotka jak wyglądały felgi 15 z oponkami z focusa

:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

Oraz na sam koniec to co zostało skompletowane przez okres zimowy, czyli:





Więc po kolei przedstawię rzeczy, jednak nie wszystkie są na zdjęciach:
-Amory na przód Delphi DG 5723(oczywiście gazówki)
-Springi z wersji sportowej
-Osłony
-Odboje
-łożyska górnego mocowania amora Febi Bilstein
-Poduszki amora Febi Bilstein

tutaj już z pola bitwy



Kilka odczuć po zmianie, bardzo pozytywnie zmieniła się sztywność samochodu, stare amory były już konkretnie zużyte i samochód kołysał się jak statek. Springi wywołały mieszane uczucia, w porównaniu do starych były krótsze o ok 2-2,5cm jednak po złożeniu wszystkiego siedzi tak samo jak siedział, jednak jest znacznie twardziej, może się jeszcze ułoży, a może stary osprzęt był już tak wydygany, sprężyny na tył ciągle czekają na amortyzatory. W połączeniu z rozpórka jest to zupełnie inny samochód w porównaniu do tego co było jeszcze jakieś 4-5 miesięcy temu.
postaram się dodać fotke jak auto wygląda teraz :P

Do wakacji może uda się zdobyć amorki tył, bo też proszą już o wymianę. Zobaczymy co będzie. Pozdro i czekam na komentarze ;-)
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
Ostatnio zmieniony przez luk-90 1 Kwi 2010, 10:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 31 Mar 2010, 23:08   

dobrze, widzę że cały czas do przodu :ok: nie przyszło Ci może przez myśl kupienie lakieru i pomalowanie pasów przedniego i tylnego w całości w czerń? :)

Cytat:
Mam pytanie całkiem z innej beczki, aby zdjąć przedni zderzak trzeba było wykręcić taką skrzyneczkę z pod lewego reflektora(patrząc od przodu auta), dochodzi do niej wężyk i jest na niej jakaś gałka, kto mi zdradzi co to jest i do czego to słuzy??
to jest pochłaniacz par paliwa, jakbyś popatrzył po rurce do która do niego dochodzi, to przez zaworek elektromagnetyczny łączy się ona z przewodami podciśnienia przy dolocie - to, co odparuje, jest magazynowane w tym zbiorniczku i przy okazji wystąpienia odpowiednich warunków przepalane przez silnik. ogólnie to taki proekologiczny bajer.
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 31 Mar 2010, 23:34   

A no widzisz bidżej, napisałem po akapicie z rdzą, ze jak znajdę chwile czasu i lepszą pogodę to pomaluję cały pas przedni i tylny na czarno :yes: Jak na domowe warunki to dobrze jest :fox:
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 31 Mar 2010, 23:35   

a widzisz, nie doczytałem - to jest dobry plan :)
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 12 Kwi 2010, 14:43   

Więc mały update. po założeniu tych magicznych sprężyn co są pokazane wyżej auto zesztywniało i to sporo jednak obniżenie wręcz znikome ;-( , po dłuższych przemyśleniach przypomniało Mi się, że na ich opakowaniu pisało escort/orion :-P , mozliwe, że w tych autach troszkę niżej zjeżdża.
Moim celem było obniżenie auta, a to Mnie nie zadowalało i przez moment zastanawiałem się na weitecami -60mm :rotfl: jednak opamiętałem się, bo inaczej ciężko by było normalnie się poruszać po polskich drogach bike . Akurat w giełdzie było kilka ofert sprężyn więc po uzgodnieniu ceny od DemptD'a zawitały u Mnie Eibachy niebieskie -35mm :jupi: (poczta dostarczyła paczkę w 1 dzień :yyy: )

Tylnych niestety nie zrobiłem, bo nie zdążyłem przemyć



Tutaj podczas wymiany przodu, porównanie felernej sprężyny do eibacha


Już prawie tam gdzie powinna być ;/


Przy robieniu tylnych nie miałem ze sobą aparatu, jednak gdzieś znalazłem porównanie serii do sprężyny z escorta/oriona, niby niższa, jednak znacznie twardsza, brak foty z eibachem


A tu foteczka z założonymi już eibachami, tył bardzo ładnie usiadł z jakieś 3cm :jupi: , jednak amory wołają już o wymianę ;-|


Ogólnie jestem zadowolony z tego w jaki sposób auto prowadzi się teraz, w porównaniu do tego co było niedawno to zupełnie inny samochód i szczerze polecam innym ludziom takie gadżety, które nie obciążając jakoś strasznie kieszeni poprawiają komfort jazdy :zwyciężca:
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
Ostatnio zmieniony przez luk-90 12 Kwi 2010, 14:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
DemptD 
Moderator


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Trend
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Jacek
Wiek: 34
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 2231
Skąd: Piekary Śląskie
Wysłany: 12 Kwi 2010, 14:47   

no i całkiem fajnie siedzi :) a ja Ci dalej nie wierze ze paczka doszła w 1 dzień i to taka odleglosc gy
_________________
...you're right your car is better, but it doesn't have a soul...
Czerwono-czarna®
 
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 12 Kwi 2010, 14:50   

A jednak w środę wysłałeś a w czwartek o godzinie 21 już siedziały w aucie :V:
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1676
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 12 Kwi 2010, 15:01   

luk-90 napisał/a:
A tu foteczka z założonymi już eibachami, tył bardzo ładnie usiadł z jakieś 3cm :jupi: , jednak amory wołają już o wymianę ;-|


czyli po raz kolejny pokazane ze co komplet eibachów to inny. Mnie tez tył siadł mocno na eibachach, aż za bardzo :| a przód nie. Natomiast u bidzeja na odwót przód siadł a dupka znacznie mniej....
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Regulamin Forum Fiesta Klub Polska
Ważne-przeczytaj koniecznie!
Rasta Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 22 Lut 2006, 23:34
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Polityka cookies na stronie i forum Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 24 Mar 2013, 16:04
trzeci
Brak nowych postów Ogłoszenie: FKP w obiektywie WLKP :)
czyli powspominajmy razem
Żabcia Frakcja wielkopolska 4 22 Cze 2010, 21:32
Żabcia
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Statut Stowarzyszenia Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 15 Sty 2009, 12:44
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.