Przesunięty przez: szynszyl 26 Mar 2014, 20:47 |
[MK4] Problem po zmianie silnika 1.8d |
Autor |
Wiadomość |
augmall [Usunięty]
|
Wysłany: 31 Sie 2009, 21:43 [MK4] Problem po zmianie silnika 1.8d
|
|
|
Witam po koleji mówiąc miałem w fiescie mk4 silnik 1.8 enduro d (pomap bosch)niestedy pekł tłok udalo mi sie kupic silnik 1.8 tdi od escorta 1995r. (pompa lucas)po malych problemach udalo sie go zalozyc pompa oraz wtryski bosh kolektor ssacy i wydechowy od tego starego i turbiny tez nie zakladalem ale:
1. Znalazem czujnik polozenia walu (łącznie z przewodem )i nie wiem gdzie go podpioc(czy wogule przy tych silnikach wystempuje).
2.Po podpieciu kompa (autoboss v30) wyskakuje mi blad P0120-Przepustnica /czujnik położenia pedału /przełącznik A - usterka (nie wiem co to moze byc)
3.Ciezko odpala jak jest zimy i bardzo wtedy kopci na siwo chodzi wtedy nie równo dodam ze wtersyki sa po regeneracji, jak sie rozgrzeje to chodzi wmiare normalnie.
Prosze o jakąś pomoc co to moze byc POZDRAWIAM I ZGÓRY DZIEKUJE. |
|
|
|
|
Puff
Forumowy Maruda
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37 Dołączył: 22 Cze 2008 Posty: 5737 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 1 Wrz 2009, 12:49
|
|
|
To trzecie to zapewne wina spalonych świec żarowych. |
_________________ "Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."
Wierny osiołek pochłania jedynie
|
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 1 Wrz 2009, 14:34
|
|
|
czujnik polozenia konika gazu jest na pompie od gory, skoro miales uklad bosch i osadziles lucas to daj tam tps z Boscha...
Czujnika polozenia walu nie musisz podpinac jesli u ciebie w silniku nie wystepowal, to nie unieruchomi samej jednostki.
Najczesciej bywa tak iz paliwo sie cofa ale skoro piszesz ze kopci na bialo to wymien swiece zarowe na NGK -D power
Szkoda ze nie osadziles tam calego TD, bo tak to lipa jest nie dosc ze nie jedzie to i pali wiecej, a tak bys mial i troche Nm oraz KM no i ekonomie... |
_________________
|
|
|
|
|
augmall [Usunięty]
|
Wysłany: 1 Wrz 2009, 16:20
|
|
|
dzieki za odpowiedz nie da sie nic zrobic z tym co mam teras tps (bo tamten co mialem przy boschu sprzedalem razem zpompa)?????
Nie zakaladalem calego bo mial bym problem zmiescic sie z intercoolerem i kolektorem wydechowym i tez uklad wydechowy do przerubki bo sie ruzni troche tez zaluje bo to wsumie 30km mniej.
Ale odziwo jest dobrze spalanie na trasie 5L no i ciagnie sie nawet niezle co prawa max 165km/h ale zato na dwojce gume jeszcze pali .(bieg: 1-40km/h 2-75km/h 3-110km/h 130km/h 165km/h z wiaterem z górki 180km/h)Mialem wczesnie mondeo 1.8tdi i moge powiedzie z reką na sercu ze do 120km/h bez poruwnania fiesta sie lepije ciagnie (ale to zasuga raczej troche innych przelozen no i oczywiscie waga tez robi swoje) spalanie mniesze jak w mondeo tez oczywiscie. |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 2 Wrz 2009, 15:02
|
|
|
Sprawdz najpierw czy dobrze masz umieszczonego go tam, a to dla tego ze mozna ladnie sie pomylic przy skladaniu. jesli wszystko jest OK to tylko pozostaje sprawdzic opornosc na wejsciu i wyjsciu w przypadku Bosch oraz Lucas... |
_________________
|
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.