Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: van
22 Cze 2014, 13:57
modyfikacja hamulców w mk2 czy ktoś to robił
Autor Wiadomość
eryk
[Usunięty]

Wysłany: 27 Sie 2009, 21:28   modyfikacja hamulców w mk2 czy ktoś to robił

czy są dostępne jakieś tarcze wentylowane do mk2 Może pasuję od jakiegoś innego modelu?
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 27 Sie 2009, 21:44   

mk2 xr2
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
mechcom 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Łukasz
Wiek: 32
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 397
Skąd: Wolsztyn (PWL)
Wysłany: 27 Sie 2009, 21:45   

tak jak kolegaLaskosz, pisze z xr-ki :-)
wyprzedziłes mnie :hihihi:
_________________
Kupiłem Forda i śmieje mi sie morda :D
Moja Fiestka Zapraszam :) http://www.fiestaklubpols...p=416613#416613 :devil:
 
 
 
eryk
[Usunięty]

Wysłany: 27 Sie 2009, 21:48   

same tarcze się wymienia czy zaciski też trzeba
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 27 Sie 2009, 21:51   

tarcze zaciski jarzma i klocki
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
eryk
[Usunięty]

Wysłany: 27 Sie 2009, 21:54   

Dzięki .teraz już nie będę palił klocków :)
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 27 Sie 2009, 21:55   

spalisz i tak jeśli ostrej pojeździsz :P ja po 20 startach w tegorocznym zlocie FKP tarcze hamulcowe miałem fioletowe i zapach klocków też czułem :P
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5648
Skąd: Łódź
Wysłany: 27 Sie 2009, 22:02   

Laskosz napisał/a:
zapach klocków też czułem

a adrenaline ?
 
 
 
DziDzia 
vel DziaDzia





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 37
Dołączyła: 27 Lip 2005
Posty: 4172
Skąd: :: DDG ::
Wysłany: 27 Sie 2009, 22:05   

Adrenalinę poczuł, jak już klocków nie czuł i nie miał czym hamować :rotfl:



pozdro :!:
_________________

Model:MK1 '77 Silnik: 1,1S/35KM
Model:MK5 '00 Silnik: 1,3i/60KM
Romety PONY
Profil Facebook
 
 
 
mechcom 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Łukasz
Wiek: 32
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 397
Skąd: Wolsztyn (PWL)
Wysłany: 27 Sie 2009, 22:09   

DziDzia napisał/a:
Adrenalinę poczuł, jak już klocków nie czuł i nie miał czym hamować :rotfl:
heheh :rotfl: to zawsze przeciez reczny zostaje gy (zapewne by wtedy była adrenalina fajna jak by jedno koło szybciej złapało np tak przy 120km/h gy )
_________________
Kupiłem Forda i śmieje mi sie morda :D
Moja Fiestka Zapraszam :) http://www.fiestaklubpols...p=416613#416613 :devil:
 
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 27 Sie 2009, 22:11   

mechcom napisał/a:
(zapewne by wtedy była adrenalina fajna jak by jedno koło szybciej złapało np tak przy 120km/h gy )

aż tak dobrego ręcznego nie miałem wtedy :hahaha:

diodalodz napisał/a:
a adrenaline ?

adrenalinę to ja czułem ostatni raz jak czekałem na okres pewnej panny :hahaha:
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
eryk
[Usunięty]

Wysłany: 27 Sie 2009, 22:14   

na szczęście klocek mi wyleciał w powrocie do domu nie na torze :) Jak resztę klocków wyciągnąłem to były całe tylko wszystkie zwęglone i popękane
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 27 Sie 2009, 22:21   

mhm, a jak z pompą hamulcową? Wydaje mi sie, ze kiedys ktos pisal, ze trzeba tez wymenic na wydajniejszą, ale to chyba prawdopodobnie było przy zmianie hamulców przy 1.1
 
 
eryk
[Usunięty]

Wysłany: 27 Sie 2009, 22:29   

bardziej wydajna będzie pewnie lepsza zwłaszcza przy szerszych kapciach.Tylko czy spasuje
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 27 Sie 2009, 23:11   

pompa z xrki powinna pasowac. Inna sprawa, ze w 1.4 i 1.6 mogła być ta sama.

Czekam, aż się przyzna ten, kto wtedy o tej pompie pisał :P
 
 
eryk
[Usunięty]

Wysłany: 27 Sie 2009, 23:17   

U mnie pompa może byc z 1,1 bo kiedyś spotkałem Marka Kusiaka i mówił że tego quantuma składał na silniku 1,1 a jest 1,4.Pewnie ktoś później założył silnik 1,4
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 28 Sie 2009, 09:16   

vegetagt napisał/a:
mhm, a jak z pompą hamulcową? Wydaje mi sie, ze kiedys ktos pisal, ze trzeba tez wymenic na wydajniejszą, ale to chyba prawdopodobnie było przy zmianie hamulców przy 1.1
Nie trzeba, ja zostawiłem ori pompę i działa dobrze,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 28 Sie 2009, 12:16   

o, znalazlem orginalna wypowiedz :)

Wojtass napisał/a:
Tarcz wentylowanych nie włożysz tak hop siup, musisz mieć też szersze zaciski, a te wymagają wydajniejszej pompy hamulcowej.

Ale warto napewno ;)


zrodlo: http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=24210
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 28 Sie 2009, 12:54   

Operacja jest plug'n'play Odkręcasz 2 śruby ze zwrotnicy, zdejmujesz cały zacisk, odkręcasz go od układu hamulcowego, odkręcasz tarcze z piasty,,, zakładasz nowa tarcze, przykręcasz nowy zacisk (jest większy, ma większe klocki), podłączasz pod układ, odpowietrzasz. I gwarantuje że auto będzie hamować i to dobrze. Wydajniejsza pompa może mniejszy skok pedału.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 28 Sie 2009, 14:21   

ja zmieniałem heble na wentylowane w 1.1 (co prawda mk3), ale hamuje jak szatan na standardowej pompie - więc ta w mk2 też powinna dać radę :fox:
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK2] Fiesta MK2
Fordy Fiesta II generacji (1983-1989)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:37
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Galeria MK1 & MK2
fajne, oryginalne, ładne i zrobione z sensem :)
Piesek Mechanika ogólna 39 13 Sty 2014, 15:24
kostek88wjcz
Brak nowych postów Przyklejony: Demontaż pompy wody w mk2.
Rancikk1 Mechanika silnika 8 20 Lip 2015, 10:01
Gość
Brak nowych postów Przyklejony: Widziałem, mijałem, wiem gdzie stoi mk1/mk2
podziel się informacją
van Mechanika ogólna 39 29 Lis 2014, 00:18
Wodnikczek
Brak nowych postów Przyklejony: Opisy techniczne i dane regulacyjne mk2 (bez XR2)
Laskosz Mechanika ogólna 2 8 Sty 2011, 12:09
Gurney89


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.