Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Co zrobić z wydechem końcowym? Zobaczcie to i doradźcie ;)
Autor Wiadomość
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 27 Sie 2009, 09:12   Co zrobić z wydechem końcowym? Zobaczcie to i doradźcie ;)

Nie wiedziałem czy zamieszczać temat w mechanice czy w tuningu. Mam pytanie w sprawie tlumików. chodzi o silnik 1.4 CVH 73HP kiedys był w tym orydżinał no to wymieniłem na srodkowy polmostrow i koncowy edex + koncowka za sama pucha z dyfuzorem ULTER'a fi 80. odpalony silnik pracuje bardzo cicho, ale przy >100 bolala bania od basu (nie pomruku czy ryczenia) trzeba na apapach bylo jezdzic jak sie siadlo z tylu to kaplica. i teraz moje pytanie. Mam uklad wydechowy wygladajacy dokladnie tak:

za kolektorem sa dwie puchy w srodkowym i na koncowym pucha, no to wyrzucilismy koncowy i teraz auto ryczy i tez ma bassiora, ale jest ciut przy glosno. dzwiek jest w miare w porzadku basowo moze nawet troche metaliczny, bo srodkowy jest jeszcze nowy (ma przejechane z 10 tysi) i teraz co zrobic zeby to troche wygluszyc? jak dam rure do konca i wspawam koncowke tak zeby dzialala lub wspawam ja glebiej tak zeby nie dzialala (jej dyfuzor) czy bedzie lepiej? ewenetualnie zaslepic delikatnie rure? czy moze lepiej cos pokombinowac z tlumikiem koncowym i zaczepic go jak byl? chodzi mi o to zeby sie jak najmniej naspawac. z tego co wiem z praktyki to im krotsza rura za puszka tym wiekszy bass i dudnienie. i teraz mam pytanie do kolegow ktorzy to robili: jaka byla roznica na wywalonym koncowym z tylko tlumikiem srodkowym oraz po zalozeniu zamiast koncowego zwyklej rury? czy to troszeczke go wygluszy? jesli ktos ma jeszcze jakis pomysl i praktyke i może się wypowiedzieć, to prosze o pomoc. najlepiej bylo by gdyby ryczenie bylo tylko na wys obrotach. ale z tego co widze to jest na srednich bez koncowego.

PS. koncowy jeszcze mam caly czas z koncowka ULTER'a


EWENTUALNIE MOŻE KTOŚ POLECI JAKIŚ TŁUMIK OD INNEGO SAMOCHODU, który na 100% podejdzie, albo z małymi modyfikacjami podejdzie?
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
Ostatnio zmieniony przez Pawełos666 27 Sie 2009, 16:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Marcinowaty 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 44
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1447
Skąd: Trzcianka
Wysłany: 27 Sie 2009, 13:38   

Wstawić standardowy plus ładna końcówka i nie marudzić..
_________________
Był:
Fiat 126p Elegant 1998 r.
Była:
Ford Fiesta 1,3i 1995 rok
http://www.fiestaklubpols...der=asc&start=0
Jest Renault Clio 1,9dTi 2000 rok
http://fiestaklubpolska.p...ghlight=#743167
 
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 27 Sie 2009, 15:32   

jak wstawie standardowy (zamiennik wspanialej firmy EDEX :cojest: ) to jest cicho slychac super zawory fordowe ;-| i bassik, ktory wogole nie pasuje, a potem to juz mnie leb boli >100km/h, efektu zero jednym slowem, a glowa peka, jak zdejme to jest ok bo jest metaliczny dzwiek, naprawde fajny, bo nie ma takiego basu i dudnienia co cisnie po uszach, pracuje sobie jak rajdowka, bassa lapie dopiero po rozgrzaniu, tylko ze ciut przyglosny jest ogolnie. moze jakos naciac koncowy?albo w srodku mu zrobic cos? teraz metaliczny zaczyna sie na jakis 2,5 - 3 tys obrotow jesli chodzi o jazde na wysokich obrotach to ryczenie zanika troszke, chodzi mi o pozbycie sie tego dudnienia ktore bylo wczesniej... efekt byl taki jakby wszystko wibrowaro przez koncowy, da sie jakos wyciszyc? albo zrobic tak zeby byl metaliczny jak bez koncowego ale zeby troszke na wyzszych zaczynal harczec?

[ Dodano: Czw Sie 27, 2009 15:40 ]
Marcinowaty napisał/a:
Wstawić standardowy plus ładna końcówka i nie marudzić..

ja mam taki zamiennik koncowy ze on mi sam z siebie basuje, a to nie jest przyjmne dla glowy uwiez ze wolabys metaliczny oglos i harczenie w jakims tam przedziale obrotow niz bass od ktorego peka glowa, bo caly wydech wpada w wibracje.

czy dluga rura tu cos da? moze koncowy innej firmy? od innego samochodu moze od poldka? tylko ktory z nich? http://www.allegro.pl/sea...p&change_view=1
robił ktoś takie cuda?
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Co zrobić w razie wypadku w krajach UE
Warto wiedzieć jak dochodzić swoich praw w razie wypadku lub kolizji za granicą.
BLADE Ubezpieczenia i rejestracja aut 0 29 Sie 2008, 08:44
BLADE
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Jak z Calypso zrobić Szklarnię
czyli przeróbka dachu w Calypso na szklany
trzeci Tuning stylistyczny 8 4 Paź 2012, 15:26
rufffio
Brak nowych postów [MK6] zakup Ford Fiesta- doradźcie
robert14-83 Przed zakupem 5 1 Sie 2014, 09:49
TSRules
Brak nowych postów [Ogólny] sportowy układ wydechowy na seryjnym końcowym
Jarecki Tuning mechaniczny 7 27 Lis 2014, 20:46
Marcin
Brak nowych postów MOJA Mk3 zobaczcie sami.... + i - ....
Daras84 Tuning stylistyczny 53 6 Maj 2009, 22:31
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.