Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] mikser lpg 1.1 gaznik
Autor Wiadomość
Jack09
[Usunięty]

Wysłany: 16 Sie 2009, 20:18   [MK3] mikser lpg 1.1 gaznik

Witam mam problem z dobraniem odpowiedniego miksera do fiesty czy ktoś kto ma taki silnik w gazie mógł by zrobić fotkę miksera i ew. wymiary ;d? jakie macie miksery palnikowe rurkowe? aktualnie mam rurkowy i nie jestem z niego zbytnio zadowolony średnica rurek w nim to 12 mm nie wiem czy nie za mało jak myślicie? :) pzdr
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 16 Sie 2009, 20:56   

Rurka to nie mixer,,, masz w profilu gaźnik, więc potrzebujesz 2 palnikowy mixer bo przepustnice nie otwierają się równocześnie,,, wypadało by też specjalny parownik obsługujący 2 przelotowy gaźnik,,, stąd Twoje problemy, jak jedziesz na jednej gardzieli gaźnika to ta 2ga jest zalewana gazem, jak już się otworzy to z kolei jest za mało gazu tam,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Jack09
[Usunięty]

Wysłany: 17 Sie 2009, 00:32   

przecież jest mixer rurkowy np montowany w polonezie , u mnie rurki wpuszczone są w obie gardziele nic nie pisałem że w jedną :P

mam podobny mieszalnik jak ten w screenie


zastanawiam się właśnie nad tym mixerem dwu palnikowym.. tylko ciekawy jestem jak to jest rozwiązane u innych... :) i jakie są średnice otworów w palnikach
pzdr
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 17 Sie 2009, 06:52   

Jack09 napisał/a:
przecież jest mixer rurkowy np montowany w polonezie , u mnie rurki wpuszczone są w obie gardziele nic nie pisałem że w jedną :P
No własnie, i jedna gardziel poniżej 90km/h jest zupełnie nie używana bo przepustnica jest zamknięta... i co ten gaz sobie tal leci? i co się z nim dzieje? więc pewnie przelewał się do gardzieli obok więc został skręcony, Ty deptasz w podłogę przepustnica się uchyla, i z kolei jest za mało gazu, bo jak się już otworzy to silnik ciągnie tam więcej powietrza niż tą drugą... ztej racji gażnik w mk3 jest trudny do opanowania na gazie :(

Lepciejszy już będzie zwykły palnikowy, obejmujący cały wlot do gaźnika niż te rurki - nie zam nikogo kto był by z tego zadowolony.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Pomocne materiały z LPG
Różne marki samochodów, softy, instrukcje, schematy.
Blackknight88 LPG 7 4 Sty 2017, 23:32
cargo
Brak nowych postów Przyklejony: LPG w mk1/2 , Eksploatacja,naprawa,regulacja i opłacalność
Hm czyli LPG z różnych perspektyw .
diodalodz Mechanika ogólna 5 31 Sty 2006, 09:10
Gość
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.