Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] ZALEWA GAR ZUPĄ
Autor Wiadomość
scooooter 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kamil
Wiek: 37
Dołączył: 18 Wrz 2006
Posty: 106
Skąd: Dębska Kuźnia
Wysłany: 7 Paź 2009, 22:41   [MK3] ZALEWA GAR ZUPĄ

Mam taki problem: do pierdwszego gara od strony rozrządu po uruchomieniu zapłonu leci benzyna w mega ilosciach. Pluje do wydechu zapaloną benzyną. Bylismy pewni ze winny jest zacięty wtryskiwacz..ale jednak nie. listwa przeczyszczona..przedmuchana kompresorem. kabelki sie zgadzają(choc ze jako to był swap moze i cos w kablach głębiej nie tak..nie wiem)
mozliwe ze wtryskiwaz nie dostaje napiecia i jest otwarty wtedy <???>
pomocy :|
_________________
1.4 CLX :ra: 1.8 16V

 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 8 Paź 2009, 09:15   

na pewno (no prawie na pewno) jest tak że jak nie dostaje zapięcia to jest zamknięty. Jeśli to na pewno paliwo to inaczej się tam dostać raczej nie może tylko pytanie czy ten wtryskiwacz cieknie czy może jest jakieś zwarcie i ma napięcie non stop. Nie wiem czy w EFI da się odłączyć elektrycznie jeden?
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
scooooter 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kamil
Wiek: 37
Dołączył: 18 Wrz 2006
Posty: 106
Skąd: Dębska Kuźnia
Wysłany: 8 Paź 2009, 10:04   

po odłączeniu wtyczki od wtryskiwacza (tego który niby leje) dzieje sie to samo..czyli leci jak z kranu po przekręceniu kluczyka.. :9:
_________________
1.4 CLX :ra: 1.8 16V

 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 8 Paź 2009, 11:00   

To by wychodziło że walnięty i cieknie (nie zamyka się)
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
scooooter 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kamil
Wiek: 37
Dołączył: 18 Wrz 2006
Posty: 106
Skąd: Dębska Kuźnia
Wysłany: 8 Paź 2009, 11:05   

nie mozliwe, bo wkładalismy w to miejsce jeszcze 3 inne wtryskiwacze i było to samo.
moze pompa paliwa za duzo podaje?
albo na odwrot przewody paliwowe hmmm..szkoda ze nie mam jak tego teraz sprawdzic
_________________
1.4 CLX :ra: 1.8 16V

 
 
 
Lokmen 
Zeus


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004
Posty: 1723
Skąd: ___
Wysłany: 8 Paź 2009, 14:01   

a może kompresji na tym garze nie ma
_________________
 
 
 
Tommur 





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 51
Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 910
Skąd: Szczecin
Wysłany: 8 Paź 2009, 17:47   

No jak to. Trzymałeś w ręce wtryskiwacz. Tak?
Odłączyłeś wtyczkę? tak?
I dalej się lało? No to jak może być dobry, skoro leje bez napięcia na wtyczce.
A z pozostałych na listwie wtrysków też leje po odłączeniu napięcia?
_________________
Prędkość była dobra :-) , tylko zakręt był za ciasny :sad:
Czarnula Tommura :)
Sędzia KJS, PPAiK i inne :)
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski
 
 
 
scooooter 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kamil
Wiek: 37
Dołączył: 18 Wrz 2006
Posty: 106
Skąd: Dębska Kuźnia
Wysłany: 8 Paź 2009, 17:54   

wtryskiwacz normalnie w listwie siedział bez wyciagania podczas kręcenia. z ciekawosci odlaczylem wtyczke od wtryskiwacza na tym zalewającym garze i to samo. odlaczałem tylko ten jeden.
potem pozamienialismy wtryskiwacze ze 3 razy i było to samo
_________________
1.4 CLX :ra: 1.8 16V

 
 
 
Tommur 





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 51
Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 910
Skąd: Szczecin
Wysłany: 8 Paź 2009, 21:06   

No jak ja sprawdzałem wyjętą listwę to lały tylko jak na moment podałem napięcie z aku. Więc coś masz nie dyrydy
_________________
Prędkość była dobra :-) , tylko zakręt był za ciasny :sad:
Czarnula Tommura :)
Sędzia KJS, PPAiK i inne :)
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski
 
 
 
scooooter 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kamil
Wiek: 37
Dołączył: 18 Wrz 2006
Posty: 106
Skąd: Dębska Kuźnia
Wysłany: 8 Paź 2009, 22:18   

a moze to byc regulator cisnienia paliwa? :he:

[ Dodano: Sro Paź 14, 2009 15:30 ]
aaaa ;-| no to chyba mozna zamknąć
_________________
1.4 CLX :ra: 1.8 16V

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.