Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

FAQ - czarne reflektory, lampy, przyciemnianie lamp
Autor Wiadomość
LOY 
Członek Honorowy FKP


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 45
Dołączył: 16 Mar 2005
Posty: 1367
Skąd: Zamość/Łódź
Wysłany: 11 Sie 2009, 01:06   FAQ - czarne reflektory, lampy, przyciemnianie lamp

* * * * * * * * * * * * * * * MK3 * * * * * * * * * * * * * * *


Tomekk58: ja ściemniałem lampki w czarnuchu kilka lat temu, jak Czarnuch miał swoje lata świetności w moim posiadaniu, domowymi metodami, do dziś, obecny wlaściciel sobie chwali :D tekst z 2007-06-18 mojego autorstwa skopiowany z forum frakcji śląskiej
Cytat:
heja :) kożystając z tego ze dziś miałem wolne w pracy to postanowiłem przeznaczyć ten dzien na nauke do egzaminu ... yy WTF j**c nauke :D zabrałem sie za "naprawe" reflektora który był cały zabrudzony od środka, parował itp. a wiec tak, zaczynamy od wypięcia zarówek z tyłu klosza, poźniej odkręcamy 2 sróbki (klucz nr 10) i wyciągamy naszego bixenona na warsztat tudzież stolik :D no i zaczynamy dupake... zeby odkleić klosz od dupki trzeba troche pogłowkować, ja pierwszy reflektor praktycznie tylko stuknąłem delikatnie, lekko podwazylem szkiełko i samo odleciało bo nie bylo juz tej spoiny miedzy nim a tyłem, dlatego parował i brudził sie. Gdy rozebrałem pierwszego reflektorka to wpadłem na pomysł zeby je zrobić tak jak ma Daras, z tym ze ja nie chciałem takich hardkorowych no i jak pomyślałem tak zrobiłem :) i tu dla was mały poradnik "how to" najpierw trzeba odczepić ten okrągy plastik z tyłu klosza do którego wkładamy żarówe, wystarczy go podwazyć od srodeczka z 4 stron, następnie odczepiamy ta zasłonke zarówki, odtłuszczamy rozpuszczalnikiem i malujemy, ja użyłem zwykłego sprayu czarny matt :) tak to wygląda

następnie bierzemy sie za oklejanie odbłyśnika, w zależności ile chcemy pomalować, ja malowałem tylko ta "ramke"


pierwsza warstwa taśmy,a tu już druga :


radze dobrze to okleić, rozpuszczalnik jak sama nazwa wskazuje rozpuszcza odbłyśnik !!
czymże byłaby praca bez zadowalacza :P
hehe
pierwsza warstwa lakieru

malowałem 2 cienkimi warstwami w odstępach 5 minut, w zupełności wystarcza :)
następnie odklejamy taśme, gazete itp i naszym oczom ukazuje sie duet doskonały - chrom + czarny mat,


pod maska w niedługim czasie tez ten duecik zagości razem z nowym serduszkiem :) :D ale o tym kiedy indziej

następnie, po wyschnięciu wszystkiego zabieramy sie do składania w kolejności odwrotnej do rozbierania :P ja do sklejenia uzyłem kleju montażowego koloru czarnego :D

kleimy dokładnie, nie załujemy kleju, bo przecież nie chcemy znowu czyścić wnętrza :)
tak to wygląda juz na samochodzie zamontowane :)


jestem bardzo zadowolony z efektu, jeszcze musze cos z kierunkowskazami zrobić ale chyba tylko je szprycne sprayem czarnym do lamp zeby je lekko przydymić bo niestety moich nie da sie rozebrać, od razu pękają :/

przy rozbieraniu drugiej lampy nieźle sie namęczyłem, ta nie przeciekała, miała tyle spoiny ze juz myślałem ze będe jeździć z jedną czarna a druga seryjną, trzeba ją grzać grzać i jeszce raz grzać opalarką az spoina sama zacznie sie rozciągać, inaczej nie da rady, jeszcze ja mialem lampy z plastikowym tyłem i w drugiej narobilem duzo szkód ale klej wszystko załatwił :)
teraz ile nie to wyszło...
- szprajc czarny mat najzwyklejszy 8,50
- taśma + gazety - znalazłem w garażu
- rozpuszcalnik - znalazłem w garażu
- klej montazowy - tata mi z pracy przyniosł :P
troche czasu + troche nerwów, radośc ze zrobiło sie coś samemu - bezcenne :)

powodzenia :)


* * * * * * * * * * * * * * * MK4 * * * * * * * * * * * * * * *

Czynności podobne jak w opisie dot. mk3

Rozebranie reflektorów: szkło trzyma się na zapinkach, do wyjęcia odbłysku należy wcześniej zdemontować silniczek regulacji wysokości.
Rozebranie przeciwmgielnych: szkło jest klejone, trzeba rozklejać na gorąco.

Dwie wersje przyciemnienia wg poniższego zdjęcia, pomalowanie powierzchni zaznaczonych na czarno lub czarne powierzchnie + obszar zaznaczony na czerwono (dolne powierzchnie luster)


Efekt:


* * * * * * * * * * * * * * * MK5 * * * * * * * * * * * * * * *


MARIUSZ.B: Dziś fiesta została poddana małemu face liftingowi (usunięcie pomarańczowego plastiku z lamp). Decyzja o dokonaniu tych zmian została podjęta na ostatnią chwilę więc nie było czasu zakupić srebrnych żarówek, zaopatrzyłem się w zwykłe pomarańczowe z marketu. Co bym nie był osamotniony kolega bronco również zmodyfikował swoje. Kilka fotek z naszych prac:



Efekt końcowy psują pomarańczowe żarówki, srebrne zostały już zamówione. Jak zrobię zdjęcia na srebrnych na pewno je tu wkleję. Mimo wszystko reflektory stały się optycznie większe i nabrały uroku.[/quote]

* * * * * * * * * * * * * * * MK6 * * * * * * * * * * * * * * *


przy okazji projektu czarnego ST 150 PEPE i jego uprzejmosci postanowiłem poekspoerymentowac i za zgoda i zachetą ołnera jako pierwszy w polsce przyczerniłem lampy główne w MK6 :)
Jesli znajda sie nasladowcy ..niech skorzystaja na moim doswiadczeniu .
Mysle ze efekt jest wart tej pracy ...orginalne cgromowane doodtki nijak pasuja do sportu ..robia wrazenie głupawego spojrzenia a szare tło lamp wyglada tandetnie

MATERIAŁY
jesli chcecie zrobic to profesjonalnie i nie oszczedzacie na kosztach ..zaopatrzcie sie w :
-benzyna ekstrekcyjna (do odtłuszczania )
-rozpuszczalnik NITRO (do czyszczenia zabrudzen i kleju)
-włoknina (do matowienia)
-przyczepnosc lub podkład na plastik
-lakier termiczny czarny (taki jak na ukł wydechowe)
-lakier w sprayu czarny (jak lubicie -mat ,lub półmat)
-zarówki do migaczy CHROME (jesli zechcecie usunac pomaranczowe szybki)
koszt materiałów
to ok 60-100 pln


DEMONTAZ
jak odkrecic dojdziecie sami ..ja polecam spokój i komplet kluczy :)
po demontazu dobrze umyjcie lampy ..brud moze pozniej zniszczyc dzieło ..albo porysowac nagrzane szkło reflektora
seryjne lapy sa takie :)

ROZKLEJANIE
nastepnie uzbrojeni w rekawice zeby sie nie poparzyc i opalarke ..ustawiona na mniejsza temperature równomiernie i raczej szybko nagrzewacie miejsce klejenia szybki i obudowa
ja nagrzewam lampe szybkimi ruchami naokoło ..dzieki czemu klej miekknie równomiernie ...grzejecie ok 10 -15 minut ..nie za blisko zeby nie uszkodzic plastiku obudowy

dobrze miec obok druga osobe z płaskim srubokretem ..gdy czujecie ze klej jest miekki podwazacie plastik na zatrzaskach i rozklejacie lampe ...UWAGA klej sie moze ciagnac ..niech druga osoba sróbokretem przerywa wiazania zeby nie zabrudziły lampy .
po rozklejeniu warto upchnac stary klej spowrotem w szpare obudowy ..jesli stwardniał uzyjcie opalarki i płaskiego sróbaka ...klej powinien byc równo i płasko wcisniety w szczeline obudowy

PRZYGOTÓWKA
najpierw matowimy elemnty chromowane ..zewzgledu na ich nierównomierny kształt ..polecam uzyc włóknine nie mozecie uzyc papieru wodengo bo zachlapiecie odbłysnik ..po zmatowienu nalezy cała lampe przedmuchac a potem odtłuscici benzyna ekstrakcyjna

UWAGA nie dotykacie anie nie czyscicie odbłysnika !! tylko go zmatowicie ..jesli musicie bo ma plamy lub zabrudzenia uzyjcie bardzo miekkiej sciereczki lub husteczki higienicznej i płynu do szyb ..nie trzec na sucho !
tu macie róznice miedzy zmatowionym i niezmatowionym chromowanym ringiem
przy okazji ..pozbywamy sie pomaranczowego szkiełka migacza ..jest mocowane na zatrzaski ..jesli stawia opór ..rozbijcie je :) ..i tak idzie na smietnik

MASKOWANIE
dokładnie obklejecie tasma papierowa odbłysnik główny i gniazdo pozycji ..pierscien na kierunku i klej w szczelinie

MALOWANIE
odtłuszczamy całosc ponownie ..kładziemy cienka warstwe przyczepności ..albo w sprayu albo z pistoletu ..a po 15 minutach mozemy nakładac dobrze rozbełtny lakier w sprayu
nakładajcie cieniutkie warstwy zaczynajac od zakamarków
nie lakierujcie od razu całosci ! nie spieszcie się ..kilka warstw ..tylko tyle zeby skryc kolor lampy ..nie ryzykujcie grubej warstwy ..nie jest tam konieczna

pomalowane lampy

świetnym a pomijanym zabiegiem jest pomalowanie ekranu zarnika zarówki czarnym lakierem termicznym ..nie wpływa to na swiecenie a czarny ekran odbija sie bezposrednie w dobłysniku wiec po zmienie koloru zmieni kolor odbłysnika
uzyjcie do tego pedzelka! ..odbłysnik zabezpieczcie bo lakier moze kapac ...farbę w sprayu napilacie w nakretke spraya i maczajac w tym pedzel nakładacie 2 warstwy na ekran

chromowane zarówki będą smaczkiem w gniazdach migaczy

MONTAZ
przed montazem proponuje płynem do szyb wyczysci dokładnie od srodka szybki reflektora
nastepnie nagrzewamy opalarka jak na poczatku wepchniety w szczeline klej ...gdy zobaczymy ze klej jest bardzo miekki wciskamy szybko szkło w obudowe ..i zakładamy zatrzaski srubokretem ..warto zeby przy tym ktos nam pomógł ..bo trudno to wykonac jednoczesnie ..polecam tez przy sciskaniu miec rekawice bo łatwo sie poparzyc lub za słabo scisnac lampę
EFEKTY





czas pracy ok 2-3godzin ..ryzyka to zalakierowanie odbłysnika lub zdeformowanie szkła nadmiernym przegrzaniem ..jesli zabrudzicie szkło lub lampe klejem zmywacie go szmatka nasączona nitro
powodzenia!

jesli efekt sie wam podoba ale brakuje wam umiejetnosci lub checi za 250 pln (komplet) przyciemnie komplet lamp taką metodą . pytania na priv lub mail
_________________
dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie :)
Ostatnio zmieniony przez Marcin 31 Sie 2011, 06:41, w całości zmieniany 10 razy  
 
 
 
dark86ford 


Model: Inne auto
Wersja: X100
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Darek
Wiek: 37
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 760
Skąd: bydgoszcz
Wysłany: 11 Sie 2009, 07:04   

LOY napisał/a:
jako pierwszy w polsce przyczerniłem lampy główne w MK6

niestety musze cie zalamac... w bydgoszczy jest juz mk6 z przyciemnionymi przednimi lampami...
ale nie ukrywam ze FAQ naprawde ciekawe, LOY, jak zwykle sie spisales na medal :zwyciężca:
_________________
2009-2013-mk5 1,25
2013 - mk3... ale niestety nie fiesta...
www.bkib.pl
www.audytbezpieczenstwa.com.pl
 
 
 
LOY 
Członek Honorowy FKP


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 45
Dołączył: 16 Mar 2005
Posty: 1367
Skąd: Zamość/Łódź
Wysłany: 11 Sie 2009, 10:00   

dark86ford napisał/a:
[
niestety musze cie zalamac... w bydgoszczy jest juz mk6 z przyciemnionymi przednimi lampami...
ale nie ukrywam ze FAQ naprawde ciekawe, LOY, jak zwykle sie spisales na medal :zwyciężca:

jestem lekko załamany :sad: ..nie... tamte tez ja przyciemniłem ..żartuję :hihihi: wiec jestem drugi ale pierwszy który spray trzymał lewa reką :hahaha:
_________________
dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie :)
 
 
 
kamil wolski 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1416
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 11 Sie 2009, 11:29   

Pięknie. A widziałeś LOY przyciemniane (dymione) lampy do MK3? Jakiś czas temu chodziło mi takie coś po głowie ale nigdzie nie widziałem efektu w tych starych reflektorach...
_________________
było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm
 
 
LOY 
Członek Honorowy FKP


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 45
Dołączył: 16 Mar 2005
Posty: 1367
Skąd: Zamość/Łódź
Wysłany: 11 Sie 2009, 11:39   

kamil wolski napisał/a:
Pięknie. A widziałeś LOY przyciemniane (dymione) lampy do MK3? Jakiś czas temu chodziło mi takie coś po głowie ale nigdzie nie widziałem efektu w tych starych reflektorach...

daras robił oficjalnie pierwszy ..a i ostatnio "ktos" sie wyzywał na lampach :) ..niestety w MK3 ..efekt jest skromniejszy bo niewiele mozna "legalnie' pomalowac
_________________
dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie :)
 
 
 
pP 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 38
Dołączył: 15 Mar 2008
Posty: 832
Skąd: Frampol
Wysłany: 11 Sie 2009, 13:45   

stek w faqu - :rotfl:
bardzo jestem zadowolony z efektów - niedużym kosztem zyskujemy unikatowy wygląd i przemieniamy jeden z wielu mankamentów mk6 w zaletę i fajny detal, który cieszy właściciela!
_________________
Ex
BlackRS
BlackST
 
 
 
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1676
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 11 Sie 2009, 14:00   

kamil wolski, zobacz u mnie w temacie, niedawno stare reflektory psułem:)
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 
 
 
tomekk58 

Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Inna
Silnik: 1.4i16V/80KM
Imię: Tomek
Wiek: 36
Dołączył: 01 Lip 2005
Posty: 246
Skąd: Rybnik
Wysłany: 11 Sie 2009, 14:49   

ja ściemniałem lampki w czarnuchu kilka lat temu, jak Czarnuch miał swoje lata świetności w moim posiadaniu, domowymi metodami, do dziś, obecny wlaściciel sobie chwali :D tekst z 2007-06-18 mojego autorstwa skopiowany z forum frakcji śląskiej
Cytat:
heja :) kożystając z tego ze dziś miałem wolne w pracy to postanowiłem przeznaczyć ten dzien na nauke do egzaminu ... yy WTF j**c nauke :D zabrałem sie za "naprawe" reflektora który był cały zabrudzony od środka, parował itp. a wiec tak, zaczynamy od wypięcia zarówek z tyłu klosza, poźniej odkręcamy 2 sróbki (klucz nr 10) i wyciągamy naszego bixenona na warsztat tudzież stolik :D no i zaczynamy dupake... zeby odkleić klosz od dupki trzeba troche pogłowkować, ja pierwszy reflektor praktycznie tylko stuknąłem delikatnie, lekko podwazylem szkiełko i samo odleciało bo nie bylo juz tej spoiny miedzy nim a tyłem, dlatego parował i brudził sie. Gdy rozebrałem pierwszego reflektorka to wpadłem na pomysł zeby je zrobić tak jak ma Daras, z tym ze ja nie chciałem takich hardkorowych no i jak pomyślałem tak zrobiłem :) i tu dla was mały poradnik "how to" najpierw trzeba odczepić ten okrągy plastik z tyłu klosza do którego wkładamy żarówe, wystarczy go podwazyć od srodeczka z 4 stron, następnie odczepiamy ta zasłonke zarówki, odtłuszczamy rozpuszczalnikiem i malujemy, ja użyłem zwykłego sprayu czarny matt :) tak to wygląda

następnie bierzemy sie za oklejanie odbłyśnika, w zależności ile chcemy pomalować, ja malowałem tylko ta "ramke"

pierwsza warstwa taśmy,a tu juz druga :


radze dobrze to okleić, rozpuszczalnik jak sama nazwa wskazuje rozpuszcza odbłyśnik !!
czymże bylaby praca bez zadowalacza :P
hehe
pierwsza warstwa lakieru

malowałem 2 cienkimi warstwami w odstępach 5 minut, w zupełności wystarcza :)
następnie odklejamy taśme, gazete itp i naszym oczom ukazuje sie duet doskonały - chrom + czarny mat,

pod maska w niedługim czasie tez ten duecik zagości razem z nowym serduszkiem :) :D ale o tym kiedy indziej

następnie, po wyschnięciu wszystkiego zabieramy sie do składania w kolejności odwrotnej do rozbierania :P ja do sklejenia uzyłem kleju montażowego koloru czarnego :D

kleimy dokładnie, nie załujemy kleju, bo przecież niechcemy znowu czyścić wnętrza :)
tak to wygląda juz na samochodzie zamontowane :)


jestem bardzo zadowolony z efektu, jeszcze musze cos z kierunkowskazami zrobić ale chyba tylko je szprycne sprayem czarnym do lamp zeby je lekko przydymić bo niestety moich nie da sie rozebrać, od razu pękają :/

przy rozbieraniu drugiej lampy nieźle sie namęczyłem, ta nie przeciekała, miała tyle spoiny ze juz myślałem ze będe jeździć z jedną czarna a druga seryjną, trzeba ją grzać grzać i jeszce raz grzać opalarką az spoina sama zacznie sie rozciągać, inaczej nie da rady, jeszcze ja mialem lampy z plastikowym tyłem i w drugiej narobilem duzo szkód ale klej wszystko załatwił :)
teraz ile nie to wyszło...
- szprajc czarny mat najzwyklejszy 8,50
- taśma + gazety - znalazłem w garażu
- rozpuszcalnik - znalazłem w garażu
- klej montazowy - tata mi z pracy przyniosł :P
troche czasu + troche nerwów, radośc ze zrobiło sie coś samemu - bezcenne :)

powodzenia :)
_________________
Fiesta mk3 1,1i 50km 1990r.=> Orion mk2 1,6i16v 90km 1993r.=> Laguna II 1,9dCI 120km 2001r.=> BMW 530dA e39 Touring 193km 2001r.=> Fiesta mk4 1,3i 60km 1997r.=> Ford Mondeo Kombi 2.0TDCi 2008r. + Fiesta mk6 1.4 16v 2007r.
 
 
 
LOY 
Członek Honorowy FKP


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 45
Dołączył: 16 Mar 2005
Posty: 1367
Skąd: Zamość/Łódź
Wysłany: 11 Sie 2009, 20:18   

ni super i sie zrobił stereo FAQ poprawie tytuł :-)
_________________
dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie :)
 
 
 
kamil wolski 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1416
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 11 Sie 2009, 20:37   

fajnie, ale kurcze, za duży ten odbłyśnik u nas... dzięki za odpowiedzi chłopaki ;)
_________________
było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 11 Sie 2009, 20:40   

to mozesz pomalowac wiecej ;) poszukaj u mnie w temacie ;) ja mialem pomalowane praktycznie wsyztsko procz odbijajacego łuku, swiecilo w nocy dobrze, kierounki tez mialem rozklejone i pomalowane całe na czarno wypas :D
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
kamil wolski 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1416
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 11 Sie 2009, 20:45   

Musze przeszukać Dariuszu ;) koniecznie ;) .
_________________
było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm
 
 
Radkalkin 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: konrad
Wiek: 44
Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 157
Skąd: EL
Wysłany: 12 Sie 2009, 12:41   

w mk3 jest problem z kierunkami.
wizualny.
a rozklejenie nie wchodzi w grę.
_________________
PUNKY RS -> ZOŁZA RS :]
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34771
http://barylski.daportfolio.com/
 
 
 
Pantol89 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Wiek: 35
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 39
Skąd: ----
Wysłany: 8 Wrz 2009, 21:51   

ja juz tzry lampy uszkodziłem w ten sposób :( zbankrutuje :(
 
 
bzyq90 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Futura
Silnik: 1.1/55KM
Wiek: 33
Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 145
Skąd: Zabrze
Wysłany: 13 Lut 2010, 21:34   

Panowie wybaczcie za odkop ale za chiny nie mogę rozkleić lampy. Podgrzewałem i podważałem ale ten plastik sie łamie. Lampa plastikowo szklana :/ Macie jakiś pomysł? Nie chce rozwalać tyłu czy przodu i składać z czterech lamp dwie.
 
 
pawel182 

Model: Ford Fiesta Mk6`05
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 27 Sty 2008
Posty: 440
Skąd: Łódź
Wysłany: 14 Lut 2010, 19:33   

Pewnie fajnie komponowałyby się z przednimi czarnymi i całością
_________________
Nic nie zastąpi dużej pojemności, a od dużej pojemności lepsza jest tylko....jeszcze większa pojemność :)
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 14 Lut 2010, 20:40   


Te wyglądają zaje... Ale nie odważyłbym się takich założyć...
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
pawel182 

Model: Ford Fiesta Mk6`05
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 27 Sty 2008
Posty: 440
Skąd: Łódź
Wysłany: 15 Lut 2010, 02:55   

Parzych napisał/a:
[url=http://img651.images...90i.jpg]Obrazek[/URL]
Te wyglądają zaje... Ale nie odważyłbym się takich założyć...


Myślę ze w czarnym nadwoziu wygląda to jeszcze lepiej
_________________
Nic nie zastąpi dużej pojemności, a od dużej pojemności lepsza jest tylko....jeszcze większa pojemność :)
 
 
Hubert Multana 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Trend
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Hubert
Wiek: 34
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 10
Skąd: Kraków
Wysłany: 15 Lut 2010, 22:01   

w nalblizszej przyszlosci planowalem pomalowanie lamp na taki kolor. zastanawiam sie jednak, czy jest to w ogole wykonalne, jesli nie mam w domu opalarki (a niestety nie bede jej specjalnie kupowal tylko do jednego zabiegu). jesli tak, to chcialbym klosze od razu wyczyscic, gdyz jeden z nich jest zmatowialy. w zwiazku z tym mam pytanie odnosnie czyszczenia lamp. rozumiem, ze nie powinienem nic majstrowac przy odblysniku, a co z reszta? trzeba takie elementy traktowac specjalnymi specyfikami, czy wystarczy tylko przemyc?

kolejna sprawa tyczy sie sklejenia lamp. szukalem na allegro kleju montazowego, ale nic nie jest jasno opisane, ze mozna tym kleic lampy. moze ktos rzucic linkiem z odpowiednim specyfikiem?
_________________
 
 
 
kamil wolski 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1416
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 15 Lut 2010, 22:03   

Jeśli się zmatowiły, to raczej lepiej kupić nowe za grosze niż reanimować stare i męczyć się z rozklejaniem... Stare zostawić i się z nimi zabawić, jeśli pękną, nie będzie szkoda.
_________________
było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: Car Audio - FAQ
Czyli zanim zapytasz - zajrzyj !
molu Car Audio i CB 11 6 Lis 2023, 11:05
Wizja
Brak nowych postów Ogłoszenie: FAQ o ubezpieczeniach aut
i innych kwestiach z tym związanych.
trzeci Ubezpieczenia i rejestracja aut 1 30 Sty 2011, 10:30
trzeci
Brak nowych postów Ogłoszenie: FAQ - RDZA / KOROZJA
LOY Blacharstwo / Lakiernictwo / Kosmetyka samochodowa 13 2 Lut 2019, 00:44
semimatt
Brak nowych postów Ogłoszenie: FAQ - regulacja instalacji gazowej
Lokmen LPG 0 15 Cze 2008, 21:32
Lokmen
Brak nowych postów Ogłoszenie: FAQ - Dlaczego 1.8 Diesel nie chce odpalić
Zajrzyjcie tutaj zanim spytacie o to samo.
Rkalitka Silniki diesla 230 23 Gru 2014, 20:23
Jaszczur


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.