Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Freeman
25 Wrz 2013, 15:50
[MK3] PUENTA RESURRECTION czyli XR2i w rękach Moni
Autor Wiadomość
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 20 Sty 2012, 02:12   

Z tego co wypaczyłem, Tuśka (jako Puenta) miała w Poznaniu na lusterku takie cuś

Jakby co, mogę toto przerobić na wektory... :myśli:
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
mmbu 

Model: Ford Fiesta Mk5`01
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 327
Skąd: WF
Wysłany: 9 Lis 2012, 17:51   

To chyba jeździ i klepie jak diesel...
_________________
jak ktoś się p... urodził, to skowronkiem nie umrze

Umiesz liczyć? Licz na siebie...

Moje Allegro
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 9 Lis 2012, 17:53   

ooooo :)

Monia - jakbyście nie wiedzieli czemu klepie to Wam pomogę :)
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
MONIA 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 45
Dołączyła: 27 Lis 2004
Posty: 364
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11 Lis 2012, 22:21   

Żółwik Tuptuś napisał/a:
ooooo :)

Monia - jakbyście nie wiedzieli czemu klepie to Wam pomogę :)

Żołw Ty lepiej pomóż na niemoc twórczą co mnie trzyma od ok roku :-) Tyle się wydarzyło ,dobra dusza naprawiła,trochę sie popsiuło ON nie trzeba tankować ....a ja nie ma weny do pisania :9:
_________________
Była RS 1800...
jest PUENTA RESURRECTION
"Przez 3000 lat człowiek usiłował wyjaśnić przyczynę złych nastrojów.Tymczasem Ford pokazał nam jak sobie z nimi radzić" J.Clarkson
 
 
 
MONIA 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 45
Dołączyła: 27 Lis 2004
Posty: 364
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12 Sie 2013, 19:34   

Aaaa eee yymmm to ja Tusia rozrabiara :2xf:

Opowiem wam ostatnia w tym temacie historię…Jesteśmy komuś to winne

Dawno ,dawno temu jakieś półtora Roku…pochorowałam się strasznie ;-|
Ledwie wyjechałam z zabezpieczenia podwozia już mnie Pańcia zagoniła do pewnego Gentelmana :-)
Diagnoza była straszna i stawiała pod znakiem zapytania moja dalszą przyszłość…..
Otóż miało być pięknie tylko z uszczelką pod głowicą …

Pańcia Panikara (jjjaaak zwykle :2xf: ) już miała komuś zlecić wymianę uszczelki…ale znała historię tego człowieka i jego auta…pozostawał Fordon i laweta do BGD = kolejne pieniądze do wydania których nie było….

Najprościej byłoby kupic drugi silnik ..ale CVH jest specyficzne zarżnięte ale jedzie,nie wiadomo kiedy byłoby bubu z głowica,
Po konsultacjach padła decyzja robić,trzeba było ruszyć kartę kredytową uszczelka nie droga,planowanie głowicy jeszcze w warunkach finansowych ,2 miesiące makaronu z Vegetą na obiad i damy radę ….

Pańcia nie spała po nocach,rozważała za i przeciw ..zaufanie miała tylko do Fordona - za daleko laweta/albo hol w listopadzie brrrrr ,warsztat nie wchodził w grę sama robocizna ok. 1000 +planowanie i części – pół Roku makaronu z Vegetą ,oddanie do wstępnie umówionego mechanika – nerwy czy Tuśka nie powtórzy losu samochodu tego mechanika z zatartym silnikiem …

Wtedy staje się cud ..tak właśnie CUD
Pańcia dostaje tajemniczego sms-a „Potrzebujesz pomocy ze swoim CVH zadzwoń”

Kii cholera ,kto robił sobie jaja z tragedii Narodowej p.t.wywalona uszczelka pod głowicą.

Pytania kto skąd ,potem kumanie tak :diagnozowanie telefoniczne Fordon,Mafia płakanie Trzeci,
Hmmmmm potem krótka podpowiedź,ataaak na gg taaak.. wiem kto to :bigok:

Tak więc po rozkminkach Pańci trafiłam do pewnego gentelmana razem z kartonem części uszczeleczek,pirdułeczek.

Gentelman po kilku dniach zaczął rozbierać moje serduszko przy okazji pozbawiając wszelkich bebechów tajemnicze coś co kiedyś chyba było Volvem Jwalki z moim strepteasem równolegle z Volvo ..ahh ten brunecik

Wykonał do Pańci telefon ….jak usłyszałam co się dzieje z moją czapka ,chciałam pozbierać fatałaszki i jechać się przefarbować na zielono i zjechać z Grota do Wisły…

Diagnoza ostateczna: Głowica dęba prawie stoi,wałek rozrządu wytarty pięknie ,krzywki okrągłe, rozrząd…hmmm w pasku brakowało kilku ząbków..

Dobrze że mnie w domu nie było ….byłyby dwie opcję „Suko jedna na żyletki pójdziesz” i „ Za co,skąd,dlaczego ciągle coś….”.

Jak Gentelman opowiadał opcja była druga :)

Lista zakupów wydłużyła się niemiłosiernie o nowy wałek rozrządu,kompletny rozrząd z napinaczami i pompa wody SKFa,uszczelniacze zaworowe,uszczelki c.d.głowicę płyny oleje i inne termostaty itp…..

Wałek Gentelman wyrwał nowy na Allegro – modliliśmy się żeby był ten i ten i tylko ten – ciężko jest kupic cokolwiek nowego do poczciwego 23 letniego CVH
Głowicę – wypolerowaną od dupki strony – sportkowaną Fordon namierzył u Mafiosa
Zawory tak na wszelki wypadek,Żołw wygrzebał ze swoich zbiorów i trafiły do Bydgoszczy do Fordona J
Reszta srutututu płynów ,filtrów zakupiona w sławetnej hurtowni motoryzacyjnej po zniżkach RS Garage

Jak Pańcia usiadła i zaczęła liczyć wyszło na to że drugą XRkę by kupiła….jeszcze doszło składanie głowicy,planowanie,docieranie i szlifowanie zaworków w najlepsiejszej na świecie Warszawskiej Głowiciarni na Grochowskiej,gdzie Pańciowy Tatko ranimował Junaki i inne Polonezy J
Pańcia nie goniła nawet bała się zadzwonić…człowiek o wielkim sercu i umiejętnościach składał misternie czapeczkę a ja na koniec miałam w tłumiku odpalanie i opuszczanie cieplutkiego apartamentu :devil:
No cóż moja wrodzona złośliwość ,nie pozwalała mi na proste i piękne odpalenie po remoncie.

Pańcia no cóż odbierała telefony,smsy już na lajcie ,ale dawała się jeszcze wkręcać Gentelmanowi… hihihihi :D

Nadejszła Wiekopomna Chwila pewnego zimnego wieczora chyba w grudniu …jakoś tak Srebna strzała przywiozła Pańcię.

Pańcia chyba ryczała nie pamiętam a ja dostałam kolejna szansę na papuciowe życie u Pańci

A jaaaa jak wróciłam to to to to już miałam pomarańczową siostrzyczkę i Pańcia o!!!!!!!
Wiecie co jest najpiękniejsze……pańcia mów!


Cześć wszystkim ..na początku przeproszę za nieobecność …i długie zaniedbanie tematu.
Życie postawiło na mojej drodze kilku dobrych ludzi ,potwierdziło że zawsze można na innych polegać bez względu na czas i okoliczności.

Podziękowania dla
Maćka B. teraz MMBU zwanego w tej historii Gentelmanem który w sposób idealny ogarnął całą mechanikę za skromne moje „Dziękuję”

Dla Fordona,Mafiosa ,Żółwia , Trzeciego….za mędzenie – standarcik :V:

Z historii nowszych ….w Wigilię 2012 nabiłam ja tak ja nabiłam Tuśce guza na Siekierkach jak Panienka w AUDI A3 zaczęła przede mna tańczyć na barierkach…i niech nie gadają że nie ma czarnych dup i dziur na estakadach i samej trasie Siekierkowskiej tybardziej podczas zamarzającej szadzi…skutki..obluzowany kierunek i pęknięty zderzak.

Do dziś …..Tuśka jeszcze raz w styczniu tego Roku porzygała olejem przez otwór od bagnetu równolegle z ubytkiem płynu chłodniczego…nie muszę mówić z czym te symptomy się kojarzyły…..
Maciek już miał telefony z płaczem – popsiuuułooo się
A ta
Menda „tylko” sobie przymroziła odmę i rozszczelniła nagrzewnicę domagając się tym samym przedterminowej wymiany oleju,nowej nagrzewnicy,płynu chłodniczego – tym razem zielony – różowy już beeee

Mechanika została zakończona

Do pełnej doskonałości pozostała tylko poprawka blacharki sprzed 3-4 lat + usuwanie skutków „niekontrolowanego” latania bokiem po Siekierkach jak również usuwanie ze zderzaków skutków srających gołąbków – regularnie dokarmianych przez RadioMaryjową sąsiadkę.

Wyszły rządkiem pypcie na tylnej klapie ,pryszcz na środku maski i standardowo reperaturka wlewu paliwa dała dupska po ostatnim remoncie.

Mamy nową maskę , drugi przedni zderzak + klika rzeczy zapasowych Xrkowych psujów standardowych

………ale już nie dokończę samochodu.

Ze względu na topniejące finanse i stan mojego zdrowia które te finanse będzie pochłaniało w najbliższym czasie i Żółw cholero nie pisz na FB że przebadasz :-P
(od września będę potrzebowała małe autko ze wspomaganiem)
Tusia będzie szukała nowego właściciela…
Dla wszystkich Pań straszcie s...li NFZetem niech dają skierowanie na USG nie MAMMO!
_________________
Była RS 1800...
jest PUENTA RESURRECTION
"Przez 3000 lat człowiek usiłował wyjaśnić przyczynę złych nastrojów.Tymczasem Ford pokazał nam jak sobie z nimi radzić" J.Clarkson
 
 
 
MONIA 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 45
Dołączyła: 27 Lis 2004
Posty: 364
Skąd: Warszawa
Wysłany: 9 Wrz 2013, 20:17   

Tusia w nowych ,mam nadzieję dobrych i odpowiedzialnych rękach,dziwne to uczucie patrzec jak znika za zakrętem 5 lat powiązania pępowiną auta z człowiekiem :placz:
.Pocieszające jest to że zostaje w "rodzinie" <bubu> Bądź grzeczna ....
_________________
Była RS 1800...
jest PUENTA RESURRECTION
"Przez 3000 lat człowiek usiłował wyjaśnić przyczynę złych nastrojów.Tymczasem Ford pokazał nam jak sobie z nimi radzić" J.Clarkson
 
 
 
Freeman 
Zarząd / Administrator


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Wiek: 41
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 3513
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 9 Wrz 2013, 20:24   

Zdradzisz kto jest nowym opiekunem?
_________________
Znalazłeś odpowiedź na forum? Daj znać jak usunąłeś problem/usterkę.
Fiesta Klub Polska na YouTube
Planujesz zakup auta lub innej rzeczy? Szukasz porady? Zajrzyj do działu "Przed zakupem"
Pochwal się swoim autem
 
 
 
MONIA 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 45
Dołączyła: 27 Lis 2004
Posty: 364
Skąd: Warszawa
Wysłany: 9 Wrz 2013, 20:29   

odezwie się na pewno :) zdradzę tylko że zostaje w Wawie <8>
_________________
Była RS 1800...
jest PUENTA RESURRECTION
"Przez 3000 lat człowiek usiłował wyjaśnić przyczynę złych nastrojów.Tymczasem Ford pokazał nam jak sobie z nimi radzić" J.Clarkson
 
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 9 Wrz 2013, 20:33   

Chyba wiem kto kupił, pytał mnie o Puentę na ostatnim spocie... :devil:
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
Freeman 
Zarząd / Administrator


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Wiek: 41
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 3513
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 9 Wrz 2013, 20:55   

I znowu spisek wawy. Nawet niepowiedzą. Żartuję jakby co. Czekamy na coming out nowego właściciela.
_________________
Znalazłeś odpowiedź na forum? Daj znać jak usunąłeś problem/usterkę.
Fiesta Klub Polska na YouTube
Planujesz zakup auta lub innej rzeczy? Szukasz porady? Zajrzyj do działu "Przed zakupem"
Pochwal się swoim autem
 
 
 
pszczola 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Darek
Dołączył: 11 Kwi 2013
Posty: 14
Skąd: Wwa
Wysłany: 9 Wrz 2013, 21:15   

:yes:
 
 
MONIA 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 45
Dołączyła: 27 Lis 2004
Posty: 364
Skąd: Warszawa
Wysłany: 9 Wrz 2013, 21:20   

pszczola napisał/a:
:yes:
bliźniaczki <bubu> <bubu>
_________________
Była RS 1800...
jest PUENTA RESURRECTION
"Przez 3000 lat człowiek usiłował wyjaśnić przyczynę złych nastrojów.Tymczasem Ford pokazał nam jak sobie z nimi radzić" J.Clarkson
Ostatnio zmieniony przez MONIA 9 Wrz 2013, 21:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
pszczola 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Darek
Dołączył: 11 Kwi 2013
Posty: 14
Skąd: Wwa
Wysłany: 9 Wrz 2013, 21:22   

No wreszcie swojej pare znalazłem :luzik:
 
 
jsiara 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Janek
Dołączył: 09 Wrz 2013
Posty: 1
Skąd: Warszawa
Wysłany: 9 Wrz 2013, 21:36   

Witam,(póki co półoficjalnie)
Jeszcze na gorąca bo i zakup dopiero co sfinalizowany, ale razem z @pszczola byliśmy dziś wieczór w Otwocku i właśnie to mojej skromnej osobie przypadł zaszczyt zostania nowym właścicielem tejże fiesty. Także teraz bedą w Wawie bliźniaczki ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: NASZE OSIĄGNIĘCIA - czyli chwalimy się :)
PUCIO Frakcja wielkopolska 8 5 Gru 2008, 21:51
PUCIO
Brak nowych postów Ogłoszenie: FAQ - REPERATURKA WLEWU/NADKOLA czyli spawanie
LOY Blacharstwo / Lakiernictwo / Kosmetyka samochodowa 54 28 Lut 2014, 18:11
deejay
Brak nowych postów Przyklejony: Ku przestrodze, czyli zdejmij nogę z gazu
Tutaj zamieszczamy linki i zdjecia dla piratow drogowych
Mafios Linkownia 583 30 Paź 2015, 14:54
szagrad
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: Gotowanie z Żółwiem czyli co w układzie chłodzenia piszczy
Żółwik Tuptuś Mechanika ogólna 2 28 Gru 2004, 20:45
Żółwik Tuptuś
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: Gumy czyli bezpieczna jazda z każdym partnerem
Żółwik Tuptuś Mechanika ogólna 4 13 Sty 2005, 23:59
Żółwik Tuptuś


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.