Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Kable do swiec - kolejność
Autor Wiadomość
przemo. 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.4/73KM
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 21
Skąd: rzeszow
Wysłany: 17 Cze 2009, 23:22   [MK3] Kable do swiec - kolejność

Witam zmieniałem kable do świec i teraz nie wiem w jakiej kolejności były założone ma może ktoś zdjęcie silnik 1,4
_________________
swap 1.1--> 1.4 73KM
Ostatnio zmieniony przez trzeci 18 Cze 2009, 12:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 18 Cze 2009, 07:52   

:hahaha: Bywa i tak,,,, kable zdejmuje się z silnika pojedynczo, i w miejsce zdjętego zakłada się nowy, odpowiedniej długości,,, a tak, musisz szukać na forum fotek - napewno są lub kolejności zapłonu - też gdzieś jest opisane.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
mikolaj_r 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Mikołaj
Wiek: 36
Dołączył: 25 Paź 2005
Posty: 397
Skąd: Tychy
Wysłany: 18 Cze 2009, 11:21   

Albo jestem zaspany albo nie rozumiem problemu: przecież na cewce jest opisane 1,2,3,4 Pierwszy jest od strony rozrządu i jest najdłuższy, czwarty ostatni najkrótszy.

http://www.allegro.pl/ite...4_1995_rok.html
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 18 Cze 2009, 12:18   

Może kolega ma klasyczny rozdzielacz,,, i tam nie jest opisane,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 18 Cze 2009, 12:25   

Ja spotkalem sie w fordzie z dwoma kolejnosciami zaplonu: 1-3-4-2 oraz 1-3-2-4
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 18 Cze 2009, 12:45   

1-2-4-3 ;/
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 18 Cze 2009, 12:46   

przemo., ile masz przewodów 4 czy 5, bo będziemy zgadywać,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
przemo. 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.4/73KM
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 21
Skąd: rzeszow
Wysłany: 18 Cze 2009, 23:14   

4 przewody plus 5 w srodku i nie mam podpisane
_________________
swap 1.1--> 1.4 73KM
 
 
 
MARIUSZ.B 


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 44
Dołączył: 02 Lut 2005
Posty: 1961
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19 Cze 2009, 00:19   

Dioda to ładnie tu opisał.
_________________
PBXSERWIS centrale telefoniczne
 
 
 
Maki 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 35
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 625
Skąd: CWA XX00
Wysłany: 20 Cze 2009, 08:33   

Przecież zapłon jest na dwóch cylindrach jednocześnie. Czyli 1-4 i 2-3.
_________________
Skoda Fabia Combi 1,4L 50kW
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 20 Cze 2009, 10:31   

Maki, na jednej cewce to może być nawet i na 4 jednocześnie jak jest zwarcie :yes: Przecież kolega napisał że ma klasyczny zapłon, 5 przewodów WN, rozdzielacz i jedną cewkę WN. Tam nie ma nic opisane i nie ma miejsca na pomyłki.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
przemo. 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.4/73KM
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 21
Skąd: rzeszow
Wysłany: 22 Cze 2009, 19:15   

dzieki panowie juz pali tylko jest jeden minus strasznie kopci i rzuca silnikiem (dusi sie jak jade) tak jakby na wszystkie gary nie chodziło cos w tym stylu niewiecie co to moze byc
_________________
swap 1.1--> 1.4 73KM
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 22 Cze 2009, 20:31   

Zapal sobie ją nich chodzi sobie na wolnych a Ty na chwilę zdejmuj po kolei (tak na 3-5 sekund) przewody ze świec W/N jak trafisz na taki co nie będzie różnicy jak go zdejmiesz to będziesz miał pocześci winowajcę.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
przemo. 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.4/73KM
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 21
Skąd: rzeszow
Wysłany: 22 Cze 2009, 20:37   

i co wtedy z tym zrobić chyba mi niema różnicy w 1 cylindrze i chyba 3 ale na pewno w pierwszym
_________________
swap 1.1--> 1.4 73KM
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 22 Cze 2009, 21:02   

Jak odcięcie iskry na świecy nie robi na silniku większego wrażenie to znaczy że on na tym cylindrze nie chodzi jak trzeba,

Trzeba sprawdzić wszystko po kolei w zapłonie, czyli świece, przewód, rozdzielacz (kopułkę, palec) a także wypadało by zerknąć co nie tak jest w silniku, spróbuj zmienić 1 z 3 może są pomylone jednak i męczy się na 2 garach,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5647
Skąd: Łódź
Wysłany: 22 Cze 2009, 21:27   

zmierz kompresję to najszybsza i najtańsza metoda . czy silnik wcześniej był sprawny czy jest z niewiadomego źródła ??
 
 
 
przemo. 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.4/73KM
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 21
Skąd: rzeszow
Wysłany: 22 Cze 2009, 21:42   

był sprawny
_________________
swap 1.1--> 1.4 73KM
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 22 Cze 2009, 22:04   

No ja Tu wnioskuję że wszystko było OK, naszło go na zmianę kabli, zrzucił stare i się zrobił problem jak założyć nowe, z rad na forum pozakładał nowe i silnik mu pali ale nie jest OK, stąd wnioskuję że jednak coś źle poskładał,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5647
Skąd: Łódź
Wysłany: 22 Cze 2009, 22:29   

Kolejność zapłonu w CVH:
1-3-4-2
Joe pisał tak :
1-2-4-3
więc jeśli ustawiłeś jak joe to zamień miejscami kabel 2 z 3 choć jak piszesz że na 1 nie ma reakcji to zamień 1 z 4 (zamian dokonuj na kopułce) . Aparat obraca się przeciwnie niż wskazówki zegara jeśli patrzysz na niego od strony skrzyni . więc i tak maja być poukładane przewody . najpierw odnajdź 1 cylinder(strona alternatora i rozrządu ) i zobacz czy kolejne powkładane przewody idą do 3 potem 4 i na końcu do 2 cylindra .
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 22 Cze 2009, 22:48   

Ojojojo,,, diodalodz, ja to napisałem w odpowiedzi jedynie na post Qzyna i to jest kolejność OHVki jak pamiętam,,, przemo., jak podłączyłeś w takiej kolejności jak ja napisałem na pewno nie jest dobrze - sorry za wprowadzenie w błąd, powinienem się nieco precyzyjniej wtedy wypowiedzieć.

http://www.fiestaklubpols...+zap%B3onu++chv

Z racji iż w CHV nie ma takiej swobody montażu aparatu jak w OHV istnieje duże prawdopodobieństwo że 1szy cylinder będzie jak na obrazku.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 21:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 13:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 16:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 13:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.