Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK2] kilka pytań odnośnie 1,6 cvh
Autor Wiadomość
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1676
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 15 Cze 2009, 18:37   [MK2] kilka pytań odnośnie 1,6 cvh

Droga społeczności mam do czynienia z następującym problem (szukałem ale nie znalazłem)
Istnieje silnik fordowski 1,6 cvh. Zasilany jest gaźnikiem i siedzi w mk2.
Po sprawdzeniu kompresji pokazało się ze ma: 16,15,13,16 i tu pojawia się pierwsze pytanie ile wynosi prawidłowa książkowa kompresja??
Kolejne pytanie bo ten silnik przed kupnem rzekomo po remoncie i był juz dotarty,
Czy facet który robił remont nie splanował za dużo głowicy co dopreżylo tak silnik??
Dalej planuje się do niego założyć pełny wtrysk EFI z mk3 i jak jest z głowicą czy inne sa kanały dolotowe?? I w ogóle czy są szanse na założenie kolektora z EFI bez zmiany głowicy na ori pod EFI.
Jak z kanalami olejowymi/wodnymi?
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 15 Cze 2009, 19:27   

W silniku gaźnikowym brakuje rzeczy potrzebnych do wtrysku, najważniejsza to czujnik położenia i prędkości obrotowej wału. Sprężanie jest 9,5:1 książkowo, nie wiem czy i jak się to przelicza.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1676
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 15 Cze 2009, 20:17   

kolo jest już założone od efi i miejsce wymierzone i nawiercone,tak ze czujnik tylko trzeba tam umiejscowić w razie czego
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 
 
 
pvzon 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 43
Dołączył: 06 Sie 2004
Posty: 311
Skąd: szczecin
Wysłany: 15 Cze 2009, 21:47   

głowica od gaźnikowca ma inne wloty od kolektora dolotowego, nie ma miejsca na wtryskiwacze
_________________
1.1 clx rally
www.flmg.pl
 
 
 
Marek 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 493
Skąd: Gliwice
Wysłany: 15 Cze 2009, 22:03   

Dokładnie tak jak pvzon pisze, głowicy z gaźnika na dodatek nie przerobisz pod EFI, musisz głowice z EFI dokupić. Przerabiałem to ostatnio w escorcie mk4 MFi i skończyło się na przekładce całego silnika EFI. Jakbyś był zainteresowany głowicą pod EFI to pw.
_________________
 
 
 
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1676
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 15 Cze 2009, 22:23   

spoko mam góre z EFI <8>
A jak jest z kanałami olejowymi/wodnymi w połączeniu blok głowica, i drugie pytanie o wałek czy jest taki sam tj wzniosy krzywek??
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 
 
 
dr_dave
[Usunięty]

Wysłany: 18 Cze 2009, 18:18   

uszczelki pod głowice są takie same ponad 10 lat się nie zmieniła .
Przekaźnika zasilający komputer jeszcze trzeba dorobić
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 18 Cze 2009, 18:24   

a teraz was zaskocze :P żaden z was o tym nie wspomniał :devil: do 89r bodajże silniki cvh nie posiadają miejsca na czujnik obrotów wału :)
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1676
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 18 Cze 2009, 19:30   

Laskosz,
JoeMix napisał/a:
najważniejsza to czujnik położenia i prędkości obrotowej wału
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 18 Cze 2009, 22:20   

Laskosz,
luki86 napisał/a:
kolo jest już założone od efi i miejsce wymierzone i nawiercone,tak ze czujnik tylko trzeba tam umiejscowić w razie czego
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 18 Cze 2009, 22:27   

sory za zamieszanie ale moja przeglądarka coś mi postami tasuje :)
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK2] Fiesta MK2
Fordy Fiesta II generacji (1983-1989)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:37
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - CVH Turbo
seria & modyfikacje
PumaRST Tuning mechaniczny 26 13 Paź 2012, 09:42
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Demontaż pompy wody w mk2.
Rancikk1 Mechanika silnika 8 20 Lip 2015, 10:01
Gość
Brak nowych postów Przyklejony: Galeria MK1 & MK2
fajne, oryginalne, ładne i zrobione z sensem :)
Piesek Mechanika ogólna 39 13 Sty 2014, 15:24
kostek88wjcz
Brak nowych postów Przyklejony: Opisy techniczne i dane regulacyjne mk2 (bez XR2)
Laskosz Mechanika ogólna 2 8 Sty 2011, 12:09
Gurney89


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.