Otwarty przez: Mafios 14 Lip 2018, 22:45 |
[MK3] RS Turbo Mafiosa |
Autor |
Wiadomość |
Mafios
Junior Admin
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2809 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 31 Sty 2015, 14:46
|
|
|
orginalne 23 letnie dywaniki z RS1800 mam jeszcze orginalne klipsy do dywanu
|
_________________ RS TURBO |
|
|
|
|
kenczorf
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 38 Dołączył: 12 Kwi 2007 Posty: 1874 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 31 Sty 2015, 18:46
|
|
|
klipsy klipsami ale fiesta jak pamietam nie miala stoperow w dywanie...chyba ze nie ktore modele mialy? |
_________________ Cichociemna
|
|
|
|
|
Mafios
Junior Admin
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2809 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 31 Sty 2015, 22:13
|
|
|
miały w 93 roku i były dostępne jako akcesoria |
_________________ RS TURBO |
|
|
|
|
kenczorf
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 38 Dołączył: 12 Kwi 2007 Posty: 1874 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 31 Sty 2015, 23:03
|
|
|
mialem 93r....chyba wlasciciel przyoszczedzil hehe |
_________________ Cichociemna
|
Ostatnio zmieniony przez kenczorf 1 Lut 2015, 09:57, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Mafios
Junior Admin
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2809 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 1 Lut 2015, 00:05
|
|
|
kenczorf napisał/a: | mialem 93r....chyba wlasciciel przy oszczedzil hehe |
nie wszystkie miały tam samo nie wszystki miały welury z nadrukiem XR2i https://www.flickr.com/ph...157647256491718
a takie tez mamy |
_________________ RS TURBO |
|
|
|
|
Mafios
Junior Admin
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2809 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 22 Mar 2015, 16:25
|
|
|
wpadło parę fantów z fiesty Gienka Wichury
w tym maglownica i turbo pas
|
_________________ RS TURBO |
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 22 Mar 2015, 17:42
|
|
|
no to teraz jest bi turbo |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
Grax
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Courier
Silnik: 2.0 16V
Imię: Mariusz
Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2011 Posty: 359 Skąd: Gloskow
|
|
|
|
|
Mafios
Junior Admin
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2809 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 14 Lip 2015, 20:07 [MK3] RS Turbo Mafiosa
|
|
|
Wymieniłem popychacze na orginalne - klepie mniej ale klepie :( może to trzeba rozjeździć
oczywiście nie był bym sobą gdyby nie OE
znalazłem powód boost cutów , w zaworach MBC dodają trójnik w nim jest spręzynka z kuleczką i ona zapchała jedno podciśnienie .
Kupiłem również nową pompę paliwa dedykowaną do fiesty rs turbo ( przypominam RST ma pompe na 4 bary RS1800 3-3,5bar ) |
_________________ RS TURBO |
|
|
|
|
FiFa
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kamil
Wiek: 35 Dołączył: 22 Lut 2007 Posty: 1118 Skąd: Panki/Cze-wa
|
Wysłany: 16 Lip 2015, 18:41 [MK3] RS Turbo Mafiosa
|
|
|
nooo jak mowiłem ze pompy sa inne to kiedys sie zapierali ze niby sa to te same pompy... |
_________________ Tuning to choroba, szukam lekarza...
Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają... |
|
|
|
|
krzaq4
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Michał
Dołączył: 15 Kwi 2015 Posty: 76 Skąd: Opole
|
Wysłany: 16 Lip 2015, 22:22 [MK3] RS Turbo Mafiosa
|
|
|
zanim rozgrzebałem swoją, też wymieniłem popychacze, identyczne jak na foto, też klepała, aż się wk***iłem i przez 15min trzymałem ją na 3000obr/min - efekt, jak ręką odjął, polecam przetestować, jak nie pomoże to zbadaj ciśnienie oleju, u mnie było trochę poniżej normy, dlatego teraz jak już grzebię kupiłem nową pompę oleju przy okazji |
_________________ rst conversion in progress |
|
|
|
|
Mafios
Junior Admin
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2809 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 23 Lip 2015, 20:39 [MK3] RS Turbo Mafiosa
|
|
|
Doszed nowy CPP
Czujnik temperatury do RS Turbo nowy sprowadzony z Pragi
i dywaniki orginalne
wkońcu pracuje równo ustawiłem co2 i wywaliłem zapchany mbc
https://www.youtube.com/watch?v=BHDPaXywrT8 |
_________________ RS TURBO |
|
|
|
|
modell1
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 47 Dołączył: 21 Paź 2005 Posty: 1870 Skąd: Wągrowiec
|
Wysłany: 23 Lip 2015, 23:03 [MK3] RS Turbo Mafiosa
|
|
|
No to fajnie. A fochy też znikły :ford: |
_________________
|
|
|
|
|
Mafios
Junior Admin
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2809 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 23 Lip 2015, 23:05 [MK3] RS Turbo Mafiosa
|
|
|
tak fochy były przez trójnik od mbc |
_________________ RS TURBO |
|
|
|
|
Mafios
Junior Admin
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2809 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 26 Lip 2015, 00:13 [MK3] RS Turbo Mafiosa
|
|
|
Dla potomnych
orginalne podłączenie sterowania turbiną w RST
|
_________________ RS TURBO |
|
|
|
|
Mafios
Junior Admin
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2809 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 5 Sie 2015, 19:52 Re: [MK3] RS Turbo Mafiosa
|
|
|
zdobyłem nówkę sztukę Barley swirl POT SP19 do Fiesty RST
a montuje się to tu
Water swirl pots are fitted as common practice on many race cars, where the demands on the cooling system are high due to increased power and engine revs. Swirl pots fit into the radiator top hose and their function is to swirl the incoming water, which due to centrifugal force removes the air bubbles through the top spout, which is then fed back to the top of the header tank. Removing the air caused by localised boiling within the cooling system will allow the water to have a more stable operating temperature. Once the air is removed your radiator will work more efficiently as air takes up valuable space without conducting any heat away
w skrócie wyciąga pechęrzyki powietrza z gorącej wody i robi bardziej wydajniejszą chłodnicę |
_________________ RS TURBO |
|
|
|
|
Mafios
Junior Admin
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2809 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 28 Sie 2015, 21:15 Re: [MK3] RS Turbo Mafiosa
|
|
|
i trafił się nowiutki mapsensor do rs turbo
mam już nowy CPP , czujnik położenia wału i mapsensor |
_________________ RS TURBO |
|
|
|
|
van
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 2232 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28 Sie 2015, 21:48 Re: [MK3] RS Turbo Mafiosa
|
|
|
a auto jak nie jechało tak nie jedzie |
_________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
|
|
|
|
|
Mafios
Junior Admin
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2809 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 28 Sie 2015, 21:55 [MK3] RS Turbo Mafiosa
|
|
|
i tu sie zdziwisz jedzie ! a ktos jezeli mi powie , że w rs turbo nie jest potrzebny na seryjnym kompie AMAL VALVE to go wyśmieje ( PUMA , ŻÓŁW ) po zamontowaniu ustrojstwa auto nie łapie boost cutów i leci może w weekend nagram film
aha z ciekawostek nowa kompletna pompa do EFI teraz przynajmniej pływak nie bedzie uszukiwał
|
_________________ RS TURBO |
|
|
|
|
Mafios
Junior Admin
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2809 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 11 Wrz 2015, 20:14 Re: [MK3] RS Turbo Mafiosa
|
|
|
Kolejny kupiony bajer do tej pory mi nie znany
|
_________________ RS TURBO |
|
|
|
|
|