Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Żółwik Tuptuś
9 Paź 2011, 22:50
[MK2] Mam swój kawałek podłogi, 16V :))
Autor Wiadomość
yoyo72 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Dziadek
Wiek: 51
Dołączył: 29 Kwi 2010
Posty: 1021
Skąd: Kraków
Wysłany: 17 Kwi 2017, 18:03   

Dojedziesz i wrócisz. ....jak zawsze.
_________________
Jest inne , ale tez Ford
Było MK3 1994r 1.1/2.0 136KM ;)
Było MK3 1995 r.1.6 16v 90 KM Futura swap 2.0 136KM
Było MK3 1993 r.1.3 NEWPORT z klimą ;) (ślimak)
Było MK3 1992 r.1.8 16v 130 KM (akwarium)

PRINCE OF RADOM 2016 ;) ;) ;)
 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 5 Maj 2017, 23:45   

vegetagt napisał/a:
TODO, lista zlotowa :
1) pozycja prawy przód - zawias maski zahaczyłi urwał kabelek
2) napinacz alternatora v3 - zmienić blache na grubszą
3) dolot (ale to nie wyjdzie, bo narazie nie znalazlem pasującej seryjnej puchy, więc ciągle pałerstożek )
4) grubsze przewody pumpy paliwa.
5) czyszczenie przepływki (bo stożek :lol")
6) ciulnik wału, temp wody i wsteka.
7) zbieżność, po 5 latach można raz ustawić. Chociaz i tak bez sensu, jezeli bede musial zara silnik wyciągać
8) kontrola osłon wydechu, bo chyba w zime gdzies coś sie poluzowało, bo lata, brzęczhy i denerwuje
9) filtry, oleje, motodoktory


2, 5, 6, 8, 9 zrobione. Zbieżność w czwartek, 1 i 4 w weekend, 3 olewka ;)

Silnik ma kompresje 11, 9.5, 10, 11.5 na zimno, 11.5, 10.5, 11.9, 13.1 na cieplo.
Zestaw naprawczy:

Oliwa:

Z valvo chwilowo zrezygnowałem, bo nie podobało mi sie jego zachowanie...

A jak wystawi korbe, to sie zrobi remont.. Kiedyś ;)
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 6 Maj 2017, 06:08   

na złom :hahaha:
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 3057
Skąd: Mystków
Wysłany: 6 Maj 2017, 12:01   

Specol! :rotfl: tanie było, lałem 15w40 do experta jak palił litr na tysiąc :P Dobry olej bedzie!
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 6 Maj 2017, 12:11   

Duży plus daje również fakt, że sponsorowali mojego kumpla w offroadzie :)
Specol gold ma lepszą baze olejową niż te wszystkie valvo, mobile czy inne popularne wynalazki ;) A jak będzie w praktyce - nie wiem. Inna sprawa, że miałem zalać penrite hpr 5w40, ale jak sobie pomyslalem, że potem bede dolewał cokolwiek ze stacji benzynowych, to dokupiłem jeszcze 8 litrów specola <8> A penrite poczeka na inny silnik lub wleje do innego auta.
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 1 Wrz 2017, 21:37   

Hm, wrzesień. 30 lat od wyjazdu mojego egzemplarza z fabryki :) Dokładnego dnia raczej się nie doszukam ;)
 
 
Jaszczur 


Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 1089
Skąd: SD (Dąbrowa G)
Wysłany: 1 Wrz 2017, 22:40   

_________________
wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć
 
 
 
van 
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 2232
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2 Wrz 2017, 19:07   

ale stare te nasze parchy :-)
_________________
Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 5 Wrz 2017, 21:12   

Strasznie stare. Aż mi się jakieś robaczki zalęgły




I żeby było ciekawej, to coś mi się zaczyna robić powódź po opadach. Ciekawe, czy uszczelka szyby umarła z okazji 30lecia, czy może jakiś niezlokalizowany otwór sprezentowany przez rdze :D
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 9 Wrz 2017, 16:31   


http://www.youtube.com/watch?v=fb0fwq9yhFY

Pozdrawiam również Pana z Audi, który jako jedyny zapytał, czy coś nie tak z autem, bo dymi :d.
Chociaż reszta uczestników ruchu mogła poprostu mnie nie widzieć przez mgłe... :rotfl:
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 3057
Skąd: Mystków
Wysłany: 9 Wrz 2017, 20:14   

Aleś zarósł :P Chyba ci się wilgoć w rurach zaległa :rotfl:
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 10 Wrz 2017, 19:08   

W ogole to ten... Bo ostatnie pół roku była cisza, to można troche poopowiadać ;)


Raz:
Fieście udało się dojechać na zlot. Co prawda troche strzelała focha, bo przy utrzymywaniu stałej prędkości ~120 wypadały jej zapłony... I temperatura do ok 110-120km/h potrafiła deczko wzrosnąć, natomaist powyżej ciutke spadała.
Podczas powrotu podobne rzeczy zaczęły się dziać dopiero pod łodzią.
Ciekawe, czy to były pierwsze objawy upg, czy może temperatura ubija jakiś element (cewke?).

Przy kręceniu się po mieście nie udało mi się wywołać tych objawów. Dwa razy szarpnęła i jej przeszlo :D

W każdym razie na zlocie auto wywalczyło puchar z okazji 4krotnego dojechania do mety (oddalonej o 1/8 mili od startu :lol:) i przypadkiem zajęło 3cie miejsce w klasie do 150KM :devil:
Przy czym najlepszy czas zrobiła za pierwszym razem. Potem auta już nie gasiłem i chyba się motur ugotował, bo jakoś słabo szedł :P





Dwa:
Po 30 latach zepsuła mi się linka od pochylania fotela. No cóż, starość nie radość. Manetka od wycieraczek również potrafi strzelić focha, ale na szczęscie mam gdzieś zapasową.

Trzy:
Poprawiłem kąty w wydechu, zamontowałem łącznik elastyczny oraz dodatkowe kryze. Wrześniej nie miałem wężownicy to było troche rzeźby. Teraz jest normalnie



Cztery:
Chciałem pomalować błotniki, to mi sucz wywaliła uszczelke pod głowicą :|
No ale jeden zdemontowalem i sobie powoli walcze... Podkład od novola okazał się spoko i nawet nie ma zbytnio miejsc do poprawki przed lakierowaniem w kolor.
Wyszło parę rdzawych kropek, których pewnie nie zauważyłem na samym początku, kilka miejsc słabo zmatowionych i oczywiście kanty blach ;) Nie wiem jak to dobrze zabezpieczyć.



 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 23 Wrz 2017, 09:09   

LOL :d Miałem niedokręconą głowice. Ale uszczelke tez była walnięta pomiędzy kanałem wodnym a 1 garem. No ale to może być skutek tego pierwszego.


Brawo migdał :ok: :ok:
 
 
Jaszczur 


Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 1089
Skąd: SD (Dąbrowa G)
Wysłany: 23 Wrz 2017, 10:13   

Dla mnie to jest żart.
Czyżby wszystkie silniki jakie "złożył" padły z tak trywialnego powodu?
_________________
wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć
 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 23 Wrz 2017, 10:20   

Tak sobie gdybam, że może był syf w otworach na śruby. Więc dokręcił dobrym momentem, ale sciskał syf a nie głowice.
 
 
Jaszczur 


Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 1089
Skąd: SD (Dąbrowa G)
Wysłany: 23 Wrz 2017, 10:20   

To też byłby żart.
_________________
wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć
 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 23 Wrz 2017, 10:30   

Bonus:


Nie wiem, czy to silikon czy kawałek gumy. Dziwną konsystencje to coś ma. Ale twardo siedziało w kanale wodnym :-)






edit 1:

kolejny bonus:





edit 2:

bonus numer 3:
c-c-c-c-combo breaker

Głowica też do poprawki, nafta w 2 komorze zlazla do zera w w ~3 godziny, na 3cim polowa, 4 ty szczelny, 1szy jakotako, troche ubylo.


edit 3:

po 24h tylko 4ta komora trzyma :greenpeace:
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 25 Wrz 2017, 03:24   

to teraz kup paste do docierania zaworów, i docieraj ;)
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 25 Wrz 2017, 19:59   

kuba87, noo, niestety.




RAL3020. Czerwień ostrzegawcza, czyli hydranty, słupki ostrzegawcze, wozy strażackie ;)
 
 
bobson 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 802
Skąd: Złotów
Wysłany: 25 Wrz 2017, 20:09   

kolor bomba jak dla mnie
_________________
Fiesta XR2i ITB
Rally Ford's - Warsztat Bobsona
www.ford-tech.pl
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Konserwacja nadkoli, podłogi, profili zamkniętych
Ryba88 Blacharstwo / Lakiernictwo / Kosmetyka samochodowa 6 5 Wrz 2013, 17:29
Brykal
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK2] Fiesta MK2
Fordy Fiesta II generacji (1983-1989)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:37
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Demontaż pompy wody w mk2.
Rancikk1 Mechanika silnika 8 20 Lip 2015, 09:01
Gość
Brak nowych postów Przyklejony: Galeria MK1 & MK2
fajne, oryginalne, ładne i zrobione z sensem :)
Piesek Mechanika ogólna 39 13 Sty 2014, 15:24
kostek88wjcz
Brak nowych postów Przyklejony: Opisy techniczne i dane regulacyjne mk2 (bez XR2)
Laskosz Mechanika ogólna 2 8 Sty 2011, 12:09
Gurney89


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.