Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Żółwik Tuptuś
9 Paź 2011, 23:50
[MK2] Mam swój kawałek podłogi, 16V :))
Autor Wiadomość
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 23 Lip 2011, 10:29   

chwale się!

punkt zerowy, czyli ponowne przypomnienie, jakie to zawieszenie jest och i ach, i ze pomimo sporego obciązenia nadal zachowywało się tak, jak powinno :rotfl:

1)



W trawie leży 1.5 pakietu xr2, dluga deska i lampa, bo miałem stluczoną. Wszystko od Szczepana :)


2.



A tutaj mamy coś, co zwą silnikiem. Ma to 1.6 pojemności i 2x więcej zaworów niz obecnie. I OBD2 w wiązce :P Po prawej jest schowana jeszcze dodatkowa moc(czyt. głowica 2.0) A wszystko dzięki Fordonowi :)



Także teraz musze zacisnąć zęby i ogarnąć, która śrubka do czego :D
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 23 Lip 2011, 12:52   

Dasz rade :) chlopaku tam sruby na 13 klucz wchodza do skrzyni i rozrusznika na 10 klucz pod kolektor plastikowy, reszta to osprzety :)
_________________

 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 7 Sie 2011, 18:26   

pusto:
http://img801.imageshack..../dsc00059vs.jpg
pełno:
http://img695.imageshack..../dsc00064zu.jpg
:ok:

Jak juz będzie na chodzie to porobie fotki normalnym aparatem i moze jakis filmik sie uda nagrać ;)
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 7 Sie 2011, 18:32   

Zdarza się kilak razy w roku , że jadę przez olsztyn do bartoszyc do rodziny, chetnie keidys podzcas takiego przejazdu zobaczyłbym wozidełko, jezli byłaby taka możliwość
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 7 Sie 2011, 18:32   

pewnie, jest nas tutaj malutko i kazdy jest mile widziany :)
 
 
szczepan522 




Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Jarek
Wiek: 40
Dołączyła: 09 Sie 2009
Posty: 1031
Skąd: .:CB:.
Wysłany: 7 Sie 2011, 21:31   

vegetagt, :ok: trzymam kciuk asy :rotfl:
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 7 Sie 2011, 22:09   

czapka seria jak widze :) ale na dzien dobry 1.6 i to zdrowe da rade bedziesz mial banana :)
AAA PW z adresem panie bo ja czesci mam ale chooy wie gdzie doslac a bez kluczyka matki nie zagadajet to....
_________________

 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 29 Sie 2011, 01:32   

szybko i wściekle się zrobiło, aż uwiecznilem to przy pomocy szlifierki kątowej z funkcją aparatu fotograficznego:





2.09.11 0:21:
Wiązka ogarnięta jakotako, iskre daje, trzeba powalczyć z pompą paliwową w dzień.
Potrzymałby ktoś kciuki, zeby autko zagadało ;)
 
 
van 
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 2232
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2 Wrz 2011, 09:47   

trzymam
_________________
Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
 
 
szczepan522 




Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Jarek
Wiek: 40
Dołączyła: 09 Sie 2009
Posty: 1031
Skąd: .:CB:.
Wysłany: 2 Wrz 2011, 10:43   

vegetagt, śledzę i trzymam cały czas :ok:
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2 Wrz 2011, 23:58   

jest chyba dobrze.

Najpierw średnio szczelnie węże paliwowe skręcilem, a potem skonczyla sie benzyna w kanistrze :P Jutro podejście numer dwa i ma pochodzic do włączenia wentylatora ;)

takze z 20% sukcesu chyba juz jest :)
http://imageshack.us/clip/my-videos/714/zyst.mp4/
 
 
szczepan522 




Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Jarek
Wiek: 40
Dołączyła: 09 Sie 2009
Posty: 1031
Skąd: .:CB:.
Wysłany: 3 Wrz 2011, 09:21   

vegetagt napisał/a:
takze z 20% sukcesu chyba juz jest


80% panie 80 % :yes: dymaj po to paliwo :) Ja bym nie wytrzymał...
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 3 Wrz 2011, 12:00   

Heh tez bym dostal bialej goraczki jak by nie bylo paliwa :-P
Ladnie odpalil skubaniec i immo widze ze nie robi scen :) tak ze pomysl czy aby pestki nie przezucic z kluczyka do swojego i bedziesz mial MK2 z immo ktorego nie obejda :)
_________________

 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 3 Wrz 2011, 21:27   

pozno dzis wrocilem, odpalil i pochodzil chwilke, ale wode gdzies puszcza pod siebie. Jutro będe musial zlokalizować skąd :)

I z ciekawostek, to po wyłączeniu pompy paliwa skubaniec chodzi dluzej niz mój ex-kadett, więc chyba po podłączeniu do baku nie będzie większej tragedii przy niskim poziomie benzyny.

Redukcje 12mm -> 8 mm zrobilem za pomocą nasadki z kompletu kluczy, 7/32 cala bodajze. Skubanstwo trzyma, fotki porobie i wstawie :V:
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 3 Wrz 2011, 23:02   

Wiecej vid. jak juz bedzie dzialac i sie wkrecac :) kazda opaske w tym silniku sprawsz po 2 razy... jak juz bedzie dobrze to w palnik mu :) jak ma sie wykichac niech pokaze to od razu co jeszcze go boli :)
_________________

 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 7 Wrz 2011, 21:23   

sie kurde boje, ze za nisko mi to wszystko wyszło i trzeba będzie kombinować płyte pod silnik ;-|


Partyzancki sposób odpalenia silnika a'ka wszystko na krótko:


Filtr paliwa prawdopodobnie zamontowany naodwrot - strzałki nie było. Na allegro popatrzylem na inne, i strzalka jest w drugą :P

redukcja do węży paliwowych, z 12mm na 8 mm i z 16mm na 8mm:
- wersja DeLuxe ( 16->8 ):


- wersja standard( 12->8 ):



na raty strasznie mi ten post wychodzi, więc edycja po raz drugi:

przód autka:



jest widocznie przechylony na lewo z powodu niskiego poziomu powietrza w oponie z tej strony - zawsze schodzilo i wczoraj mialem null, dopompowalem tyle, by nawrót zrobić.

wąż pompa wody -> chłodnica wyszedł za bardzo wtulony w kant blachy, także będzie trzeba jeszcze otwór powiększyć

lekko niewyraźna góra:


duzy ten filtr powietrza jest :hihihi:
 
 
szczepan522 




Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Jarek
Wiek: 40
Dołączyła: 09 Sie 2009
Posty: 1031
Skąd: .:CB:.
Wysłany: 8 Wrz 2011, 19:02   

vegetagt, Kibicuję dalej ;) fajnie usiadł przód :yes:
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 8 Wrz 2011, 21:25   

No bajera :) dzialaj dzialaj bo dobrze wiedziec ze kolejny zetec odemnie bedzie jezdzil w klubowej fiescie...
P.s dzieki za szybkie sprawdzenie wymiarow :) bo sie przydaly :-) :-)
Po to mi byly wymiary

Jeszcze raz wielkie dzieki. :)
_________________

 
 
 
van 
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 2232
Skąd: Warszawa
Wysłany: 8 Wrz 2011, 21:31   

co ci się stało z prawym błotnikiem ? wygląda jakby się trzymał na żywicy.
Silnik się zmieścił i good ale jak z jego wypoziomowaniem i czy rozrząd nie wadzi Ci o amortyzator ?
_________________
Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 8 Wrz 2011, 22:11   

van81 napisał/a:
czy rozrząd nie wadzi Ci o amortyzator ?

w mk1 sie mieści to i w mk2 tymbardziej
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Konserwacja nadkoli, podłogi, profili zamkniętych
Ryba88 Blacharstwo / Lakiernictwo / Kosmetyka samochodowa 6 5 Wrz 2013, 18:29
Brykal
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK2] Fiesta MK2
Fordy Fiesta II generacji (1983-1989)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:37
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Galeria MK1 & MK2
fajne, oryginalne, ładne i zrobione z sensem :)
Piesek Mechanika ogólna 39 13 Sty 2014, 15:24
kostek88wjcz
Brak nowych postów Przyklejony: Demontaż pompy wody w mk2.
Rancikk1 Mechanika silnika 8 20 Lip 2015, 10:01
Gość
Brak nowych postów Przyklejony: Opisy techniczne i dane regulacyjne mk2 (bez XR2)
Laskosz Mechanika ogólna 2 8 Sty 2011, 12:09
Gurney89


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.