Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Żółwik Tuptuś
9 Paź 2011, 23:50
[MK2] Mam swój kawałek podłogi, 16V :))
Autor Wiadomość
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 30 Gru 2010, 15:33   

niestety chmurka i śnieg.

Ostatnio nawet 5mm warstwa lodu, po chwilowej odwilży.
Ale mimo wszystko ładnie zamki działają ani drzwi nie przymarzly

Nawet o dziwo szpachla sie trzyma, ale to może dlatego, ze nie jezdził i buda nie pracowała.
 
 
tadzias 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Imię: Tadek
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 1321
Skąd: Sucha Beskidzka
Wysłany: 31 Gru 2010, 15:47   

vegetagt napisał/a:
Ostatnio nawet 5mm warstwa lodu, po chwilowej odwilży.


moja też stoi pod chmurką i zauważyłem w zeszłym tygodniu, że na dachu są dobre 2 cm lodu, który odtajał dopiero po nocy w ogrzewanym garażu :)
 
 
szczepan522 




Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Jarek
Wiek: 40
Dołączyła: 09 Sie 2009
Posty: 1031
Skąd: .:CB:.
Wysłany: 20 Sty 2011, 15:44   

vegetagt, jakiś swap się szykuje ? opowiadaj co masz co chcesz zrobić czego nie masz ogólnie powiadaj :rotfl: :rotfl:
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 20 Sty 2011, 16:31   

yyy no mam 1.1 palące tyle co autobus, mam czukiereczeksię sprzęgło/skrzynie i yyy mam opla ;)

Narazie bujam sie oplem, a fiesta odpoczywa. Rozpiescilo mnie jego zawieszenie i ogólnie trakcja.
Co do fiesty, to jak będą pieniążki to sie pewnie będe bawił, jak nie wyjdzie to taczkami zawioze na złom :P

W teorii co do silnika większość wiem. Hamulce są zrobione od dawna. Nie mam pomysłu jak zawieszenie zmodyfikowac, by jezdzilo jak normalne auto, szczególnie ze zetec będzie pewnie z 2x cięższy niż 1.1.
Za 300zł moge wyrwać całego escorta 1.3 bez podłogi, czyli by robił jako dawca silnika. Ale 1.3 to mało :hihihi:
 
 
szczepan522 




Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Jarek
Wiek: 40
Dołączyła: 09 Sie 2009
Posty: 1031
Skąd: .:CB:.
Wysłany: 20 Sty 2011, 18:40   

vegetagt napisał/a:
jak nie wyjdzie to taczkami zawioze na złom


ja ci dam na złom ! Ty taki owaki ! :cojest:
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 26 Mar 2011, 23:05   

mam definitywnie najszybsze ałłłto w okolicy

pomiar 0-100 robiony z lekkiej górki:

22,8s
http://img823.imageshack..../dsc00055gw.jpg
 
 
szczepan522 




Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Jarek
Wiek: 40
Dołączyła: 09 Sie 2009
Posty: 1031
Skąd: .:CB:.
Wysłany: 27 Mar 2011, 06:26   

vegetagt, prawie jak hamownia :rotfl: nie ma co mamy porównywalne przyspieszenie tylko mi wyszło ponad 23 sekundy po płaskim :) ale mówię ci szał pał :ok:
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 28 Mar 2011, 21:28   

vegetagt, - Ziomuś - szacun :)

Wannę kiedyś na zakopiance autobus PKS poganiał pod górki
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
DziDzia 
vel DziaDzia





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 37
Dołączyła: 27 Lip 2005
Posty: 4172
Skąd: :: DDG ::
Wysłany: 30 Mar 2011, 00:09   

vegetagt napisał/a:
pomiar 0-100 robiony z lekkiej górki:

22,8s

U... Ja miałem podobny wynik, ale na ćwiartkę :)
Kod:
4. DziDzia - 22.096 (22.381)

http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=49279
Ale czasu 0-100 to nie mierzyłem.. Kiedyś tylko odległość mierzyłem, ale nie pamiętam..
A na nowych kółkach to już nie chcę wiedzieć jakie to moje ma osiągi :hahaha:



pozdro :!:
_________________

Model:MK1 '77 Silnik: 1,1S/35KM
Model:MK5 '00 Silnik: 1,3i/60KM
Romety PONY
Profil Facebook
 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 30 Mar 2011, 00:25   

na ćwiartke też podobnie jest :hihihi:

 
 
DziDzia 
vel DziaDzia





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 37
Dołączyła: 27 Lip 2005
Posty: 4172
Skąd: :: DDG ::
Wysłany: 30 Mar 2011, 09:06   

Ach, te potworne 1.1 :rotfl:



pozdro :!:
_________________

Model:MK1 '77 Silnik: 1,1S/35KM
Model:MK5 '00 Silnik: 1,3i/60KM
Romety PONY
Profil Facebook
 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 23 Maj 2011, 22:53   

100 metrowa przejażdżka pozimowa po parkingu wypadła na ocene dostateczną
- Prosze pana, chyba olej panu cieknie
- Miejmy nadzieje, ze to nie olej...

Szybki wkurw, wolniejsza diagnoza iiiiiiiiiii okazalo się, że pękł wężyk ogrodowy robiący za powrót paliwa. W sumie nie groźne, lecz ekonomia leci na łeb na szyje ( a i tak wczesniej bylo 10/100, więc pewnie dobiłbym do 20 ). I przy obecnych cenach paliw boli...

Aż chyba w nagrode, sprawdze jak ma sie rdza w miejscach nieodkrytych jeszcze przeze mnie. A mianowicie sciana grodziowa od wewnątrz.
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 22 Cze 2011, 16:38   

szczepan522 napisał/a:
vegetagt napisał/a:
zlokalizowanie przyczyn bicia na kierownicy przy hamowaniu z ok ~70-80


opowiadaj bo ma podobny problem :9:


Prawdopodobnie wina nieoczyszczonej piasty przed założeniem tarcz. Jedną już na błysk papierem ściernym zjechalem ( tarcze od wewnątrz, tam gdzie się styka także, bo tez zaszla juz nalotem ) i jest o niebo lepiej, przestała tapicerka latać przy hamowaniu :hihihi: Na kierownicy jeszcze lekko czuć, więc śmigam czyścić drugą piaste :)

Powinienem to od razu zrobić, ale zmienialem hamulce w śniegu przy -5 i nie bardzo manualnie byłem w stanie to wykonać :P
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 6 Lip 2011, 00:49   

Nowe zabawki:

1) Nowa blacha wokoł kielicha:


2) Nowe sprężyny, dobrane pod kolor samochodu:


3) Nowe tylne wahacze wzdłużne + nieuwiecznione na fotkach tulejki wahaczy przód oraz gumy drążka reakcyjnego:


magiczny pręt + ściągacz do łożysk = tulejkowa wyciągarka <8>



pochodnia, co by ciemno nie bylo :V:



Nawet na razie nie ma zbyt dużych strat, bo jedna strona już prawie zrobiona, a jedyne co sie urwalo, to 1 masa i dwie śruby od zderzaka przedniego
 
 
Szpila 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Wojtek
Wiek: 40
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 130
Skąd: Bardo/Katowice
Wysłany: 6 Lip 2011, 20:41   

No widze, coś się dzieje. Tu sie przykręci tam sie stuknie i zawsze coś sie modzi :zwyciężca: pub2
_________________

 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 9 Lip 2011, 00:16   

Odbylem deszczową jazde testową. W końcu fiesta jezdzi jak normalny samochod. Skręca, hamuje, nie rzuca nią na wszystkie strony. Sprężyny jamex -30 + nowe tuleje w zawieszeniu ( wszystkie, prócz tylniego stablilizatora - skleroza nie boli ). Polecam kurde :-)
 
 
szczepan522 




Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Jarek
Wiek: 40
Dołączyła: 09 Sie 2009
Posty: 1031
Skąd: .:CB:.
Wysłany: 9 Lip 2011, 21:08   

vegetagt, a mówiłem że będzie o niebo lepiej :) teraz pomyśl nad nowymi sztywnymi amorami... ja już myślę :twisted:
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 10 Lip 2011, 01:05   

Ja wiem czego tam brakuje :) ale to z czasem... :)
_________________

 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 10 Lip 2011, 03:30   

szczepan522, wlasnie przód mam w miare nowy i póki sie nie wyleje, to nie będe kombinował. Nie czuje już tego dyskomfortu ( że jedzie tam, gdzie mu sie podoba) po przesiadce z innego auta do fiesty.


Fordon, jeszcze chlodnicy, bo sie dzis wysrala :(
Najwyżej w akcie desperacji kupie nową za 230 z allegro ;)
 
 
szczepan522 




Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Jarek
Wiek: 40
Dołączyła: 09 Sie 2009
Posty: 1031
Skąd: .:CB:.
Wysłany: 23 Lip 2011, 08:25   

vegetagt, chwal się :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Konserwacja nadkoli, podłogi, profili zamkniętych
Ryba88 Blacharstwo / Lakiernictwo / Kosmetyka samochodowa 6 5 Wrz 2013, 18:29
Brykal
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK2] Fiesta MK2
Fordy Fiesta II generacji (1983-1989)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:37
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Galeria MK1 & MK2
fajne, oryginalne, ładne i zrobione z sensem :)
Piesek Mechanika ogólna 39 13 Sty 2014, 15:24
kostek88wjcz
Brak nowych postów Przyklejony: Demontaż pompy wody w mk2.
Rancikk1 Mechanika silnika 8 20 Lip 2015, 10:01
Gość
Brak nowych postów Przyklejony: Opisy techniczne i dane regulacyjne mk2 (bez XR2)
Laskosz Mechanika ogólna 2 8 Sty 2011, 12:09
Gurney89


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.