  
                  
                   | 
                            
          
         		       
      
 
 
	
		Przesunięty przez: van 22 Cze 2014,  13:09		 | 
	
			Przy leciwych samochodach wskaźników nigdy nie zadużo | 
    
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
    
            
      
         
		 jurek  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk6`05 
                  Wersja: Techno 
                  Silnik: 1.25i/75KM 
                  Imię: jurek 
                  Wiek: 84  Dołączył: 30 Lip 2008 Posty: 190 Skąd: Kraków 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 28 Maj 2009,  17:15   Przy leciwych samochodach wskaźników nigdy nie zadużo
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam!
 
Zimą zamontowałem elektroniczny wskaźnik temperatury płynu chładzącego.
 
Namiar na wskaźniki w allegro dał mi łebski forumowicz JoeMix.
 
Wybrałem komputerowy z dwoma sondami. Od zera do 150 st. Może niezupelnie się sprawdza poniżej temp.(-)wyskakują błędy  XXX
 
kilka sekund po nagrzaniu jest ok.
 
L1- sonda jest włożona pod obudowę termostatu. Jest grubości 2 żyletek. przy uszczelce gumowej z dętki samochodowej zachowana jest szczelność.
 
Koniuszek sondy styka się z płynem i to wystarcza.
 
 
L2-sonada jest zaciśnięta miedzianą blachą i przykręcona do kolektora ssącego.
 
 
Obydwa odczyty są z dokładnością do 0,1 stopnia C. Temperatura między płynem a kolektorem ssącym wacha się w granicach 20 stopmi(jazda w korkach) a 30 stopni szybka jazda.
 
Teraz wiem, że elektrowentylator wącza się dokładnie przy 97 st, wyłącza przy 92 st.
 
Następnie temp.spada do 88 st. i ponownie wzrasta.
 
Ludzie to działa i teraz wiem, że silnika nie przegrzeje bo w razie czego będzie postój/
 
Przy okazji chciałem się pochwalić wspaniała wentylacją uchylnymi trójkatami w korkach.
 
do tej pory nie wiedziałem o takim komforcie, bo przez kilka lat miałem przyblokowane, a lat temu kilka-korki nie istniały. Może sprzydałby się sygnał akustyczny powyżej 100 st.-przy silnym słońcu
 
 
[img=http://img40.imagesh...sc00170sqb.jpg] | 
             
						
				_________________ Mój pierwszy samochód, to 22 latek- zakup 1959R-BMW 326/6cylindrów/2 gaźniki, rok produkcji 1937
 
Moja mk2 -miała tyle latek w roku 2008
 
W 2009-mk6, czyli raczej ten ostatni:)
   | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 blood_brother  		  
		 
         King of Tor Kielce 2013
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`91 
                  Wersja: Xr2i 
                  Silnik: 1.8i16V/130KM 
                  Wiek: 37  Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 848 Skąd: Otwock 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 28 Maj 2009,  22:41   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | To mk2 miało wersje z uchylnymi trójkątami? | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 JoeMix  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.4Duratec/96KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12089 Skąd: Konstantynów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 29 Maj 2009,  06:51   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                          | 
             
						
				_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 jurek  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk6`05 
                  Wersja: Techno 
                  Silnik: 1.25i/75KM 
                  Imię: jurek 
                  Wiek: 84  Dołączył: 30 Lip 2008 Posty: 190 Skąd: Kraków 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 29 Maj 2009,  15:41   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Podobno niewiele tego bylo. Wykonane X/86r w Hiszpanii - wszystkie    | 
             
						
				_________________ Mój pierwszy samochód, to 22 latek- zakup 1959R-BMW 326/6cylindrów/2 gaźniki, rok produkcji 1937
 
Moja mk2 -miała tyle latek w roku 2008
 
W 2009-mk6, czyli raczej ten ostatni:)
   | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      | 
         
       | 
    
 
 
       
   
 
 
 
 
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.         
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.  
   
    |    | 
 
 
 |