Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Mafios
18 Sty 2015, 21:50
[MK3] Xr2i 8V, 1.3 Szczepan & Essi MK6 2.0 16V Silver To
Autor Wiadomość
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 01 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 17 Maj 2009, 21:01   [MK3] Xr2i 8V, 1.3 Szczepan & Essi MK6 2.0 16V Silver To

Zaczniemy od poczatku czyli XR2i
1. NICK:Fordon
2. IMIĘ: Konrad
3. MODEL: (GFJ) MK3
4. WERSJA: XR2i 8V
5. ROCZNIK: MK3 90r
6. SILNIK: 1.6 8V 104KM
7. OPIS AUTA: Auto kupione w inowroclawiu z komisu, gdzie od samego poczatku Xerka robila fochy i co chwile sie psula, zaczynajac od rozrusznika, idac przez alternator, uklad przekaznikow, skrzynie biegow, a konczac na silniku ktory to gw pana naprawy byl zatarty bo nie chcial rozrusznika wogole przekrecic walem korbowym, po czym auto przyjechalo do mnie na lawecie 40km z w/w diagnoza.
Po 3 dniach walki z elektryka, podmianach rozrusznika itp auto odpalilo :yyy: ale niestety panewka na 3 garze zrobila bleeee.

8. DOKONANE ZMIANY / WYKONANE PRACE
a. wizualne: Mycie, polerka lakieru i konserwacja podwozia ( po swapie) na foto jeszcze przed w/w. Ori felgi XR2i By TomiRS.
b. mechaniczne:pierwsze co to wywalilem LPG, dalej zmiana silnika na inny uzywany by A1topgear (wielkie dzieki) Poprawilismy kanaly dolot i wydech oraz dodalismy walek rozrzadu od Kent-a seria wyleciala przy wymianie skrzyni, no i dale skrzynia tez A1topgear, nowy rozrusznik, regeneracja alternator-a, wymiana starego wentylatora chlodnicy, nowe tarcze (brembo), klocki (Ferrodo Premier), szczeki (Ferrodo), plyn hamulcowy DOT5.1 Motoul RBF 600, nowe wachacze, krzyzak ukladu kierowniczego i wiele innych...
c. audio:Radio JVC + 13cm glosniki w drzwi bo radia nie bylo a seryjne glosniki umarly
d. inne: ECU z Escorta XR3i MK4 Wolf Edition.

9. PLANOWANE ZMIANY / PLANOWANE PRACE
a. wizualne: Pare zaprawek lakierniczych ogolnie oryginal.
b. mechaniczne: sama eksploatacja
c. audio:brak
d. inne brak

10. FOTKI AUTA
srutututu do XRki oraz sama Ona...

Podczas walki z elektryka, oraz stary silnik.

No i silnik od Adama :)

Teraz troche o tym jak robia w polsce auta o zgrozo, powiedzcie mi jak to ma ku@$! chodzic.



Oraz znaki potwierdzajace moj tok myslenia iz jest to pelen oryginal z 90r wraz z ogrzewana szyba przednia, 27 06 90r :)


Auto od swapa zrobilo blisko 10k km :)

3. MODEL: Ford Fiesta
4. WERSJA: 1.3i
5. ROCZNIK: MK3 94 listopad
6. SILNIK: 1.3i
7. OPIS AUTA: Stan dobry, kupiona od ludzi za dobra kase z ciekawym wyposazeniem, jak central, 2 air bagi, grzana szyba przod, welury, zegary z obrotkiem itp.

8. DOKONANE ZMIANY / WYKONANE PRACE
a. wizualne: w trakcie
b. mechaniczne: Wszystko co tylko mozna bylo wymienic, tj, zawieszenie kpl. Eibach RS amory Dephi RS1800 gaz, krzyzak, drazki, koncowki, lozyska, dodany stab by Laskosz, laczniki RS1800, wahacze, plyny, wydech By RS Garage, heble przod RS2k, w trakcie skladania.
c. audio: zbedny ciezar.
d. inne: Wybebeszona do zera

9. PLANOWANE ZMIANY / PLANOWANE PRACE
a. wizualne: sleeper
b. mechaniczne: zapinam calosc na wiazce essiego MK6 ECC V 104 piny a nie ECC IV jak w przypadku RSek.
c. audio: brak
d. inne Ma dac radosc wlascicielowi

10. FOTKI AUTA
Tak przyprowadzilem ja da nas...


Silnik ktory wchodzi do "szczepana" jest wyhamowany na

Bazowo 115KM :)
Pracujemy, pracujemy....



CDN...


3. MODEL: Escort MK6
4. WERSJA: kto to wie...
5. ROCZNIK: MK6 94r
6. SILNIK:1.6 16V
7. OPIS AUTA: Zadbane, pomalowane od zeraz, wczesniej pelna blacharska robota, auto typowo zabawka stojaca wiecej w murowanym garazu niz jest na ulicach.

8. DOKONANE ZMIANY / WYKONANE PRACE
a. wizualne: Stylizacja nie jest mojego pomyslu, po za pomyslem wykorzystaniem zderzaka typu monster do dalszego setupu.
b. mechaniczne:Silnik MDO 2.0 16V 99r, plastik kolektor, przepustnica 77mm, CAI Fujita, Elektronika by RS Garage, wydech z 1.6 16V (jeszcze) lekki zamach, sprzeglo diesel.
c. audio: b/d
d. inne: Wyhamowany silnik obciazeniowka pokazala 129,7KM & 175Nm a inercja 134KM & 176Nm

9. PLANOWANE ZMIANY / PLANOWANE PRACE
a. wizualne: Przygotowanie przodu pod IC & turbo
b. mechaniczne: poprawa ukladu wydechowego i wzmocnienie ukl hamulcowego oraz pare innych rzeczy, ktore to beda zalezec od wlasciciela.
c. audio: b/d
d. inne czeka SMT6 oraz zabawki pod 2.0 T

10. FOTKI AUTA
I cos z cyklu how we made it :) oraz co bylo kupowane :)




CDN...

Pozdro
_________________

 
 
 
Rkalitka 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 37
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 1615
Skąd: Perkowo
Wysłany: 17 Maj 2009, 21:12   

O panie....mocne uderzenie trzech fordzików.... :ok:
_________________
"Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."

 
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 17 Maj 2009, 21:23   

no Konrad dajesz czadu :) powodzenia z garażem :ok:
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 01 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 17 Maj 2009, 21:45   

Czadu daje nie tylko ja ale i moj kumpel, we dwoje dlubiemy, tzn robimy to co lubimy :) Escort z tego tematu bedzie na zlocie wiec chetnie zobacze jak sobie poradzi z RS-kami lub z Fiesta ST :)
_________________

 
 
 
Piter 
Ninja TEAM




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 3843
Skąd: Wrocław
Wysłany: 17 Maj 2009, 21:45   

Historia trzech fordów :)
Ta xr-ka klubowa?
Zaczyna ucierać się pewna reguła w klubie. Auta na styling+blach-lakiernicze wozimy do LOY-a, a mechaniczne do Ciebie :ok:
_________________
MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA :V:
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 17 Maj 2009, 21:52   

Piter napisał/a:
Zaczyna ucierać się pewna reguła w klubie. Auta na styling+blach-lakiernicze wozimy do LOY-a, a mechaniczne do Ciebie :ok:

i bardzo dobrze :yes:
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 01 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 17 Maj 2009, 21:56   

XR-ka nie jest klubowa, Marcin praktycznie nie ma czasu a jak ma to nie ma neta.
Oj do LOY-a to naprawde Styling i blacharka :yes: chociaz mechanika tez moze byc Jego dobra strona...
Oczywiscie zapraszam do
_________________

 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 17 Maj 2009, 22:00   

FOrdon z czego ta przepustnica 77mm?
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 01 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 17 Maj 2009, 22:06   

Mondek ;) srednica zewnetrzna 77mm wewnetrzna 73mm scianki sa grube po 2 mm :)
Wiekszosc co spotykalem byly mniejsze, a tu niespodzianka, a co zabawne to jest silver top, a nie black top, widac na foto ze zarowno blok i glowica to 99r.
Foto pogladowe
Na zlocie zobaczysz na zywo :)
_________________

 
 
 
mareno 


Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Marek
Wiek: 44
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 456
Skąd: Wierzejewice
Wysłany: 18 Maj 2009, 07:29   

No to w koncu me oczy ujrzaly dupowozy, ktore do tej pory znane mi byly tylko ze slyszenia. Fordoniasty, czy ktores z tych aut jest Twoje, czy wszystkie robione dla innych? A przy okazji - kozak jestes. Szacun notw
_________________
Kiedyś xr2i, obecnie Mondeło.
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 18 Maj 2009, 08:46   

to taka wielka przepustnica byla w 2,0 ?? nawet 2,5 nie ma takiej srednicy
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 18 Maj 2009, 09:34   

sam jestem ciekaw jak to wszystko jezdzi, szkoda tylko ze mieszkasz tak daleko ;/
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 01 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 18 Maj 2009, 14:37   

Zadne z w/w aut nie jest moje, za to mam maly cmentaz silnikow Forda w garazu :) zaczynajac od HCS, CVH z XR dalej 3 zetec-ki hehehe...
No taka przepustnica byla tam juz, tez szukalismy drugiej takiej do "Szczepana" i dupa bo kazdy kto ma przepustnice z ziutka od 1.8 czy 2.0 podaje wymiary 57mm jesli dobrze pamietam specjalnie tez mierzylismy ta z essiego i dupa bo ma 77mm i 73mm wewnetrznej srednicy...
Ad@mus zobaczysz na zlocie jak przyjedziesz :)
_________________

 
 
 
hubi_2006 


Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Techno
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Hubert
Wiek: 36
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 1479
Skąd: Kruszwica
Wysłany: 18 Maj 2009, 15:52   

Ad@mus napisał/a:
sam jestem ciekaw jak to wszystko jezdzi, szkoda tylko ze mieszkasz tak daleko ;/
A ja mam blisko i też ich nie widziałem :-P Jak kiedyś się skuszę na XR'ke to podjadę do Ciebie na przegląd :hihihi: (kiedyś kiedyś)
_________________
Powyższy post nie ma na celu obrazy czytelnika. Wszelka nadinterpretacja jego treści może wynikać z przypadku lub celowego doszukiwania się nieistniejących treści obraźliwych, jak i pogardliwych.
ebesz szkerebe debesz Ÿ(R)
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 01 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 18 Maj 2009, 18:44   

XRka z tematu lata na co dzien okolo 40km dziennie wiec spotkac ja na drogach kuj-pom nie problem bo rzuca sie w oczy zadbana buda :)
Szczepan tak samo jest przeznaczony do jazdy codziennej, ale z jakimis tam przejawami streetu, jak juz wczesniej pisalem ma dawac radosc z jazdy.
Escort za to jest autem ktore to wiecej stoi w garazu niz jezdzi bo wlasciciel ma na codzien inne auto :)
_________________

 
 
 
LOY 
Członek Honorowy FKP


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 45
Dołączył: 16 Mar 2005
Posty: 1367
Skąd: Zamość/Łódź
Wysłany: 19 Maj 2009, 00:21   

Fordon napisał/a:
XR-ka nie jest klubowa, Marcin praktycznie nie ma czasu a jak ma to nie ma neta.
Oj do LOY-a to naprawde Styling i blacharka :yes: chociaz mechanika tez moze byc Jego dobra strona...
Oczywiscie zapraszam do [url=http://www.fothost.p...fed.jpg]Obrazek[/URL]


dziekuję za zaufanie ale LOY sie silników boi :-) ..rozrzad zmienie ..oleju doleje ..i tyle ..pozwólcie ze ja bedę tym ubrudzonym rdza i farbą :-) ...fordon twoje fordziki robia wrazenie ..a 124KM z xrkowego CVH ..mnie powala :rotfl: chciałbym poczuc róznice w stosunku do serii -wspaniały wynik ...chciałbym kiedys zebys poczarował którys z moich silnków ..ja je tylko potrafie polerowac i malować :-)
_________________
dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie :)
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 01 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 19 Maj 2009, 19:01   

LOY ale 124KM to ma 1.8 16 co wskakuje do czerwonej MK3 (ten kundelek) bazowo mial ten silnik 115KM.
XR-ka nie byla jeszcze wyhamowana, zrobimy 4 pomiary tj, 1 pomiar inercja na ECU seryjnym, 1 pomiar obciazeniowka na seryjnym ECU, 1 pomiar na inercji z ECU Wolf-a, 1 pomiar obciazeniowka z ECU Wolfa, ale to dopiero po zlocie.
Do Essiego jade jutro montowac luzniejszy wydech, przelacznik zespolony oraz jak sie uda to jeszcze 2 fotele pol kubelkowe szt 7kg :)
_________________

 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 01 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 23 Maj 2009, 19:37   

Z aktualnych rzeczy to:
Escort dostal wlasnie wydech 2.25" oraz zegar temp wody AG Stepper Master II

Fiesta "Szczepan" hmmm jak by to nazwac...

Ciasno troche i wogole jak komus przyjdzie do glowy genialny pomysl osadzania silnika z Essiego MK7 do Fiesty i jest to wersja 115KM to niech sobie da spokoj bo mozna dostac kociokwiku :)

Wykres z hamowni Essiego 2.0



Zeby nie bylo ze sobie tam gadam...
Auto bez strojenia i na wydechu z 1.6 zostalo wychamowane, po zlocie strojenie na SMT6.
_________________

 
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 27 Maj 2009, 20:06   

coś mi tu kozaczysz znów ;/ kurde musze fiestę poprawić :devil:
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 01 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 9 Cze 2009, 19:06   

No to zblizamy sie do zakonczenia tematu "szczepana"... o zgrozo zapinamy silnik na ECC IV bo wlasciciel nie ma czasu na czekanie itd wiec bedzie zwala bo 1.8 16V osadzone z ECU 1.6 16V i wiazce Futura (thx Daras).
Heble:

Obrazowo grubosc kabla ktory bedzie uzyczal prad z ako w bagazniku

Ogien w szopie :rotfl:

O kutfa kto to wymyslil.... :yes:
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: FKP Race & Rally Team
Informacje, zasady dołączenia, ...
trzeci Sport w FKP 23 2 Sty 2018, 19:45
PUCIO
Brak nowych postów Przyklejony: Zetec 1.6/1.8/2.0 Silver Top N/A
Ad@mus Tuning mechaniczny 24 18 Lis 2013, 21:23
Peedro
Brak nowych postów Przyklejony: Galeria MK1 & MK2
fajne, oryginalne, ładne i zrobione z sensem :)
Piesek Mechanika ogólna 39 13 Sty 2014, 15:24
kostek88wjcz
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Zetec N/A & TURBO
podnoszenie mocy!!!!!!!!
Faza Tuning mechaniczny 8 20 Gru 2007, 18:51
PumaRST
Brak nowych postów Przyklejony: Frakcyjny hyde park & przywitania
Małgorza Frakcja warmińsko-mazurska 114 7 Kwi 2015, 13:17
vegetagt


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.