Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Mafios
18 Sty 2015, 21:50
[MK3] Xr2i 8V, 1.3 Szczepan & Essi MK6 2.0 16V Silver To
Autor Wiadomość
marcel20 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 39
Dołączył: 29 Maj 2004
Posty: 215
Skąd: Koszalin
Wysłany: 10 Sty 2010, 10:44   

No ładnie widze że kolejna Corsa B z V6 - chyba Kamil to zapoczątkował co??

http://corsasport.pl/foru...1dcd&start=1020

Ale widze, że w białej bardziej pogrzebane ;)
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 10 Sty 2010, 12:12   

i pomyslec ze kiedys swap 2.0 zeteca do fiesty był WOW :devil:
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
elmek13 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.5 V6 170KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 45
Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 1995
Skąd: z Elemelkowa
Wysłany: 10 Sty 2010, 12:35   

Ad@mus napisał/a:
swap 2.0 zeteca


Dobrze mówisz było.
_________________
Burbo Team
Profil Facebook
 
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 10 Sty 2010, 13:57   

sie mowi EVOLUSZON!!
jak tak dalej pojdzie to niedlugo w mk3 bedziemy montowac v6tki i v8ki
odwieczne pytanie biszkopta: "gdzie sie to zmiesci" wkoncu odejdzie do lamusa i zamieni sie w stwierdzenie, noooo... zmiescilo sie :) i tu banan
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
elmek13 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.5 V6 170KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 45
Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 1995
Skąd: z Elemelkowa
Wysłany: 10 Sty 2010, 14:44   

Ad@mus napisał/a:
v8ki


Ja już zastanawiam się nad 4,2 V8 z audi-cy do fiesty.... :devil:
_________________
Burbo Team
Profil Facebook
 
 
 
odyniec 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 1610
Skąd: Merzdorf
Wysłany: 10 Sty 2010, 20:12   

elmek13, chyba w bagażniku wozić :rotfl:
_________________
Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 10 Sty 2010, 20:17   

Odi-bagaznik jest mniejszy od komory silnika :p
raczej za siedzenia jak w mr2 :devil:
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
odyniec 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 1610
Skąd: Merzdorf
Wysłany: 11 Sty 2010, 14:50   

o...czyli silnik położony centralnie ;) dobry rozkład masy będzie :D
_________________
Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 
 
 
Marek 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 493
Skąd: Gliwice
Wysłany: 18 Sty 2010, 00:48   

Fordon: Gdzie przy plastikowym kolektorze ssącym umieszczasz czujnik temp zasysanego powietrza ? W dolocie przed przepustnica ?
_________________
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 18 Sty 2010, 14:41   

Mozesz dac go tak jak seryjnie siedzi na dolocie plastikowym przed przepustnica, a najlepiej to go wcale nie podlaczac...
Pogladowe foto :)
_________________

 
 
 
Rkalitka 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 37
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 1615
Skąd: Perkowo
Wysłany: 18 Sty 2010, 16:47   

Tak odbiegając od tematu.....korektory hamowania są wkręcone przy pompie od razu na tej fotce??
_________________
"Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."

 
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 18 Sty 2010, 17:00   

Rkalitka, tak.
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 24 Sty 2010, 21:53   

obstrykajcie wkonu ta fieste noooo!!! :D
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 24 Sty 2010, 21:56   

To nie są korektory siły hamowania :)
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 24 Sty 2010, 22:02   

a co??
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 24 Sty 2010, 22:04   

no właśnie, co? :fox:

z tego co wiem, to korektory mechaniczne jako takie miały "sportowsze" wersje, a cywile takie oto dławiki na przewodach...
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 24 Sty 2010, 22:05   

takie zaworki , służące do tego , aby w miare zużywania się tylnych okładzin i bębnów dalej pedał nie wchodził zanim nie zacznie hamować tył .
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 24 Sty 2010, 22:33   

samoregolatory??
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
Darekmk3 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 39
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 917
Skąd: Żory
Wysłany: 24 Sty 2010, 22:34   

Żółwik Tuptuś napisał/a:
takie zaworki , służące do tego , aby w miare zużywania się tylnych okładzin i bębnów dalej pedał nie wchodził zanim nie zacznie hamować tył .


ja sie spotkalem z tym ze mialy to wersje po 93r.. a przed 94 byly te duze - ja np seryjnie mialem w swojej bylej 1.3 te duze a byla to 92r...,i z tego co widzialem to 1.1 tego nie mialy tylko od 1.3 w góre ale moge sie mylic :)
_________________
mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
www.fiesta-squad.prv.pl
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
cos dla grupy jebax teoretix
fiesta rs 1300 w akcji
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 24 Sty 2010, 22:41   

nie wiem , gdzie to było , a gdzie nie było .

To jest prymitywny zawór zwrotny służący do ustawienia tylnuich cylinderków w takiem miejscu aby były zaraz przy szczękach ( które ustawiają przy bębnie samorególatory , te z ząbkami itd )
A to wszytko po to aby pedał nie flaczał w miarę zużywania elementów , ale nic nie ma wspólnego z korygowaniem siły hamowania na tył .
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: FKP Race & Rally Team
Informacje, zasady dołączenia, ...
trzeci Sport w FKP 23 2 Sty 2018, 19:45
PUCIO
Brak nowych postów Przyklejony: Zetec 1.6/1.8/2.0 Silver Top N/A
Ad@mus Tuning mechaniczny 24 18 Lis 2013, 21:23
Peedro
Brak nowych postów Przyklejony: Galeria MK1 & MK2
fajne, oryginalne, ładne i zrobione z sensem :)
Piesek Mechanika ogólna 39 13 Sty 2014, 15:24
kostek88wjcz
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Zetec N/A & TURBO
podnoszenie mocy!!!!!!!!
Faza Tuning mechaniczny 8 20 Gru 2007, 18:51
PumaRST
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: FOTA & Fiesta Klub Polska
sowa Firmy współpracujące z FKP 0 10 Lis 2009, 21:54
sowa


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.