Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Freeman
22 Lut 2014, 18:54
[MK6] Fiesta ST
Autor Wiadomość
pP 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 38
Dołączył: 15 Mar 2008
Posty: 832
Skąd: Frampol
Wysłany: 14 Maj 2009, 22:47   

dzisiaj miałem przyjemność spotkać się z kolegą Cartoonem, sympatyczny gość, fiesta tez super! na mnie największe wrażenie zrobił negatyw prawdopodobnie wymuszony przez niski zawias.. myślę ze z 1st na kole na pewno jest! a to w zakręcie duuuużo! :)
dwie poglądowe fotki (sorki za 0.1mgpx)

_________________
Ex
BlackRS
BlackST
 
 
 
Cartoon 

Model: Ford Fiesta Mk7`11
Wersja: Trend
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 81
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15 Maj 2009, 09:39   

Na następny spot zabiorę aparat to zrobimy sobie "rodzinną" fotkę :P

ps. oponki z przodu już zmienione :D Ponownie założone Pirelli P Zero Nero
_________________
Jest C-max 1,6 ecoboost ;)
Była MK7 http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=59246
Była MK6 ST
http://www.fiestaklubpols...t=39654&start=0
 
 
Cartoon 

Model: Ford Fiesta Mk7`11
Wersja: Trend
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 81
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18 Maj 2009, 14:47   





Tak fiesta wygląda za dnia :)

ps. brewki są w trakcie zdejmowania (jedna już zniknęła :D - druga to twarda sztuka, nie chce odejść )
_________________
Jest C-max 1,6 ecoboost ;)
Była MK7 http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=59246
Była MK6 ST
http://www.fiestaklubpols...t=39654&start=0
 
 
grzes87 

Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Grzes
Wiek: 37
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 609
Skąd: Lublin
Wysłany: 18 Maj 2009, 15:52   

to tylko ja nie widze tych fotek ? (chyba dwie ) czy po prostu zle wgrane ? :)
_________________
 
 
J@rek 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Jarosław
Wiek: 40
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 743
Skąd: WawaTeam/Wawer
Wysłany: 18 Maj 2009, 19:50   

grzes87 napisał/a:
to tylko ja nie widze tych fotek ?

nie tylko :-)
_________________


 
 
 
pP 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 38
Dołączył: 15 Mar 2008
Posty: 832
Skąd: Frampol
Wysłany: 18 Maj 2009, 22:57   

nie widzimy........
 
 
 
Cartoon 

Model: Ford Fiesta Mk7`11
Wersja: Trend
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 81
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18 Maj 2009, 22:58   

hmm, dziwne
Fotki znajdują się pod adresem: http://picasaweb.google.c...rsawRally17Maja

1. http://picasaweb.google.c...803088867227682
2. http://picasaweb.google.c...803122031960098
_________________
Jest C-max 1,6 ecoboost ;)
Była MK7 http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=59246
Była MK6 ST
http://www.fiestaklubpols...t=39654&start=0
 
 
mareno 


Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Marek
Wiek: 44
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 456
Skąd: Wierzejewice
Wysłany: 19 Maj 2009, 07:15   

Sympatycznie. Twoja gleba mnie urzekla :) Da sie na tak zglebionym ST normalnie i w miare komfortowo jezdzc po polskich drogach? Bo trudno mi w to uwierzyc.
_________________
Kiedyś xr2i, obecnie Mondeło.
 
 
grzes87 

Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Grzes
Wiek: 37
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 609
Skąd: Lublin
Wysłany: 19 Maj 2009, 08:54   

mareno napisał/a:
Da sie na tak zglebionym ST normalnie i w miare komfortowo jezdzc po polskich drogach?

oj watpie... nie dosc ze gleba to jeszcze 17 na nalesnikach.. wiec komfort zapewne minimalny... no chyba ze po warszafce masz same nowe rowne drogi bez zadnych dziur poprzecznych nierownosci itp itd :-P
_________________
 
 
pP 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 38
Dołączył: 15 Mar 2008
Posty: 832
Skąd: Frampol
Wysłany: 19 Maj 2009, 09:06   

gleba jest konkretna.. sam widziałem ;p
czy jeździć się da? tak samo w wawie jest dziurawo, nierwono itd itp.. ja po swoim wiem, ze komfortowo nie jest, ale jakbym chciał komfortowy samochód, to bym zmienił forum :rotfl:
_________________
Ex
BlackRS
BlackST
 
 
 
grzes87 

Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Grzes
Wiek: 37
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 609
Skąd: Lublin
Wysłany: 19 Maj 2009, 09:18   

pP napisał/a:
jakbym chciał komfortowy samochód, to bym zmienił forum

:hahaha: racja racja. ale czasem mnie denerwuje juz gleba jak jade sobie spokojnie bez szalenstw zmecozny po uczelni itp i co chwile moje wnetrznosci podskakuja i przemieszczaja sie na pitolonych lubelskich drogach. ;/
_________________
 
 
pP 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 38
Dołączył: 15 Mar 2008
Posty: 832
Skąd: Frampol
Wysłany: 19 Maj 2009, 09:36   

już bez przesady... od gleby nie zależy tak twardość zawiasu, dobre gwinty oferują ustawienia bardzo komfortowego nastawu (porownywalne np z moim seryjnym) przy maksymalnym zglebieniu..
a co o lubelskich dróg to faktycznie :sad:
_________________
Ex
BlackRS
BlackST
 
 
 
grzes87 

Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Grzes
Wiek: 37
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 609
Skąd: Lublin
Wysłany: 19 Maj 2009, 09:49   

pP napisał/a:
już bez przesady... od gleby nie zależy tak twardość zawiasu,

no nie :) ale dodaj do tego to ze nie mam gwinta tylko twarde sprezyny i amorki bez regulacji i jezdze na nalesnikach :-P ale nie narzkam az tak, gdyby bylo traagicznie to wywalilbym zawais juz dawno :)
_________________
 
 
Cartoon 

Model: Ford Fiesta Mk7`11
Wersja: Trend
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 81
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19 Maj 2009, 09:51   

Szczerze mówiąc nie szukałem komfortowego samochodu... a kupując tego dostałem w "gratisie" gwint i głośny wydech :)
Ogólnie nie narzekam :) tylko na trasie przy poprzecznych nierównościach jest trochę kiepsko- człowiek dziwnie się czuje jak przy 140 samochód traci kontakt z podłożem, a Ty kontakt z siedzeniami :D
_________________
Jest C-max 1,6 ecoboost ;)
Była MK7 http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=59246
Była MK6 ST
http://www.fiestaklubpols...t=39654&start=0
 
 
Pan_Żabka 

Model: Ford Fiesta Mk6`05
Wersja: ST
Silnik: Inny
Imię: Bartosz
Wiek: 47
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 42
Skąd: Bognor Regis
Wysłany: 19 Maj 2009, 10:37   

To kiepściutko ustawiony ten gwint, skoro takie cyrki się dzieją, że tracisz kontakt z nawierzchnią, jak masz regulacje dobicia/odbicia, to powinieneś nad tym posiedzieć... ja bym się bał zap***ć na takim zawiasie. Dlatego dla mnie taka gleba trochę bez sensu, dobra na tor, a nie na ulicę, gdzie najlepiej nadają się specyfikacje bardziej rajdowe niż wyścigowe.
Jeśli masz porządny gwint, to spróbuj zmniejszyć tłumienie na dobiciu i zwiększyć na odbiciu. Pamiętaj również, że tył jest lżejszy, więc wartości mniejsze o min. 1/3.
_________________
"If You in doubt - floor it!"
 
 
pP 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 38
Dołączył: 15 Mar 2008
Posty: 832
Skąd: Frampol
Wysłany: 19 Maj 2009, 10:44   

Cartoon napisał/a:
tylko na trasie przy poprzecznych nierównościach jest trochę kiepsko- człowiek dziwnie się czuje jak przy 140 samochód traci kontakt z podłożem, a Ty kontakt z siedzeniami


to rzeczywiście jest coś nie tak, albo masz na maksa dokręcony gwint.. popraw to lepiej!
_________________
Ex
BlackRS
BlackST
 
 
 
Pan_Żabka 

Model: Ford Fiesta Mk6`05
Wersja: ST
Silnik: Inny
Imię: Bartosz
Wiek: 47
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 42
Skąd: Bognor Regis
Wysłany: 19 Maj 2009, 10:45   

pP napisał/a:
dobre gwinty oferują ustawienia bardzo komfortowego nastawu (porownywalne np z moim seryjnym) przy maksymalnym zglebieniu


Pepe, zdajesz sobie sprawę, ze to nieprawda? lub conajmniej "względna prawda", zależna od subiektywnego poglądu na temat komfortu... :-P
Gleba w gwintowanych zawiasach jest uzyskiwana przez skręcanie zwojów, inaczej przez regulację napięcia wstępnego, aby ciągle utrzymać komfort w przypadku skręconej sprężyny musiała by ona nie mieć progresywnej charakterystyki, a to znaczy, że dobijała by za każdym razem... prawda jest jedna - im większa gleba - tym większa decha :)
_________________
"If You in doubt - floor it!"
 
 
pP 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 38
Dołączył: 15 Mar 2008
Posty: 832
Skąd: Frampol
Wysłany: 19 Maj 2009, 10:49   

no dobrze dobrze.. ja mówie po doświadczeniach z gwintem weiteca w pewnym Clio.
kolega ma możliwość regulacji twardości na kielichach od góry..w ciągu minuty zmienia właśnie z dechy na znacznie "komfortowy" ustawienie!
ale fakt to jest moje subiektywne odczucie..

swoją drogą logiczne, jest, że to nawet najbardziej komfortowe ustawienie na dużej glebie nie może dawać pracować amorkowi w dużym zakresie bo przy każdym dole by dobijało ;/ dlatego pewnie jakby ktoś wsiadł z normalnego samochodu to i tak by mówił, że plomby mu wypadają! :)
_________________
Ex
BlackRS
BlackST
 
 
 
Cartoon 

Model: Ford Fiesta Mk7`11
Wersja: Trend
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 81
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19 Maj 2009, 10:58   

Ja już nie mam plomb w zębach :twisted:
_________________
Jest C-max 1,6 ecoboost ;)
Była MK7 http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=59246
Była MK6 ST
http://www.fiestaklubpols...t=39654&start=0
 
 
Pan_Żabka 

Model: Ford Fiesta Mk6`05
Wersja: ST
Silnik: Inny
Imię: Bartosz
Wiek: 47
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 42
Skąd: Bognor Regis
Wysłany: 19 Maj 2009, 11:06   

Dokładnie :)

Inna sprawa, że w przypadku gwintu cała sztuka polega na dobrym ustawieniu. Są dwie szkoły ustawiania gwintu:
1. ustawianie własności trakcyjnych jako priorytet, wtedy gleba nie jest najważniejsza - wynika z ustawień.

2. ustawianie gleby, nie zwracając uwagi na parametry trakcyjne - efekt taki, że auto ciągnie bebechem po asfalcie, ale nie da się szybciej niż 80 km/h pojechać, bo wybija na dosłownie wszystkim (łącznie z martwymi kotami :hihihi: )

Jako ciekwaostka - kolega kupił TypeR z gwintem KW, leżała jak diabli, ale trakcja żadna, dopiero po spędzeniu godzin nad tym spapranym zawiasem jest miodnie, ale gleba zmalała ewidentnie do około -30.

Ok, ale dość już o gwincie.... ;-)

Końcowa konkluzja :
CARTOON, ZNIEŃ NASTAWY, BO SOBIE KRZYWDĘ ZROBISZ.
_________________
"If You in doubt - floor it!"
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Regulamin Forum Fiesta Klub Polska
Ważne-przeczytaj koniecznie!
Rasta Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 22 Lut 2006, 23:34
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Polityka cookies na stronie i forum Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 24 Mar 2013, 16:04
trzeci
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Statut Stowarzyszenia Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 15 Sty 2009, 12:44
trzeci
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK6] Fiesta MK6
Fordy Fiesta VI generacji (2002-2008)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:30
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 13:13
szagrad


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.