Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Żółwik Tuptuś
3 Lut 2011, 22:16
[MK5] czarnulka by dark86ford
Autor Wiadomość
Puff 
Forumowy Maruda


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 5737
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 15 Sie 2010, 21:46   

Oł, to daje teoretycznie przyrost mocy na poziomie 10%... fiu fiu...
_________________
"Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
 bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."


Wierny osiołek pochłania jedynie ;-))
:devil:
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 15 Sie 2010, 21:49   

Od mierzenia przyrostow jest hamownia... tu raczej chodzi o to ze 1 oraz 2 bieg mozna spokojnie zakrecic do 6800rpm, kolejne skutecznie do 6k rpm bo dalej slabnie juz ten silniczek.
_________________

 
 
 
DziDzia 
vel DziaDzia





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 37
Dołączyła: 27 Lip 2005
Posty: 4172
Skąd: :: DDG ::
Wysłany: 15 Sie 2010, 22:22   

Tak tak, macanie tylko przez szmatkę, żeby odcisków palców nie zostawić :ok:
Ładnie wygląda...
600 obrotów, tak mało a tak dużo :rotfl:
Powodzenie :)


pozdro :!:
_________________

Model:MK1 '77 Silnik: 1,1S/35KM
Model:MK5 '00 Silnik: 1,3i/60KM
Romety PONY
Profil Facebook
 
 
 
Puff 
Forumowy Maruda


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 5737
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 15 Sie 2010, 22:31   

Fordon napisał/a:
Od mierzenia przyrostow jest hamownia...

Dlatego piszę "teoretycznie" - tyle wynika z czystej matematyki, przy założeniu, że krzywa momentu po przekroczeniu 6krpm nie leci "na pysk" :)
_________________
"Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
 bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."


Wierny osiołek pochłania jedynie ;-))
:devil:
 
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3094
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 15 Sie 2010, 22:36   

hmmm.. szczerze... żadna rewelka :-P moja jakoś nie miała na serii oporów do kręcenia się do 6,8k, powyżej 5,5k nie ma już przyrostu mocy nawet po moich modyfikacjach.
_________________
Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
arecki 
Człowiek Whisky


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 40
Dołączył: 04 Sty 2009
Posty: 1673
Skąd: WWL
Wysłany: 15 Sie 2010, 22:46   

może seryjny filtr był tak zapchany że nie chciał wyżej kręcić :rotfl: bo sam dolot do daje tyle co nic
_________________




Była Fiesta jest Focus
 
 
 
dark86ford 


Model: Inne auto
Wersja: X100
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Darek
Wiek: 37
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 760
Skąd: bydgoszcz
Wysłany: 16 Sie 2010, 09:21   

arecki napisał/a:
seryjny filtr był tak zapchany że nie chciał wyżej kręcić :rotfl:
hehe w sumie był bo miał koło 14tys km przejechane

arecki napisał/a:
sam dolot do daje tyle co nic
a co do tego to moze sie wypowiedziec Fordon, bo on o tych dolotach wie spoooro :rotfl:

[ Dodano: Pią Sie 20, 2010 14:23 ]






już po założeniu dolotu...
_________________
2009-2013-mk5 1,25
2013 - mk3... ale niestety nie fiesta...
www.bkib.pl
www.audytbezpieczenstwa.com.pl
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 21 Sie 2010, 23:47   

Troche kwasa + dobry spawacz + troche obliczen i jest... :)
Dalej to juz wiesz co cie czeka :)
_________________

 
 
 
arecki 
Człowiek Whisky


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 40
Dołączył: 04 Sty 2009
Posty: 1673
Skąd: WWL
Wysłany: 22 Sie 2010, 00:20   

Fordon napisał/a:
Dalej to juz wiesz co cie czeka :)


4-2-1 i wydech żeby to jajca miało :ok:
_________________




Była Fiesta jest Focus
 
 
 
dark86ford 


Model: Inne auto
Wersja: X100
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Darek
Wiek: 37
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 760
Skąd: bydgoszcz
Wysłany: 22 Sie 2010, 13:27   

arecki napisał/a:
4-2-1 i wydech żeby to jajca miało

jak juz Fordon sie za to zabierze to bedzie jajca mialo napewno, a co do zmian to przed wydechem to nieco jeszcze pare rzeczy jest do zrobienia :rotfl:
_________________
2009-2013-mk5 1,25
2013 - mk3... ale niestety nie fiesta...
www.bkib.pl
www.audytbezpieczenstwa.com.pl
 
 
 
piecuO 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Radek
Wiek: 38
Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 103
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 10 Paź 2010, 21:27   

kilka sekund i nie było by co zbierać :devil: ale nie ma to jak szybka kontra i wysoki krawężnik :devil:
_________________
Profesjonalne wyposażenie warsztatu!!
Potrzebujesz czegoś...pisz!!
http://www.fiestaklubpols...ic.php?p=505616
 
 
 
sudoMK4 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Adrian
Wiek: 34
Dołączył: 26 Lip 2008
Posty: 282
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 10 Paź 2010, 23:24   

oo co się stało jaki krawężnik ???
_________________
http://www.fiestaklubpols...der=asc&start=0


 
 
 
dark86ford 


Model: Inne auto
Wersja: X100
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Darek
Wiek: 37
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 760
Skąd: bydgoszcz
Wysłany: 11 Paź 2010, 10:23   

sudoMK4, nie badz taki ciekawski hehe :1xf:
_________________
2009-2013-mk5 1,25
2013 - mk3... ale niestety nie fiesta...
www.bkib.pl
www.audytbezpieczenstwa.com.pl
 
 
 
kamil wolski 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1416
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 12 Paź 2010, 09:52   

To po co pisać o tym na forum?
_________________
było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm
 
 
dark86ford 


Model: Inne auto
Wersja: X100
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Darek
Wiek: 37
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 760
Skąd: bydgoszcz
Wysłany: 12 Paź 2010, 12:24   

kamil wolski, nie ja zaczalem temat, ale ja go koncze, nie ma o czym mowic i tyle
_________________
2009-2013-mk5 1,25
2013 - mk3... ale niestety nie fiesta...
www.bkib.pl
www.audytbezpieczenstwa.com.pl
 
 
 
piecuO 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Radek
Wiek: 38
Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 103
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 12 Paź 2010, 12:58   

Darek wykazał się poprostu niebywałym refleksem i tyle!! reszta pozostanie naszą słodka tajemnica :rotfl:
_________________
Profesjonalne wyposażenie warsztatu!!
Potrzebujesz czegoś...pisz!!
http://www.fiestaklubpols...ic.php?p=505616
 
 
 
Ziomek 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 36
Dołączył: 22 Wrz 2010
Posty: 67
Skąd: okolice Mielca
Wysłany: 13 Paź 2010, 16:12   

Takie małe pytanie do autora odnośnie tego ślicznego dolotu (nie wiem czy byłeś na hamowni ale). Widać że dolot krótszy więc dół się chyba polepszył i fiesta ciągnie lepiej od dołu tak? Osobiście wizualnie mi się nie podoba pomysł z ściąganiem pokrywy oryginalnego filtra bo wygląda ładnie ale wizja takiego chromu pod maską i stożka na końcu wygląda obiecująco, kwestia osiągów i ceny jaką musiałeś wyłożyć na sam dolot ( rura + stożek + złączka), zakładam że przepustnica jest oryginalna
_________________
Był 126p,
CC,
Fiesta,
Mondeo,
jest CCCO 80 w klekocie i A6 z BiT i LPG
 
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3094
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 13 Paź 2010, 18:30   

Ziomek napisał/a:
Widać że dolot krótszy więc dół się chyba polepszył i fiesta ciągnie lepiej od dołu tak?

a to czasem nie odwrotnie działa :fox: dłuższy dolot = lepszy dół.
_________________
Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
Ziomek 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 36
Dołączył: 22 Wrz 2010
Posty: 67
Skąd: okolice Mielca
Wysłany: 14 Paź 2010, 15:56   

Marcin napisał/a:
Ziomek napisał/a:
Widać że dolot krótszy więc dół się chyba polepszył i fiesta ciągnie lepiej od dołu tak?

a to czasem nie odwrotnie działa :fox: dłuższy dolot = lepszy dół.


Ile osób tyle opinii:P
 
 
 
arecki 
Człowiek Whisky


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 40
Dołączył: 04 Sty 2009
Posty: 1673
Skąd: WWL
Wysłany: 14 Paź 2010, 16:45   

Marcin napisał/a:
a to czasem nie odwrotnie działa :fox: dłuższy dolot = lepszy dół.


dokładnie... ważna też jest średnica rury...
_________________




Była Fiesta jest Focus
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK5] Fiesta MK5
Fordy Fiesta V generacji (1999-2002)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:32
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 21:17
Mizer 59
Brak nowych postów [MK4] Fiesta 1,3i by dark86ford
dark86ford Nasze auta 18 24 Paź 2013, 16:48
pawel_mk3
Brak nowych postów [MK5] Piękne czerwone fotele na sprzedaż Fiesta MK5/MK4
sprinterr Sprzedam 0 28 Maj 2019, 09:14
sprinterr
Brak nowych postów [MK5] [MK5]czop piasty tylnej lewej z ABS
pasztet92 Kupię 1 10 Cze 2018, 23:02
modell1


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.