Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: centralny zamek, mk3

Przesunięty przez: szynszyl
17 Kwi 2011, 23:05
[MK3] Wykonanie centralnego zamka
Autor Wiadomość
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 7 Kwi 2011, 07:54   

A nie prościej było kupić coś takiego? http://moto.allegro.pl/fo...1510144865.html
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
gacznik 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.4i/75KM
Imię: Paweł
Wiek: 41
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 164
Skąd: Szczecin
Wysłany: 7 Kwi 2011, 20:34   

Mam prośbę. Czy mógłby ktoś wrzucić fotki oryginalnego zamka tylnych drzwi z mk3 pod org siłownik? Przód już ogarnąłem, wystarczyło dorobić dźwigienkę i przykręcić siłownik.
Natomiast mój tylny zamek ma ucho do zamontowania dźwigienki, ale za to nie ma w nim do czego przykręcić org siłownika.
_________________
MK3 1,4i '94 3D
MK4 1,25i Ghia '98 5D
MK1 XR2 '83
Mondeo kombi Ghia MK2 2,0
 
 
Maki 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 35
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 625
Skąd: CWA XX00
Wysłany: 7 Kwi 2011, 20:57   

Cytat:
ale za to nie ma w nim do czego przykręcić org siłownika.

dorób blaszkę gdzie zamontujesz siłownik i przyspawaj ją. ja tak zrobiłem i działa.
_________________
Skoda Fabia Combi 1,4L 50kW
 
 
 
gacznik 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.4i/75KM
Imię: Paweł
Wiek: 41
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 164
Skąd: Szczecin
Wysłany: 7 Kwi 2011, 21:20   

Dorobię sobie, chcę tylko zobaczyć jak to wygląda w oryginale.
_________________
MK3 1,4i '94 3D
MK4 1,25i Ghia '98 5D
MK1 XR2 '83
Mondeo kombi Ghia MK2 2,0
 
 
sylwok 

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: C
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Sylwo
Dołączył: 11 Wrz 2009
Posty: 6
Skąd: Olecko
Wysłany: 8 Kwi 2011, 08:23   

Witam

Spójrzcie na to http://www.fiestaklubpols...der=asc&start=0 . Widzę, że to najlepsze rozwiązanie.
_________________
:)
 
 
mateo_c1 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Classic
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 32
Dołączył: 24 Mar 2011
Posty: 18
Skąd: Łańcut
Wysłany: 10 Kwi 2011, 12:03   

Ja też zamieszczę wymyślony przezemnie sposób na zamontowanie uniwersalnego siłownika:)
jackrzec napisał/a:
Wszystko ładnie pięknie, tylko szkoda że zamka trzeba zwalać obudowę i syf leci... W oryginale tego nie ma.

Wziąłem sobie do serca te słowa :-P , i zacząłem myśleć nad jakimś innym rozwiązaniem :) Narazie zrobiłem tylko przednie drzwi, do tylnich muszę dokupić to kolanko gumowe łączące słupek z drzwiami, żeby to już wszystko ładnie wyglądało i chroniło :-) I mam mały problem, znaczy nie wiem czy to moja wina czy wina zestawu który kupiłem.. :| Mianowicie, z pilota centralny działa super, ale gdy chcę otworzyć kluczykiem, to nie, czasem jedynie zamknie, ale nigdy nie otworzy wszystkich drzwi... :9: Mieliscie/macie coś takiego?:) Bo ja specjalnie wziąłem zestaw z dwoma masterami a tu lipa :-P

Kilka fotek z mojego wykonania..







Ostatnio zmieniony przez mateo_c1 10 Kwi 2011, 12:10, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 10 Kwi 2011, 12:07   

mateo_c1 napisał/a:
Mianowicie, z pilota centralny działa super, ale gdy chcę otworzyć kluczykiem, to nie, czasem jedynie zamknie, ale nigdy nie otworzy wszystkich drzwi... :9: Mieliscie/macie coś takiego?:)
Źle założony któryś (jak są 2) siłownik master.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
mateo_c1 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Classic
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 32
Dołączył: 24 Mar 2011
Posty: 18
Skąd: Łańcut
Wysłany: 10 Kwi 2011, 12:13   

JoeMix napisał/a:
mateo_c1 napisał/a:
Mianowicie, z pilota centralny działa super, ale gdy chcę otworzyć kluczykiem, to nie, czasem jedynie zamknie, ale nigdy nie otworzy wszystkich drzwi... :9: Mieliscie/macie coś takiego?:)
Źle założony któryś (jak są 2) siłownik master.


hmm.. no podpiąłem niby wszystko jak ma być... zamieniłem tylko niebieski z zielonym, bo przy moim zamontowaniu siłoników działało wszystko odwrotnie:) co masz na myśli konkretnie? :fox:
 
 
drzeniow 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 663
Skąd: Drzeniów FZI
Wysłany: 10 Kwi 2011, 12:16   

chodzi o to ze silownik od pasarzera tez jest master znaczy sterujący :D
_________________
Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.

Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 10 Kwi 2011, 12:17   

Uniwersalne siłowniki centralnego zamka nie mogą być przykręcone "na stałe" muszą mieć możliwość ruchu, gdyż mastery trzeba odpowiednio ustawić do poprawnego działania.

[ Dodano: Nie Kwi 10, 2011 12:20 ]
drzeniow napisał/a:
chodzi o to ze silownik od pasarzera tez jest master znaczy sterujący :D
To zależy, w typowym centralnym jest jeden master na drzwiach kierowcy, ale często obecne uniwersalne zestawy mają 2 mastery, na przednie drzwi, wiec jak otwierasz drzwi pasażera z klucza to reszta tez jedzie,,, 2 mastery jak dal mnie to dodatkowy problem w ustawieniu (jeśli zamek ma działać z klucza) i niepotrzebna plątanina kabli - przydatność zerowa.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
mateo_c1 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Classic
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 32
Dołączył: 24 Mar 2011
Posty: 18
Skąd: Łańcut
Wysłany: 10 Kwi 2011, 14:11   

JoeMix napisał/a:
Uniwersalne siłowniki centralnego zamka nie mogą być przykręcone "na stałe" muszą mieć możliwość ruchu, gdyż mastery trzeba odpowiednio ustawić do poprawnego działania.

[ Dodano: Nie Kwi 10, 2011 12:20 ]
drzeniow napisał/a:
chodzi o to ze silownik od pasarzera tez jest master znaczy sterujący :D
To zależy, w typowym centralnym jest jeden master na drzwiach kierowcy, ale często obecne uniwersalne zestawy mają 2 mastery, na przednie drzwi, wiec jak otwierasz drzwi pasażera z klucza to reszta tez jedzie,,, 2 mastery jak dal mnie to dodatkowy problem w ustawieniu (jeśli zamek ma działać z klucza) i niepotrzebna plątanina kabli - przydatność zerowa.


To wiem, bo na początku mi zamykało, więc spostrzegłem się że musi być zależne od ustawienia, tylko jak próbowałem na sucho, z siłownikiem w rękach go wsuwać bądź wysuwać to działał tak czy tak tylko w jedną stronę, więc nawet jakby było dobrze ustawione mechanicznie, na zamku, to albo by tylko otwierał, albo zamykał(jak w moim przypadku).hmm.... próbowałem to na innym masterze, bo miałem na zbyciu i jest to samo...może moja centralka nie odróżnia dwóch oddzielnych ruchów.... <???>
A co do ustawienia to w moim projekcie jest możliwość regulacji na tym podłużnym oczku cięgna:), także nic nie jest na stałe..:)
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 10 Kwi 2011, 15:45   

Jak przesuwasz siłownik i cała reszta reaguje na jeden ruch (jeśli w zestawie jest tylko jeden master) 1) albo wywalony siłownik, 2) wywalona centralka 3) źle podłączone,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
mateo_c1 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Classic
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 32
Dołączył: 24 Mar 2011
Posty: 18
Skąd: Łańcut
Wysłany: 10 Kwi 2011, 19:28   

JoeMix napisał/a:
Jak przesuwasz siłownik i cała reszta reaguje na jeden ruch (jeśli w zestawie jest tylko jeden master) 1) albo wywalony siłownik, 2) wywalona centralka 3) źle podłączone,,,

1.To siłownik raczej nie, bo próbowałem te 2 z zestawu i jeszcze jeden co miałem i wszystkie tak samo reagowały...
2. Też tak myslałem ze centralka... napiszę do gościa z allegro i spytam o ten przypadek.
3. Co do tego to raczej staram się odróżniać kolory :-) ...chociaż nigdy nic nie wiadomo :-P
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 10 Kwi 2011, 21:06   

źle podłączone to nie tylko kolory (zresztą te sa umowne raczej i dobrze to nie zawsze będzie zielony do zielono), żel podłączone to tez np. brak masy, w tym wypadku na masterze.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
mateo_c1 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Classic
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 32
Dołączył: 24 Mar 2011
Posty: 18
Skąd: Łańcut
Wysłany: 10 Kwi 2011, 22:59   

Silownik sprawdzilem miernikiem i dziala jak nalezy.... a co do tych zle podlaczonych kabli i braku masy, to problem zdaje sie byc u mnie z przewodem bialym, ktory steruje otwieraniem, masa raczej jest, gdyz jak mowilem to przy dobrym ustawieniu silownika zamykanie(przewod brazowy) dziala....hmm poprobuje jeszcze innych kombinacji z tymi kabelkami, a jak nie to napisze do sprzedawcy.:)
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 11 Kwi 2011, 07:09   

podaj ręcznie masę na przewód i zobaczysz,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
siwy785 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Damian
Wiek: 33
Dołączył: 05 Sie 2011
Posty: 29
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 24 Lis 2011, 20:21   

witam wie ktos moze gdzie w bydgoszczy tanio zakladaja centralke bo ja nie mam bladego pojecia o tym zebym mial sam to zrobic a dzisiaj bylem u jednego typa na chwytowej w bydgoszczy to mowil ze nigdzie do fiesty nie zakladaja centralnego a jak juz to cena od 350zl
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 24 Lis 2011, 20:32   

siwy785, Bo do mk3 uniwersalny nie podejdzie a żaden zakład się w rzeźby nie bawi,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
siwy785 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Damian
Wiek: 33
Dołączył: 05 Sie 2011
Posty: 29
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 24 Lis 2011, 21:01   

szkoda to nie da sie zrobic centralki???
 
 
 
Miki 

Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Piotr
Dołączył: 24 Lis 2011
Posty: 18
Skąd: katowice
Wysłany: 24 Lis 2011, 21:18   

ja mam dorobione blaszki, uchwyt pod siłownik i działa juz od roku, troche zabawy z tym jest ale warto.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Ustawienia centralnego zamka w MK6 - FAQ
Parzych Porady eksploatacyjne 1 25 Kwi 2016, 23:19
slawomirro
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.