Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Brak ładowania. Ponownie.
Autor Wiadomość
Maki 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 35
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 625
Skąd: CWA XX00
Wysłany: 2 Kwi 2009, 18:47   [MK3] Brak ładowania. Ponownie.

Ponownie mam problem z ładowaniem albo z jego brakiem. Ostatnio wymieniłem cały alternator pomogło. Międzyczasie sprawdziłem starego alternatora i okazało się że jedna z cewka wzbudzenia była urwana co powodowało że ładował tylko na wysokich obrotach, choć nie wiem czy to było to nie sprawdzałem. Kontrolka od ładowania żarzy się delikatnie tak że w dzień nie było jej widać.

Teraz historia się powtarza. Ładowanie mam 12,3V czyli znacznie za niskie. Kontrolka się nie święci(choć jak się ściemni to sprawdzę).

Co zrobiłem:
-Sprowadziłem regulator napięcia(miałem zapasowy nowy po poprzedniej historii). Jest ok.
-Sprawdziłem pasek. Jest ok
-Kable są wizualnie całe, styki nie zaśniedziałe.

Co mogę zrobić:
- Założyć stary alternator którego chyba naprawiałem i sprawdzić czy będzie ok. Choć nie będę mieć 100% pewności czy czasami on nie jest walnięty, bo jak pisałem wyżej że nie sprawdzałem go po naprawie.

Co wy proponujecie co mogę jeszcze sprawdzić.
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 2 Kwi 2009, 21:07   

sprawdź napięcie na wyłączonym i pracującym silniku, ale na kostce (przewodzie) alternatora i względem jego masy.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5647
Skąd: Łódź
Wysłany: 2 Kwi 2009, 21:20   

albo poszły szczotki albo urwał się niebieski przewód .
 
 
 
Maki 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 35
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 625
Skąd: CWA XX00
Wysłany: 3 Kwi 2009, 08:39   

szczotki nie bo regulator jest ze szczotkami a go wymieniałem. Niebieski kabel sprawdzę.

A gdzie powinno być napięcie(na jakich pinach) i jakie.
_________________
Skoda Fabia Combi 1,4L 50kW
 
 
 
Miły 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 38
Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 2084
Skąd: Gostyń/PGS RFxx
Wysłany: 3 Kwi 2009, 10:57   

ja się podepne co by nie zakładać nowego tematu...

Dzisiaj kupiłem nowy aku... koleś od razu sprawdził ładowanie - jest 13.80 max bez obciążenia... i powiedział, że najlepiej by było aby zrobić tak, żeby doszło do 14.20 i tu pytanie: jak to można zrobić? pasek mam dobrze naciągnięty...

może troche głupie pytanie ale laik jestem :)
_________________
Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"

Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki"
 
 
 
Seb0l 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Sebastian
Wiek: 38
Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 83
Skąd: SMY ....
Wysłany: 3 Kwi 2009, 12:52   

Miły zależy jaki masz regulator napięcia, u siebie mam regulator na 14,1 V i żadnego wyższego napięcia z alternatora nie uzyskam, no chyba że wymienię regulator.
Proponuje zdjąć klemy z akumulatora, przeszlifować je papierem ściernym. Jak już będziesz miał odłączony akumulator to 13stką odkręć nakrętkę na rozruszniku i tutaj też wyczyść styki. U mnie w ten sposób z 13,9 V ładowanie na klemach akumulatora poprawiło się na 14,08 - 14,1V.
 
 
 
Maki 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 35
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 625
Skąd: CWA XX00
Wysłany: 3 Kwi 2009, 13:03   

Naprawione. Przyczyną był kabel idący od alternatora do rozrusznika. Nie miał przejścia.
_________________
Skoda Fabia Combi 1,4L 50kW
 
 
 
Miły 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 38
Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 2084
Skąd: Gostyń/PGS RFxx
Wysłany: 4 Kwi 2009, 15:28   

Seb0l, zobaczymy... ale nie mam miernika... musiałbym sobie sprawić... ale zrobie jak mówisz...
_________________
Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"

Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki"
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Błąd EAC FAIL, ABS, Brak przebiegu
Czyli problemy z układem ABS itp.
TOMASSS Silniki diesla 1 27 Maj 2012, 10:38
TOMASSS
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 13:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 21:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 16:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.