Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: van
21 Cze 2014, 23:28
[MK2] "pytam o błotnik"
Autor Wiadomość
LOY 
Członek Honorowy FKP


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 45
Dołączył: 16 Mar 2005
Posty: 1367
Skąd: Zamość/Łódź
Wysłany: 8 Mar 2009, 19:53   [MK2] "pytam o błotnik"

hej zboczency ...szybkie pytanie jak te wasze obrzydlistwa miały fabrycznie rozwiazane szczeliny przedniego błotnika na styku słupek A i podszybie ? ..Xr która męcze miała tam jakies marne resztki starego szczeliwa ..ale poniewaz ..błotnikom daleko do orginału ..nie wiem czy to ori czy wymysł któregos ołnera :rotfl: .. w duzych fiatach n.p szczelina była szczeliwowana ..chciałbym tutaj postapic zgodnie z rozwiazaniem fabrycznym ...
poradzcie ..bo na fotkach w necie fige widac :sad: ...

po otrzymaniu odpowiedzi dioda skasuj temat proszę ..... :-) :)
_________________
dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie :)
 
 
 
xr2fun 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005
Posty: 625
Wysłany: 8 Mar 2009, 20:56   

Jacy zboczeńcy? W tej chwili kochać można inaczej jest w modzie :bigok:
Nie ma uszczelnienia - szpara musi pozostać :)
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 8 Mar 2009, 21:19   

xr2fun napisał/a:
Nie ma uszczelnienia - szpara musi pozostać :)

wg mnie ładniej by było jakoś to własnie jakimś szczeliwem wypełnić :) byle nie szpachlować i malować bo pęknie :)
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
LOY 
Członek Honorowy FKP


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 45
Dołączył: 16 Mar 2005
Posty: 1367
Skąd: Zamość/Łódź
Wysłany: 8 Mar 2009, 21:41   

dioda mi napisał ze ori jest wypełnienie masa uszczelniajacą ...
panowie zdecydujcie się ;/ ...bo za pare dni zaczynam szykowac bude ..a zaczynam od szczeliwek ,chce zrobic ori..więc decydujcie ...oczywiscie szczeliwko bedzie najlepsze ,lakierowalne (wurth),lekko wklesłe i lakierowane :-P
..a zboczency jestescie straszni bo zeby wchodzic w te brzydactwa MK1/2 to trzeba miec totalnie niepokoleji w głowie :-)
_________________
dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie :)
 
 
 
xr2fun 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005
Posty: 625
Wysłany: 8 Mar 2009, 22:00   

LOY napisał/a:
dioda mi napisał ze ori jest wypełnienie masa uszczelniajacą ...

Nie jest - bo ja jaszcze mam dwie cnoty nieskundlone :) KAPISTO Loy :V:
 
 
LOY 
Członek Honorowy FKP


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 45
Dołączył: 16 Mar 2005
Posty: 1367
Skąd: Zamość/Łódź
Wysłany: 8 Mar 2009, 22:13   

xr2fun napisał/a:
LOY napisał/a:
dioda mi napisał ze ori jest wypełnienie masa uszczelniajacą ...

Nie jest - bo ja jaszcze mam dwie cnoty nieskundlone :) KAPISTO Loy :V:

kapisto ...dzieki wielkie ..robie więc ori ..chyba ze sugerujesz ..uszczelnic ...ale chyba nie sugerujesz :) ...
PS ..Xr2fun badzże wreszcie na zlocie ;/ ..poznałem twojego mini .ale chciałbym poznac XR-kę
_________________
dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie :)
Ostatnio zmieniony przez LOY 8 Mar 2009, 23:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
kostek88wjcz 


Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: L
Silnik: RS2000/150KM
Imię: Mariusz
Wiek: 36
Dołączył: 20 Mar 2007
Posty: 488
Skąd: Wojnicz
Wysłany: 8 Mar 2009, 23:11   

ja mam top wypelnione masa ale to juz chyba zalezy tylko i wylacznie od Ciebie ;) zobaczysz jak bedzie lepiej :)
_________________
Fiesta Ruless :)

http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=23925
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź
Wysłany: 8 Mar 2009, 23:58   

czasami były jeszcze gumowe uszczelki . połączenie słupek błotnik z tego co mi się wydaje jest niewypełnioną szparą . a podszybie błotnik ma mase chyba . zapytam jeszcze jednego pacjenta co miał cnote z niemiec.
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 9 Mar 2009, 09:06   

Było wypełnienie. Jak jest ten Y na łączeniu to od maski do rozwidlania była wciśnięta uszczelka. W przekroju miała 0 - takie spłaszczone lekko O, na ramionach rozwidlenia nie było już uszczelnienia i rowek nie był taki głęboki.

_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
LOY 
Członek Honorowy FKP


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 45
Dołączył: 16 Mar 2005
Posty: 1367
Skąd: Zamość/Łódź
Wysłany: 9 Mar 2009, 12:37   

nie trzeba było was pytac teraz mi zamotaliscie :rotfl: ...to co szczeliwowac błotnik-podszybie ..a szpare błotnik-słupek zostawiac ...kurde tez sobie wymysliłem ori .... ;/
_________________
dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie :)
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź
Wysłany: 9 Mar 2009, 13:01   

LOY napisał/a:
to co szczeliwowac błotnik-podszybie ..a szpare błotnik-słupek zostawiac ...kurde tez sobie wymysliłem ori

tak bym zrobił
lakierowana spoina dużo lepiej wygląda a ori to ori to nie W108 . Ford nie udostępnia danych więc ...
 
 
 
LOY 
Członek Honorowy FKP


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 45
Dołączył: 16 Mar 2005
Posty: 1367
Skąd: Zamość/Łódź
Wysłany: 9 Mar 2009, 13:08   

dobra połowiczne rozwiazanie i kazdy bedzie pogodzony :-P
dioda wywalaj temat ..juz wiem wszystko
DZIEKUJE ...zboki :-P
_________________
dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie :)
 
 
 
xr2fun 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005
Posty: 625
Wysłany: 9 Mar 2009, 13:21   

Jak zaszczelinujesz i będziesz jeździł w zimie to...... szybciej wyjdą parchy tudzież dziura. :)
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź
Wysłany: 10 Mar 2009, 00:21   

xr2fun napisał/a:
Jak zaszczelinujesz i będziesz jeździł w zimie to...... szybciej wyjdą parchy tudzież dziura. :)

ok 2-3 lata jak nie ma nadkoli z przodu .
 
 
 
LOY 
Członek Honorowy FKP


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 45
Dołączył: 16 Mar 2005
Posty: 1367
Skąd: Zamość/Łódź
Wysłany: 10 Mar 2009, 12:16   

jak nie skasowałes panie to was jeszcze podręczę ..sa gdzies jakies tjunerskie nadkola do MK2 :fox: ..czy jedynie opcja wciskac nadkole od MK3 ...warto przesadzac / ..Xr2 kuby niema zadnych nadkoli a o dziwo w nadkolach zupełnie nie poleciała
_________________
dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie :)
 
 
 
xr2fun 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005
Posty: 625
Wysłany: 10 Mar 2009, 12:44   

Ja też nie mam nadkoli i błotnik lewy musiałem wymienić bo miał kiedyś kolizję i już nie oparł się rudej (koło kierunkowskazu).
Nadkole w tym przypadku w niczym nie pomoże. Chodzi o to, że takie uszczelnienie powoduje trwały brak odparowania wody i brak ewentualnej możliwości późniejszej konserwacji bez użycia ostrych narzędzi. :)
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź
Wysłany: 10 Mar 2009, 19:03   

ale mi np po założeniu nadkoli przestały gnić już zjedzone narożniki błotników . Także trzeba je zakładać .
 
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 10 Mar 2009, 19:28   

http://moto.allegro.pl/it..._lewe_nowe.html

Prosze :) gośc ma też na reszte błotników
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
xr2fun 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005
Posty: 625
Wysłany: 10 Mar 2009, 19:29   

DIODA - czytasz dokładnie wątki? Potrafisz chyba odróżnić przód od tyłu! :yyy:
Ja nigdzie nie napisałem, że nie warto zakładać nadkoli.
Przeczytaj jeszcze raz co w tym temacie napisałem i chyba zrozumiesz o co chodzi :joint:
 
 
kostek88wjcz 


Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: L
Silnik: RS2000/150KM
Imię: Mariusz
Wiek: 36
Dołączył: 20 Mar 2007
Posty: 488
Skąd: Wojnicz
Wysłany: 10 Mar 2009, 19:51   

ja tez nei mialem nadkoli ale chwila wolnego i nadkola z mk3 i juz mam ;)
_________________
Fiesta Ruless :)

http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=23925
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - konserwacja filtra sportowego typu "mokrego"
dla niewiedzących :P
arecki Tuning mechaniczny 12 12 Wrz 2016, 23:23
olo_r
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Jak rozebrać fotele "Uszatki"
luk-90 Tuning stylistyczny 9 6 Wrz 2013, 02:02
fiestaRS
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: "Fiesta Miesiąca" - Regulamin
Czyli kalendarz na 2014 rok w 12 aktach ;)
Puff Kalendarz 2014 0 2 Gru 2012, 19:13
Puff
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK2] Fiesta MK2
Fordy Fiesta II generacji (1983-1989)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:37
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Galeria MK1 & MK2
fajne, oryginalne, ładne i zrobione z sensem :)
Piesek Mechanika ogólna 39 13 Sty 2014, 15:24
kostek88wjcz


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.