Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: van
22 Cze 2014, 14:20
Dalej slaby
Autor Wiadomość
orzysz
[Usunięty]

Wysłany: 26 Sty 2005, 19:37   Dalej slaby

Witam! No i juz rece mi opadaja! Bral mi silnik olej nie duzo ale bral no i byl jakis slaby. No to pomyslalem ze wymienie pierscienie i uszczelniacze i tak uczynilem. No to i przy okazji dalem do planowania glowice. No i po odpaleniu samochod dalej slaby! Max 5000 tys obr i wiecej nie chce! Co to moze byc bo juz nie wiem!
 
 
Kolo90
[Usunięty]

Wysłany: 26 Sty 2005, 20:13   

Siema. Oto moje zdanie na ten temat: sam piszesz że wymieniłes pierścienie,uszczelniaczeitd. To czego ty oczekujesz żeby to odrazu była rakieta :shock: . Najpierw pojeździj troche. Doskonale cie rozumiem że chcesz żeby ci silniczek lepiej chodził, ale nie tak od razu. Po tym co piszesz który to rocznik to wnioskuję że masz go na gaźniku. Tu może rónież tkwić przyczyna. Niewiem czy zdajesz sobie sprawę z tego że w dużej mierze praca silnika zależy równierz od stanu gaźnika. :D Kurde ale sie zrymowało..... :P Następnie masz dobrze ustawiony zapłon czy dobrze ci przyśpiesza.??? :?: Albo pompka paliwa czy daje dobre ciśnienie. Bo mogła stracić na wydajności(membrana uszkodzona,albo zaworki nieszczelne) Posprawdzaj to również a potem odpisz co jest grane. Pozdro życze powodzenia!!!!!!
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 27 Sty 2005, 20:12   

Kolo to CeHaVka wiec raczej będzie dupnie z wałkiem i kasowaczami ( sumując wszystkie posty naszego odpornego na wiedzę kolegi z mazur )

Orzysz dotarłeśdo kasowaczy czy dopiero jak wymienisz wszystko łącznie z miską olejową i tylną wycieraczką sięza nie zabierzesz ?
Piszemy ci że w tych silnikach głównąprzyczyną spadku mocy i niewkręcania sie sąwałki .
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
orzysz
[Usunięty]

Wysłany: 27 Sty 2005, 20:53   

Jak ja kur... nie wiem jak sie dotego dostac! W ksiaze nic nie pisze:(( I po czym to poznacz czy sa do dupy!
 
 
Lokmen 
Zeus


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004
Posty: 1723
Skąd: ___
Wysłany: 27 Sty 2005, 21:00   

Chlopie daj zarobić mechanikowi....
Łopatologicznie to wygląda mniej więcej tak - dekiel to jest ta cześć przez którą wlewasz olej do silnika - czyli musi szją odkkręcić. Jak już to w cholere zdemontujesz to pod spodem jest 8 takich kołysek - je trzeba odkręcić, jak je odkręcisz to będzie wystwać takich 8 bolców to są hydrosztosy albo regulatory/kasowacze luzu (jak kto woli). Wyciągasz je i patrzysz czy od spody są wyżłobione, czy dają śiec łatwo ścisnąć paluchami. Montaz w odwrotnej kolejności.....
_________________
 
 
 
orzysz
[Usunięty]

Wysłany: 27 Sty 2005, 21:30   

Lokmen i juz wiem wszystko! Dzieki!
 
 
adamuus
[Usunięty]

Wysłany: 27 Sty 2005, 21:39   

taaaaaaaaaa juz widze co z tego bedzie :lol: :lol:
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 27 Sty 2005, 22:23   

orzysz napisał/a:
Lokmen i juz wiem wszystko! Dzieki!


:shock:
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź
Wysłany: 27 Sty 2005, 23:55   

ja proponuje dać koledze złoty order za najwięcej postów w ciagu miesiąca i na ten sam temat :) Dzięki niemu coś sie dzieje na forum co prawda jedyna metoda na usunięcie tego problemu to wstawienie tego auta do komisu :)
pozdro
ps
mk1 to nie jest rajdówka tylko zabytek . Same opory powietrza nie pozwola na zrobienie z tego ścigacza .
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 29 Sty 2005, 09:15   

orzysz napisał/a:
Lokmen i juz wiem wszystko! Dzieki!

Nie wiesz nawet połowy :-( z ważnajeszych rzeczy które Łokman nie napisał (może to jest oczywiste - ale..) to staraj sie niezamienić miejscami popychaczy, bo będa jeszcze większe jejca :?
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
orzysz
[Usunięty]

Wysłany: 29 Sty 2005, 09:54   

Wiem! Pozaznaczam sobie je ktory gdzie siedzial tak samo z dzwigienkami.
 
 
orzysz
[Usunięty]

Wysłany: 29 Sty 2005, 15:36   

No i ten problem tez juz rozwiazany! Wyjolem popychacze ktore byly lekko wyrzezbione od spodu no poza 4 od paska rozrzadu ktory byl wyrzezbiony jakie 3-4 mm. No i walek tej juz sie kwalifikuje do wymiany bo na ostatnim od paska cyylidrze to juz jest okraglutki. A u mojego kumpla jest to samo ze na ostatnim!! Te silniki chyba tak maja. No z tym ze teraz wymiana tych czesci to mnie przeraza:(( CENA CZYNI CUDA:((
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź
Wysłany: 29 Sty 2005, 16:16   

trzeba było tak odrazu zrobić :) przecież ci mowiliśmy :) nadal mowie ze ohv klekocze dymi ale jest nie zniszczalny :)
Pozdro
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 29 Sty 2005, 19:39   

Żółwik Tuptuś napisał/a:
Kolo to CeHaVka wiec raczej będzie dupnie z wałkiem i kasowaczami ( sumując wszystkie posty naszego odpornego na wiedzę kolegi z mazur )

Orzysz dotarłeśdo kasowaczy czy dopiero jak wymienisz wszystko łącznie z miską olejową i tylną wycieraczką sięza nie zabierzesz ?
Piszemy ci że w tych silnikach głównąprzyczyną spadku mocy i niewkręcania sie sąwałki .


Nie lubię cytować siebie samego ( burackie to trochę ) poza tym Powtarzamy ci to że wałek i kasowacze to w tym silniku standard i jest on przyczynąniedomagań o jakich sobie nawet nie śniłeś .

Gratuluje że sam do tego doszedłeś , ale współczuje ci bo jeżeli do tego że np sienie sra w gacie na dyskotekach teżmusiałeś dojśćsam nie zwracając uwagi co na ten temat mają do powiedzenia inni to twoje życie musi być ciężkieeee ( zasrane )
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
orzysz
[Usunięty]

Wysłany: 29 Sty 2005, 20:20   

Zołwik ty caly czas mowiles o kasowaczach a o tym z zadnej ksiazce nawet nie pisalo. A walek musze kupowac nowy czy mozna go jeszcze zrobic?? Czy sa wogole takie firmy gdzie takie cos robia!
 
 
orzysz
[Usunięty]

Wysłany: 29 Sty 2005, 20:22   

Zołwik ty caly czas mowiles o kasowaczach a o tym z zadnej ksiazce nawet nie pisalo. A walek musze kupowac nowy czy mozna go jeszcze zrobic?? Czy sa wogole takie firmy gdzie takie cos robia!
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 29 Sty 2005, 20:29   

orzysz napisał/a:
Zołwik ty caly czas mowiles o kasowaczach a o tym z zadnej ksiazce nawet nie pisalo. A walek musze kupowac nowy czy mozna go jeszcze zrobic?? Czy sa wogole takie firmy gdzie takie cos robia!


Książki kłamią .

wałek możesz kupować nowy i można go zrobić .
Są takie firmy co robią takie cos ( jakie cos ? )
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
orzysz
[Usunięty]

Wysłany: 29 Sty 2005, 20:34   

Chodzi mi o toczy robia walki bo to napewno bedzie koszt mniejszy nizkupno nowego. A jak by mi robili to moze na sportowy by juz zrobili.
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 29 Sty 2005, 20:43   

No brawo .
Za jakieś 1500 - 2 tyś dostaniesz wałęk GT świątka . Napawanie wałka w pożądnym warsztacie też zamknie siegdzieś w tej cenie .
Nowy wałek - to niecałe tysiąc zł ( poprawcie mnie bo nie pamiętam a kiedyś dyskutowaliśmy ten temat )

Mam pytanie - po co ci sportowy wałek ?
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
orzysz
[Usunięty]

Wysłany: 29 Sty 2005, 20:54   

Nowy walek kosztuje okolo 400 zl. A sportowy chce po to bo przymierzam sie do zmiany samochodu a ta fiestke zrobil bym na 1/4 mili.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MK5] Slaby reczny po wymianie szczek
ptrrr Mechanika 9 21 Wrz 2009, 08:59
Marcin
Brak nowych postów I dalej cisza !!!!!!!!!
Bartek organizujemy coś ??
goku Sekcja podkarpacka 251 8 Kwi 2009, 08:09
goku
Brak nowych postów Serwis po 40 000 km i dalej
Thomasss79 Mechanika ogólna 2 18 Mar 2019, 16:20
JoeMix
Brak nowych postów Kolizja/wypadek, i co dalej
Jak sprawa z ubezpieczeniem, naprawą, autem zastępczym
Chrise Ubezpieczenia i rejestracja aut 10 12 Lut 2017, 16:46
Puff
Brak nowych postów Kupno auta i co dalej.
Gość Ubezpieczenia i rejestracja aut 49 29 Wrz 2009, 20:08
sledzio


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.