Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: van
21 Cze 2014, 22:28
[MK1] Maly alternator do duzego silnika
Autor Wiadomość
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 16 Lut 2009, 17:00   [MK1] Maly alternator do duzego silnika

Hej. Szukam malego alternatora do silnika RS1800. Czy w alternatorach malych gabarytowo sa jakies roznice mocy? Jesli tak to jaki potrzebuje do silnika RS1800 zeby zastapil oryginalny duzy? Czy sa jakies problemy z osiowoscia kolka w stosunku do innych?
No i czy ma ktos taki altek jak potrzebuje na sprzedaz? :D
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 16 Lut 2009, 17:59   

Qzyn, alternator naprawdę dowolny byle Ci się gabarytowo zmieścił, zarzeźbisz mocowania i napęd... 2 sprawy, każdy alternator ma maxymalne obroty na których się może kręcić (we Fieście jest to 15tyś), a przelicza się to przez przełożenie paska (wiadomo altek kręci się szybciej niż silnik), drugi problem to moc, standard we fieście to 50A, myślę że mniejszy 40A by wydolił, a 30A to absolutne minimum,,, a no i jeszcze strona w która się kręci alternator jest (chyba) ważna.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Rkalitka 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 37
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 1615
Skąd: Perkowo
Wysłany: 16 Lut 2009, 20:00   

ja miałem w fieście od mitsubishi i był git tylko dioda główna spalona i nie opłacało się naprawiać teraz założyłem od daihatsu charade - jest maluteńki zostawiłem oryginalne kółko na alternatorze a na silniku kółko od 1, 6 D i jest dobre ładowanie więc u ciebie też powinno być git :yes:

W każdym razie jak mały aternator to od japończyka jakiegoś - nawet od tico :V: podjedź na szrot czy złom i coś dopasujesz podobnego na mocowania a jak nie to sobie dorobisz przy silniku :) ja np. mam przyspawany wspornik alternatora do miski olejowej :yes:
_________________
"Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK1] Fiesta MK1
Fordy Fiesta I generacji (1976-1983)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:38
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Wszystko o mk1/2
dane, opisy, porady
Laskosz Mechanika ogólna 2 7 Kwi 2010, 19:54
markos2101
Brak nowych postów Przyklejony: [MK1] Fordopedia
encyklopedia elementów z jakich składa się MK1
van Mechanika ogólna 1 25 Cze 2013, 11:00
vegetagt
Brak nowych postów Przyklejony: Galeria MK1 & MK2
fajne, oryginalne, ładne i zrobione z sensem :)
Piesek Mechanika ogólna 39 13 Sty 2014, 15:24
kostek88wjcz
Brak nowych postów Przyklejony: Dane techniczne silników mk1/2 - benzynowych i diesla
Laskosz Mechanika silnika 1 5 Sty 2007, 11:04
Gość


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.