Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Zamknięty przez: szynszyl
12 Lut 2009, 23:40
Sprzegło bierze już 2 cm od podłogi
Autor Wiadomość
megabajt 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: FX
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 128
Skąd: Wrocław
Wysłany: 10 Lut 2009, 17:01   Sprzegło bierze już 2 cm od podłogi

Sprzęgło bierze już 2 cm od podłogi.Samochód zaczyna jechać już po wyciśnięciu sprzęgła 2 cm od podłogi.Szarpie furą przez to i wydaje mi się że poduszki pod silnikiem szybko się kończą przez ten fakt.Jak temu zaradzić?!
 
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 10 Lut 2009, 17:03   

wymienić sprzęgło?
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
awilk 

Model: Ford Fiesta Mk5`01
Wersja: Fun
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 39
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 245
Skąd: Gać
Wysłany: 10 Lut 2009, 17:08   

A może ma linke za bardzo popuszczoną od sprzęgła?? W mk3 jeszcze linka jest nie??
 
 
 
megabajt 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: FX
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 128
Skąd: Wrocław
Wysłany: 10 Lut 2009, 17:14   

Jest linka.Co znaczy za bardzo puszczoną?

[ Dodano: Wto Lut 10, 2009 17:19 ]
bidżej86 moje łapy dotykały tarczy sprzęgła i na promykach słoneczka nie było jeszcze okręgów, czyli jak nówka a tarcza była 1mm cieńsza od nowej, mierzyłem suwmiarką, to tragedia?!Sprzęgło sachs-a!
 
 
 
szogoon 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Przemek
Wiek: 38
Dołączył: 24 Paź 2008
Posty: 374
Skąd: Łódź
Wysłany: 10 Lut 2009, 18:11   

sprzęgło przecież da się wyregulować panowie...
 
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 10 Lut 2009, 18:32   

skoro sprzęgło prawie nówka, to widocznie coś nie tak z linką albo samoregulatorem przy pedale.
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
awilk 

Model: Ford Fiesta Mk5`01
Wersja: Fun
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 39
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 245
Skąd: Gać
Wysłany: 10 Lut 2009, 19:09   

megabajt napisał/a:
Jest linka.Co znaczy za bardzo puszczoną?

To znaczy że jest za słabo naciągnięta, wtedy wysprzęglanie następuje bliżej podłogi, jak ją bardziej naciągniesz to przesunie się to wyżej. Uważaj tylko żeby za bardzo nie naciągnąć, linka powinna być tak ustawiona żeby przy lekkim wciśnięciu pedału sprzęgło jeszcze nie slizgało, jak za bardzo naciągniesz możesz tarcze "spalić". A w którym miejscu jest regulacja linki niech koledzy napiszą bo ja tego silnika w zyciu na oczy nie widziałem. :-P

[ Dodano: Wto Lut 10, 2009 19:10 ]
A tak wogóle to pisałem popuszczoną, puszcza to się co innego czasami :-P
 
 
 
J@rek 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Jarosław
Wiek: 40
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 743
Skąd: WawaTeam/Wawer
Wysłany: 10 Lut 2009, 20:09   

nie chcąc zakładać nowego wontku podepnę się do tego :twisted: mój problem polega na tym że jadąc na 1 lub 2 puszczam gaz (nie wciskając sprzęgła) szarpnie raz mocno lub 2 razy słabiej tak jak by przez chwilę tracił obroty ;-( jeżeli nie zmieniałem biegu to przy przyspieszaniu tez potrafi się tak zająknąć. Sprzęgło bierze mi gdzieś tak na 3/4 u góry, czy to może być coś ze sprzęgłem ( może wysprzęglnik), a może krokowiec :?: Chociaż to 2 wykluczam bo nie mam problemu z za wysokimi obrotami na biegu jałowym. Ten problem mam od początku posiadania fiestki, i tak myślę że najwyższy czas się tym zająć :-)
_________________


 
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 10 Lut 2009, 20:14   

J@req, nie pamiętam co tam w endurze siedzi - przepływka czy CPP - tu bym zaczął szukać...
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
J@rek 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Jarosław
Wiek: 40
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 743
Skąd: WawaTeam/Wawer
Wysłany: 10 Lut 2009, 20:15   

mówisz o przepływce powietrza która idzie do filtra powietrza :?:
_________________


 
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 10 Lut 2009, 20:20   

tak
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
J@rek 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Jarosław
Wiek: 40
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 743
Skąd: WawaTeam/Wawer
Wysłany: 10 Lut 2009, 20:30   

kiedyś robiłem diagnozę i wyszło mi że źle odczytuje temperaturę (ciśnienie), mechanik powiedział aby zacząć od przepływki więc tak też uczyniłem (wyczyściłem benzyną ekstrakcyjną ) niesety nie pomogło. Tak czy siak dzięki za pomocbidżej86, :ok: jak gdzieś znajdę używkę to może skuszę się na zakup :yes:

Pozdrawiam :!:

A teraz tak mi wpadło do głowy może zrobić reset kompa :?:
_________________


 
 
 
agryd
[Usunięty]

Wysłany: 10 Lut 2009, 21:34   

J@req mam taki sam problem w moim 1.1i. Byłem u mechanika, który postawił wstępną diagnozę: luzy na półosiach.

Czyżbym trafił na mechanika super magika ?? ;-|
 
 
J@rek 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Jarosław
Wiek: 40
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 743
Skąd: WawaTeam/Wawer
Wysłany: 10 Lut 2009, 21:38   

chyba tak bo u mnie nie ma luzów, lepiej pojedź na diagnozę kompa podejrzewam że wyjdzie to samo co u mnie, czyli że komputer przekazuje za bogata ( lub ubogą ) mieszankę paliwa.
_________________


 
 
 
megabajt 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: FX
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 128
Skąd: Wrocław
Wysłany: 11 Lut 2009, 02:11   

Świetnie, kolejny raz nic się nie dowiedziałem konkretnego;/
 
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3784
Skąd: jasło
Wysłany: 11 Lut 2009, 09:01   

megabajt, wsadź szanowny tyłek w auto i popatrz gdzie zazębia się regulator przy pedale sprzęgła. wymaga to wsadzenia zadu plecami do podłogi,a głową pod kierownicę.

[ Dodano: Sro Lut 11, 2009 09:02 ]
i popraw wg instrukcji http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=35659
_________________
1% dla mojego syna
 
 
 
szogoon 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Przemek
Wiek: 38
Dołączył: 24 Paź 2008
Posty: 374
Skąd: Łódź
Wysłany: 11 Lut 2009, 09:14   

megabajt, szanowny kolego... awilk Ci napisał żeby bardziej naciągnąć...
jeśli zadałeś pytanie to uszanuj przynajmniej tych, którzy Ci odpowiedzieli i przeczytaj ich posty ;/
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 11 Lut 2009, 09:43   

awilk napisał/a:
A w którym miejscu jest regulacja linki niech koledzy napiszą bo ja tego silnika w zyciu na oczy nie widziałem. :-P
No właśnie, bo jest automat (samoregulator) który sam reguluje napięcie linki, o tym jak go zresetować by ponownie ustalił naciąg, o tym jak sprawdzić czy działa, jak rozebrać, złożyć, manualnie podciągnąć o ząbek dwa - pisałem jai inni tu na forum nie raz i nie dwa - poszukać trzeba.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
awilk 

Model: Ford Fiesta Mk5`01
Wersja: Fun
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 39
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 245
Skąd: Gać
Wysłany: 11 Lut 2009, 11:39   

JoeMix napisał/a:
No właśnie, bo jest automat (samoregulator) który sam reguluje napięcie linki

Taki numer :)
Ja pisałem z autopsji maluszka a tam takiej techniki nie było tylko się linke nakrętką naciągało :hihihi:
 
 
 
awilk 

Model: Ford Fiesta Mk5`01
Wersja: Fun
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 39
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 245
Skąd: Gać
Wysłany: 11 Lut 2009, 13:32   

szogoon napisał/a:
awilk napisał/a:
z autopsji maluszka


żeby porównywać puszke na sardynki do prawdziwego auta...

Ten sposób regulacji sprzęgła był stosowany w wielu starszych samochodach i dlatego napisałem co napisałem. Zastosowane to jest np w unie rocznik '97. A porównywanie komfortu czy dynamiki jazdy malucha i fiesty nie ma sensu tak samo jak nie ma sensu porównywać fiesty i mercedesa. Aczkolwiek każdy samochód ma swoje plusy i ja ze swojej przygody z maluszkiem byłem zadowolony. A miałem ich 3 :hihihi:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Konserwacja nadkoli, podłogi, profili zamkniętych
Ryba88 Blacharstwo / Lakiernictwo / Kosmetyka samochodowa 6 5 Wrz 2013, 18:29
Brykal
Brak nowych postów [MK3] Naprawa podłogi
szuwar Blacharstwo / Lakiernictwo / Kosmetyka samochodowa 9 29 Sie 2010, 11:10
diablo189
Brak nowych postów Pedał wpada do podłogi
Read96 Mechanika ogólna 10 7 Lut 2016, 19:12
Read96
Brak nowych postów wilgocenie podłogi na miejscu kierowcy
ZygaChajzer Mechanika ogólna 9 26 Gru 2022, 17:19
tomekuca
Brak nowych postów [Blacharstwo] Naprawa podłogi w MK3
360Andrzej Blacharstwo / Lakiernictwo / Kosmetyka samochodowa 32 14 Lis 2012, 21:35
360Andrzej


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.