Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: LOY
11 Lut 2009, 20:34
[MK4] Escort RS Turbo EFI
Autor Wiadomość
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 25 Paź 2012, 20:20   

zbyt wysoka temp spalin. niekoniecznie wtryski mają winę.
na tym ciemnym zdjęciu to co to jest??
turbałka?
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
Marek 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 493
Skąd: Gliwice
Wysłany: 25 Paź 2012, 20:24   

Jak dmuchasz jednego bara z T3 to napewno wachy brakuje na ori wtryskach :P
_________________
 
 
 
van 
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 2232
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25 Paź 2012, 21:39   

Marek napisał/a:
Jak dmuchasz jednego bara z T3 to napewno wachy brakuje na ori wtryskach :P
mi też mówili że jak w cosie tyle dmucha na ori wtryskach to pewnie za mało paliwa jest. Tylko że wydajność "zwykłych" była mierzona z tymi "mocniejszymi" i okazywało się że te mocniejsze w wydajności okazywało się akurat z tymi prawie takie same.
Dużo więc zależy w jakiej kondycji pewnie są wtryski u stafcia.
_________________
Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
 
 
Marek 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 493
Skąd: Gliwice
Wysłany: 25 Paź 2012, 23:31   

Chyba się nie zrozumieliśmy :rotfl: Chciałem powiedzieć, że Stafcio ustawił za duże doładowanie jak na seryjne wtryski.
_________________
 
 
 
stafcio 


Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 42
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1068
Skąd: uRSynów
Wysłany: 26 Paź 2012, 06:37   

:) doladowanie już zmniejszone. Ten komplet wtryskow jest trafiony i muszę wymienić na drugi komplet, na szczęście mam.
_________________
stafciogarage@gmail.com
 
 
DziDzia 
vel DziaDzia





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 37
Dołączyła: 27 Lip 2005
Posty: 4172
Skąd: :: DDG ::
Wysłany: 25 Lis 2012, 09:22   

Oooo... A Essi takiego ładnego bąka puszcza... Puszczał, bo teraz może mieć problem z odpaleniem :)



pozdro :!:
_________________

Model:MK1 '77 Silnik: 1,1S/35KM
Model:MK5 '00 Silnik: 1,3i/60KM
Romety PONY
Profil Facebook
 
 
 
Grax 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Courier
Silnik: 2.0 16V
Imię: Mariusz
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2011
Posty: 359
Skąd: Gloskow
Wysłany: 25 Lis 2012, 10:39   

stafcio napisał/a:
było brać.

btw, rs sie robi.
Obrazek


Tego Capri widziałem z milion razy jak jeździł obok mojej byłej pracy Orlen obok wyścigów konnych) Nie wiem jakiej średnicy są felgi ale połącznie chromu i tej zieleni jest piękne!! Czy właściciel nie pracuje na al.Wyścigowej 6 ??
Profil Facebook
 
 
 
DziDzia 
vel DziaDzia





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 37
Dołączyła: 27 Lip 2005
Posty: 4172
Skąd: :: DDG ::
Wysłany: 10 Mar 2013, 10:40   

Mister Escort RST w zimowej scenerii:

Został zalany dosłownie pod korek.

I udaje, że jeździ. Tylko olej gubi i ma problemy z rozrusznikiem, jak jest ciepły...



pozdro :!:
_________________

Model:MK1 '77 Silnik: 1,1S/35KM
Model:MK5 '00 Silnik: 1,3i/60KM
Romety PONY
Profil Facebook
 
 
 
stafcio 


Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 42
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1068
Skąd: uRSynów
Wysłany: 10 Mar 2013, 16:49   

to sie nazywa nalać pod korek :)
niespodziewałem się, że tyle wachy jest w zbiorniku. ciekwe czy teraz wskaznik sie naprawi i bedzie dobrze wskazywal.

jazdy testowe wykonane. troche zaczal olej ciec z odpływu z turbo, ale po szybkim chociaz bolesnym dla ręki montażu opaski udało się wyciek powstrzymać.

niestety z rozrusznikiem caly czas są problemy. albo się za bardzo nagrzewa albo przekaznik jest uszkodzony, bo jak stuknalem ten przekaznik, to zakręcił.

wrazenia z jazdy pozytywne. zawiecha dosyc sztywna i mozna plomby stracić, ale przynajmniej jest przyklejony :-P
_________________
stafciogarage@gmail.com
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 10 Mar 2013, 19:47   

A najfajniej to syczy... :D
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
stafcio 


Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 42
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1068
Skąd: uRSynów
Wysłany: 13 Mar 2013, 12:22   

wroooom ptttttsssssss :twisted:

a tu aporopo tego wycieku oleju co się trafił podczas testu
dobrze ze mialem tę rękawiczkę na ręku.

_________________
stafciogarage@gmail.com
 
 
DziDzia 
vel DziaDzia





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 37
Dołączyła: 27 Lip 2005
Posty: 4172
Skąd: :: DDG ::
Wysłany: 13 Mar 2013, 16:00   

I jeszcze szpera ŁAŁ :D



pozdro :!:
_________________

Model:MK1 '77 Silnik: 1,1S/35KM
Model:MK5 '00 Silnik: 1,3i/60KM
Romety PONY
Profil Facebook
 
 
 
stafcio 


Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 42
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1068
Skąd: uRSynów
Wysłany: 14 Mar 2013, 09:22   

zastanawiam sie czy mozna jakos splyw oleju z turbo zamontowac na plecionym przewodzie wkręcanym w blok...
ma ktoś w tym doświadczenie? w bloku nie ma gwintu, jest tylko wystająca tulejka.

no i pytanie za sto punktów: dlaczego dymi przy odpaleniu na zimnym a po rozgrzaniu albo podczas jazdy nawet przy wciskaniu do oporu nie kopci? glowica zrobiona, kompresja jest.
cos z paliwem pewnie.
czy mozna ustawic cisnienie paliwa na listwie?
_________________
stafciogarage@gmail.com
 
 
a1topgear 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Wiek: 40
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 432
Skąd: Chelsea
Wysłany: 14 Mar 2013, 09:48   

Sprawdź ustawienie CO2. MAfios mi się zdaje dzięki temu zredukował nieco dymienie. Ja niestety nigdy na to nie wpadłem, a być może dzięki tej informacji oszczędziłbym swe RST.
_________________
HyHy:)
 
 
 
stafcio 


Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 42
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1068
Skąd: uRSynów
Wysłany: 14 Mar 2013, 09:57   

w razie jak nie uda mi sie tego ustawic na fabrycznych klamotach, czy problem z nadmiarem paliwa rozwiąze jakiś DET?
_________________
stafciogarage@gmail.com
 
 
stafcio 


Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 42
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1068
Skąd: uRSynów
Wysłany: 29 Mar 2013, 08:22   

czy Ktoś z Was szanownych uszczelniał miskę olejową CVH silikonem???



poza tym dmucha 0,5bar i jest bardzo przyjemnie :jupi:

do zrobienia w sumie tylko uszczelnienie miski olejowej i chyba wymiana rozrusznika.
_________________
stafciogarage@gmail.com
 
 
hubi_2006 


Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Techno
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Hubert
Wiek: 36
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 1479
Skąd: Kruszwica
Wysłany: 29 Mar 2013, 08:37   

stafcio, czyli na zlot dojedziesz :fox:
_________________
Powyższy post nie ma na celu obrazy czytelnika. Wszelka nadinterpretacja jego treści może wynikać z przypadku lub celowego doszukiwania się nieistniejących treści obraźliwych, jak i pogardliwych.
ebesz szkerebe debesz Ÿ(R)
 
 
 
elmek13 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.5 V6 170KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 44
Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 1995
Skąd: z Elemelkowa
Wysłany: 29 Mar 2013, 12:20   

Dojedziesz. :V:
_________________
Burbo Team
Profil Facebook
 
 
 
stafcio 


Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 42
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1068
Skąd: uRSynów
Wysłany: 29 Mar 2013, 13:14   

przydałoby się ryja wreszcie pokazać :D
_________________
stafciogarage@gmail.com
 
 
mmbu 

Model: Ford Fiesta Mk5`01
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 327
Skąd: WF
Wysłany: 29 Mar 2013, 17:32   

W rozruszniku , to wymień automat i zrób na próbę odpalanie z przycisku... Jak Ci się spodoba , to zrób jak należy. Ja tam zawsze sobie chwaliłem odpalanie z przycisku :-P
_________________
jak ktoś się p... urodził, to skowronkiem nie umrze

Umiesz liczyć? Licz na siebie...

Moje Allegro
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Turbo
Zetec/CVH
PumaRST Tuning mechaniczny 53 12 Lis 2012, 21:59
PumaRST
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - CVH Turbo
seria & modyfikacje
PumaRST Tuning mechaniczny 26 13 Paź 2012, 08:42
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Zetec N/A & TURBO
podnoszenie mocy!!!!!!!!
Faza Tuning mechaniczny 8 20 Gru 2007, 18:51
PumaRST
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - 1.8Diesel / Turbo Diesel
Fordon Tuning mechaniczny 140 30 Lis 2011, 09:21
szczupak
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK4] Fiesta MK4
Fordy Fiesta IV generacji (1996-1999)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:34
Freeman


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.