Przesunięty przez: LOY 11 Lut 2009, 20:34 |
[MK4] Escort RS Turbo EFI |
Autor |
Wiadomość |
kuba87
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 25 Paź 2012, 21:20
|
|
|
zbyt wysoka temp spalin. niekoniecznie wtryski mają winę.
na tym ciemnym zdjęciu to co to jest??
turbałka? |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
|
Marek
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 493 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 25 Paź 2012, 21:24
|
|
|
Jak dmuchasz jednego bara z T3 to napewno wachy brakuje na ori wtryskach |
_________________
|
|
|
|
|
van
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 2232 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 25 Paź 2012, 22:39
|
|
|
Marek napisał/a: | Jak dmuchasz jednego bara z T3 to napewno wachy brakuje na ori wtryskach | mi też mówili że jak w cosie tyle dmucha na ori wtryskach to pewnie za mało paliwa jest. Tylko że wydajność "zwykłych" była mierzona z tymi "mocniejszymi" i okazywało się że te mocniejsze w wydajności okazywało się akurat z tymi prawie takie same.
Dużo więc zależy w jakiej kondycji pewnie są wtryski u stafcia. |
_________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
|
|
|
|
|
Marek
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 493 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 26 Paź 2012, 00:31
|
|
|
Chyba się nie zrozumieliśmy Chciałem powiedzieć, że Stafcio ustawił za duże doładowanie jak na seryjne wtryski. |
_________________
|
|
|
|
|
stafcio
Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 42 Dołączył: 04 Lut 2007 Posty: 1068 Skąd: uRSynów
|
Wysłany: 26 Paź 2012, 07:37
|
|
|
doladowanie już zmniejszone. Ten komplet wtryskow jest trafiony i muszę wymienić na drugi komplet, na szczęście mam. |
_________________ stafciogarage@gmail.com |
|
|
|
|
DziDzia
vel DziaDzia
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 37 Dołączyła: 27 Lip 2005 Posty: 4172 Skąd: :: DDG ::
|
|
|
|
|
Grax
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Courier
Silnik: 2.0 16V
Imię: Mariusz
Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2011 Posty: 359 Skąd: Gloskow
|
Wysłany: 25 Lis 2012, 10:39
|
|
|
stafcio napisał/a: | było brać.
btw, rs sie robi.
Obrazek |
Tego Capri widziałem z milion razy jak jeździł obok mojej byłej pracy Orlen obok wyścigów konnych) Nie wiem jakiej średnicy są felgi ale połącznie chromu i tej zieleni jest piękne!! Czy właściciel nie pracuje na al.Wyścigowej 6 ?? |
|
|
|
|
DziDzia
vel DziaDzia
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 37 Dołączyła: 27 Lip 2005 Posty: 4172 Skąd: :: DDG ::
|
|
|
|
|
stafcio
Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 42 Dołączył: 04 Lut 2007 Posty: 1068 Skąd: uRSynów
|
Wysłany: 10 Mar 2013, 16:49
|
|
|
to sie nazywa nalać pod korek
niespodziewałem się, że tyle wachy jest w zbiorniku. ciekwe czy teraz wskaznik sie naprawi i bedzie dobrze wskazywal.
jazdy testowe wykonane. troche zaczal olej ciec z odpływu z turbo, ale po szybkim chociaz bolesnym dla ręki montażu opaski udało się wyciek powstrzymać.
niestety z rozrusznikiem caly czas są problemy. albo się za bardzo nagrzewa albo przekaznik jest uszkodzony, bo jak stuknalem ten przekaznik, to zakręcił.
wrazenia z jazdy pozytywne. zawiecha dosyc sztywna i mozna plomby stracić, ale przynajmniej jest przyklejony |
_________________ stafciogarage@gmail.com |
|
|
|
|
Parzych
Prince of Biłgoraj 2012
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga
|
Wysłany: 10 Mar 2013, 19:47
|
|
|
A najfajniej to syczy... |
_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
|
|
|
|
|
stafcio
Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 42 Dołączył: 04 Lut 2007 Posty: 1068 Skąd: uRSynów
|
Wysłany: 13 Mar 2013, 12:22
|
|
|
wroooom ptttttsssssss
a tu aporopo tego wycieku oleju co się trafił podczas testu
dobrze ze mialem tę rękawiczkę na ręku.
|
_________________ stafciogarage@gmail.com |
|
|
|
|
DziDzia
vel DziaDzia
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 37 Dołączyła: 27 Lip 2005 Posty: 4172 Skąd: :: DDG ::
|
|
|
|
|
stafcio
Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 42 Dołączył: 04 Lut 2007 Posty: 1068 Skąd: uRSynów
|
Wysłany: 14 Mar 2013, 09:22
|
|
|
zastanawiam sie czy mozna jakos splyw oleju z turbo zamontowac na plecionym przewodzie wkręcanym w blok...
ma ktoś w tym doświadczenie? w bloku nie ma gwintu, jest tylko wystająca tulejka.
no i pytanie za sto punktów: dlaczego dymi przy odpaleniu na zimnym a po rozgrzaniu albo podczas jazdy nawet przy wciskaniu do oporu nie kopci? glowica zrobiona, kompresja jest.
cos z paliwem pewnie.
czy mozna ustawic cisnienie paliwa na listwie? |
_________________ stafciogarage@gmail.com |
|
|
|
|
a1topgear
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Wiek: 40 Dołączył: 10 Wrz 2006 Posty: 432 Skąd: Chelsea
|
Wysłany: 14 Mar 2013, 09:48
|
|
|
Sprawdź ustawienie CO2. MAfios mi się zdaje dzięki temu zredukował nieco dymienie. Ja niestety nigdy na to nie wpadłem, a być może dzięki tej informacji oszczędziłbym swe RST. |
_________________ HyHy:)
|
|
|
|
|
stafcio
Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 42 Dołączył: 04 Lut 2007 Posty: 1068 Skąd: uRSynów
|
Wysłany: 14 Mar 2013, 09:57
|
|
|
w razie jak nie uda mi sie tego ustawic na fabrycznych klamotach, czy problem z nadmiarem paliwa rozwiąze jakiś DET? |
_________________ stafciogarage@gmail.com |
|
|
|
|
stafcio
Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 42 Dołączył: 04 Lut 2007 Posty: 1068 Skąd: uRSynów
|
Wysłany: 29 Mar 2013, 08:22
|
|
|
czy Ktoś z Was szanownych uszczelniał miskę olejową CVH silikonem???
poza tym dmucha 0,5bar i jest bardzo przyjemnie
do zrobienia w sumie tylko uszczelnienie miski olejowej i chyba wymiana rozrusznika. |
_________________ stafciogarage@gmail.com |
|
|
|
|
hubi_2006
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Techno
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Hubert
Wiek: 36 Dołączył: 03 Cze 2007 Posty: 1479 Skąd: Kruszwica
|
Wysłany: 29 Mar 2013, 08:37
|
|
|
stafcio, czyli na zlot dojedziesz |
_________________ Powyższy post nie ma na celu obrazy czytelnika. Wszelka nadinterpretacja jego treści może wynikać z przypadku lub celowego doszukiwania się nieistniejących treści obraźliwych, jak i pogardliwych.
ebesz szkerebe debesz (R) |
|
|
|
|
elmek13
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.5 V6 170KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 45 Dołączył: 06 Wrz 2007 Posty: 1995 Skąd: z Elemelkowa
|
Wysłany: 29 Mar 2013, 12:20
|
|
|
Dojedziesz. |
_________________ Burbo Team |
|
|
|
|
stafcio
Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 42 Dołączył: 04 Lut 2007 Posty: 1068 Skąd: uRSynów
|
|
|
|
|
mmbu
Model: Ford Fiesta Mk5`01
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Dołączył: 29 Gru 2009 Posty: 327 Skąd: WF
|
Wysłany: 29 Mar 2013, 17:32
|
|
|
W rozruszniku , to wymień automat i zrób na próbę odpalanie z przycisku... Jak Ci się spodoba , to zrób jak należy. Ja tam zawsze sobie chwaliłem odpalanie z przycisku |
_________________ jak ktoś się p... urodził, to skowronkiem nie umrze
Umiesz liczyć? Licz na siebie...
Moje Allegro |
|
|
|
|
|