Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Przełącznik zespolony
Autor Wiadomość
Piotr2608
[Usunięty]

Wysłany: 22 Sty 2009, 16:09   [MK3] Przełącznik zespolony

Witam serdecznie

Jestem nowy i mimo iż szukałem na forum odpowiedzi na pytanie nic nie znalazłem a problem wygląda następująco miałem uszkodzony przełącznik zespolony gdyż nie działał kierunkowskaz prawy więc wymieniłem na nowy (fotografia) wszystko w nim hula ale nie działa tylna wycieraczka co może być tego przyczyną? Zaznaczam iż tylna wycieraczka na poprzednim zespolonym działała

Pozdrawiam Piotr


 
 
kazi 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 40
Dołączył: 14 Lip 2005
Posty: 474
Skąd: Łódź/GW
Wysłany: 23 Sty 2009, 14:07   

a wymieniłeś na nowy czy używany bo pewnie w tym nie działa wycieraczka albo cos ze stykami w klapie być może to przypadek.
_________________
PzMot - Polski Związek Motorowy w Gorzowie.
New Wozidło : Citroen Xantia 1,8 Turbo
 
 
 
polo1976 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 47
Dołączył: 28 Lut 2007
Posty: 93
Skąd: września
Wysłany: 23 Sty 2009, 15:00   

kazi napisał/a:
a wymieniłeś na nowy czy używany bo pewnie w tym nie działa wycieraczka albo cos ze stykami w klapie być może to przypadek.

Kolega pisze ze na poprzednim wycieraczka działała, wiec to raczej zespolony jak dla mnie
_________________
Zanim zrobisz - popytaj, zanim popytasz - poszukaj i pomyśl!!!
 
 
 
Piotr2608
[Usunięty]

Wysłany: 24 Sty 2009, 20:53   

Koledzy ale miernikiem sprawdzam i styk od tylniej wycieraczki w zespolonym działa a może w kostce wystarczy przełożyć kable? Ten który założyłem inaczej się zachowuje i ma inne oznaczenia niż tamtej poprzedni - mowa o oznaczeniach na nim i funkcjach
 
 
polo1976 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 47
Dołączył: 28 Lut 2007
Posty: 93
Skąd: września
Wysłany: 24 Sty 2009, 22:28   

No jak założyłeś od innej wersji to może faktycznie być coś zamieszane. Podaj symbole starego i nowego. Może po tym dojdziemy gdzie leży problem. Jak możesz zapodaj foty.
_________________
Zanim zrobisz - popytaj, zanim popytasz - poszukaj i pomyśl!!!
 
 
 
Piotr2608
[Usunięty]

Wysłany: 25 Sty 2009, 16:10   

Nie mogę znaleźć tego starego przełącznika tego nowego zdjęcię jest na górze i ma czasówki (chodź nie ma czasówek w wycieraczce bo działają normalnie) mój poprzedni nie miał czasówek i jak dało się dzwignie na dół działała tylna wycieraczka tutaj jak dam na dół działa przednia wycieraczka.
Jak znajdę ten stary podeślę fotkę.
 
 
polo1976 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 47
Dołączył: 28 Lut 2007
Posty: 93
Skąd: września
Wysłany: 25 Sty 2009, 19:22   

Żeby czasówka działa musi być jeszcze przekaźnik czasowy do wycieraczek (w skrzynce z bezpiecznikami duża pomarańczowa kostka)
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=11667
Z tego co poszperałem na forum są 4 wersje zespolonego do fiesty więc czeka Cię prawdopodobnie przeróbka wiązki lub wymiana zespolonego na starszą wersję
_________________
Zanim zrobisz - popytaj, zanim popytasz - poszukaj i pomyśl!!!
 
 
 
falconus
[Usunięty]

Wysłany: 12 Lut 2009, 10:53   

Masz napewno inny przełącznik.
Mam właśnie taką wersję że czasówka jest na przedniej wycieraczce jak sie da w dół a w górę są dwa stopnie prędkości.
Tylna wycieraczka jest gdy pociągnę dźwignię do siebie, a jeśli jeszcze mocniej pociągnę to zaczyna spryskiwać przednią szybę. Trochę to nie praktyczne bo żeby spryskać przednią szybę to najpierw włączy się wycieraczka tylniej szyby
 
 
szogoon 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Przemek
Wiek: 38
Dołączył: 24 Paź 2008
Posty: 374
Skąd: Łódź
Wysłany: 12 Lut 2009, 10:57   

falconus, wygląda na to, że masz namieszane :P
ja mam tak, że jak ciągnę do siebie to się włącza tylna wycieraczka, a mocniej to spryskiwanie tylnej szyby, więc logiczne...
a spryskiwanie przedniej jest na przycisku :) tak jak na zdjęciu Piotr2608
 
 
 
drjanusz 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 61
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 923
Skąd: Poznań
Wysłany: 12 Lut 2009, 11:04   

falconus to masz coś spieprzone w połączeniach kabli bo u mnie spryskiwacz przedniej działa jak nacisne na przełącznik tak samo jak na sygnał dźwiękowy,a tak jak u Ciebie-jak pociągne do góry to działa spryskiwacz ale tylnej szyby i wydaje mi się to bardziej logiczne :fox:
_________________
Było XR3i
Była Fiesta 1,1i
Fiestynka 1,3...skasowana :((
Zagościł mkV Essi 1.6 Już ni ma.
A teraz Fiesta 2x mkIV 1,3 Endura
W stajni pojawił się Mondeo 1,6 mk1
kolejna zmiana Fokus Kombi 1.6
 
 
 
znajomy19 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CL
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Łukasz
Wiek: 35
Dołączył: 22 Sie 2008
Posty: 49
Skąd: z daleka
Wysłany: 5 Kwi 2009, 16:54   

falconus napisał/a:

Tylna wycieraczka jest gdy pociągnę dźwignię do siebie, a jeśli jeszcze mocniej pociągnę to zaczyna spryskiwać przednią szybę. Trochę to nie praktyczne bo żeby spryskać przednią szybę to najpierw włączy się wycieraczka tylniej szyby

mam tak samo wiem że do przełącznika idzie wtyczka bodajże na 6 lub 8 kabli wie ktoś które kable zamienic zeby było tak jak ma byc bo to jest troche denerwujące
 
 
Fado 


Model: Inne auto
Wersja: Trend
Silnik: Inny
Imię: Krzysiek
Wiek: 39
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 14
Skąd: SPI
Wysłany: 19 Cze 2009, 22:00   

Witam. Mój problem w MK3 jest następujący: prawa manetka działa tylko do góry i do dołu (góra=szybki przód, dół=przerywany przód). Działa też guziczek od płynu. Niestety chyba ktoś nadużywał siły i manetka do przodu i tyłu lata bezwładnie i nie działa mi tylna wycieraczka, tak jakby coś się tam ułamało. Oczywiście da się bez tego jeździć ale jakby ktoś miał pomysł jak to naprawić, to będę wdzięczny.
 
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 20 Cze 2009, 13:37   

Fado, rozebrać i zajrzeć. albo połamany przegub manetki, albo tylko spadła sprężynka...
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
Fado 


Model: Inne auto
Wersja: Trend
Silnik: Inny
Imię: Krzysiek
Wiek: 39
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 14
Skąd: SPI
Wysłany: 22 Cze 2009, 22:05   

A może lepiej byłoby jakbym sobie zrobił jakiś guziczek sterujący wycieraczką z tyłu a zespolony zostawił jak jest?
 
 
 
nexia145
[Usunięty]

Wysłany: 10 Lip 2009, 17:14   

Witam,wtopię się w ten temat zespolonego.A więc kierunki działają cacy a awaryjne jak włącze to przekażnik tan na dole strzela,trzaska itp. Jak go wyjąłem to jeden wtyk jest okopcony cały (ten dolny) który jest jeden.Ten przekażnik ma osobne działanie dla kierunków i awaryjnych <???> Pozdrawiam
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 10 Lip 2009, 18:35   

nexia145, z tego co wiem kierunki i awaryjki są oddzielne :yes:
popatrz chociażby po pracy przerywacza - jak wyciągniesz/spalisz jedną żarówkę, to kierunki będą chodzić szybciej z tej strony gdzie brak żarówki, a awaryjki zawsze tak samo :fox:
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
nexia145
[Usunięty]

Wysłany: 10 Lip 2009, 18:44   

No ale przekażnik maja jeden,ten przy zespolonym,na dole tak?może to on jest juz do :tyłek: jeśli strzela przy awaryjnych.Jest jeszcze takie cudo.jak skręce zespolony mocno te 4 srubki to awaryjne sa a kierunki głupieja a jak poluzuję to kierunki spoko a awaryjne bee.Teraz to obadałem bo kopie przy tym.Pozdro
 
 
Puff 
Forumowy Maruda


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 5737
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 10 Lip 2009, 22:58   

nexia145 - są oddzielne układy sterujące. Na migacze są przerywacze standardowe (gdy pobór prądu maleje, zaczynają przyspieszać - dają znać, że masz spaloną żarówkę kierunkowskazu), a na światła awaryjne masz przerywacz elektroniczny (musi migać tak samo nawet jeśli jesteś po dzwonie - częstotliwość migania jest niezależna od obciążenia)

Być może coś jest nie tak z przekaźnikiem (swoje lata już ma, styki mogą być zjechane)
_________________
"Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
 bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."


Wierny osiołek pochłania jedynie ;-))
:devil:
 
 
 
nexia145
[Usunięty]

Wysłany: 10 Lip 2009, 23:08   

więc pisałem ,że przekażnik ma okopcony jeden styk.Ten dolny ze tak nazwę.Są dwa u góry "pionowe" i jeden dolny "poziomy"i ten dolny jest okopcony.Wymienię to sie zobaczy.Dzięki pozdrawiam
 
 
zimzia 


Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Fun
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 35
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 198
Skąd: Polska
Wysłany: 16 Lip 2009, 12:08   

podepnę się pod ten temat
mój problem polega na tym ze gdy przesunę dźwignie w duł to nie mam pojedynczego albo przerywanego ruchu przednich wycieraczek i jeszcze jak przesunę w gorę to wycieraczki się włączają ale gdy wyłączę to nie wracają do swojego pierwotnego położenie tylko zostają w tym miejscu co wyłączyłem
_________________
ZimZia
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.