Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Mafios
18 Sty 2015, 21:31
volvo T5 2.3 turbo czyli moja karetka 999:)
Autor Wiadomość
Mafios 
Junior Admin




Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41
Dołączył: 28 Cze 2004
Posty: 2809
Skąd: Łódź
Wysłany: 9 Sty 2012, 16:10   

Z uwagi ze strasznie wkurzał mnie ten samochód zwany volvo ale że bardzo lubię nim jeździć postanowiłem zrobić remont od początku do końca dlatego tez fiesta odeszła na inny plan
tak więc zregenerowałem kompleksowo turbo

również kompleksowo głowicę od zaworów po prowadnice itd


teraz kupiłem pierścienie i inne bzdury potrzebne do zrobienia dołu
_________________
RS TURBO
Profil Facebook
 
 
 
van 
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 2232
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10 Sty 2012, 20:41   

silnik po prostu wyzionął ducha czy wykazywał jakieś niepokojące objawy że się tak kompleksowo za to wziąłeś ? pytam bo nie wiem czy tego mojego muła to samo nie będzie czekać :rotfl:
_________________
Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 10 Sty 2012, 20:42   

no to bedzie psssss
dalej na gazie?? ;/
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
Mafios 
Junior Admin




Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41
Dołączył: 28 Cze 2004
Posty: 2809
Skąd: Łódź
Wysłany: 10 Sty 2012, 21:19   

van81 napisał/a:
silnik po prostu wyzionął ducha czy wykazywał jakieś niepokojące objawy że się tak kompleksowo za to wziąłeś ? pytam bo nie wiem czy tego mojego muła to samo nie będzie czekać :rotfl:

silnik dalej jeździ , miałem drugi wiec go robię na luzaku od podstaw w tych naszych motorach powyżej 300tys standardowo lecą uszczelniacze i pierścienie objaw jest taki ze przy dobrej turbinie auto dalej kopci i smrodzi
_________________
RS TURBO
Profil Facebook
 
 
 
Mafios 
Junior Admin




Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41
Dołączył: 28 Cze 2004
Posty: 2809
Skąd: Łódź
Wysłany: 10 Sty 2012, 21:20   

Ad@mus napisał/a:
no to bedzie psssss
dalej na gazie?? ;/

przy obecnych cenach paliw i tym ze auto używane jest do codziennej jazdy a nie zabawy sekwencja dalej będzie i mam to gdzieś przeciwników LPG
_________________
RS TURBO
Profil Facebook
 
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 10 Sty 2012, 21:23   

Mafios napisał/a:
Ad@mus napisał/a:
no to bedzie psssss
dalej na gazie?? ;/

przy obecnych cenach paliw i tym ze auto używane jest do codziennej jazdy a nie zabawy sekwencja dalej będzie i mam to gdzieś przeciwników LPG

:ok:
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 10 Sty 2012, 21:39   

Mafios, u mnie lpg caaly czas jest paliwem no1:)
powodzenia
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
xr2fun 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005
Posty: 625
Wysłany: 10 Sty 2012, 21:50   

Mafios napisał/a:
miałem drugi wiec go robię na luzaku od podstaw w tych naszych motorach powyżej 300tys standardowo lecą uszczelniacze i pierścienie objaw jest taki ze przy dobrej turbinie auto dalej kopci i smrodzi

Trochę dziwne?
Silnik B21A poszedł na złom po 400tkm (z mojej winy - kilkakrotnie przegrzany) ale jeszcze by wytrzymał ok. 50tkm

Silnik B204FT (Dziwna wydumka w 960 kombi) bez problemu chodził na gazie przy przebiegu powyżej 300tkm.

Ktoś chyba wcześniej nie dbał albo liczniki sporo kręcone!!!

Volvo dla mnie skończyło się na serii 900 i tyle w temacie.
 
 
Mafios 
Junior Admin




Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41
Dołączył: 28 Cze 2004
Posty: 2809
Skąd: Łódź
Wysłany: 11 Sty 2012, 07:35   

to jest silnik B5234T i jak kazdy silnik turbodoladowany jest mniej wytrzymaly nic wolnossacy wystarczy poczytac forum volvo jak to kopca t5
_________________
RS TURBO
Profil Facebook
 
 
 
maciejek 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Maciej
Wiek: 35
Dołączył: 07 Lip 2011
Posty: 59
Skąd: Łódź
Wysłany: 11 Sty 2012, 12:15   

gdzie regenerowałeś turbine?
 
 
 
xr2fun 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005
Posty: 625
Wysłany: 11 Sty 2012, 20:15   

Mafios napisał/a:
to jest silnik B5234T i jak kazdy silnik turbodoladowany jest mniej wytrzymaly nic wolnossacy wystarczy poczytac forum volvo jak to kopca t5

Czyli moje przypuszczenia się sprawdzają - zaczęli robić "syf"
Ten silnik B204FT też jest Turbo (2,0 16V moc 190kM) - jak napisałem wyżej zero sensacji a przebieg spory w tym 80tkm na gazie 2 generacji. Jedynie zmieniłem rozrząd i regeneracja turbiny bo wyła. Auto kupił dziennikarz z Warszawy po weryfikacji w ASO Volvo ( zero zastrzeżeń do stanu technicznego po dziesięciu latach tyrania a auto było nieudolnie naprawione po "góralsku" np. wkręty do drewna w tapicerce drzwi i kilka jeszcze innych drobiazgów, które musiałem poprawić)
 
 
van 
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 2232
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11 Sty 2012, 20:22   

silniki volvo znoszą i tak bardzo dużo, osobiście znam przypadki jeżdżenia na oleju syntetycznym przy przebiegu 700tyś, bez remontu głównego z turbo
_________________
Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
 
 
ElGrey 

Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Sport
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Imię: Grześ
Wiek: 49
Dołączył: 13 Wrz 2004
Posty: 1152
Skąd: Łódź
Wysłany: 11 Sty 2012, 22:26   

Ja jezdze 745 i tez nie nazekam, ale problemow z min mialem co niemiara (elektrycznych
) silnik 2,0 turbo tez nie bierze grama oleju, a ma juz 280 tk
_________________
Mk VI 2007 S 1.6 TDCI 115 KM, 280 Nm
Mk IV 1999 style 1.25
Mk IV 1996 focus 1.3 (RIP 08 2010)
 
 
Mafios 
Junior Admin




Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41
Dołączył: 28 Cze 2004
Posty: 2809
Skąd: Łódź
Wysłany: 20 Sty 2012, 13:54   

dziś kupiłem łosia zdewastowanego za dobre pieniadze



najprawdopodobniej chyba posluzy jako dawca gdyż mocno sie nad nim pastwili
_________________
RS TURBO
Profil Facebook
 
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 20 Sty 2012, 13:58   

Ty auta nawet pod łóżkiem trzymasz czy jak? :-P
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
van 
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 2232
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20 Sty 2012, 22:26   

widzę po wlepach że klubowe, co tam siedzi pod blachą ?
_________________
Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
 
 
Mafios 
Junior Admin




Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41
Dołączył: 28 Cze 2004
Posty: 2809
Skąd: Łódź
Wysłany: 20 Sty 2012, 23:17   

2.0 T
_________________
RS TURBO
Profil Facebook
 
 
 
Mafios 
Junior Admin




Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41
Dołączył: 28 Cze 2004
Posty: 2809
Skąd: Łódź
Wysłany: 2 Lut 2012, 11:58   

i po remoncie czas trwania 4 dni , założyłem instalacje od wersji amerykańskiej i auto nie chciało od razu odpalić dlatego że instalacja pochodziła od automatu , ale jako elektryk szybko ja przystosowałem do manuala , no i mam upragniony wskaźnik LOW OIL LEVEL :D

przed wyjęciem starego silnika




nowy silnik po kapitalce wraz ze skrzynią od T5 po małym przebiegu


przygotowany do wyjęcia


wypatroszony


i na gotowo silnik 2.5 20V Turbo swap z 2.3 ;-)


i nasz herkules


Uploaded with ImageShack.us

Robota wykonana w 2 osoby ( ja i kolega Bartek )

Podsumowując : Zregenerowane Turbo , Wymienione sprzęgło, głowica po kapitalce ( prowadnice , zawory , szklanki , uszczelniacze ) , silnik 2.5 L z natryskami denka tłoka ( nowe panewki pierscienie ) , nowa miska olejowa z czujnikiem poziomu oleju , wymieniony IC i wiązka silnika
_________________
RS TURBO
Profil Facebook
 
 
 
pP 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 38
Dołączył: 15 Mar 2008
Posty: 832
Skąd: Frampol
Wysłany: 2 Lut 2012, 14:53   

miłość do ałt...głupie ale jak się z tego wyleczyć :)
_________________
Ex
BlackRS
BlackST
 
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 2 Lut 2012, 15:22   

pas przedni jak od BMW :P

a takiego herkulesa chętnie bym przygarnął :/
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: NASZE OSIĄGNIĘCIA - czyli chwalimy się :)
PUCIO Frakcja wielkopolska 8 5 Gru 2008, 21:51
PUCIO
Brak nowych postów Ogłoszenie: FAQ - REPERATURKA WLEWU/NADKOLA czyli spawanie
LOY Blacharstwo / Lakiernictwo / Kosmetyka samochodowa 54 28 Lut 2014, 18:11
deejay
Brak nowych postów Przyklejony: Ku przestrodze, czyli zdejmij nogę z gazu
Tutaj zamieszczamy linki i zdjecia dla piratow drogowych
Mafios Linkownia 583 30 Paź 2015, 14:54
szagrad
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: Gumy czyli bezpieczna jazda z każdym partnerem
Żółwik Tuptuś Mechanika ogólna 4 13 Sty 2005, 23:59
Żółwik Tuptuś
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: Gotowanie z Żółwiem czyli co w układzie chłodzenia piszczy
Żółwik Tuptuś Mechanika ogólna 2 28 Gru 2004, 20:45
Żółwik Tuptuś


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.