Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

kilka problemow z nowo zakupionym Mk4 18Di POMOCY :(
Autor Wiadomość
mknoe
[Usunięty]

Wysłany: 23 Paź 2007, 00:24   kilka problemow z nowo zakupionym Mk4 18Di POMOCY :(

Witam, jestem tutaj dosyc nowy mam od niedawna MK4 w 18Di i pare klopotow sie pojawilo, bardzo was prosze o porady a klopoty ponizej:

1) Na poczatek nie dziala regulacja nawiewu cieplo/zimno (sterowane elektrycznie), jesli chodzi o czujnik nagrzewnicy ktory znajduje sie na podszybiu pod maska to jak wepne kostke to zamyka obieg a jak wypne kostke to leci gorace powietrze....

2) Mam centralny oryginał z pilotem w kluczyku, zmienilem baterie w kluczyku i nic central nie dziala moze trza rozkodowac centralny poprzez jakas kombinacje przycisniec na kluczyku mam dwa przyciski na jednym jest jedna strzalka a na drugin dwie

3) ten problem jest chyba najbardziej zlozony samochod nie pali po calonocnym przestoju tzn pali ale bbaaarrdddzo ciezko jak juz sie troszke zagrzeje to cyka na rys bez najmniejszego klopotu. Wymienilem juz swiece zarowe, filtr powietrza, zalozylem zawor zwrotny na przewodach paliwiwych, podobno w golfie pojawial sie ten problem jak sie zapchalo sitko w baku acha sprezanie i wtryski sa OK i zaczynam juz glupiec a tu zima sie zbliza wiec BARDZO PROSZE o pomoc


Bardzo licze na WASZE fachowe doradztwo!!!!!
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5673
Skąd: Łódź
Wysłany: 23 Paź 2007, 01:14   

1 - trzeba zmienić tranzystor sterujący chyba tam jest jakiś polowy . największy 2 nogowy element na płycie sterowania . ukryte wszystko pod pokrętłami
2 - włącz i wyłącz 4 krotnie zapłon w czasie mniejszym niż 6 sekund .
wymij klucz i wciśnij który kolwiek guzik na pilocie .
po 20 sekundach steronik wyjdzie z trybu programowania
3 - sprawdzenie kompresji musi być
a)po całej nocy stania auto musi zostać na noc u mechanika
b) musi dobić ciśnienie odrazu
c) jeśli dobije ciśnienie odrazu a nie powoli to trzeba zjdąć pompe wtryskowa i wstawić ja na stolik i zobaczyć czy ma wydajność właściwa . Niestety to jest pompa lucasa z która są często problemy , nie wiem czy istnieje możliwosć zamiany jej na boscha .
tyle .
 
 
 
mknoe
[Usunięty]

Wysłany: 23 Paź 2007, 08:32   

Wielkie DZIEKI za szybką odpowiedź przypuszczam ze gdzieś na forum te tematy były juz poruszane lecz pare godzin spedzilem na przekopywaniu i niewiele znalazlem dlatego naprawde WIELKIE DZIEKI
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3108
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 23 Paź 2007, 12:39   

diodalodz napisał/a:
2 - włącz i wyłącz 4 krotnie zapłon w czasie mniejszym niż 6 sekund .
wymij klucz i wciśnij który kolwiek guzik na pilocie .
po 20 sekundach steronik wyjdzie z trybu programowania

nie pamiętam dokładnie ale inaczej to robiłem z uzytkownikiem stefan86, on gdzieś to na forum umieścił odnośnie centralnego zamka i sterowania pilotem.
_________________
Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
mknoe
[Usunięty]

Wysłany: 23 Paź 2007, 21:31   

marcin a nie wiesz dokladniej gdzie tego szukac?? kurcze bardzo pilne bo wkladki mi szlag mi trafia jak to t tych typach bywa :) centrala jest i nie dziala
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3108
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 23 Paź 2007, 21:59   

http://www.fiestaklubpols...der=asc&start=0
_________________
Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
mknoe
[Usunięty]

Wysłany: 23 Paź 2007, 22:53   

Marcin no niestety jest klopot tak czy owak nic z tego probowalem i nic a ktory Twoim zdaniem sposob najlepszy mam mk4 gia z oryginalnym pilotem w kluczyku proboje i nic juz mnie zaczynaja nerwy puszczac
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3108
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 23 Paź 2007, 23:01   

baterie masz dobra? sprawdzałeś?

[ Dodano: Wto Paź 23, 2007 23:02 ]
z linku działa na pewno bo sam go testowałem
_________________
Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
KrystianA
[Usunięty]

Wysłany: 25 Paź 2007, 00:41   Re: kilka problemow z nowo zakupionym Mk4 18Di POMOCY :(

mknoe napisał/a:
Witam, jestem tutaj dosyc nowy mam od niedawna MK4 w 18Di i pare klopotow sie pojawilo, bardzo was prosze o porady a klopoty ponizej:

3) ten problem jest chyba najbardziej zlozony samochod nie pali po calonocnym przestoju tzn pali ale bbaaarrdddzo ciezko jak juz sie troszke zagrzeje to cyka na rys bez najmniejszego klopotu. Wymienilem juz swiece zarowe, filtr powietrza, zalozylem zawor zwrotny na przewodach paliwiwych, podobno w golfie pojawial sie ten problem jak sie zapchalo sitko w baku acha sprezanie i wtryski sa OK i zaczynam juz glupiec a tu zima sie zbliza wiec BARDZO PROSZE o pomoc


Bardzo licze na WASZE fachowe doradztwo!!!!!


sprawdź element odpowiadający za zmianę kąta wyprzedzenia wtrysku zimnego silnika, u mnie im zimniej ostatnimi dniami tym było gorzej, sprawdzałem wtryski , kompresję, głowicę, zaworek i nie pomagało i winowajcą był korektor wyprzedzenia wtrysku (a myślałem że pompa).

Pewnie łatwiej to sprawdzisz u siebie niż wymotasz pompę w celu jej sprawdzenia.
TEż na ciepłym lub po rannym odpaleniu cykał mi potem super.
 
 
mknoe
[Usunięty]

Wysłany: 25 Paź 2007, 11:37   a dokladniej??

Krystian powiedz troche dokladniej o tej kwesti "element odpowiadający za zmianę kąta wyprzedzenia wtrysku zimnego silnika" gdzie tego szukać i jak to sprawdzic??? :głowąwmur:

jesli mozesz to wrzuc jakies foto tego elementu ktory mam sprawdzic (jesli, oczywiscie, to nie klopot) i opisz jak go sprawdzic
Wielkie dzieki :joint:
 
 
marcus_87 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Calypso
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 22 Sie 2005
Posty: 464
Skąd: Lublin
Wysłany: 26 Paź 2007, 19:19   

jak twierdzisz ze wystarczy zeby chwile popracowal i problemu z ponownym odpaleniem nie ma to jedz na sprawdzenie kompresji... tylko tak jak dioda pisze zostaw auto na noc zeby rano sprawdzil
_________________
Dołącz do Lublin Squad!

Fiesta calypso RS1300 sprzedana...
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5673
Skąd: Łódź
Wysłany: 26 Paź 2007, 20:27   

w 1.8D prod forda liczy się dobry rozrusznik dobre świece i dobry akku . Te 3 punkty plus jako taka kompresja i bedzie jeździć . W mk4 niestety jeszcze jest nieudana pompa lucasa .
 
 
 
mknoe
[Usunięty]

Wysłany: 27 Paź 2007, 18:35   

No i racja swice zarowe wymienione, aku nowy centra, rozrusznik po regeneracji, odnosnie kompresji dzisiaj rano bylem na pomiarze na zimno i wyszlo 30/28/28/30 (mysle ze nie jest zle:)

ale mam jeszcze klopot z wyprzedzeniem wtrysku (przyspieszacz) tzn nie podciaga linki steruje nim chyba jakis elektro-zawór umieszczony pod akumulatorem i nie bardzo wiem jak sie z tym uporac :(:(:(:(

Czy ten elektro zawor da sie regenerowac?? o ile tak sie to nazywa :)
i czy jego zadaniem jest jedynie podciagniecie linki przyspieszacza czy wysyla jeszcze dodatkowo jakis sygnal lub impuls do pompy????? bo zaczynam sie gubic z tymi kabelkami :rotfl:

jeszcze was troche pomecze :joint:

ALE Z GORY CHCIALEM WSZYSTKIM STRASZNIE PODZIEKOWAC

WIELKIE DZIĘKI LUDZISKA

:serduszka: :serduszka: :serduszka: :serduszka: :serduszka: :serduszka: :serduszka: :serduszka: :serduszka: :serduszka: :serduszka: :serduszka: :serduszka: :serduszka: :serduszka: :serduszka: :serduszka: :serduszka:
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5673
Skąd: Łódź
Wysłany: 27 Paź 2007, 20:09   

a ja myśle ze czas na remont silnika albo głowicy . 28 to już padlina bo 28 to końcowa granica normalnej kompresji . Ale pocieszę cię że ludzie znający diesla maja swoje sekretne metody by i z taką kompresją auta dobrze paliły . Sam ją znam ale niestety to jest tajemnica zakładu w którym pracuje i nie mam zgody autora na publikowanie jej . Ale dużo ludzi znających temat o niej wie .
 
 
 
marcus_87 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Calypso
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 22 Sie 2005
Posty: 464
Skąd: Lublin
Wysłany: 27 Paź 2007, 20:33   

sprezanie nowki wynosi ok 34, 28 kwalifikuje do remontu ale jak pojechales do mechanika rano to mozesz miec jeszcze mniej, szkoda ze nie zostawiles auta u niego na noc. tak jak dioda pisze jedz do kogos kto moze cos poradzi choc na dluzsza mete kompresji nie oszukasz
_________________
Dołącz do Lublin Squad!

Fiesta calypso RS1300 sprzedana...
 
 
 
pawelchecinski
[Usunięty]

Wysłany: 3 Sty 2009, 12:41   znów ten problem

Wiem że ten temat juz został przerobiony ale ja ma problem dalej zzapalaniem. Moja fiesta jest na pompie boscha kompresja wynosi 34-28-30-36 wiec chyba oki. ale ma dalej problem z zapalaniem aku nowy, swiece nowe. Podobno jest uwalony przyspieszacz wtrysku ale w w aso forda nie wiedza nawet co to jest :( moge to gdzies jeszcze dostac ?? a czy uszkodzony przyspieszacz moze powodowac z\az takie problemy z zapalaniem??
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK4] Fiesta MK4
Fordy Fiesta IV generacji (1996-1999)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:34
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - Wymiana maglownicy
peugeot40619tdi Mechanika ogólna 1 10 Maj 2019, 22:44
keiner
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - lampy MORETTE / WOLF - regeneracja
LOY Tuning stylistyczny 1 6 Cze 2011, 23:16
hubi_2006
Brak nowych postów [MK3] Kilka problemow z 1.3 94r.
pintos Mechanika 4 25 Wrz 2011, 21:37
madek
Brak nowych postów [MK3] Przepływomierz 1.4 EFI (problemow c.d)
Kamcio32 Mechanika 4 18 Gru 2008, 10:05
Gość


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.