Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Freeman
25 Wrz 2013, 16:53
[MK3] Fiesta Rally by Tommirs
Autor Wiadomość
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 29 Gru 2008, 16:02   

Wujek - no wlasnie o to mi chodzilo hehe.
Tommi masz racje - rajdoweczka powinna wygladac. Z czasem bedzie coraz bardziej umeczona ale i tak na fotkach z oryginalnm pakietem XR bedzie o niebo lepiej ;)
Tak trzymaj :ok:
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
tommirs 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 12 Sty 2008
Posty: 614
Skąd: Pyrlandia
Wysłany: 13 Lut 2009, 21:30   

edit
_________________
...były XR2i i RS1800

__________________

"Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen
Ostatnio zmieniony przez tommirs 23 Gru 2009, 23:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 13 Lut 2009, 22:05   

wynik OK, jest teraz zimno wiec troche to uzupelniło braki nawiewu. mogło by być z nim blisko serii, według mnie bardzo dobry wynik oraz fajny wręcz książkowy wykres.

niemniej ja jednak bede ci polecał swap na 1,8 130KM zamiast grzebać CVH bo wyjdzie to znacznie taniej a przynajmniej sprzedasz silnik w dobrym stanie i zwrócą ci sie w jakiejś cześci koszt. Bo tak naprawde CVH xr2i bliskie serii to naprawde dobry wynik.

Pamiętaj o jednym, 1,8 nie miało homologacji jesli ma to jakieś znaczenie
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
tommirs 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 12 Sty 2008
Posty: 614
Skąd: Pyrlandia
Wysłany: 14 Lut 2009, 18:11   

I tak zrobię..decyzja podjęta, tylko teraz cos znaleźć w nienagannym stanie.
_________________
...były XR2i i RS1800

__________________

"Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen
 
 
 
Tommur 





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 51
Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 910
Skąd: Szczecin
Wysłany: 14 Lut 2009, 20:35   

No i klasę wyżej wskoczysz, ale będzie więcej Nm do wykorzystania :devil:
_________________
Prędkość była dobra :-) , tylko zakręt był za ciasny :sad:
Czarnula Tommura :)
Sędzia KJS, PPAiK i inne :)
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski
 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 15 Lut 2009, 12:18   

no chyba ze jak sie juz porywac ;) to lepiej rs2000 roboty tyle samo a jednak konstukcja o wiele mocniejsza ;)
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
tommirs 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 12 Sty 2008
Posty: 614
Skąd: Pyrlandia
Wysłany: 4 Kwi 2009, 00:52   

edit
_________________
...były XR2i i RS1800

__________________

"Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen
Ostatnio zmieniony przez tommirs 23 Gru 2009, 23:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 4 Kwi 2009, 09:04   

no i pięknie, oby poszlo szybki i sprawnie :yes:
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
tommirs 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 12 Sty 2008
Posty: 614
Skąd: Pyrlandia
Wysłany: 4 Kwi 2009, 19:40   

taką mam nadzieję :)
póki co juz drugą imprezę (na szczęscie typowo asfaltową) startujemy Fiatem Bravo- który jest w tej samej klasie w której będzie fiesta 1,8 - nie tracimy wtedy zbyt wiele punktów, bo jakoś się udaje dojeżdżać na punktowanych miejscach.
_________________
...były XR2i i RS1800

__________________

"Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 4 Kwi 2009, 19:51   

Szcunek i kop na powodzenie od Żółwia :yes: .

Z tymi mostkami w instalacjach elektrycznych to się zastanawiam o co chodzi , bo już parę aut widziałem i odszczurzałem z czegoś takiego i po wycieciu wszystkich " ulepszaczy " wszystko w aucie działało .

Co do przekładki - rozumiem Cię - bardzo lubię CVH , ale rozumiem wyższość zeteca nad nim
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
tommirs 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 12 Sty 2008
Posty: 614
Skąd: Pyrlandia
Wysłany: 9 Kwi 2009, 20:46   

edit
_________________
...były XR2i i RS1800

__________________

"Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen
Ostatnio zmieniony przez tommirs 23 Gru 2009, 23:15, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 9 Kwi 2009, 21:19   

Info na PW :)
_________________

 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 10 Kwi 2009, 10:11   

czujnik polozenia wału, sprawdz okablowanie jego itp.
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
Kleru 


Model: Inne auto
Wersja: L
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Mateusz
Wiek: 25
Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 51
Skąd: DBL/DW
Wysłany: 10 Kwi 2009, 12:33   

Zastanów się ze skrzynią, bo ja mam właśnie takie połączenie i nie jestem zadowolony, lepiej z jakiegos mniejszego 16v.
_________________

 
 
 
tommirs 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 12 Sty 2008
Posty: 614
Skąd: Pyrlandia
Wysłany: 10 Kwi 2009, 14:18   

edit: 14.04.2009
_________________
...były XR2i i RS1800

__________________

"Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen
Ostatnio zmieniony przez tommirs 23 Gru 2009, 23:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 27 Kwi 2009, 06:32   

widze że prace idą ku powolnemu końcowi. i dobrze, teraz żeby tylko wybór okazał sie trafny i nowe serce pozwoliło walczyć w swojej klasie

Gratuluje i trzymam kciuki za starty
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 27 Kwi 2009, 08:28   

Myślałeś o przykreceniu rozpórki do przedłużenia przegrody czołowej w 3 - 4 miejscach ? Poaiada ona dosyć duże kąty , a to by jej pomogło w stabilizacji .
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 27 Kwi 2009, 10:39   

ona tam ma dodatkowe wzmocnienia na tych łukach, ja to bym sie chyba bardzie jzastanowil nad lepszym umocowaniem tego do kielichow.
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 27 Kwi 2009, 15:49   

Ma zastrzały - ale mi chodzi bardziej o skręcanie niż o zginanie w miejscach gięcia .

Co do mocowania - ja też mam na dwóch śrubach , poza tym są one przyspawane w najgrubszym miejscu .
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
tommirs 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 12 Sty 2008
Posty: 614
Skąd: Pyrlandia
Wysłany: 28 Kwi 2009, 00:27   

Co do rozpórki, to w połączeniu z seryjna dolną myślimy, że się sprawdzi...ale wiadomo wyjdzie w praniu.

Następną rzeczą było zamontowanie symetrycznie do kołyski dolnej, wzmocnienia pod płytę silnika. Teraz wystarczy juz tylko wyprofilować płytę i przykręcic. Zastanawiam się tylko nad jakimś sensownym rozwiązaniem, żeby płytę można było szybko odkręcić.
Wzmocnienie zrobione z profilu stalowego, z tyłu przyspawane do dolnej rozpórki, z przodu przykręcone do nagwintowanej stalowej łaty przyspawanej do wzmocnienia czołowego. Czyli teraz stanowi intergralną całość z dolną rozpórką.

Czekam też na kolektor 4:2:1 z RS2000, bandaż i będziemy modzić dalej. :)

Niedługo tez fotki.
_________________
...były XR2i i RS1800

__________________

"Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Regulamin Forum Fiesta Klub Polska
Ważne-przeczytaj koniecznie!
Rasta Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 22 Lut 2006, 23:34
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Polityka cookies na stronie i forum Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 24 Mar 2013, 16:04
trzeci
Brak nowych postów Ogłoszenie: FKP Race & Rally Team
Informacje, zasady dołączenia, ...
trzeci Sport w FKP 23 2 Sty 2018, 19:45
PUCIO
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Statut Stowarzyszenia Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 15 Sty 2009, 12:44
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.