Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Zamknięty przez: DziDzia
20 Kwi 2014, 09:46
[Mk3] Xr2i rally
Autor Wiadomość
adi08
[Usunięty]

Wysłany: 19 Lut 2009, 10:41   

a ja mam takie pytanie z inne beczki :P

napisałeś że zawory był tylko docierane... podpisałeś sobie który zawór na którym cylindrze pracował?? Bo widze, że wszystkie razem ładnie kąpały się w jakimś pojemniku. Jeżeli ich zapomniałeś podpisać to małe prawdopodobieństwo że trafiły na swoje miejsce...
pozdro i powodzenia :)
 
 
michalck 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 35
Dołączył: 04 Wrz 2008
Posty: 24
Skąd: kielce
Wysłany: 19 Lut 2009, 14:53   

obrocona panewka na pierwszym cylindrze jest prowokatorem calego zamieszania;)




[ Dodano: Czw Lut 19, 2009 14:59 ]
adi08 napisał/a:
a ja mam takie pytanie z inne beczki :P

napisałeś że zawory był tylko docierane... podpisałeś sobie który zawór na którym cylindrze pracował?? Bo widze, że wszystkie razem ładnie kąpały się w jakimś pojemniku. Jeżeli ich zapomniałeś podpisać to małe prawdopodobieństwo że trafiły na swoje miejsce...
pozdro i powodzenia :)

moge nawet smialo powiedziec ze napewno nie trafily ale skoro byly polerowane i pozniej kazdy docierany 3 roznymi pastami do gniazda czy to ma jakis wplyw? jakas roznica? jak zamontowalem sprezyny to wlewalem w kazdy kanal nafte zeby sprawdzic ich szczelnosc
 
 
adi08
[Usunięty]

Wysłany: 19 Lut 2009, 20:41   

michalck napisał/a:


moge nawet smialo powiedziec ze napewno nie trafily ale skoro byly polerowane i pozniej kazdy docierany 3 roznymi pastami do gniazda czy to ma jakis wplyw? jakas roznica? jak zamontowalem sprezyny to wlewalem w kazdy kanal nafte zeby sprawdzic ich szczelnosc


ma wpływ i to DUŻY i nieważne że były docierane... jakbyś je szlifował to OK ale samo docieranie nie załatwia sprawy... moim zdaniem popełniłeś poważny błąd w tej sztuce

pozdrawiam
 
 
michalck 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 35
Dołączył: 04 Wrz 2008
Posty: 24
Skąd: kielce
Wysłany: 16 Mar 2009, 16:29   

ha nareszcie :-) dzis jest ten dzien w ktorym fiesta ujrzala swiatlo dzienne po wielomiesiecznym postoju w garazu :-P odpalila od drugiego razu bo jak chcialem ja z pierwszego w sobote to okazalo sie ze akumlator odmowil posuszenstwa :rotfl: tak czy inaczej dzisiaj odpalila pochodzila okolo godziny na wolnych obrotach i wydaje sie ze wszystko jest na dobrej drodze zeby chodzia tak jak nalezy :yes: puki co jestem niezmiernie zadowolony bo ogarnolem ja kompletnie sam :) no i wielkie dzieki dla PUMY ktory praktycznie krok po kroku pomogl mi przez internet jak tylko sie dalo :-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: FKP Race & Rally Team
Informacje, zasady dołączenia, ...
trzeci Sport w FKP 23 2 Sty 2018, 19:45
PUCIO
Brak nowych postów Przyklejony: Wymarzone XR2i dla Prezesa
Mafios Hyde-Park 131 11 Gru 2018, 18:24
trzeci
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.