Berg Trophy 2009 |
Autor |
Wiadomość |
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 25 Lis 2008, 10:20 Berg Trophy 2009
|
|
|
Witam ponownie
No wyglada na to ze niestety trzeba sie bedzie pozegnac czynnym udzialem w sporcie motorowym w Polsce...
Dlaczego? Podam tylko pare przykladow:
- Puchar PZM - kolejna podwyzka wpisowego do 1500zl, wymagania homologacyjne juz dawno jak w RSMP lub wyzej
- nasz wspanialy zwiazek robi wszystko a przynajmneiej wiele zeby napchac sobie kieszenie i niszczy ten sport - dobrym przykladem jest kryterium kamionki rozgrywane jako polamatorski wyscig gorski na dolnym slasku - pozabierali licencje zawdnikom tam startujacym zamiast sie dogadac z organizatorami.
A na prawde chce sie plakac jak patrzy sie na naszych sasiadow zza poludniowej granicy a konkretnie ne serial polamatorskich wyscigow gorskich, tzw. Berg Trophy. Udzial mozna tam brac bez licencji, prawie seryjnym autkiem, wogole wymagania nawet w szybkiej klasie E1 (mozliwe praktycznie dowolne przerobki) sa bardzo liberalne...
Zeby bylo smieszniej to na ten rok nie tylko nie podwyzszyli wpisowego (ok 1200 koron za dzien wyscigowy, czyli 2400 za caly weekend) to jeszcze sie dogadali z International Hillclimbing Association i w roku 2009 organizowane beda Mistrzostwa Europy Środkowej w Wyścigach Górskich. Tak więc na koniec sezonu amatorzy mogą otrzymać tytuł Mistrza Europy Środkowej w klasyfikacji generalnej i poszczególnych klasach.
Nic dodac nic ujac - 1 grudnia wysylam zgloszenie na sezon 2009 do klasy E1 1600.
Jesli kogos interesuja szczegoly to zapraszam do dyskusji w tym watku, badz odsylam na strone www.rajdy.hoga.pl - polski portal najlepeiej informujacy o tym cyklu, badz bezposrednio do strony organizatora: www.berg-trophy.cz
A tak pol zartem pol serio to wlasnie zapisalem sie na kurs czeskiego online hahaha |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
|
zefir
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotruś
Wiek: 38 Dołączyła: 30 Wrz 2004 Posty: 1562 Skąd: Łódź/Ozorków
|
Wysłany: 25 Lis 2008, 11:23
|
|
|
widzisz myslisz o tym samym co my w lodzi, czyli kierunek Czechy..
mysle ze mozna powiedziec do zobaczenia, bo u nas prawdopodobnie bedana przyszly sezon 3 zalogi smigac do czech, wiec |
_________________ Cific TypeS r18a2 140KM 180NM
...drin team.... |
|
|
|
|
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 25 Lis 2008, 14:54
|
|
|
Ja juz o tym mysle od dawna - powiem inaczej od dawna jestem zdecydowany. Podniesienie rangi tych zawodow tylko dodatkowo mnie zdopingowalo choc wiem tez ze przez ten fakt zdecydowanie wzrosnie frekwencja i ze klasa E1-1600 bedzie zdominowana przez kit cary ktorych w czechach jest mnostwo. Wiec powalczyc bedzie praktycznie neimozliwe hehe. Ale trzeba sprobowac. A pozatym nie wiem jeszcze jak i gdzie szukac sponsorow bo auto w polsce sie nei pokaze. Dzieki bogu ze koszta sa niewielkie bo obliczylem ze za caly weekend bede musial wylozyc ok 1000-1300zl. Wiec badzmy dobrej nadziei |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
|
Skfarek
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Michał
Wiek: 44 Dołączył: 05 Lut 2008 Posty: 836 Skąd: Gród Kraka
|
Wysłany: 25 Lis 2008, 23:06
|
|
|
Z tego co widzę nawet są na nas otwarci - część materiałów na stronie organizatora (dokumenty zgłoszeniowe, lista) jest w języku polskim |
_________________ Była MK6 Ghia 1.6 16v "Zetec-S" (z awatara)
Był leichtwagen do upalania:
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34463
Był czeski dziadkowóz TDI na co dzień
Jest ST 150 i sushi czyli Civic FK2 |
|
|
|
|
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 26 Lis 2008, 11:02
|
|
|
Oni sa otwarci na wszystkich - tam organizatorzy sa dla zawodnikow a nie na odwrot...
Prosty przyklad - PZM zagrozil ze polacy bez licencji miedzynarodowej i bez pisemnej zgody pzm jesli pojada BT to zostana im odebrane licencje krajowe. Czesi zareagowali szybko - na BT nie musisz sie zglaszac pod swoim imieniem i nazwiskiem |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 26 Lis 2008, 20:25
|
|
|
Hej,
ja planuje jeden start w przyszłym sezonie i z tego co wiem Żółw też o tym dosć poważnie myśli. Co prawda ja pojade (jesli wogóle) praktycznie seryjna Almerą no ale chce to zobaczyć, przeżyc i wogóle |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 26 Lis 2008, 23:49
|
|
|
kurde - z myśleniem to my zawsze mieliśmy problemy |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
|
|
|
|
trzeci
Prezes
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Artur
Wiek: 54 Dołączył: 24 Maj 2004 Posty: 7108 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 10 Gru 2008, 19:32
|
|
|
Fajnie zrobiona lista startowa.
Widzę, że paru rodaków będzie z Tobą startowało ?
I jakiś zbłąkany Austriak hehe
Powodzenia Jakub
Pozdro ... |
_________________ Verba volant, scripta manent |
|
|
|
|
Parzych
Prince of Biłgoraj 2012
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga
|
Wysłany: 10 Gru 2008, 19:34
|
|
|
Kuba, daj im popalić |
_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
|
|
|
|
|
Bit1
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Błażej
Wiek: 37 Dołączył: 27 Sie 2005 Posty: 506 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 10 Gru 2008, 20:07
|
|
|
Tak to już jest że nasi południowi sąsiedzi często wiele spraw mają rozwiązanych dużoooo lepiej niż u nas. Nam tylko pozostaje pozazdrościć im i liczyć, że kiedyś u nas też tak będzie |
_________________
Niebieska 1,3i 1992 27.08.2005-20.05.2012
Czerwona 1,3 LPG 1990 8.01.2010-8.11.2010
Srebrna RS1800 LPG 1995 od 21.02.2012 |
|
|
|
|
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 10 Gru 2008, 20:10
|
|
|
No za powodzenie nie dziekuje Fakt - polakow jezdzi tam coraz wiecej. A to ze od 2009 roku Berg trophy to misrzostwa europy strefy centralnej a koszta startu nadal pozostaja malutkie przyciaga baardzo wielu zawodnikow. Konkurencja bedzie ogromna wiec zapowiada sie na niezle lanie Juz teraz widze na liscie wiele samochodow ktore w 2008 startowaly regularnie w profesjonalnych mistrzostwach europy a wiec totalne potwory
Bedzie sie dzialo hehehe |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
|
Tommur
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 51 Dołączył: 08 Lip 2006 Posty: 910 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 10 Gru 2008, 20:13
|
|
|
Nasz kraj jest ciężko reformowalny . Ale jeździć po ich drogach to przyjemność |
_________________ Prędkość była dobra , tylko zakręt był za ciasny
Czarnula Tommura
Sędzia KJS, PPAiK i inne
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 10 Gru 2008, 22:08
|
|
|
Powodzenia |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
MONIA
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 45 Dołączyła: 27 Lis 2004 Posty: 364 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11 Gru 2008, 23:37
|
|
|
Qzyn trzymam kciuki o ile nie odmarzną na Barbórce |
_________________ Była RS 1800...
jest PUENTA RESURRECTION
"Przez 3000 lat człowiek usiłował wyjaśnić przyczynę złych nastrojów.Tymczasem Ford pokazał nam jak sobie z nimi radzić" J.Clarkson
|
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
|
|
|
|
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 15 Gru 2008, 15:04
|
|
|
Ty Zolw nei mam pytan - a po co ja podawalem adres www.rajdy.hoga.pl w pierwszym poscie To pierwszy polski portal ktory na powaznie sie zajal berg trophy i jest jednym z lepiej informujacych na temat tych zawodow
Oprocz tego polecam lekture www.tanierajdowanie.pl
Tam pisza szeroko o berg trophy jak i pucharze rajdowym (oczywiscie polamatorskim) w czechach.
Pozdro |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
|
WooYownik
Prince of Rally Land 2010
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: T.
Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 1130 Skąd: Pluton
|
Wysłany: 15 Gru 2008, 20:19
|
|
|
no ciekawe to ... mhhh moze tez rusze amatorsko |
_________________
|
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 15 Gru 2008, 23:59
|
|
|
Qzyn - podałem dokładniejszy link bo Hoga sama w sobie dla mnei jako dla laika ( zarówno w inetrnecia jak i w rajdowaniu ) jest trudniejsza w ogarnięciu więc chciałem się z innymi podzielić swoim znaleziskiem . Twój link widziałem , mimo to postanowiłem dać dokładniejszy.
Nie gniewaj się na Żółwia-Laika i odrobinę odpuść mi oki ? |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
trzeci
Prezes
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Artur
Wiek: 54 Dołączył: 24 Maj 2004 Posty: 7108 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 16 Gru 2008, 09:36
|
|
|
A ja szwendając się po necie, znalazłem taką stronkę
Chyba się tam zaloguję
Pozdro ... |
_________________ Verba volant, scripta manent |
|
|
|
|
|