Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Silnik 1,1 na Gaźniku Brak iskry !!:(
Autor Wiadomość
Cichy17
[Usunięty]

Wysłany: 30 Paź 2008, 12:25   [MK3] Silnik 1,1 na Gaźniku Brak iskry !!:(

Witam! Jestem tu nowy wiec prosze o wyrozumialość. Mam taki problem moja Fiesta nie ma iskry. Na poczatku bylo tak ze na zimnym silniku miala iskre i palila lecz jak sie zagrzala to gasla i nie miala juz iskry poczym jak ostygla znów paliła. Akutalnie wogóle nie ma iskry. WIecie Panowie o co tu chodz?
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 30 Paź 2008, 15:13   

Do sprawdzenia wszystko po kolei, cewka, sterownik, czujnik położenia wału,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Cichy17
[Usunięty]

Wysłany: 30 Paź 2008, 22:18   

A mozesz mi po koleji tlumaczyc co i jak sprawdzac?
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź
Wysłany: 30 Paź 2008, 22:48   

ustalmy jaki masz system , czy na ścianie grodziowej (pod szyba) masz czarno czerwone bądź całe czarne pudełko z napisem ESC do którego idzie pęk kabli i 1 rurka ??
 
 
 
Cichy17
[Usunięty]

Wysłany: 30 Paź 2008, 22:52   

Nie nie mam
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź
Wysłany: 30 Paź 2008, 22:52   

to nie masz auta na gaźniku :) zrób zdjęcie komory pi razy drzwi to bedziemy wiedzieć jaki masz system zapłonowy .
tak wygląda moduł fiesty na gaźniku .
http://www.allegro.pl/ite...rt_1_1_1_3.html
 
 
 
Cichy17
[Usunięty]

Wysłany: 30 Paź 2008, 22:54   

Na 100% mam. Moze tego ESC nie zauważyłem
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź
Wysłany: 31 Paź 2008, 00:27   

przypatrz się dobrze bo jak jest napisane EDIS na nim to jest inna bajka , kostka podobna tylko rurki nie ma .
 
 
 
Cichy17
[Usunięty]

Wysłany: 31 Paź 2008, 23:41   

Wiec tak dzis patrzylem i nie ma na nim napisu ESC. Wiec co dalej?
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 1 Lis 2008, 09:20   

Dalej ustalamy co masz pod maską,,, zdjęcie było by bardzo pomocne,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Cichy17
[Usunięty]

Wysłany: 1 Lis 2008, 11:04   

Witam! Dzis zrobilem zdjecie silnika. Oto zdjęcia:
http://img386.imageshack....djcie025le5.jpg
http://img526.imageshack....djcie026qy6.jpg
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź
Wysłany: 1 Lis 2008, 17:09   

nie można stwierdzić jednoznacznie co to za system - tzn ja nie moge bo nie znam aż tak dobrze mk3 . Na czerwono zaznaczyłem ci moduł zapłonowy jeśli nie idzie do niego rurka to masz monowtrysk. Na niebiesko masz zaznaczony czujnik położenia walu . Sprawdź jego oporność omomierzem.
Choć to raczej gaźnik bo nie ma mapsensora . Czyli tak czy tak zacznij od zmierzenia omomierzem czujnika walu . jeśli bedzie ok trzeba zmienić moduł na inny .
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 2 Lis 2008, 02:25   

diodalodz, Pod puszkę filtra idą 2 linki więc pewnie jedna jest od ssania, więc pewnie to jest gaźnik. Ale moduł zapłonowy jakichś dziwny,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź
Wysłany: 2 Lis 2008, 02:41   

nie dziwny tylko ma jakaś zaślepkę na module , moze specjalnie na polskę :)
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 2 Lis 2008, 09:12   

ESC ma wtyczkę lekko z boku u niego jakoś po środku mi się wydaje,,, mniejsza z tym, zdejmij wtyczkę z cewki (to tam gdzie idą te 4 niebieskie przewody) i sprawdź czy po włączeniu zapłonu pojawia się tam napięcie i co się dzieje z nim jak kręcisz silnikiem (najlepszy miernik ze wskazówką albo cyfrowy z wykresem), przewody sa 3 łączysz środkowy z jednym z zewnętrznych.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Cichy17
[Usunięty]

Wysłany: 2 Lis 2008, 09:35   

Dobra dzieki Panowie jutro będę sprawdzal i dam wam znac co i jak.

P.S ta fiesta jakas inna jest bo ona byla skladana w niemczech i niektóre czesci ma pomieszane z inna wersja

P.S2 Mozecie mi powiedziec ilu konna jest moja Fiesta(jezeli to gaźnik)?

[ Dodano: Nie Lis 02, 2008 09:50 ]
Cichy17 napisał/a:
Dobra dzieki Panowie jutro będę sprawdzal i dam wam znac co i jak.

P.S ta fiesta jakas inna jest bo ona byla skladana w niemczech i niektóre czesci ma pomieszane z inna wersja

P.S2 Mozecie mi powiedziec ilu konna jest moja Fiesta(jezeli to gaźnik)?


Przed chwila sprawdziłem cewke. Cewka najprawdopodobniej jest OK
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 2 Lis 2008, 10:28   

Silnik: 1.1/50KM

Skoro nie masz iskty to jak sprawdziłeś cewkę?
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Cichy17
[Usunięty]

Wysłany: 2 Lis 2008, 10:55   

Wyjelem ją i sprawdzilem omomierzem(czy jak to tam sie nazywa) i przepływa przez nia prad
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 2 Lis 2008, 11:28   

No, czyli może mieć wewnątrz przebicie czy zwarcie - i iskry nie będzie a prąd będzie płynął.... parametry zmierzone omomierzem muszą mieć ściśle określone wartości, sprawdź lepiej napięcia (i ich zmiany jak kręcisz silnikiem) na wtyczce od cewki.

Generalnie poszukiwanie usterki takiej to szukanie igły w stogu siana...
musi być - napięcie na module (żeby działał), sprawny czujnik położenia wału (żeby dawał impulsu jak się tłoki w cylindrach układają), sprawna cewka. no przewody, świece
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Cichy17
[Usunięty]

Wysłany: 2 Lis 2008, 11:49   

Przewody sa nowe swiece również. Moze poprostu przeloze cewke(zeby sprawdzic) od kumpla fiesty co o tym myslisz?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Błąd EAC FAIL, ABS, Brak przebiegu
Czyli problemy z układem ABS itp.
TOMASSS Silniki diesla 1 27 Maj 2012, 11:38
TOMASSS
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 21:17
Mizer 59
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.