Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

wieksze zawory CVH...
Autor Wiadomość
Piesek 


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37
Dołączył: 28 Sty 2005
Posty: 1226
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 21 Paź 2008, 11:38   wieksze zawory CVH...

tak przegladam burtonpower i patrze ze zawory z 1.4 sa wieksze niz te od 1.6... wiec generalnie przy remoncie warto montowac zawory od 1.4 wraz z gniazdami oczywiscie ;)

https://www.burtonpower.c...spx?CCode=PC090

dobrze gadam ?
_________________
Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!!
 
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3094
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 21 Paź 2008, 11:44   

porównaj dobrze, bo jak dla mnie to 1,4 są dłuższe a nie większe na średnicy, może porównywałeś dolotowe do wydechowych?
_________________
Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
Piesek 


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37
Dołączył: 28 Sty 2005
Posty: 1226
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 21 Paź 2008, 12:02   

faktycznie masz racje nie zwrocilem uwage na grubosc...
posiada ktos jakis katalog z wymiarami zaworow?
Wsumie tak jak patrze to nie wyszlo by aż tak duzo hajsu na nowe zawory, dzies okolo 500zl-600zł
a tak dobrane zawory jak by oddalo sie jeszcze do przerobienia, żeby było na 2 albo 3 katy zrobione to wyjdzie tez taka kasa...
_________________
Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!!
 
 
 
czarny 

Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: CLX
Silnik: Inny
Imię: Arek
Wiek: 47
Dołączył: 17 Kwi 2006
Posty: 53
Skąd: mikołajki
Wysłany: 21 Paź 2008, 16:50   

dolotowy wylotowy
1,4 39,9-40,1 33,9-34,1
1,6 41,9-42,1 36,9-37,1

[ Dodano: Wto Paź 21, 2008 16:52 ]
dolotowy wylotowy
1,4 -- 39,9-40,1 mm 33,9-34,1mm
1,6 -- 41,9-42,1 mm 36,9-37,1mm
_________________
Jestem w trakcie przeróbek. Silnik juz jest 1.8 CVH, zawieszenie tez, zostaje karoseria
 
 
Piesek 


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37
Dołączył: 28 Sty 2005
Posty: 1226
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 21 Paź 2008, 20:02   

a 1.8 cvh? może jakies dane na temat tych zaworow?
_________________
Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!!
 
 
 
a1topgear 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Wiek: 40
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 432
Skąd: Chelsea
Wysłany: 22 Paź 2008, 14:07   

Piesek- najwieksze zawory jakie da sie upchnac w glowicy CVH to 45mm, i najwiekszy Twoj bol jest w tym ze musisz przerobic gniazda...Wiecej sie nie da- te tylko wchodza w odpowiednich glowicach oczywiscie, bodaj 89SM6090 tych...(czyli Xr2i od 1989roku). W innych przy powiekszaniu kanalu przebijesz sie do plaszcza wodnego. I teraz najwazniejsze- zawory seryjne (szczegolnie wydechowe) w CVH sa tak duze ze i 1.9gti peugota i 2l pinto forda ma mniejsze...(bodaj w wydechowych sa tam 34,5mm). Reasumujac seryjny zawor wydechowy jest dostatecznie duzy, a nawet wiekszy niz potrzeba...Co do dostepnosci -da sie kupic na rynku wtornym bodaj zawory dolotowe 42,5mm, reszta to juz rozdzial na zamowienie u specjalistow... Da sie kupic tez zawory tytanowe do CVH i nie sa takie drogie, tyle ze musisz byc zdecydowany ze idzesz na calosc;) Co do samej zasadnosci stostowania wiekszych zaworow- najlepiej (w N/A w tym przypadku) jest zwiekszyc wielkosc zaworow dolotowych (do wyboru 42,5, 43,0 czy wspomniane 45,0mm) przy nie zmienionej srednicy zaworu wydechowego- to najlepsze rozwiazanie w tym silniku... Co do zrobienia glowicy- tanio sie tego niestety nie da i sama optymalizacja przeplywu, obrobka zaworow gniazd bodaj bez powiekszania kanalow to koszt 1600zl, bez materialow, za to z potwierdzona iloscia przeplywow...Tyle w temacie. (a co do zaworow- dlugosci Ci sie pop...)
_________________
HyHy:)
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 22 Paź 2008, 15:29   

no i dlatego lepiej swapowac na 16v :yes:
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Piesek 


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37
Dołączył: 28 Sty 2005
Posty: 1226
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 22 Paź 2008, 16:13   

Dzięki wielkie Tasior za info :) czyli generalnie przegladac ebay i patrzyc za zaworami albo kupic z burtonpower?

Puma już Ci mówię co kombinuje:
jak wiesz moja głowica 8v jest całkiem spoko (powiększone kanały i wypolerowane ssace, wydechowe, przyciete prowadnice, podwojne sprezynki zaworowe, mechaniczne popychacze, regulowane kolko, wiec do pelni szczescia brakuje ostry wałek i wieksze zawory jesli chodzi o glowice i mogę max cisnąć co można z ZVH) więc wsumie tyle co wpakowałem kasy w ten silnik to 2tyś jak wpakuje jeszcze w niego płaczu nie bedzie. W pozniejszym etapie kute tloki i korby i wywazanie calego dolu, plus tego taki ze zawsze mozna to przelozyc do zeteca turbo. Ogolem plan jest taki: zrobic najmocniejsze ZVH na swiecie (dlatego tez teraz na streetracingu pytani o ssacy) Wiem wiem wiem najpierw zrób jedno potem zacznij kombinowac z drugim :)
_________________
Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!!
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 22 Paź 2008, 16:31   

najmocniejsze, to chyba wystarczy 350KM bo jakoś nie przypominam sobie żebym czytał o czymś mocniejszym.

I nie potrzeba do tego ITB. wystarczy dmuchnąć z 1,5 bara no moze 2 bary. a do tego przedewszystkim potrzeba zakucia oraz elektroniki.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
a1topgear 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Wiek: 40
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 432
Skąd: Chelsea
Wysłany: 22 Paź 2008, 16:35   

Na Burtonie nie dostaniesz wiekszych dolotowych niz 43mm i bodaj 37,75mm wydechowych, co do wiekszych niz te albo zamowienie w UK u ludzi robiacych tzw Big Valves Head, albo ebay. NIe wiem cz np w PL u Paradowskich by sie nie dalo zrobic zaworow pod wymiar, choc to nie bedzie tanie. Nie pamietam tez czy przypadkiem pod 43mm zawory mozna stosowac seryjnej wielkosci inserty-o ile mnie pamiec nie myli chyba tak:) Co do glowicy- w Twoim przypadku (a ciezki to przypadek:P) da sie zastosowac walek NewmanCams FORC/280/448T dedykowany pod 2.0 ZVH i mechaniczne popychacze, czyli wykorzystujacy potencjal tajli w Twej glowicy bez narazania zaworow na uszkodzenia (co mogloby miec miejsce jakbys zastosowal 285T2 Pipera, ktory nie jest dedykowany pod mechanike- inne katy ramp startowych i konczacych moglyby powodowac za duze obciazenia dla grzybka zaworu ktory normalnie jest hamowany przez hydraulike popychacza a nie przez odpowiedni ksztalt krzywki).
_________________
HyHy:)
 
 
 
Piesek 


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37
Dołączył: 28 Sty 2005
Posty: 1226
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 22 Paź 2008, 16:49   

masz jakieś szczególniejsze dane na temat tego wałka? Może jakies dane techniczne o krzykwach itd? Ogółem jak coś będę robić wałek customowy u p. Świątka
czyli Tasior mówisz że nad zaworami niema co się duż spuszczać? Czyli 2 wyjścia skołować katalog zaworów i spróbować znaleć zawory wielkosci podane przez ciebie, albo dać tylko do zrobienia seryjne na 3 kąty?
_________________
Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!!
 
 
 
a1topgear 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Wiek: 40
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 432
Skąd: Chelsea
Wysłany: 22 Paź 2008, 16:59   

NIe nie mam danych tego wałka- inaczej nie szukałem;) Co do zaworów- Piesek- masz dwie możliwości polepszenia przepływu w Twojej głowicy - jeden przez przyśpieszenie, czyli większy boost, a drugi przez powiększenie dróg (kanałów) przepływu, a w skład tych wchodzą też zawory, nie?:> (nie wspomniałem słowem o optymalizacji, czyli zabawy w portingi, wygładzenia czy inne dupsy:) ) Reasumując- warto by sie było nad tym zastanowić jeśli a) nie chcesz sie bawić w 16v b) chcesz na tym co masz osiągnąć naprawde wysokie jak na tą konstrukcje moce
_________________
HyHy:)
 
 
 
Piesek 


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37
Dołączył: 28 Sty 2005
Posty: 1226
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 22 Paź 2008, 17:17   

odpowiedz a i b jest prawidłowa ;)
odpowiedz a przez najblizsze 3 lata nie realna
_________________
Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!!
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - CVH Turbo
seria & modyfikacje
PumaRST Tuning mechaniczny 26 13 Paź 2012, 08:42
Daras84
Brak nowych postów ST - wygięte zawory
Gosia Mechanika silnika 15 6 Lip 2017, 10:08
odyniec
Brak nowych postów Różnice w silniku 1,4 FUF(J,G) CVH 2V i 1,4 F6E CVH CFI
pawloplus Mechanika 4 23 Lut 2008, 17:42
Żółwik Tuptuś
Brak nowych postów Silnik : zawory regulacja
mucha Mechanika 22 28 Wrz 2011, 20:45
Delko
Brak nowych postów czy regulowac zawory????
Gość Mechanika 10 19 Wrz 2008, 12:25
maczeta10


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.