Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Zamknięty przez: Żółwik Tuptuś
16 Paź 2008, 22:09
kolektory wydechowe?
Autor Wiadomość
winiar789 

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 36
Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 123
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11 Paź 2008, 20:42   kolektory wydechowe?

siedzac i myslac dumajac nad moim wydechem zastanawialem sie czy przypadkiem nie da sie moze jakos upchnac kolektorow do naszej fiesty z innego samochodu?? moze maja podobne wejscia do silnika ?? myslalem nad tym i robienie flanszy wogole jest bez sensu i dorabianie tego wszystkiego za taka opereacje cenia sie 3 tys.
 
 
sulos 


Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Flair
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Krzysiek
Wiek: 26
Dołączył: 07 Wrz 2007
Posty: 547
Skąd: Statek miłości
Wysłany: 11 Paź 2008, 20:52   

sprobuj od starego robura
najlepiej jak znajdziesz egzemplarz z 29 lutego 1972 roku
_________________
http://www.sulkov.pl

sulos - główny malkontent, maruda, czepialski przeciwnik chądóf i szmelcfagenóf klubu.
Belmondo barów mlecznych i stołówek przyzakładowych

Pod oknem:
Alfa Romeo Mito
Audi Coupe

W międzyczasie było:
Ducati Monster
Saab 900
Chąda syfik 4gen :>
 
 
 
winiar789 

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 36
Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 123
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11 Paź 2008, 20:57   

mowisz ze bedzie pasowac??
 
 
sulos 


Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Flair
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Krzysiek
Wiek: 26
Dołączył: 07 Wrz 2007
Posty: 547
Skąd: Statek miłości
Wysłany: 11 Paź 2008, 21:02   

mowie tyle, ze tuning mechaniczny ma pewna, cholernie wazna ceche...
przy okazji mozna potraktowac to jako dobra rade.
jezeli chcesz cos robic TANIO i do tego majac niewielkie pojecie na ten temat - odpusc sobie.
_________________
http://www.sulkov.pl

sulos - główny malkontent, maruda, czepialski przeciwnik chądóf i szmelcfagenóf klubu.
Belmondo barów mlecznych i stołówek przyzakładowych

Pod oknem:
Alfa Romeo Mito
Audi Coupe

W międzyczasie było:
Ducati Monster
Saab 900
Chąda syfik 4gen :>
 
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3094
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 11 Paź 2008, 22:04   

winiar789 napisał/a:
myslalem nad tym i robienie flanszy wogole jest bez sensu i dorabianie tego wszystkiego za taka opereacje cenia sie 3 tys.

a co Ty myślałeś, że za 300pln będziesz miał policzony i zrobiony profesjonalnie kolektor?
jak masz dobre dojście to za sam materiał trzeba dać ok 500pln

chłopaki przerzućcie to do hp albo w ogóle wywalcie...
_________________
Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 11 Paź 2008, 23:08   

koncepcja całkiem nie głupia ( a tu was zaskoczyłem :hahaha: ). Ale ma jedną wade, nie ma jak to zrobić tanio. O ile w zwykłych zetecach da sie przerobic kolektor z RS2000 czy z c20xe o tyle w wypadku tego silnika jest problem z dostępnością kolektoró które się montuje od tyłu silnika.

Poraz kolejny powtarzam swap na 1,7 16v. Jedyna słuszna droga.


Poczekamy chwile mozę ktoś zna jakis tani kolektor który można dopasowac do 1,25 ale wątpie w to.

Pozdro
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3094
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 11 Paź 2008, 23:13   

PumaRST napisał/a:
Poczekamy chwile mozę ktoś zna jakis tani kolektor który można dopasowac do 1,25 ale wątpie w to.

jest opcja na przeróbke z vw 1,4 16V i opla 1,4 16V, ale trzeba szukać z rur a nie żeliwa, a tak czy inaczej trzeba dorabiać flansze.

Puma wiesz co kombinuje i dobrne do końca mimo Twojego innego zdania,
_________________
Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 11 Paź 2008, 23:19   

Marcin napisał/a:
Puma wiesz co kombinuje i dobrne do końca mimo Twojego innego zdania,



Ja myśle ze przyczyna w twoim działaniu lezy od zupełnie innej strony wiec akurat Ciebie nie bede odwodził od tego co planujesz. A później i tak wsadzisz 1,7 i zaczniesz zabawe od nowa :hahaha: :hahaha:
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3094
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 11 Paź 2008, 23:24   

hehe powiem Ci, że jakbym miał się już pakować w swapa to byłoby to 2.0, nawet jak miałbym to robić jako pierwszy. eot
_________________
Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 11 Paź 2008, 23:26   

zmartwie cie nie byłbyś pierwszy :hahaha: zreszta kiedys gdzieś czytałem o 2,0 16vT na bazie SilverTopa. a swapach na Durateca to dość sporo.

Nie musimy robić EOT bo wzasadzie cąły ten temat to OT :yes:
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3094
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 11 Paź 2008, 23:34   

chodzi Ci o mk4?

w sumie racja :-P
_________________
Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 11 Paź 2008, 23:41   

tak poprzedni post tyczył sie mk4/5

jak sie nie myle na tym forum

http://www.zsoc.com/forum/
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3094
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 11 Paź 2008, 23:42   

jak do tej pory nie specjalnie się interesowałem osiągnięciami ludzi w swapach w mk4/5, a z tym pierwszym to bardziej chodziło mi o Nasze podwórko :)

[ Dodano: Sob Paź 11, 2008 23:43 ]
znam te forum, nawet się tam zarejestrowałem, aczkolwiek kilka razy tylko je przeglądałem
_________________
Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 11 Paź 2008, 23:44   

Jesli mówisz o naszym podwórku to my mamy 2 swapy na 1,7 i chyba tyle. a przynajmniej ja nic wiecej nie pamiętam.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3094
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 11 Paź 2008, 23:45   

baqu i zoharek tyle i ja wiem, a żadnej innej kombinacji nie znam
_________________
Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 12 Paź 2008, 00:36   

Marcin napisał/a:
baqu i zoharek tyle i ja wiem, a żadnej innej kombinacji nie znam



i na tym można zakończyć.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
winiar789 

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 36
Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 123
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16 Paź 2008, 16:30   

pytanko do was:) juz nie zakladam nowego tematu :V: wiec jaki matrial moge wykorzystac do kolektora wydechowego ?? czy moga byc normalne rurki ?do obspawania dosyc grube zeby nie rozlecialy sie pod wysoka temperatura?? mam tez w domu rury wysokotemperaturowe ale zeby je zespawac musi byc specjalna spawarka??
 
 
sulos 


Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Flair
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Krzysiek
Wiek: 26
Dołączył: 07 Wrz 2007
Posty: 547
Skąd: Statek miłości
Wysłany: 16 Paź 2008, 17:21   

ah jakze piekne i proste jest zycie domoroslego tjunera. spawarka, troche rurek i jest git bajera.

a pomyslales o tym, ze wypadaloby jeszcze troche obliczen zrobic, zeby to jakos dzialalo?
_________________
http://www.sulkov.pl

sulos - główny malkontent, maruda, czepialski przeciwnik chądóf i szmelcfagenóf klubu.
Belmondo barów mlecznych i stołówek przyzakładowych

Pod oknem:
Alfa Romeo Mito
Audi Coupe

W międzyczasie było:
Ducati Monster
Saab 900
Chąda syfik 4gen :>
Ostatnio zmieniony przez sulos 16 Paź 2008, 17:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 16 Paź 2008, 17:45   

sulos, zasadniczo w wypadku seri zetec-se to co by nie wyspawał to bedzie lepiej bo tam taki jest kolektor że ........
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
LOY 
Członek Honorowy FKP


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 45
Dołączył: 16 Mar 2005
Posty: 1367
Skąd: Zamość/Łódź
Wysłany: 16 Paź 2008, 17:50   

oj przesadzasz sulos zdziebko ...kto ci policzy opory na kolektorach :fox: ..masz tu gdzies konstruktorów ze specjalnym programem :fox: . A my przyspawujac rury z Rsa cos liczymy :fox: ..tez na pałe to robimy ..pozatym teoria teoria ..a kształt czesto wymuszony jest miejscem i przeszkodami na jakie trafia dwururka ...ogólnie zasadza jest zeby warkocze były równej długosci ..ale trudno sie tego trzymac ..jak chcesz i mozesz to gnij spawaj i eksperymentuj ...zwykła ale o grubszych sciankach rurka powinna wytrzymac ..przynajmniej na czas jakis ..zreszta jak peknie to zrobisz drugi skoro umiesz ...a moze łatwiej kupic gotowca i przerobic :fox: volvo .mitsu , ford probe ...rs2000 ,opelki poszukaj a znajdziesz rurowca którego mozesz pociac i poprzerabiac
_________________
dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów kolektory
poszukuje fotek :)
_-MoKrY-_ Tuning mechaniczny 0 28 Kwi 2006, 19:19
_-MoKrY-_
Brak nowych postów [MK4] 1.25 - zawory wydechowe
coolbati Mechanika silnika 5 22 Mar 2013, 21:40
Parzych
Brak nowych postów Uklady dolotowe oraz wydechowe zetec
czyli dobieramy najlepsze materialy.
Fordon Tuning mechaniczny 15 5 Lis 2009, 23:57
eCo^
Brak nowych postów Wykonam w dobrych cenach kolektory rurowe, barany...
Chojny83 Tuning mechaniczny 2 30 Gru 2010, 07:07
Chojny83


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.