Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: van
13 Sty 2015, 17:18
[MK1] by Qzyn
Autor Wiadomość
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 28 Lis 2008, 09:45   

tyle ze przy tym silniku i tej wadze i zdolnosciach ruchowych stóp Qzyna to auto nei bedize chcialo ruszyc z miejsca na 175 ;)
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 28 Lis 2008, 11:52   

Daras dam rady - w koncu mam sie tym lansowac :P
A kontynuujac offtop to carat azurro to faktycznie bardzo fajna opona :)
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 28 Lis 2008, 15:06   

16"x9" 215/40 R16 Borbet T.

Jest gitara, bo opony sa podklejane na rancie a do tego napompowane azotem, sprawdzane i w ostrych zakretach i na prostej...
Ciekaw jestem jak zachowywac bedzie sie RainSport na takiej 13" feldze... :)
_________________

 
 
 
kostek88wjcz 


Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: L
Silnik: RS2000/150KM
Imię: Mariusz
Wiek: 36
Dołączył: 20 Mar 2007
Posty: 488
Skąd: Wojnicz
Wysłany: 28 Lis 2008, 18:23   

Qzyn ... pieknie ... MK1 wiec.... jak dla mnie bomba :) a w jakimkolwiek kierunku pojdziesz i tak bede sledzil ten temat i mam nadzieje zobaczyc babunie na zywo kiedys tam :) . Co do opon to ja mam 6 " i 175/ 50 i moim zdaniem jezdzi sie na tym za.... dobrze i fajnie wyglada fakt jest prawie prosto . Zazdroszcze silnika moze moja kiedys sie doczeka takiego :) a co do srodka to recaro (chyab z eskorta rs) by pasowaly idelanie do tego pieca :) cos takiego

a moze zrobisz ja podobnie ??? z tym ze ona ma naped na pupe :) pozdr. i czekam na ciag dlaszy
_________________
Fiesta Ruless :)

http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=23925
 
 
snowboardwp 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Piotrek
Dołączył: 07 Lis 2008
Posty: 42
Skąd: dalewostok
Wysłany: 28 Lis 2008, 19:11   

Klasyk !!! pozdro
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 29 Lis 2008, 00:21   

Kostek fotele wloze z CRXa bo mi zostana akurat a sa fajne i pasuja do auta bo to tez stare fotele :) Oczywiscie tapicerka bedzie inna ;)

[ Dodano: Nie Lis 30, 2008 10:56 ]
No to zaczelismy sie z Jarkiem troche bawic. Wczoraj wylecial silnik, skrzynia i pompa hamulcowa. Sory za jakosc fotek - myslalem ze wyjda lepsze:





No to na razie tyle - moze dzisiaj albo jutro jeszcze cos podumam ;)
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 30 Lis 2008, 11:32   

chciałeś to masz :P co z tego że auto pod blachą bedzie dużo nowszą i szybszą konstrukcją :) ale z zewnątrz choć troche niech trzyma klimat :) mówię Ci tak jest najmilej :yes: hehe najlepsze w mk1 co wygląda jak mk1 jest to że ludzie się mocno dziwią :P wczoraj kilka razy sprawdzałem jak jechałem po mk3 do ilu km/h nowsze auta będa mi siedzieć na dupie :P i co? przeważnie każdy wątpił przy 150-160 :P a fiesta nie wyglada :P ile to już razy na CB słyszałem jak ktoś się pytał mnie co tam za silnik jest albo że bardzo ładne oryginalne wozidło :)
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 30 Lis 2008, 11:34   

Hehehe - zobaczymy Laskosz, zadna decyzja jeszcze nie zapadla ;) Na razie trzeba silnik upchnac a potem bedziemy walczyc dalej.
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 30 Lis 2008, 11:38   

u mnie w temacie masz troche info jak go zmieścić :) ja się zastanawiam obecnie jak zmieścić skrzynie 5 bez obniżania drążka reakcyjnego :)

[ Dodano: Nie Lis 30, 2008 11:43 ]
aha i jeszcze coś :P
ja mocno ciąłem prawą podłużnicę i nie wiem czy teraz ma z 1-1.5cm grubości ale angole robią to inaczej :P
tną mniej a dlatego że :) przesuwają cały zaspół napędowy w lewo (sanki pod silnik z mk1xr2 bądź 1300, półoś długa z mk2xr2, półoś krótka z mk1xr2) i wtedy też można założyc przerobioną poduszkę z cvh (mocowanie musisz wcześniej wziaść z mk2, to na kielichu)
jeśli nie przesuniesz silnika to musisz tak jak ja mocniej wyciąć podłużnicę i wyczarować poduszkę silnika bo ta z cvh się nie mieści :)

Pozdro :P podstawowe info masz <8>
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 30 Lis 2008, 11:50   

No ja mam Skrzynie 5 i mam zamiar ja wlozyc - a co z upchnieciem to nie ma problemu - wycinasz tak dlugo az sie zmiesci a potem spawasz tak zeby wytrzymalo :D :D
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
kostek88wjcz 


Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: L
Silnik: RS2000/150KM
Imię: Mariusz
Wiek: 36
Dołączył: 20 Mar 2007
Posty: 488
Skąd: Wojnicz
Wysłany: 30 Lis 2008, 13:46   

no no zaczelo sie ;) Quzyn a co z hamulcami ???? jakies plany ???? bo to chyba najwazniejsze ja zalozylem z mk1 xr2 u mnie daja rade ale .. u ciebie .... bedzie cienko :)
_________________
Fiesta Ruless :)

http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=23925
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 30 Lis 2008, 14:06   

zaloze jakies hamulce z xr2 lub xr2i i dobre klocki - musza dac rade. Oczywiscie ferrodo ;)

[ Dodano: Nie Lis 30, 2008 14:06 ]
No i pompke ze wspomaganiem chce zmienic na ikserkowska
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 30 Lis 2008, 18:50   

Qzyn napisał/a:
zaloze jakies hamulce z xr2 lub xr2i i dobre klocki - musza dac rade. Oczywiscie ferrodo ;)

[ Dodano: Nie Lis 30, 2008 14:06 ]
No i pompke ze wspomaganiem chce zmienic na ikserkowska


jedyne co możesz założyć to z mk2xr2 :P a i tak przy pompie i serwie z mk2xr2 będziesz musiał przerobić lekko pedał hamulca bo będzie wadził o kolumnę kierownicy :P podniesie się :yes:

kurde sam sie zastanawiam teraz co za klocki założyć bo te co mam są za twarde i hamowanie np z 160-170 nie wyglada za ciekawie :ups:
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 30 Lis 2008, 20:18   

Mowisz ze zadne inne wieksze tarcze i zaciski nie podejda? Tylko MK II XR2? no to niezle, myalelm ze wybor mam ciutke wiekszy. A co do klockow jak chcesz dobrze hamowac to kupujesz Ferrodo Performance i po problemie ;)
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 30 Lis 2008, 20:27   

Qzyn napisał/a:
Mowisz ze zadne inne wieksze tarcze i zaciski nie podejda? Tylko MK II XR2? no to niezle, myalelm ze wybor mam ciutke wiekszy

i tu jest ból bo w mk3 jak i escortach odsadzenie piasty w zwrotnicy jest inne :| i zostaje tylko mk2xr2 jak nie chcesz nic toczyć i przerabiać bardzo
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 1 Gru 2008, 18:49   

U mnie siedzą Pumowe Zimermany , które zdjął on ze swojej fiesty , do tego siedza zaciski od mk3 XR2i , a w szarej siedziały zaciski z mk4 neiwentylowane .

Nic nie trzeba było przerabiać ani dorabiać , toczyć ani spawać .

Inne odsadzenie tarcz ma escort .
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Darekmk3 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 39
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 917
Skąd: Żory
Wysłany: 1 Gru 2008, 19:01   

Żółwik Tuptuś napisał/a:
U mnie siedzą Pumowe Zimermany , które zdjął on ze swojej fiesty , do tego siedza zaciski od mk3 XR2i , a w szarej siedziały zaciski z mk4 neiwentylowane .

Nic nie trzeba było przerabiać ani dorabiać , toczyć ani spawać .

Inne odsadzenie tarcz ma escort .


Żółw ale ktory model escorta ma inne odsadzenie ? bo ja z escorta mk5 wsadzilem tarcze do mk3 a jak Ty wsadziles z mk3 do mk1 wiec wszystko pasi :)

pozdro :)
_________________
mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
www.fiesta-squad.prv.pl
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
cos dla grupy jebax teoretix
fiesta rs 1300 w akcji
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 1 Gru 2008, 19:06   

escort mk3/4
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Darekmk3 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 39
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 917
Skąd: Żory
Wysłany: 1 Gru 2008, 20:52   

PumaRST napisał/a:
escort mk3/4

mhm ok no to juz wszystko jasne :)
_________________
mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
www.fiesta-squad.prv.pl
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
cos dla grupy jebax teoretix
fiesta rs 1300 w akcji
 
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 1 Gru 2008, 22:45   

no sory od pumy miałem kupione kiedyś kiedyś zaciski z jarzmami z xr2i mk3 i dupa nie pasowało to :|
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK1] Fiesta MK1
Fordy Fiesta I generacji (1976-1983)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:38
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Wszystko o mk1/2
dane, opisy, porady
Laskosz Mechanika ogólna 2 7 Kwi 2010, 20:54
markos2101
Brak nowych postów Przyklejony: [MK1] Fordopedia
encyklopedia elementów z jakich składa się MK1
van Mechanika ogólna 1 25 Cze 2013, 12:00
vegetagt
Brak nowych postów Przyklejony: Galeria MK1 & MK2
fajne, oryginalne, ładne i zrobione z sensem :)
Piesek Mechanika ogólna 39 13 Sty 2014, 15:24
kostek88wjcz
Brak nowych postów Przyklejony: [MK1] Tabliczka znamionowa z opisem modelu i wyposażenia
Microcat w wersji old po angielsku
van Mechanika ogólna 1 16 Lut 2013, 22:41
DziDzia


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.