Przesunięty przez: Mafios 19 Sty 2015, 06:54 |
[MK3] Fiesta by Marek |
Autor |
Wiadomość |
sudoMK4
Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Adrian
Wiek: 34 Dołączył: 26 Lip 2008 Posty: 282 Skąd: Bydgoszcz
|
|
|
|
|
LOY
Członek Honorowy FKP
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 45 Dołączył: 16 Mar 2005 Posty: 1367 Skąd: Zamość/Łódź
|
Wysłany: 7 Paź 2008, 00:12
|
|
|
Marek napisał/a: | [
EEe przyznam szczerze że lota mi się podoba... tzn zaczyna W końcu orginał
. |
eee lotka to zaden orginał tylko akcesoryjka ..kazda fiesta taka miec mogła wyjedzajac z salonu ....paskudna jest i za kare na zlocie bedziemy puszki na niej stawiac ..co nie sowa |
_________________ dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie |
|
|
|
|
Marek
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 493 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 26 Paź 2008, 23:03
|
|
|
Mały update...
Silnik CVH-T wyleciał na czas bliżej nieokreślony a jego miejsce zastąpiło zwykłe CVH po remoncie dołu, wymianie rozrządu, simmeringów od str koła zamachowego i od str rozrządu, całego sprzęgła, uszczelki pod miska i pod deklem zaworów oraz nowym termostatem. Dla jasności jest to silnik z mojej drugiej fiesty której projektu nie ukończyłem.
Trzeba jeszcze wymienić wałek rozrządu i popychacze do pełni szczęścia ale to czekam na jakąś fuche (do końca listopada na pewno będzie zrobione) bo jestem uczniem i nie pracuję, przez co moje fundusze są różne w skali miesiąca
Z blacharki to tylko usunąłem ogniska korozji z podłogi i podłużnic (dziur nie było )oraz zakonserwowałem, niestety tylko tam gdzie robiłem z tymczasowego braku kasy ale przed zimą zrobię konserwacje całej podłogi żebym się nie zdziwił po zimie hehe.
Fotek jakichś ekstra nie ma z powodu braku czasu bo operacja przekładania silnika musiała zostać wykonana w 2 krótkie jesienne dni ale dwie mam
Dawca
Silnik już on board
Jeszcze nie podpięta elektryka itd.
Komora silnika wyczyszczona na razie tylko za silnikiem i z lewej strony silnika bo się robiło ciemno, a silnik musiałem dzisiaj wsadzić.
To by było na tyle.
Ciąg dalszy kiedyś nastąpi |
_________________
|
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 26 Paź 2008, 23:20
|
|
|
no podziwiam cie Mareczek za zapał i tempo hehehe w jakim dizałasz i potrafisz sie odnalesc aby zdobyc jakie kolwiek dolary na fofi
no i czekamy na to az RSt trafi po pelnym remoncie pod mache
Pozdro |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
mamuten
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.4/73KM
Imię: Bartłomiej
Dołączył: 11 Sty 2008 Posty: 314 Skąd: Kolbuszowa
|
Wysłany: 26 Paź 2008, 23:29
|
|
|
a czym właśnie robiłeś polerkę mechanicznie czy ręcznie |
_________________ rekord pobity pełna butla 33.5 litra zrobiłem 380 kilosów z popitalaniem
Szatan i Kupidyn są kolegami, którzy idą razem w poszukiwaniu ludzi nie mających nic do roboty |
|
|
|
|
tajmus
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 35 Dołączył: 28 Lis 2007 Posty: 621 Skąd: KGR
|
Wysłany: 27 Paź 2008, 08:20
|
|
|
zmina silnika rozumiem robiona z mysla remontu turbawki tak??
zgodze sie z darasem co do zderzaka i tej polki na puszki
czyli kundel idzie pod noz juz tak?? |
_________________ Ballada
and
XR2i 90r 1.6 104 KM <...w krainie wieczności> |
|
|
|
|
Piesek
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37 Dołączył: 28 Sty 2005 Posty: 1226 Skąd: Gdańsk
|
|
|
|
|
Mafios
Junior Admin
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2809 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 27 Paź 2008, 12:08
|
|
|
to nie lepiej bylo sprzedac tego zyklego cvh komus na swapa i wyremontowac sobie za ta kase turbo ? taka glupia robota dla mnie |
_________________ RS TURBO |
|
|
|
|
Marek
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 493 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 27 Paź 2008, 13:35
|
|
|
Jeżdzę tym autem na codzien więc nie ma takiej opcji:)
Up 27.12.08
Dzisiaj zmieniłem w końcu wałek rozrządu i popychacze z opóźnieniem ale zrobione
Zmiana wyszła na duży +, poprawiła się elastyczność silnika, duuużo żwawiej wchodzi na obroty no i co najważniejsze górna partia obrotów odzyskała "kopa".
Fotka z akcji (jedna tylko dlatego bo było już mi strasznie zimno, a jestem chory więc nie chciałem wydłużać pobytu na dworze )
|
_________________
|
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 19 Lut 2009, 00:35
|
|
|
Maro zrob no jakies aktrual up date. bo fiesta trzyma sie i ma dobrze |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
Marek
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 493 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 19 Lut 2009, 15:46
|
|
|
Nie ma czym sie chwalic
Kupilem tylko piata felge wzor RST na zapas, 4 dekielki do felg bo 2 brakowalo, hamulce do przodu z Rs2k, amortyzatory nowe monroe na tyl, pospawalem zderzak przedni i tam jakies srutututu. Jak cos pojdzie do przodu wartego opisania to obfotkuje i opisze. Na razie niech temat spada na dno
update:
Nowe tajle dotarly Kierownica i galka z RST w skorce
Update 14.04.09r
Dzisiaj wlecialy springi -40 w porownaniu do xr2i/rst.
Update 27.05.09r
Zamontowane nowe wahacze Febi Bilstein i lustra z mk3.5 Poza tym cały zderzak tylny i zmieniona klapa na taka bez dolnej lotki oraz czerwony szybszy znaczek |
_________________
|
|
|
|
|
Ad@mus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 1832 Skąd: Orzesze SMI
|
Wysłany: 18 Lip 2009, 14:45
|
|
|
no to up
czekam na foty |
_________________
Dwu litrowa bestia zwana Ulepem |
|
|
|
|
Pele
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 757 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 18 Lip 2009, 15:16
|
|
|
Czyżby 1.6 turbo wróciło ?? |
|
|
|
|
Marek
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 493 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 18 Lip 2009, 15:23
|
|
|
Spy foto sprzed niecałych 3 tygodni:
Co dalej czas pokaże... nie zamierzam chwalić dnia przed zachodem słońca Jak uda się skończyć to co planuje to będziemy kontynuować temat |
_________________
|
|
|
|
|
Pyra20
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Basic
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 29 Gru 2008 Posty: 83 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 19 Lip 2009, 10:25
|
|
|
lotka bardzo fajna, zostaw |
|
|
|
|
Marek
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 493 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 17 Paź 2009, 20:07
|
|
|
Dzisiaj fiesta postanowila sie podpalic i to koniec przygody z fiesta.
Dopisane:
Jednak nie było tak źle jak mi się wydawało po ciemku, zjarała się tylko część instalacji wnętrza i pół metra z tych 3 kabli doprowadzających prąd z aku do wnętrza. Ogarnąłem to na szybko żeby tylko odpaliła, bez świateł itd i udało mi sie wrócić do domu, więc pewnie paździerz zostanie... |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 18 Paź 2009, 01:08
|
|
|
jesli ECU masz cale oraz poszczegolne elementy wiazki ktore lacza sie w calosc to zero problemu... mozna bardzo latwo i tanio zrobie wiazke od zera...
Zastanawia mnie jedno, jaki kur#a cudem doszlo do zapalnie instalacji w tym aucie, gdzie widzialem juz rozne cuda i wodotryski, lacznie z podpietymi plusami na mase ECU i nic sie nie dzialo... |
_________________
|
|
|
|
|
Marek
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 493 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 18 Paź 2009, 01:15
|
|
|
Sam nie mam pojęcia jak do tego doszło, instalacja silnika ogólem jest cała bo troche poreanimowałem to dojechałem do domu, co prawda bez jakichkolwiek swiatel itd ale dojechalem. Najpierw zgasł motor, zjechalem na bok i uslyszalem tylko skwierk palacych sie kabli i zobaczyłem kupe dymu. :yyy: |
_________________
|
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 18 Paź 2009, 01:20
|
|
|
wnetrze dobrze spwadz albo przelacznik zespolony... juz mialem okazie robic MK3,5 gdzie przelelacznik spalil immo, co za tym idzie byly jaja z odpaleniem auta, ale 4h pracy dale efekty...
Po sciagnieciu deski bedziesz widzial w ktorym miejscu byla najwieksza tempereatura... i znajdziesz latwo winowajce |
_________________
|
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 18 Paź 2009, 11:19
|
|
|
ta tylko tam nie ma deski ;P i calego wnetrza to teraz Maro przy okazji mozesz sie pochwalic kolejnym swapem :P czesciej zmieniajacej silniki soby nie znam;P |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
|