Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Piter
28 Wrz 2008, 22:47
6 Youngtimer Party - Tor Poznań 10-12.10.2008
Autor Wiadomość
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 11 Paź 2008, 21:53   

Mmmiooodziooo :serduszka: :serduszka: :serduszka:
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
trzeci 
Prezes





Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Artur
Wiek: 54
Dołączył: 24 Maj 2004
Posty: 7108
Skąd: Szczecin
Wysłany: 11 Paź 2008, 22:20   

Ładnie się prezentuje.
I jak tam po pierwszym dniu ?
Powodzenia jutro <oki>
Pozdro ...
_________________
Verba volant, scripta manent
Profil Facebook
 
 
 
sowa 





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: joanna
Wiek: 40
Dołączyła: 09 Sie 2005
Posty: 2844
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 11 Paź 2008, 22:26   

...a tak bylo gy


...made by gorący Piter :-)

....dzień zdecydowanie udany, wanna drzemie na torze czekając na jutro...... a my pub2 oczywiście z żalu, że tez nie drzemiemy na torze <8>
_________________
GALERIA ZE SPOTÓW TZ

siekierap
s'klarnia

 
 
 
Tommur 





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 51
Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 910
Skąd: Szczecin
Wysłany: 11 Paź 2008, 22:32   

Naklejki dodały wannie zdecydowanie zadziornosci.
Zbierać asfalt jutro <oki>
_________________
Prędkość była dobra :-) , tylko zakręt był za ciasny :sad:
Czarnula Tommura :)
Sędzia KJS, PPAiK i inne :)
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski
 
 
 
sowa 





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: joanna
Wiek: 40
Dołączyła: 09 Sie 2005
Posty: 2844
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 11 Paź 2008, 22:39   

...to nie naklejki .... devil



[ Dodano: Sob Paź 11, 2008 21:45 ]
_________________
GALERIA ZE SPOTÓW TZ

siekierap
s'klarnia

 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 11 Paź 2008, 23:14   

No Żółw, wreszcie właściwy człowiek na właściwym miejscu :hahaha: :hahaha:

Tylko gdzie teraz bedziesz wysyłał Jebaków teoretyków ;-(


Sorry za OT ale nie mogłem sie powstrzymać.

A wracając do tematu, słyszałem że jest nie najgorzej :yes:
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
sowa 





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: joanna
Wiek: 40
Dołączyła: 09 Sie 2005
Posty: 2844
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 12 Paź 2008, 00:11   

koniec na dziś pub2











_________________
GALERIA ZE SPOTÓW TZ

siekierap
s'klarnia

 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 12 Paź 2008, 08:44   

zdjecie z wanna w tłe zajebiaszcze ;)

chwalic sie osiagnieciami :D :D

PS ile to to dmucha jak smigasz po torze??
ps2 ta naklejka toyo na nadkolu to chyba taki zarcik nie :>
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
DziDzia 
vel DziaDzia





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 37
Dołączyła: 27 Lip 2005
Posty: 4172
Skąd: :: DDG ::
Wysłany: 12 Paź 2008, 11:03   

Rzófff... Zapomniałeś przykleić kierunki izolatką... Nie wypadły :?: :D
Mam nadzieję na wysoką lokatę :)



pozdro :!:
_________________

Model:MK1 '77 Silnik: 1,1S/35KM
Model:MK5 '00 Silnik: 1,3i/60KM
Romety PONY
Profil Facebook
 
 
 
janas 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Janek
Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 36
Skąd: Poznań
Wysłany: 12 Paź 2008, 15:26   

Niestety wczoraj po 10 musiałem uciekać z toru, dziś też mnie nie było. Forum FKP pozytywnie mnie zaskoczyło relacją prawie-live z imprezy :) Czekam na dalsze wieści.
_________________
www.youngtimerparty.pl
Nie ma Fiesty... Mk1 ciągle w planie :)
 
 
Piter 
Ninja TEAM




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 3843
Skąd: Wrocław
Wysłany: 12 Paź 2008, 17:44   

janas, Odezwij się do mnie na meila
piter@fiestaklubpolska.pl
Materiału jest bardzo dużo i powinny być wszystkie auta z imprezy na różnych próbach, w tym dzisiejsze przejazdy dużej pętli-gdzie na torze dziś robiłem zdjęcia tylko ja.
Nikogo więcej ochrona nie wpuściła :)
Dzięki wielkie za udostępnienie możliwości wykonania materiału :)
_________________
MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA :V:
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 
 
 
sowa 





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: joanna
Wiek: 40
Dołączyła: 09 Sie 2005
Posty: 2844
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 12 Paź 2008, 17:54   

Piter... kiedy będzie odpowiedni moment bym ci podała adres do wysyłki płyt.....ek :V:

<slodkicalus> takich paparazzi z takimi lufami to jeszcze WRT nie miało <8>
_________________
GALERIA ZE SPOTÓW TZ

siekierap
s'klarnia

 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 12 Paź 2008, 20:17   

Z mojej perspektywy wyglądało to tak :

" Skręć w lewo - tu mają dobre żarcie "

krzyczę wychylając się pomiędzy przednie siedzenia mitsubishi i pokazując ręka małą knajpkę znajdującą się po PRAWEJ stronie .
Zdębiały Wiktor oraz siedzacy obok Piter patrzą na mnie , po czym pytają się Sowy
" te - jak Wy żeście te próby jechali ? "

Widzac ich zmeiszanie wycofuję się na fotel i udaję że z wielkim zainteresowaniem poznaję architekturę śmietnika po drugiej stronie ulicy .

Kątem oka widze jak Sowa na migi tłumaczy : " uśmiechajcie się do niego , wszystko jest w porządku "

Tak rozpoczęła się nasza wycieczka na obiad podczas drugiego dnia 6 edycji Youngtimer Party . Ale nie uprzedzajmy faktów - wszystko zaczęło sie pare dni wcześniej .

Już w czawrtek nei mogłem znaleźć sobie miejsca , a wszystko czego się imałem w końcu sprowadzało się do w ten lub inny sposób rozumianej motoryzacji .
Ewa widząc moje męki powiedziałą : ' Idż sprawdź lepiej czy te nowe opony dobrze trzymają na mokrym "
trochę ponad godzina za qłkiem i udało się spokojnie zasnąć .

W piątek jedynie odliczałem godziny do rozpoczecia pierwszego dnia na Youngtimer Party .
Wieczorem przylatuje spóźniona Sowa , niestety - tzw " życie codzienne " nie puściło jej wcześniej , zresztą ja docieram także dopiero około 21 .
Oczywiście mogliśmy się spokojnie położyć spać i wszystko odłożyć na następny dzień .
Mogliśmy ale to by nie był Wanna Rally Team czyli cześć FKP R&R Team . Tak więc wskakujemy w auta i jedziemy na Badanei Kontrolne ( otwarte do 22 ) . Trzykrotne przekroczenie dopuszczalnej prędkości przez dwie fiesty w barwach R&R team przemilczę żeby nie przyspożyć kolejnych siwych włosów na szlachetnej skroni Prezia .
Docieramy na badanie . Na meijscu witamy się ze znajomymi z poprzednich edycji oraz organizatorami . Wśród nich jest Janas - sprawca naszej wogóle obecności na tych zawodach ( szacunek ) Zamieniamy kilka słów , auto oraz papiery zostają przejżane i po kilkunastu minutach żegnamy się z Janasem i Ekipą posiadając naklejkę BK z numerem 5 na przedniej szybie . W międzyczasie dzwoni Piter - tego dnia jako chodzący problem . A bo nocelgu niet , a bo czy go wpuszczą , a bo zupa za słona , a bo dzieci płączą , kryzys w USA i wogóle . Rozwiązujemy większość problemów ( no może poza kryzysem w USA - to musi poczekać na po zawodach ) na co Piter stwierdza że pojawi sie następnego dnia .

To fajnie - tym bardziej że Ewa musi zostać w domu , a Dawidek , Anjko oraz Arnold nei przyjadą tego dnia :( .

Jeszcze tylko półtorej godziny na stacji Orlen koło toru i zarówno Wanna jak i Siekierka posiadają piękne naklejki R&R Team . Obsługa stacji oraz okoliczni kierowcy chyba długo się będą zastanawiać co się stało wtedy .
Podczas oklejania aut spotykamy kolejne ściągające na nocleg na Tor załogi .
Jeszcze tylko nieco szybsza droga do domu i idziemy LULU - pierwszy dzień zakończony .

Drugiego dnia pobudka o 8 ( dzieki załatwieniu BK oraz oklejeniu aut możemy poleniuchować ) Szybkie śniadanei i na Tor .
NA Torze znó cofnął się czas :) Stare maluchy , fordy , ople , nawet peugeoty i sportowa delta HF integralle , oraz multum innych marek .
Idziemy na odprawę , na niej zasady przejazdu oraz punktowania prób i zasady bezpieczeństwa . Po odprawie ruszamy na pierwsze próby .

Na pierwszy ogień karting . Sowa stwierdza że się wjeździmy i rozgrzejemy opony oraz Wannę . MA rację - jesteśmy pozytywnie zaskoczeni zarówno oponami jak i nowymi pasami bezpieczeństwa oraz ogólnym zgraniem Teamu .
W międzyczasie pojawia się Piter . Po wskazówkach co gdzie jest i gdzi e jest najbardziej widowiskowo rusza w samotną drogę ledwo wystając spod sterty toreb ze sprzętem fotograficznym .

Apropo sprzętu . Sowa wzięła statyw do aparatu , ale nie wzięłą przelotki . Czyli lipa ze zdjeć ze środka .
Ale nie u nas - Sowa wzięłą Apteczke , a ja gumy do mocowania bagażu , dzięki czemu montujemy coś takiego :

całośćprzyczepiamy do tylnej półki - działa ?
Działa !

A jak coś jest głupie ale działa to znaczy że nei jest głupie :)



Druga przeróbka jaką zarzuciliśmy wtrakcie to montarz przywiezionej przez Sowę kierownicy - niestety naba jaka była na kolumnie nie chciałą zejść , a nei chciałem poodbijać rąk bo byśmy nic nie zdziałali na torze .
Tak więc uzbrojeni w aparat ale z małą kierownicą ruszamy na kolejne próby .

Jedziemy nowym systemem pilotowania , który już na początku przynosi znaczne poprawy czasów w stosunku do poprzednich edycji .
Próby są bardzo dobrze poustawiane i urozmaicone ( szybkie , trudne technicznie , wyboiste , ciasne , podchwytliwe - jedym słowem - idealne , różnorodność oraz przygotowanie wszystkiego tak że jeźzi się bezpiecznie a jednocześnie bez zbędnych przestojów powoduje że kolejne przejazdy to czysta przyjemność .

Na jednej z prób startuje nas przesympatyczna Pani Sędzina ze stwierdzeniem : " Fiesta ? - Super - też chcę kupić , ale nowszy model " Pokazuujemy adres klubu na tylnej szybie i zapraszamy w nasze szeregi :) Później odliczanie i podchwytliwy slalom .



Podchwytliwy o o różnie rozstawionych słupkach ( chodzi mi o odległość między szykanami ) . Ale dajemy rade choć czasem jest bokiem .



NA jdenej z prób Żółw o szykanę z opon składa lusterko ( tym razem lewe ) , an innej idziemy bokiem przy bandzie z takim wychyłem tylnej belki ( ach ten zawias z mk1 ) że obcieramy o gumę ochronną tylną felgę( ale bez obcierania nadkolem :yyy: )



Podczas dojeżdżania do jednej z prób auto nagle gaśnie . Przekręcam kluczym , ale nie słyszę potępieńczego wycia wysokociśnieniowego Walbro :| . Sowa zauważa to samo - po kilku próbach spychamy Wannę na pobocze i sprawdzamy po kolei bezpieczniki , przewody , prąd . Wszystko jest ok ;-( Diagnoza - padła pompa . FAkt - nowa nie była .
Nie dajemy jednak za wygrana . Reanimujemy przy pomocy paru patentów z których dumni nie jesteśmy instalację LPG czesciowo obecną jeszcze w aucie i po paru minutach znów jesteśmy w grze . Sowa mówi że jak Wanna znów zagadała to banan automatycznie wyrósł jej na twarzy .

Nieco osłabieni wracamy do gry . Dalsze próby idą ze zmiennym szcześciem ( daje o sobie dalszy brak ręcznego ) ale ogólnie jest średnio o 10 sek szybciej niż na poprzedniej edycji :) Bez większych przeszkód udaje nam się wypełnic całą kartę przejazdów ( wraz ze wspomnianą na początku przerwą na obiad , i tak kończymy drugi dzień YTP na torze .
Po powrocie do domu siadamy w czwórkę przy Piwie i Pizzy , obrabiamy zdjęcia i delektujemy się wrażeniami . ( Sowa miała wracać do domu , ale było już ciemno i Mateusz stwierdził : " przecież Ty i tak się po ciemku zgubisz , zostań " :9: Dziwne stwierdzenie jak na osobę najlepiej znającą moją pilotkę ( ale cóż staram sie o tym nie myśleć :-P )

Późnym wieczorem zasypiamy jak dzieci . Drugi dzień imprezy dobiegł defintywnie do końca .

[ Dodano: Nie Paź 12, 2008 20:49 ]
Oto parę fotek z pierwszego dnia zmagań :



powyżej najtrudniejsza technicznie dla pilota , kierowcy i auta próba . Ciasna ze zmiennymi przeszkoadmi i dużą ilością zakrętasów trasa na nierównym asfalcie , czesto pokrytym piaskiem lub igliwiem . Łoj działo się . Niestety nie odbyło się bez taryf , ale daliśmy rade i ostatecznie czas był naprawdę dobry .



Słynne " Klomby " na których wiele " mięsa " upłynęło , neijeden zawias i felga dostały popalić :)



Zdjęcie dla złośliwców - Wanna nadal popuszcza olej przez turbosprężarkę . Daleko jej do niedoścignionego ideału jakim jest Burbo , ale to zużycie jest naprawde minimalne , a kontrolowane pozwala na starty :)



Odpowiedź na pierwsze pytanie Darasa - ta naklejka to nie żart - na Wannie są ( a w zasadzie to były :| ) TOYO Proxes T1r ( ? ) tutaj dokonują żywota na jednej z szybszych prób ( baba jaga )



Mała Pętla by Wanna Rally Team - było szybko , ale skrzynia biegów się mniej od nas radowała ( potępieńczy dźwięk piłowanego metalu toważyszył nam w większych przechyłach , trzeba to będzie sprawdzić ) :)



Baba Jaga - czyli szykany na końcówce dwójki . Było szybko , a emocji dodawało to że wchodząc w szykanę nie było widać jaka jest głęboka bo worki z sianem ograniczały widoczność .



Depot - Czyli czasami lejemy beemki , czasami one leją nas :) NA tej próbie się dowiedziałęm że jak się silnik dokręci powyżej 7 tyś obrotów to obrotomierz zaczyna skakać od zera do max .



Ciężarówki - próba gdzie złożyłęm lusterko ( na poprzedniej edycji także tu :) ) przydały się wycieraczki , oraz wzmocnienia pod silnikiem ( było łuup ) ale zabrakło ręcznego - czasy jakie były takie były :)



I koniec jazdy na dziś

ps: Mała sesja R&R Team na Torze Poznań :

_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
trzeci 
Prezes





Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Artur
Wiek: 54
Dołączył: 24 Maj 2004
Posty: 7108
Skąd: Szczecin
Wysłany: 12 Paź 2008, 20:52   

Świetna relacja :)
Jak zwykle zresztą ;))
Kolejny udany start, kolejne doświadczenia i emocje za Wami.
Moje gratulacje :brawo:

Żółwik Tuptuś napisał/a:
Trzykrotne przekroczenie dopuszczalnej prędkości przez dwie fiesty w barwach R&R team przemilczę żeby nie przyspożyć kolejnych siwych włosów na szlachetnej skroni Prezia

A z tym to bez przesady.
Nie będę dawał złego przykładu i mówił jakie przekroczenia mi się zdażają ;))
Pozdro ...
_________________
Verba volant, scripta manent
Profil Facebook
 
 
 
Piter 
Ninja TEAM




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 3843
Skąd: Wrocław
Wysłany: 12 Paź 2008, 21:15   

Ja tylko nie rozumiem po jaką cholerę porozrzucali te opony po torze i nie można było w spokoju nacieszyć się jazdą :9:
_________________
MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA :V:
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 
 
 
xr2fun 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005
Posty: 625
Wysłany: 12 Paź 2008, 21:18   

Dawaj wyniki bo nie mogę się doczekać :bigok: . Wielka szkoda, że terminy trochę się nakryły i nie mogłem tam być ;-(
 
 
tadzias 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Imię: Tadek
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 1321
Skąd: Sucha Beskidzka
Wysłany: 12 Paź 2008, 21:29   

krótko - respect :brawo:
 
 
zefir 





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotruś
Wiek: 38
Dołączyła: 30 Wrz 2004
Posty: 1562
Skąd: Łódź/Ozorków
Wysłany: 12 Paź 2008, 21:30   

zajebiscie zółw :D
_________________
Cific TypeS r18a2 140KM 180NM
...drin team....
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 12 Paź 2008, 21:39   

Piotrze - wyniki :

8 lub 9 miejsce w klasie ( jedną załogę źle sklasyfikowano i będzie poprawka czyli 8 miejsce najprawdopodobniej )

Czasy poprawione o około 10 sek do poprzedniej edycji ( jak na szybko porównywałem )

W generalce sie poprawiliśmy i jesteśmy w okolicach 20 pozycji .

Zasadniczo jest dobrze i coraz szybciej . Niestety konkurencja nie śpi . Nasze auto było najbardziej Cywilne w klasie ( no prawie najbardziej :) )

Zrobiłęm filmy z Dużej Pętli i wyszło pomiędzy 2.15 min a 2.28 min na okrążenie . JA twierdze że mam hoojowy aparat , Puma mówi że to dobrze jest :)

Szkoda że nie przyjechałeś , podobały by Ci się zmiany w próbach .

[ Dodano: Nie Paź 12, 2008 22:34 ]
Piter - odnośnei opon i innych śmieci - ja nei wiem jak Oni w tym Poznaniu sprzątają - jedziesz po Torze a tu kurde co chwila jakieś śmieci albo barierki :| trzeba się nakręcić jak cholera
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
dawidek 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Dawid
Wiek: 39
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 100
Skąd: Babimost
Wysłany: 12 Paź 2008, 22:47   

Youngtimer Party zmienia ludzi :-)
_________________

GALERIA ZE SPOTÓW TZ
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów 5 Youngtimer Party - Tor Poznań 18-20.07.2008
janas Sport w FKP 15 21 Lip 2008, 00:32
Żółwik Tuptuś
Brak nowych postów V YoungTimer Party
III miejsce czyli puchar :)
Żółwik Tuptuś Sport w FKP 30 28 Lip 2008, 23:09
sowa
Brak nowych postów YoungTimer Party 2014
kuba87 Sport w FKP 20 20 Mar 2014, 22:41
luk-90
Brak nowych postów Youngtimer Party 2011 - I Runda
29 kwienia - 1 maja
Pele Sport w FKP 193 12 Maj 2011, 08:34
szczepan522
Brak nowych postów Puchar Youngtimer Party 2009
janas Sport w FKP 154 2 Gru 2009, 08:22
elmek13


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.